Ik vond het wel een goed excuusquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
jaja, zo beginnen alle alcoholisten.
Ik sta voor alles open als het maar erbij pastquote:
ja, dat zeggen ze allemaalquote:
Ja dat past wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:06 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik sta voor alles open als het maar erbij past.
Hallo, jullie weten toch, ik ben de GutterFM huis-alcoholist.quote:
Met ''thee'' bedoel jij gewoon een nieuwe fles port.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, dat zeggen ze allemaal
Hallo, jullie weten toch, ik ben de GutterFM huis-alcoholist.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
* rulerofdeath zet het biertje weer terug in het kratquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mooi stom man, die moet leeg.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath zet het biertje weer terug in het krat
Oeh dat heb ik vroegâh wel veel gedronken jaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Met ''thee'' bedoel jij gewoon een nieuwe fles port.
Niks tegen port trouwens, met kaasjesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oeh dat heb ik vroegâh wel veel gedronken ja
portquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Met ''thee'' bedoel jij gewoon een nieuwe fles port.
Nou ik heb roodschimmelkaas ontdekt, kan ik eten zonder ziek te wordenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niks tegen port trouwens, met kaasjes
* rulerofdeath pakt 'm weer terug van onder het bureauquote:
Nou ja, zelfs ik drink die gin puur.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:10 schreef pixelbitty het volgende:
Mijn frisdrank is op en ik ben te pussy om straight te drinken
wodka straight vind ik ook minderquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:10 schreef pixelbitty het volgende:
straight drinken??quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:10 schreef pixelbitty het volgende:
Ik zit een beetje restjes op te maken hierquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja, zelfs ik drink die gin puur.
Maar ik houd niet van mixdranken.
straight is puurquote:
ik ga ook de verkeerde kant opquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zit een beetje restjes op te maken hier... morgen vet brak
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |