ik las sadistquote:
Het is bijna half 2..ik drink echt nooit meer als dit het resultaat is.quote:
Dat win ikquote:
daar wil ik nog wel een battle mee aangaanquote:
weet je dat zeker, slejtequote:
Dat vindt mevrouw roelert vast niet goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar wil ik nog wel een battle mee aangaan
Je bent ook vaak zat om 00:00 al vertrokkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is bijna half 2..ik drink echt nooit meer als dit het resultaat is.
Thee FTWdaar word ik tenminste gezellig van.
Kan geeneens sletje spellenquote:
ja hoor, die haakt halverwege al afquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat vindt mevrouw roelert vast niet goed.
Mijn wekker gaat om 6u...behalve vannochtend, want blijkbaar heb ik hem uitgezet gisteravondquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je bent ook vaak zat om 00:00 al vertrokken
jawel, dat was expressquote:
ah ik ken datquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om 6u...behalve vannochtend, want blijkbaar heb ik hem uitgezet gisteravond
Is dat zo raar dan? dat doe ik elke avondquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om 6u...behalve vannochtend, want blijkbaar heb ik hem uitgezet gisteravond
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:24 schreef pixelbitty het volgende:
YOU AND ME BABY AINT NOTHING BUT MAMMALS SO LETS DO IT LIKE ON THE DISCOVERY CHANNEEEEL!
11 jaar lang nooit gebeurd...ik werk hier sinds 1 feb, al 2xquote:
Dus nu al 2x verslapenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
11 jaar lang nooit gebeurd...ik werk hier sinds 1 feb, al 2x
ik heb ook iets te vaak dat als ik de snooze uit heb gezet ik toch weer in slaap valquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
11 jaar lang nooit gebeurd...ik werk hier sinds 1 feb, al 2x
Heb je de programmering van Discovery Channel tegenwoordig gezienquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:24 schreef pixelbitty het volgende:
YOU AND ME BABY AINT NOTHING BUT MAMMALS SO LETS DO IT LIKE ON THE DISCOVERY CHANNEEEEL!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |