Was speciaal om wat te drinken te halen zonder iets te missen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:54 schreef pixelbitty het volgende:
TR gemacht voor deze misselijke actie!
Iemand die mij nog nooit heeft meegemaakt in R49quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:54 schreef pixelbitty het volgende:
TR gemacht voor deze misselijke actie!
Heb je hem wel gehoordquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:55 schreef Kingstown het volgende:
Deze TT.Hier moet ik gepost hebben.
En dat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was speciaal om wat te drinken te halen zonder iets te missen.
Hoe is het met je regenjas?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:55 schreef Kingstown het volgende:
Nou doet mijn neus ook zeer.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:57 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork insert regenjas in anus
Oh, dat voelt toch wat minder prettig dan ik dacht.
Nee. Dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:56 schreef Uccie het volgende:
Heb je hem wel gehoordik draaide hem net.
Boven of onder?quote:
Ik moet bekennen dat ik hardop moest lachen.quote:
heeeeeequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:55 schreef Kingstown het volgende:
Mwah ben niet zo The Doors-fanquote:
Die neus in zijn eentje, ja dat kan wel denk ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:01 schreef LompeHork het volgende:
godver.
de neus van Mick Jagger. Trouwerij in wording.
Uit het goede jaar 1977quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:02 schreef rulerofdeath het volgende:
wel een lekker nummer, al is het geen trash
ja, daar moet je dan een ouwe lul voor zijnquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, daar moet je dan een ouwe lul voor zijn
Echt nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, daar moet je dan een ouwe lul voor zijn
Die neus is voldoende voor een apocalypsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die neus in zijn eentje, ja dat kan wel denk ik.
soppenquote:
zo, dat klinkt ook wel goedquote:
Is nog nieuw ook. Die ventjes in de oude scene weten best wat ze doenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo, dat klinkt ook wel goed
Omgevallen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:07 schreef rulerofdeath het volgende:
en dat was mijn flesje glen talloch
nee, opgedronken. laatste beetje zit in 't glasquote:
fylax hacktquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:09 schreef Koen66 het volgende:
wat doet Ariana Grande er telkens tussen
ja, die kutpuberquote:
Alle CSI varianten hebben een nummer van The Who als theme songquote:
weetje die ik niet weetquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alle CSI varianten hebben een nummer van The Who als theme song
ja Baba 'o Reilly and Won't get fooled again, maar ik gooi Miami en NY door elkaar, qua wat hoort waar.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alle CSI varianten hebben een nummer van The Who als theme song
afhankelijk van het jaar van de foto.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze inmiddels fossielen waren.
Ja weet ik het, verzin jij dan iets leuks op dit tijdstipquote:
Nee emmeloord is lekkerquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:18 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nee emmeloord is lekkerPolitie rijdt daar nog op varkens rond
[..]
[..]
[..]
Wij hebben eipop. en outdoor stereoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:20 schreef Fokker89 het volgende:
Wij hebben tenminste het http://www.stepnop.nl/pieperfestival
Parkpop FTWquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Wij hebben eipop. en outdoor stereo
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Maar daar krijg je geen gratis frietquote:
Nee, wij hebben overpriced patat...trouwensquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Maar daar krijg je geen gratis friet
eipopquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
veel te duurquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:22 schreef Fokker89 het volgende:
Inb4 zwarte cross met al die lui uut oosten hier
Wij hebben ons Schoolfeestjequote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:22 schreef Fokker89 het volgende:
Gianni is al weg hč met zijn miezerige pinkpop.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:22 schreef Fokker89 het volgende:
en met hemelvaart de hoevequote:
hmm, dat had ik nooit verwachtquote:
joah, dat hebt ze d'r zatquote:
Nee, Pixel draaide teveel goede muziek. Maar ik had watermeloenlimonade...die overigens niet zo lekker is als kiwi.quote:
en jijquote:
ik heb reine claude atmquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, Pixel draaide teveel goede muziek. Maar ik had watermeloenlimonade...die overigens niet zo lekker is als kiwi.
Ik ga nog even een uurtje "alternatief"quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en jij
wat een topavond
en ook nog Fokker
Ook lekker.quote:
doe je ook aan verzoekjes?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga nog even een uurtje "alternatief"
Oeh nicequote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga nog even een uurtje "alternatief"
jagermeisterquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook lekker.
Al ga ik zo wel even iets alcoholisch nemen, want dan is mijn keelpijn misschien over morgen.
Niet teveel, want anders lig ik morgenmiddag in het ziekenhuis
En jezelf niet vergeten natuurlijk!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en jij
wat een topavond
en ook nog Fokker
Nee, ik heb gin of creme de cassis...dus het eerste, want het tweede gaat in desserts.quote:
ja, die testsessie(s) was(/waren) ongelooflijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En jezelf niet vergeten natuurlijk!
gin is toch á la jenever?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb gin of creme de cassis...dus het eerste, want het tweede gaat in desserts.
Ja maar dan smaakt het voor mij minder naar ontsmettingsalcoholquote:
Gin is te drinken, jenever nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar dan smaakt het voor mij minder naar ontsmettingsalcohol
oke, geen ideequote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar dan smaakt het voor mij minder naar ontsmettingsalcohol
Mijn vader drinkt het wel, jonge jenever.quote:
heb ooit een fles gehad, duurde maanden voor ie eens weg wasquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn vader drinkt het wel, jonge jenever.
ban!quote:
beentjes wijd, dan doe ik wel een pogingquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:33 schreef Fokker89 het volgende:
Doen jullie ff rustig met pixel. Ik wil ook nog
Hoe bedoel jequote:
geintje naar Hork toequote:
niet voorkruipenquote:
DPquote:
Alle dj's hier wel.quote:
Kan welquote:Op [url=http://foru[quote]
[b]Op zaterdag 28 februari 2015 00:39 schreef rulerofdeath het volgende:
zij wou graag wasted years horen als ik mij niet vergis
Neuh maar dat maakt niet uit, deze is primaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:39 schreef rulerofdeath het volgende:
zij wou graag wasted years horen als ik mij niet vergis
Die je wel of niet kent?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er nog meer die ik niet ken van de buren?
Bier op whisky geeft....geen idee.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er nog meer die ik niet ken van de buren?
quote:Mono
Surge
Rockiejj
d4v1d
Stiffler
Viro
Samzz
Fritsflits
ACTF
Uccie
dekatophetspek
Ruler
Fylax
Fokker89
Kally
Hoink
Pixel
Geen idee, ik weet niet wie jij niet kent.quote:
nou, we gaan het zienquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bier op whisky geeft....geen idee.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:42 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga tegen de vlakteEen beetje moei
![]()
Tot ziens [ afbeelding ]
doot henig anquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:42 schreef ACT-F het volgende:
![]()
Tot ziens [ afbeelding ]
alleen van Hoink heb ik nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet wie jij niet kent.
truste Emmerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:42 schreef ACT-F het volgende:
![]()
Tot ziens [ afbeelding ]
Die is dan ook van RadioKLBquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen van Hoink heb ik nog nooit gehoord
zelfs ik heb daar wat van mee gekregenquote:
ik had nemo al klaar staanquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:44 schreef rulerofdeath het volgende:
phantom of the opera vind ik trouwens een ontzettend goed nr van nightwish
ik vergeef het jequote:
hoor eens, zo vaak ben ik hier nog niet geweestquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zelfs ik heb daar wat van mee gekregen
dit is mijn 1e volledige avond hierquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoor eens, zo vaak ben ik hier nog niet geweest
sowieso een van de eerste volle avonden, meestal zijn het 1-2 shows.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dit is mijn 1e volledige avond hier
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
sowieso een van de eerste volle avonden, meestal zijn het 1-2 shows.
owquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
sowieso een van de eerste volle avonden, meestal zijn het 1-2 shows.
maar je hebt wel zo'n leuke stemquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:50 schreef pixelbitty het volgende:
Uccie doet zo leuk kletsen tussen liedjes door ik ben daar heul niet goed in!
vind je killswitch stomquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:50 schreef rulerofdeath het volgende:
je bent niet de enige
wat ik nog veel verschrikkelijker vind is type o negative
Gewoon praten en niet teveel nadenken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:50 schreef pixelbitty het volgende:
mwaaa ik kan het nog aanhoren. al staat ie wel iets zachterquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:49 schreef pixelbitty het volgende:
[..]sorry dat je het niks vind trouwens
Ja sowieso doen we doordeweeks weinig, en ik het weekend gewoon als er iemand zin heeft. We hoeven niet elke avond een volle planning te hebben, als het maar gezellig isquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow
hmm, dat was ik eerder altijd wel gewend. dat de avond vol was. maar daar kan natuurlijk verandering in komen.
maar je klinkt juist zoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:50 schreef pixelbitty het volgende:
ach, het gaat wel. maar iemand in het tukkertopic vind het ontzettend leuk, en daarom ga ik daar kats tegen inquote:
Toch kan je heel leuk kletsenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:50 schreef pixelbitty het volgende:
5uquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Toch kan je heel leuk kletsen[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Toch kan je heel leuk kletsen[ afbeelding ]
van 2.00 tot 7.00?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:53 schreef pixelbitty het volgende:
Dat was wel lang ja.. als ze het tijdstip er ook nog bij hadden
!
van 1 tot 6quote:
Hoera voor skype, t-mobile had goed verdiend andersquote:
dan zat ik er niet ver naastquote:
Zijn niet veel mensen waar ik 5u mee aan de lijn kan hangen, en ik praat veul.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:56 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hoera voor skype, t-mobile had goed verdiend anders!
ik denk dat ik het had afgekaptquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn niet veel mensen waar ik 5u mee aan de lijn kan hangen, en ik praat veul.
kan binnenkort ook met WA geloof ikquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:56 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hoera voor skype, t-mobile had goed verdiend anders!
We hadden het niet echt doorquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn niet veel mensen waar ik 5u mee aan de lijn kan hangen, en ik praat veul.
Behalve bij 4:44:44 maar toen miste we het screenshot. Dus moesten we het nog even volmaken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
We hadden het niet echt door.
ik heb em anders hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Behalve bij 4:44:44 maar toen miste we het screenshot. Dus moesten we het nog even volmaken.
I kken het .quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
We hadden het niet echt door.
quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
fuck, om daar nou naar te kijken op dit tijdstip
Ik heb een slok alcohol op...voor het eerst in bijna een jaar, dat gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
fuck, om daar nou naar te kijken op dit tijdstip
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een slok alcohol op...voor het eerst in bijna een jaar, dat gaat hem niet worden.
Ik ben mijn keel aan het ontsmetten.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een slok alcohol op...voor het eerst in bijna een jaar, dat gaat hem niet worden.
jaja, zo beginnen alle alcoholisten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben mijn keel aan het ontsmetten.
Ik vond het wel een goed excuusquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
jaja, zo beginnen alle alcoholisten.
Ik sta voor alles open als het maar erbij pastquote:
ja, dat zeggen ze allemaalquote:
Ja dat past wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:06 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik sta voor alles open als het maar erbij past.
Hallo, jullie weten toch, ik ben de GutterFM huis-alcoholist.quote:
Met ''thee'' bedoel jij gewoon een nieuwe fles port.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, dat zeggen ze allemaal
Hallo, jullie weten toch, ik ben de GutterFM huis-alcoholist.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
* rulerofdeath zet het biertje weer terug in het kratquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mooi stom man, die moet leeg.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath zet het biertje weer terug in het krat
Oeh dat heb ik vroegâh wel veel gedronken jaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Met ''thee'' bedoel jij gewoon een nieuwe fles port.
Niks tegen port trouwens, met kaasjesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oeh dat heb ik vroegâh wel veel gedronken ja
portquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Met ''thee'' bedoel jij gewoon een nieuwe fles port.
Nou ik heb roodschimmelkaas ontdekt, kan ik eten zonder ziek te wordenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niks tegen port trouwens, met kaasjes
* rulerofdeath pakt 'm weer terug van onder het bureauquote:
Nou ja, zelfs ik drink die gin puur.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:10 schreef pixelbitty het volgende:
Mijn frisdrank is op en ik ben te pussy om straight te drinken
wodka straight vind ik ook minderquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:10 schreef pixelbitty het volgende:
straight drinken??quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:10 schreef pixelbitty het volgende:
Ik zit een beetje restjes op te maken hierquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja, zelfs ik drink die gin puur.
Maar ik houd niet van mixdranken.
straight is puurquote:
ik ga ook de verkeerde kant opquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zit een beetje restjes op te maken hier... morgen vet brak
.
ja, dat begreep ik er net uiquote:
Alles moet je zonder rotzoor drinkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:11 schreef rulerofdeath het volgende:
jagermeister moet je zonder rotzooi drinken
oeh jagermeiusterquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:11 schreef rulerofdeath het volgende:
jagermeister moet je zonder rotzooi drinken
Ja maar jij hebt mevrouw koen en mini koen 1 en mini koen 2... ik heb niemandquote:
Jij bent nog jong...ik ben oud en ik verlept met 3 vogels...dat is pas triest.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:12 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt mevrouw koen en mini koen 1 en mini koen 2... ik heb niemand!
IK HEB NIEMAND!!!
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:12 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
IK HEB NIEMAND!!!
En onze FOK! relatie is niks voor jequote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:12 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
IK HEB NIEMAND!!!
Ik heb een hond en een kat en 3 vissen, oh en ik heb een moestuinquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij bent nog jong...ik ben oud en ik verlept met 3 vogels...dat is pas triest.
BOTTOMS UP!!
Ja tuurlijk welquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En onze FOK! relatie is niks voor je
ik ben ouder en verlepter met een kutbaan, een vrouw waar ik teveel ruzie mee heb, die 2 tofffe jongens zijn het enige lichtpuntquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij bent nog jong...ik ben oud en ik verlept met 3 vogels...dat is pas triest.
BOTTOMS UP!!
Ik heb niet eens een tuin, ik heb een balkon....nou ja balkon.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb een hond en een kat en 3 vissen, oh en ik heb een moestuin... ik ben niet meer te redden
Maar jij hebt tenminste een vrouw om ruzie mee te maken, de kutbaan heb ik precies een maand geleden de deur uitgedaan trouwens en die jongens compenseren al de triestheid die wij zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben ouder en verlepter met een kutbaan, een vrouw waar ik teveel ruzie mee heb, die 2 tofffe jongens zijn het enige lichtpunt
proost
Battle of the saddest?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een tuin, ik heb een balkon....nou ja balkon.
Zon uitstekende stoeptegel aan het gebouw, ja die heb ik ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een tuin, ik heb een balkon....nou ja balkon.
Ik win sws van jou, want ik ben bijna 10 jr ouder.quote:
9 m2 klinkt geweldig hč...ja, 9mtr bij 1mtr...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zon uitstekende stoeptegel aan het gebouw, ja die heb ik ook.
ik hoef het ook niet te winnenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar jij hebt tenminste een vrouw om ruzie mee te maken, de kutbaan heb ik precies een maand geleden de deur uitgedaan trouwens en die jongens compenseren al de triestheid die wij zijn.
Dit ga je niet winnen.
Maar wisselen van baan was wel de meest-actie die ik gedaan heb.
* pixelbitty bear hugged Ucciequote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik win sws van jou, want ik ben bijna 10 jr ouder.
Elk huisje heeft z'n kruisje. Dat is ook wel zo.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hoef het ook niet te winnen![]()
bedoelde alleen dat het hier ook niet zo geweldig is
En dat wist Bitty ook al lang
Nee ik ben best gelukkig hoor, mijn ouders zijn er nog, ben over een week of 3 weer gezond en heb eindelijk een hele leuke baan. Geen relatie, nou ja dan niet, wie weet ooit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:18 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
* pixelbitty bear hugged Uccie
yepquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Elk huisje heeft z'n kruisje. Dat is ook wel zo.
Je moet uiteindelijk het beste maken van de situatie waar je in zit.
En zo is dat!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit iddquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik las sadistquote:
Het is bijna half 2..ik drink echt nooit meer als dit het resultaat is.quote:
Dat win ikquote:
daar wil ik nog wel een battle mee aangaanquote:
weet je dat zeker, slejtequote:
Dat vindt mevrouw roelert vast niet goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar wil ik nog wel een battle mee aangaan
Je bent ook vaak zat om 00:00 al vertrokkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is bijna half 2..ik drink echt nooit meer als dit het resultaat is.
Thee FTWdaar word ik tenminste gezellig van.
Kan geeneens sletje spellenquote:
ja hoor, die haakt halverwege al afquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat vindt mevrouw roelert vast niet goed.
Mijn wekker gaat om 6u...behalve vannochtend, want blijkbaar heb ik hem uitgezet gisteravondquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je bent ook vaak zat om 00:00 al vertrokken
jawel, dat was expressquote:
ah ik ken datquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om 6u...behalve vannochtend, want blijkbaar heb ik hem uitgezet gisteravond
Is dat zo raar dan? dat doe ik elke avondquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om 6u...behalve vannochtend, want blijkbaar heb ik hem uitgezet gisteravond
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:24 schreef pixelbitty het volgende:
YOU AND ME BABY AINT NOTHING BUT MAMMALS SO LETS DO IT LIKE ON THE DISCOVERY CHANNEEEEL!
11 jaar lang nooit gebeurd...ik werk hier sinds 1 feb, al 2xquote:
Dus nu al 2x verslapenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
11 jaar lang nooit gebeurd...ik werk hier sinds 1 feb, al 2x
ik heb ook iets te vaak dat als ik de snooze uit heb gezet ik toch weer in slaap valquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
11 jaar lang nooit gebeurd...ik werk hier sinds 1 feb, al 2x
Heb je de programmering van Discovery Channel tegenwoordig gezienquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:24 schreef pixelbitty het volgende:
YOU AND ME BABY AINT NOTHING BUT MAMMALS SO LETS DO IT LIKE ON THE DISCOVERY CHANNEEEEL!
ja...en niemand die het merktquote:
Alle sex is wegquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je de programmering van Discovery Channel tegenwoordig gezienweinig beestachtige seks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |