quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik je nu aardig vind.
Hey, ik zag dit nieuws en ik dacht: dit moet ik delen met de vele Zeefuik fans.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik had het nog niet gezien.
en hoi.
Alsof Drizzt niet jouw favoriete mod isquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik je nu aardig vind.
Ik vind Guitarist nog beter.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Drizzt niet jouw favoriete mod is
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey, ik zag dit nieuws en ik dacht: dit moet ik delen met de vele Zeefuik fans.
Helaas moet ik ook weer gaan want mijn opleiding dwingt mij een artikel te lezen.
Heerlijk, niks mis mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:34 schreef KingRoland het volgende:
Shoarma, döner en turkse pizza. lekker man
Wie?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind Guitarist nog beter.
En die is er NOOIT
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind Guitarist nog beter.
En die is er NOOIT
Hoi Welkomquote:
Jammer dat jij geen mod meer bent.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:36 schreef GGMM het volgende:
Ambrosius is mijn favoriete mod.
En van VBL johannes.
Ahh, bedankt voor de uitleg. Had al geen idee wat ik aan het doen was.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoi WelkomDit is het live-topic van VBL. We praten hier over de wedstrijden die momenteel op FOX worden uitgezonden.
Dat blijkt uit alles inderdaad.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh, bedankt voor de uitleg. Had al geen idee wat ik aan het doen was.
Ik heb ook een keer opgetreden in het Feyenoord topic.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat jij geen mod meer bent.
Vooral jouw optredens in het Feyenoord topic waren altijd genot.
Van wie?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Inmiddels heb ik het advies gekregen om mijn koffieconsumering drastisch omlaag te brengen.
Dat had je voorganger ook niet. Dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh, bedankt voor de uitleg. Had al geen idee wat ik aan het doen was.
Ach, koffie is goed voor je. Drink het ook te veel eigenlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Inmiddels heb ik het advies gekregen om mijn koffieconsumering drastisch omlaag te brengen.
Best raar van GGMM om een stap terug te doen. Hij deed zijn werk goed maarja aan alle leuke dingen in het leven komt er een eind.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat jij geen mod meer bent.
Vooral jouw optredens in het Feyenoord topic waren altijd genot.
#Pray4LittleRabbitquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat had je voorganger ook niet. Dus dat scheelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |