slaap lekker en golf ze!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:17 schreef just me het volgende:
welterusten allemaal, morgen vroeg op ivm golfwedstrijd met het risico dat het om 09.00 uur wordt afgelast... en dan ben ik al onderweg
Is dit de vervanger van de youtube-linkjes, omdat die toch bijna nooit aangeklikt worden?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:27 schreef Juup© het volgende:
Het is tenslotte een 40+ topic [ afbeelding ]
Succes.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:17 schreef just me het volgende:
welterusten allemaal, morgen vroeg op ivm golfwedstrijd met het risico dat het om 09.00 uur wordt afgelast... en dan ben ik al onderweg
Zou zo maar kunnenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dit de vervanger van de youtube-linkjes, omdat die toch bijna nooit aangeklikt worden?
Ja, met zo een TT krijg je vanzelfsprekend Duitse muziekjes...quote:
Tot morgenvroeg na de afgelastingquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:17 schreef just me het volgende:
Bahquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, met zo een TT krijg je vanzelfsprekend Duitse muziekjes...
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet iedereen luistert Testament, ik kan dat nog wel aanhoren, maar het is niet helemaal mijn muziek.quote:
Dat zeg ik, daar heb je er weer een.quote:
Je zou een bedbank kunnen overwegen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:26 schreef Juup© het volgende:
Vannacht slaap ik maar eens in bed i.p.v. op de bank
Kotsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeg ik, daar heb je er weer een.
Dat snap ik, ieder zijn/haar voorkeurquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet iedereen luistert Testament, ik kan dat nog wel aanhoren, maar het is niet helemaal mijn muziek.
Je hoeft toch niet te klikken, doe ik ook niet.quote:
Ik hoefde niet te klikken want ik kende hem al .. Soms heeft het zo zn voordeelquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeg ik, daar heb je er weer een.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je zou een bedbank kunnen overwegen.
Ik gooi wel eentje voor jou wil wel eens weten wat je daarvan vindt. Momentjequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat snap ik, ieder zijn/haar voorkeur
Dat zeg ik ook elke nachtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:26 schreef Juup© het volgende:
Vannacht slaap ik maar eens in bed i.p.v. op de bank
Alleen de thumbnail i.c.m. de titel alquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te klikken, doe ik ook niet.
Jezus man wat ben jij negatief, de hele avond alleen maar ditquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:33 schreef sacha het volgende:
[..]
maar waarom vertel je dit zo vaak?
Daar ga ik dus echt niet op klikkenquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus man wat ben jij negatief, de hele avond alleen maar ditof een fotootje posten
niks is goed![]()
die TT had met het vorige topic te maken, was je zelf bij...
40+ / [40+ SC #612] Svenska flikka knollar bra (of zoiets)
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |