SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Hoog tempo, ook zo'n vervelende Premier League gimmick. Meestal geven ze een bal gewoon een lange haal en zien ze het allemaal wel. Man Utd staat momenteel derde met het grootste kutvoetbal wat ik in de afgelopen tien jaar heb gezien.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Engelse voetbal heeft vaak een zeer hoog tempo wat erg bijdraagt aan het vermaak.
En eredivisie voetballers zijn gemiddeld niet beter dan de voetballers waar ik op straat mee heb gevoetbald.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoog tempo, ook zo'n vervelende Premier League gimmick. Meestal geven ze een bal gewoon een lange haal en zien ze het allemaal wel. Man Utd staat momenteel derde met het grootste kutvoetbal wat ik in de afgelopen tien jaar heb gezien.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En eredivisie voetballers zijn gemiddeld niet beter dan de voetballers waar ik op straat mee heb gevoetbald.
Ja dus. Ajax staat hier 2e met afschuwelijk kutvoetbal.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoog tempo, ook zo'n vervelende Premier League gimmick. Meestal geven ze een bal gewoon een lange haal en zien ze het allemaal wel. Man Utd staat momenteel derde met het grootste kutvoetbal wat ik in de afgelopen tien jaar heb gezien.
Dat kan, maar betere individuele voetballers hoeft niet gelijk te staan aan een betere of leukere wedstrijd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En eredivisie voetballers zijn gemiddeld niet beter dan de voetballers waar ik op straat mee heb gevoetbald.
wat is er voor een buitenlander leuk aan de gemiddelde eredivisie wedstrijd?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat kan, maar betere individuele voetballers hoeft niet gelijk te staan aan een betere of leukere wedstrijd.
Dan zijn er wel meer momentjes waar je van kan genieten. Als pure liefhebber.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat kan, maar betere individuele voetballers hoeft niet gelijk te staan aan een betere of leukere wedstrijd.
Wat is de definitie van een pure liefhebber?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zijn er wel meer momentjes waar je van kan genieten. Als pure liefhebber.
Dat is in het buitenland echt niet anders. Al is landencompetities met elkaar vergelijken sowieso achterlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Want eredivisie is zo spannend
Ja als je er betrokken bij bent, een buitenlander wil je echt niet naar de onderkant eredivisie laten kijken![]()
Daarom kijken er ook wel meer mensen dan bijv. Stoke - Tottenham.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is in het buitenland echt niet anders. Al is landencompetities met elkaar vergelijken sowieso achterlijk.
Stijn welke wedstrijd moet ik zo op zetten als er wat maatjes langs komen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is de definitie van een pure liefhebber?
Die geniet van mooie combinaties of mooie individuele acties van spelers.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is de definitie van een pure liefhebber?
Hoe ploegen daadwerkelijk proberen te voetballen in plaats van een lange bal op Crouch of Carroll te geven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is er voor een buitenlander leuk aan de gemiddelde eredivisie wedstrijd?
Het positiespel?
De individiuele kwaliteit?
De echte talenten zie je toch bij de echte top ipv bij ons hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eredivisie is opzich wel leuk om de talenten aan het werk te zien, maar vaak genoeg is zo'n wedstrijd toch ongelooflijk traag en knullig.
Vaak zat. Zelfs bij NAC en Dordrecht.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo'n actie van Mahi vorige week was wel mooi. Daar kan ik dan wel van genieten.
Maar dat zie je niet zo vaak in de Eredivisie.
Meh er zijn de afgelopen jaren toch wel gewoon goede spelers in de Eredivisie actief geweest en nog steeds.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
De echte talenten zie je toch bij de echte top ipv bij ons hoor.
Dat is voor een buitenstaander echt niet interessant.
Eredivisievoetbal?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stijn welke wedstrijd moet ik zo op zetten als er wat maatjes langs komen?
Ja, maar die heb je toch overal wel in de top ~10 landen van Europa...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh er zijn de afgelopen jaren toch wel gewoon goede spelers in de Eredivisie actief geweest en nog steeds.
Alleen als ze hier zijn is het vaak nog heel wisselvallig.
Is dat de definitie van een liefhebber? Werkelijk?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die geniet van mooie combinaties of mooie individuele acties van spelers.
Dat gaat ook niet veel helpen hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:50 schreef Smoofie het volgende:
Daarom BeNeliga. Maar mensen zien dat niet in.
De markt is daar veel groter en er wonen vijf keer zo veel mensen. Dat is allebei geen garantie voor kwaliteit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom kijken er ook wel meer mensen dan bijv. Stoke - Tottenham.
Wat is de andere definitie? De gemiddelde voetballiefhebber kan niet genieten van gestuntel omdat het spannend is.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dat de definitie van een liefhebber? Werkelijk?
Wat denk jij precies dat mijn standpunt is?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar die heb je toch overal wel in de top ~10 landen van Europa...
Dus dat vind ik niet echt een sterk argument.
Ik wel. En ik kan ook genieten van een goede actie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is de andere definitie? De gemiddelde voetballer kan niet genieten van gestuntel omdat het spannend is.
Uh ja. Werkelijk ja. Genieten van het pure voetbal.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dat de definitie van een liefhebber? Werkelijk?
Tuurlijk wel. Brugge en Anderlecht zijn al groter dan de 8 kleinste clubs, bij elkaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet veel helpen hoor.
Jij kan dus ook genieten van paraguay divisie 2 bij wijze van spreken?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wel. En ik kan ook genieten van een goede actie.
Naja jij draagt talenten aan, maar er lopen hier misschien op dit moment 3 of 4 mensen die de absolute top gaan halen in de Eredivisie op dit moment.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat denk jij precies dat mijn standpunt is?
Ik zeg zelf dat ik liever PL kijk dan Eredivisie. Maar dat de Eredivisie soms nog wel geinig is om te kijken omdat er nog wel een paar talenten zijn die het kunnen maken.
Ja maar je krijgt niet alleen die ploegen erbij.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Brugge en Anderlecht zijn al groter dan de 8 kleinste clubs, bij elkaar.
Er is wel ergens een limiet, maar ik zag voor de winter bijvoorbeeld zo'n bekerwedstrijd van PEC tegen Cambuur en dat vond ik leuk om te kijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij kan dus ook genieten van paraguay divisie 2 bij wijze van spreken?
Die interesseren me net zo min als de slechte Nederlandse ploegen zonder potentie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt niet alleen die ploegen erbij.
Ook een hoop matige Belgische ploegen waar veel Nederlanders echt niet in geïnteresseerd zijn.
Nee, ik word ongelofelijk moe van dat hele gedoe dat iedereen verplicht naar de wedstrijden moet kijken omdat het er daar stikt van de kwaliteit. Iedereen die er niet naar kijkt is gek en moet worden opgehangen aan een hoge boom. Ga toch weg man.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is de andere definitie? De gemiddelde voetballer kan niet genieten van gestuntel omdat het spannend is.
Maar hier is vaak dat het chauvinisme nog doorspeelt en als je het leuk vind als er grote talenten spelen die bij je uit de buurt komen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Naja jij draagt talenten aan, maar er lopen hier misschien op dit moment 3 of 4 mensen die de absolute top gaan halen in de Eredivisie op dit moment.
Dan kijk je toch liever naar andere landen met veel meer van zulke talenten (en met spelers die dat al zijn ontstegen).
Ik zie je bij de paraguayaanse competitie samen met Jan Boskamp kijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik word ongelofelijk moe van dat hele gedoe dat iedereen verplicht naar de wedstrijden moet kijken omdat het er daar stikt van de kwaliteit. Iedereen die er niet naar kijkt is gek en moet worden opgehangen aan een hoge boom. Ga toch weg man.
Dat snap ik, maar die heb je zoals ik zeg in elke competitie die ook maar iets voorstelt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hier is vaak dat het chauvinisme nog doorspeelt en als je het leuk vind als er grote talenten spelen die bij je uit de buurt komen.
Een paar komen er aan, maar het gros van de mensen is in de verste verte niet geschikt als voetballer qua mentaliteit. het vereist nogal wat.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:53 schreef Tchock het volgende:
He maar Inso die gemiddelde Eredivisiespelers waar jij mee op straat voetbalde, die hadden geen zin in voor gemiddeld Eredivisiesalaris (drie ton, acht keer modaal) hun kunstje vertonen? Vraag me af wat ze nu doen
Puur voetbal is voor iedereen anders. Defensief, park the bus voetbal kan namelijk ook gewoon heel mooi zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh ja. Werkelijk ja. Genieten van het pure voetbal.
Wat vind jij dan een liefhebber?
Daarom kijk ik ook meerdere competitiesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar die heb je zoals ik zeg in elke competitie die ook maar iets voorstelt.
Laat maar gaan dit verder.
dat zeg ik niet. Ik vermaak me qua spanning wel af en toe met Nederlands voetbal, maar het is geen argument dat het een leukere competitie is dan anderen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:55 schreef Typisch het volgende:
Inso wil graag duidelijk maken dat hij het Nederlandse voetbal kudt vindt en dat mensen het niet leuk kunnen vinden.
Mourinho.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Puur voetbal is voor iedereen anders. Defensief, park the bus voetbal kan namelijk ook gewoon heel mooi zijn.
Je neemt gewoon de 18/20 grootste clubs van beide landen. Zitten 6-8 belgische clubs bij.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt niet alleen die ploegen erbij.
Ook een hoop matige Belgische ploegen waar veel Nederlanders echt niet in geïnteresseerd zijn.
Dat heeft niks met voetballen te maken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Puur voetbal is voor iedereen anders. Defensief, park the bus voetbal kan namelijk ook gewoon heel mooi zijn.
Dat vind jij.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat zeg ik niet. Ik vermaak me qua spanning wel af en toe met Nederlands voetbal, maar het is geen argument dat het een leukere competitie is dan anderen.
Omdat voor andere mensen hun competitie net zo spannend is teriwjl het kut is.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat vind jij.
En nu ben ik biertjes drinken.
fijne avond allen
dan kan je dus ook de derde klasse amateurs als betere competitie aandragen als je dat spannender ivndquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat vind jij.
En nu ben ik biertjes drinken.
fijne avond allen
Gaan die Belgische clubs daar dan mee akkoord?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je neemt gewoon de 18/20 grootste clubs van beide landen. Zitten 6 belgische clubs bij.
Pure bullshit. De kunst van het verdedigen is namelijk ook gewoon een kwaliteit die hoort bij het voetbal.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft niks met voetballen te maken.
Man dat was echt genieten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:56 schreef hafcfan het volgende:
JR Style gvd wat was dat Dortmund goed he. Man oh man zelden een elftal zo goed zien spelen.
Omdat het leuker is en er dus meer mensen naar kijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:57 schreef Vatta het volgende:
Is toch ook niet gek het Engelse voetbal leuker en beter is. Gaat gewoon veel meer geld in om.
Je moet voetballen om goals proberen te maken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Pure bullshit. De kunst van het verdedigen is namelijk ook gewoon een kwaliteit die hoort bij het voetbal.
Aad geniet.twitter:aad300 twitterde op zaterdag 28-02-2015 om 19:58:25Zo hoort voetbal gespeeld te worden wat een verademing @MijnVitesse #vitpec 2-1 77' reageer retweet
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet voetballen om goals proberen te maken.
Als je dat alleen maar wilt voorkomen is dat dieptriest.
Nee, voetbal gaat om het resultaat. Winst is winst. Of het nu 1-0 of 6-0 is. Of je nu knock-out uit 1-1 speelt en thuis 0-0 voldoende is.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet voetballen om goals proberen te maken.
Als je dat alleen maar wilt voorkomen is dat dieptriest.
Nee joh.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niet mee eens.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, voetbal gaat om het resultaat. Winst is winst. Of het nu 1-0 of 6-0 is. Of je nu knock-out uit 1-1 speelt en thuis 0-0 voldoende is.
Echte talenten kunnen gewoon mee in elke competitie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:00 schreef Vatta het volgende:
Alle onderste ploegen uit de premier league klaren de onderste uit de eredivisie en de Bovenste de bovenste. En de Salarissen liggen nu ook niet bepaald gelijk. Kun je wat dan speel je in de premier league. Ben je jong en heb je talent ook om vervolgens weer met hangende pootjes terug te komen.
En toch zijn er mensen die PEC-Cambuur verkiezen boven Real-Barca.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:00 schreef hafcfan het volgende:
Spaans voetbal is het beste. Bron: De prestaties in Europa.
Heerlijk man. Gaat echt genieten worden tegen Juve. Ze missen alleen wel tering veel kansen. Die spits is het net niet en dan ook nog als Batman verkleed gaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Man dat was echt genieten.
Daarvoor kijk je voetbal. Die Kagawa en Reus
Dat is vanuit het oogpunt van de fan, niet vanuit de voetballer zoals jij het schetste.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Voetbal gaat om amusement. Kijk naar Ajax, hoeveel mensen het zat waren vorig jaar. We werden kampioen maar niet vermaakt. Dat is toch ook gewoon vreselijk kut.
Nee die spitsen zijn niet zoveel. Daar moeten ze echt investeren.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heerlijk man. Gaat echt genieten worden tegen Juve. Ze missen alleen wel tering veel kansen. Die spits is het net niet en dan ook nog als Batman verkleed gaan.
Voetballers vallen toch ook liever aan lijkt me.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is vanuit het oogpunt van de fan, niet vanuit de voetballer zoals jij het schetste.
samen met soren larsen ofzoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:04 schreef GGMM het volgende:
Gill Swerts. Die heeft toch nog voor Feyenoord gevoetbald?
Hahahahaa
Als ik de media moet geloven spelen PEC en Cambuur beter hoor. En de trainers blijven ook nog eens zichzelf.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch zijn er mensen die PEC-Cambuur verkiezen boven Real-Barca.
Dat snap ik dan echt niet.
Laf voetbalquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:05 schreef GGMM het volgende:
Lachwekkend dat al die Twentesupporters Fred Rutten graag willen hebben. Wat heeft die vent nou eigenlijk bereikt?
Als ze zo doorgaan halen ze de Cl nog.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die spitsen zijn niet zoveel. Daar moeten ze echt investeren.
Maar voor de rest zoveel diepgangEcht een wonder dat ze zo laag staan.
Rutten kan clubs organisatorisch goed neerzetten, structuur aanbrengen in ploegen. Dat is denk ik waar ze op het moment naar snakken. Wat er nu op voetbaltechnisch gebied gebeurt, is best matig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:05 schreef GGMM het volgende:
Lachwekkend dat al die Twentesupporters Fred Rutten graag willen hebben. Wat heeft die vent nou eigenlijk bereikt?
Die trainers zijn vooral erg in zichzelf gaan geloven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als ik de media moet geloven spelen PEC en Cambuur beter hoor. En de trainers blijven ook nog eens zichzelf.
Dat zie je wel bij Feyenoord.quote:
Prima manager voor eBay Barney dus.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rutten kan clubs organisatorisch goed neerzetten, structuur aanbrengen in ploegen. Dat is denk ik waar ze op het moment naar snakken. Wat er nu op voetbaltechnisch gebied gebeurt, is best matig.
Zal nog pittig worden, maar laten we het hopen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als ze zo doorgaan halen ze de Cl nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |