Is dat zo?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Rutten kan clubs organisatorisch goed neerzetten, structuur aanbrengen in ploegen
Als hij de ruimte krijgt, kan hij het prima. Feyenoord heeft eenmaal een enorm zwakke selectie en daar had Fred zich heel dom in vergist.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zie je wel bij Feyenoord.
Iedereen speelt op willekeurige posities.
Kan me nog zo'n wedstrijd van Swerts herinneren tegen Teplice of zo. Volgens mij een Tsjechische club. Was voor de uefa cup toen hij al na een paar minuten direct rood kreeg. Vervolgens ging die vrije trap tegen er in. En dacht dat Zoetebier toen op doel stond.quote:
En Twente staat posities lager dan Feyenoord.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij de ruimte krijgt, kan hij het prima. Feyenoord heeft eenmaal een enorm zwakke selectie en daar had Fred zich heel dom in vergist.
Bij Vitesse en Twente heeft hij prima werk afgeleverd.
Wat???quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En Twente staat posities lager dan Feyenoord.
Daar is de selectie dus veel sterker.
Jij bent echt raar af en toe man.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En Twente staat posities lager dan Feyenoord.
Daar is de selectie dus veel sterker.
Hoezo zou ie in een selectie die het veel slechter doen dan wel "structuur" brengen.quote:
Wat? Formuleer je zinnen eens duidelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo zou ie in een selectie die het veel slechter doen dan wel "structuur" brengen.
Discussies met insomnia eindigen meestal in een totale staat van verwarring.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? Formuleer je zinnen eens duidelijk.
Schalke faalt ook altijd. Leverkussen speelt nu wel prima. Kun je er wel bij hebben en dan ook nog Wolfsburg. 4 leuke teams hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal nog pittig worden, maar laten we het hopen.
Zie toch veel liever Dortmund in de CL volgend jaar dan een Schalleke of Bayer Leverkusen. Van die grauwe clubs.
Het is vrij logisch:quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? Formuleer je zinnen eens duidelijk.
Zoals Schalke vandaag speelde kon echt niet. Matig team ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Schalke faalt ook altijd. Leverkussen speelt nu wel prima. Kun je er wel bij hebben en dan ook nog Wolfsburg. 4 leuke teams hoor.
Wat een domme conclusies trek jijquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is vrij logisch:
Twente staat 8e.
Feyenoord staat 3e.
Rutten kan zelfs met Feyenoord al geen structuur brengen, jij zegt dat dat komt door zwakke selectie van Feyenoord.
Hoe kan ie dan in een veel zwakkere selectie structuur brengen
Het lijkt erop van wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Discussies met insomnia eindigen meestal in een totale staat van verwarring.
Ik zeg tegen Stijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een domme conclusies trek jij![]()
![]()
Stijn zegt alleen dat hij zich heeft vergist in de sterkte van het elftal van Feyenoord, niet dat hij geen structuur heeft aangebracht.
Uh, nee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat insinueert dat ie geen structuur kan inbrengen omdat Feyenoord een te zwakke ploeg heeft.
Omdat Rutten in zijn zinnen ook geen structuur kan aanbrengen. In dat boerenpummel gebied is dat toch niet nodig. Die communiceren met handen en voeten. Bij Feyenoord ben je meer dan alleen een coach.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is vrij logisch:
Twente staat 8e.
Feyenoord staat 3e.
Rutten kan zelfs met Feyenoord al geen structuur brengen, jij zegt dat dat komt door zwakke selectie van Feyenoord.
Hoe kan ie dan in een veel zwakkere selectie structuur brengen
Oke, wat een structuur heeft ie aangebracht.quote:
Oke man.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke, wat een structuur heeft ie aangebracht.
Het is niet eens duidelijk wie waar speelt.
WAT EEN HELD RUTTEN
STIJN HET VOETBALGENIE
Ja, ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je maakt jezelf weer belachelijk, GGMM.
Kregen we maar een euro voor elke keer.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je maakt jezelf weer belachelijk, GGMM.
Dan reed ik nu op z'n minst een nieuwe audi.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kregen we maar een euro voor elke keer.
Jij trekt het makkelijkst conclusies van iedereen op dit forum.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
WAT EEN HELD RUTTEN
STIJN HET VOETBALGENIE
Davy had het allemaal uitgegeven aan frikandellen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan reed ik nu op z'n minst een nieuwe audi.
Ga ik wel voor de Ferrari Italiaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan reed ik nu op z'n minst een nieuwe audi.
Ik wacht nog waarom Twente "structuur kan brengen" in een zwakke selectie, terrwijl dat de reden was dat ie bij Feyenoord geen structuur kon brengenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij trekt het makkelijkst conclusies van iedereen op dit forum.
Dat was niet de reden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wacht nog waarom Twente "structuur kan brengen" in een zwakke selectie, terrwijl dat de reden was dat ie bij Feyenoord geen structuur kon brengen
Je bent zelf een frikandel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy had het allemaal uitgegeven aan frikandellen.
Hoeveel euro's had jij dan gehad?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kregen we maar een euro voor elke keer.
Misschien kan je ook een goede verklaring bedenken voor het geschuif in de opstellingen. Als je dat is gelukt, begrijp je misschien wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
WAT EEN HELD RUTTEN
STIJN HET VOETBALGENIE
Genoeg voor een Ferrari Italia dus. Wel een beetje opletten mattie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoeveel euro's had jij dan gehad?
Zometeen weer het anti genot vanuit Cambuur.
quote:
Nu vraag je wel heel veel van hem.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan je ook een goede verklaring bedenken voor het geschuif in de opstellingen. Als je dat is gelukt, begrijp je misschien wat ik bedoel.
Omdat ie een zwakke selectie heeft.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan je ook een goede verklaring bedenken voor het geschuif in de opstellingen. Als je dat is gelukt, begrijp je misschien wat ik bedoel.
Nu maar even AZ kijken, 2-0 gok ik.quote:
Haha, bij Vitesse heeft hij verdomme bijna de tweede plek gehaaldquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is gewoon lekker de media nalullen.
Maar voetbal gaat zoals ie het zelf zegt om resultaat.
Dat heeft ie nooit eghad, en structuur ook niet, want hij is overal zo'n beetje ontslagen
Kans is groter dat Willem II op voorsprong komt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu maar even AZ kijken, 2-0 gok ik.
Bijna koop je niets voor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, bij Vitesse heeft hij verdomme bijna de tweede plek gehaald
Die zag ik bij Humberto, dat trucje met die schuivende balkjes was wel grappig.quote:
Hij is echt teringdom.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij staat ook gewoon niet open voor andere inzichten, hé?
Stijn zegt zelf dat alleen resultaten tellen.quote:
Ik had er nog niks van gezien, maar dat moet AZ thuis toch wel kunnen winnen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kans is groter dat Willem II op voorsprong komt.
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Genoeg voor een Ferrari Italia dus. Wel een beetje opletten mattie.
Hopelijk haal je de toelatingstoets.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, ik ga me aanmelden voor mbo2.
Hoezo zou ik die moeten makenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk haal je de toelatingstoets.
Ik heb er een hard hoofd in.
Wat?quote:
Pizza inferno lekker manquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Pizza of tosti zal het wel worden
Geen idee wat voor pizza er nog in de vriezer ligt.quote:
Op een pitabroodje of op een Turks brood?quote:
Jij snapt gewoon niet dat je Rutten geen torenhoog verwachtingspatroon moet geven. Welke idioot gaat dit Feyenoord kampioen willen laten worden? Dat ziet Rutten zelf ook wel. Toen hij voor het eerst Varkenoord opstapte, wist hij genoeg: dit wordt een lastig seizoen. Voor een kampioenschap zijn heel andere selectie-eisen nodig dan wat je nu krijgt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stijn zegt zelf dat alleen resultaten tellen.
Als Guidetti z'n shirt aan had gehouden en had gewonnen van PSV me tGuidetti waren ze kampioen.
Telt allemaal niet.
Nee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op een pitabroodje of op een Turks brood?
Die heb ik een keer per ongeluk gegeten, dat was echt vies heet.quote:
Wie heeft het over kampioenschap.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij snapt gewoon niet dat je Rutten geen torenhoog verwachtingspatroon moet geven. Welke idioot gaat dit Feyenoord kampioen willen laten worden? Dat ziet Rutten zelf ook wel. Toen hij voor het eerst Varkenoord opstapte, wist hij genoeg: dit wordt een lastig seizoen. Voor een kampioenschap zijn heel andere selectie-eisen nodig dan wat je nu krijgt.
Had je hem even moeten laten afkoelen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heb ik een keer per ongeluk gegeten, dat was echt vies heet.
Structuur krijg je er alleen in op jouw manier met de middelen die jij daarvoor mogelijk acht. Die middelen heeft Feyenoord niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wie heeft het over kampioenschap.
Structuur heeft ie simpelweg er niet in gekregen als het hele elftal back heeft gespeeld bijvoorbeeld.
Rutten heeft er uit gehaald wat er in zit, het is nu eenmaal niet beter. Maar hij heeft er geen structuur in gebracht. Dus ik wens 'm succes dat te doen bij een club die het nog minder doet.
En Twente heeft die middelen wel?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Structuur krijg je er alleen in op jouw manier met de middelen die jij daarvoor mogelijk acht. Die middelen heeft Feyenoord niet.
Jij bent echt hemeltergend dom, hé.
Dat is hij zeker.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij bent echt hemeltergend dom, hé.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had je hem even moeten laten afkoelen.
Ik heb het meteen weggegooid. Te heet misschien iets voor Davy en GGMM. Die houden wel van pittig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heb ik een keer per ongeluk gegeten, dat was echt vies heet.
Wordt hij trainer dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En Twente heeft die middelen wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |