ja, dat begreep ik er net uiquote:
Alles moet je zonder rotzoor drinkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:11 schreef rulerofdeath het volgende:
jagermeister moet je zonder rotzooi drinken
oeh jagermeiusterquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:11 schreef rulerofdeath het volgende:
jagermeister moet je zonder rotzooi drinken
Ja maar jij hebt mevrouw koen en mini koen 1 en mini koen 2... ik heb niemandquote:
Jij bent nog jong...ik ben oud en ik verlept met 3 vogels...dat is pas triest.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:12 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt mevrouw koen en mini koen 1 en mini koen 2... ik heb niemand!
IK HEB NIEMAND!!!
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:12 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
IK HEB NIEMAND!!!
En onze FOK! relatie is niks voor jequote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:12 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
IK HEB NIEMAND!!!
Ik heb een hond en een kat en 3 vissen, oh en ik heb een moestuinquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij bent nog jong...ik ben oud en ik verlept met 3 vogels...dat is pas triest.
BOTTOMS UP!!
Ja tuurlijk welquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En onze FOK! relatie is niks voor je
ik ben ouder en verlepter met een kutbaan, een vrouw waar ik teveel ruzie mee heb, die 2 tofffe jongens zijn het enige lichtpuntquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij bent nog jong...ik ben oud en ik verlept met 3 vogels...dat is pas triest.
BOTTOMS UP!!
Ik heb niet eens een tuin, ik heb een balkon....nou ja balkon.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb een hond en een kat en 3 vissen, oh en ik heb een moestuin... ik ben niet meer te redden
Maar jij hebt tenminste een vrouw om ruzie mee te maken, de kutbaan heb ik precies een maand geleden de deur uitgedaan trouwens en die jongens compenseren al de triestheid die wij zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben ouder en verlepter met een kutbaan, een vrouw waar ik teveel ruzie mee heb, die 2 tofffe jongens zijn het enige lichtpunt
proost
Battle of the saddest?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een tuin, ik heb een balkon....nou ja balkon.
Zon uitstekende stoeptegel aan het gebouw, ja die heb ik ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een tuin, ik heb een balkon....nou ja balkon.
Ik win sws van jou, want ik ben bijna 10 jr ouder.quote:
9 m2 klinkt geweldig hè...ja, 9mtr bij 1mtr...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zon uitstekende stoeptegel aan het gebouw, ja die heb ik ook.
ik hoef het ook niet te winnenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar jij hebt tenminste een vrouw om ruzie mee te maken, de kutbaan heb ik precies een maand geleden de deur uitgedaan trouwens en die jongens compenseren al de triestheid die wij zijn.
Dit ga je niet winnen.
Maar wisselen van baan was wel de meest-actie die ik gedaan heb.
* pixelbitty bear hugged Ucciequote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik win sws van jou, want ik ben bijna 10 jr ouder.
Elk huisje heeft z'n kruisje. Dat is ook wel zo.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hoef het ook niet te winnen![]()
bedoelde alleen dat het hier ook niet zo geweldig is
En dat wist Bitty ook al lang
Nee ik ben best gelukkig hoor, mijn ouders zijn er nog, ben over een week of 3 weer gezond en heb eindelijk een hele leuke baan. Geen relatie, nou ja dan niet, wie weet ooit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:18 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
* pixelbitty bear hugged Uccie
yepquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Elk huisje heeft z'n kruisje. Dat is ook wel zo.
Je moet uiteindelijk het beste maken van de situatie waar je in zit.
En zo is dat!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit iddquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |