en jijquote:
ik heb reine claude atmquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, Pixel draaide teveel goede muziek. Maar ik had watermeloenlimonade...die overigens niet zo lekker is als kiwi.
Ik ga nog even een uurtje "alternatief"quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en jij
wat een topavond
en ook nog Fokker
Ook lekker.quote:
doe je ook aan verzoekjes?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga nog even een uurtje "alternatief"
Oeh nicequote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga nog even een uurtje "alternatief"
jagermeisterquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook lekker.
Al ga ik zo wel even iets alcoholisch nemen, want dan is mijn keelpijn misschien over morgen.
Niet teveel, want anders lig ik morgenmiddag in het ziekenhuis
En jezelf niet vergeten natuurlijk!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en jij
wat een topavond
en ook nog Fokker
Nee, ik heb gin of creme de cassis...dus het eerste, want het tweede gaat in desserts.quote:
ja, die testsessie(s) was(/waren) ongelooflijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En jezelf niet vergeten natuurlijk!
gin is toch á la jenever?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb gin of creme de cassis...dus het eerste, want het tweede gaat in desserts.
Ja maar dan smaakt het voor mij minder naar ontsmettingsalcoholquote:
Gin is te drinken, jenever nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar dan smaakt het voor mij minder naar ontsmettingsalcohol
oke, geen ideequote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar dan smaakt het voor mij minder naar ontsmettingsalcohol
Mijn vader drinkt het wel, jonge jenever.quote:
heb ooit een fles gehad, duurde maanden voor ie eens weg wasquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn vader drinkt het wel, jonge jenever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |