quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik ga de foto in de TT toch niet snel halen vrees ikalhoewel een badje van 2m diep ook wel mooi is. Dat is mijn doel
In zo'n emmertje kunnen toch verrassend veel briefjes van 500 euro.quote:
Zal binnenkort eens wat op papier zettenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:41 schreef Blester het volgende:
[..]
Klinkt goed, kun je me wat meer info geven in PB?
Top, dan hoor ik het welquote:Op maandag 2 maart 2015 08:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Zal binnenkort eens wat op papier zetten
Interessant, iets waar ik ook meer over wil weten. Hier is context targeting al tijden een stuk hoger dan de andere opties. De CTR op de meeste van mijn sites is echter zeer laag. Dit komt omdat de meeste vertoonde advertenties niet direct aansluiten bij mijn sites.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:52 schreef WebBeestje het volgende:
Sinds enkele weken is mijn CTR redelijk toegenomen en ik probeer na te gaan hoe dit komt. Ik heb een blok toegevoegd dat goed scoort maar dat alleen is niet de oorzaak. Ik heb in mijn Adsense dashboard gekeken en het viel mij op dat bij targetingtypen de op interesses gebaseerde advertenties sinds ongeveer 4 februari veel beter presteren. Is dit bij jullie ook zo? Misschien weet Google dan nog betere advertenties te serveren voor de bezoekers
Referer spamquote:Op maandag 2 maart 2015 21:35 schreef Apekoek het volgende:
Waarom staat analytics altijd vol met semalt.semalt en buttons-for-websites? Waarom en hoe doen ze dit? Waarom elke dag weer dezelfde websites bezoeken?
Als je een nieuwe advertentie aanmaakt moet je bovenaan bij Advertentieformaat op "aanbevolen"met die pijltjes ernaast klikken. Dan krijg je alle formaten. Wat jij bedoelt is iets verder naar beneden waar je bij Advertentietype kan kiezen tussen display en tekst.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:54 schreef Kerol het volgende:
Klopt het dat Link Units niet meer mogelijk zijn om te gebruiken bij Adsense? Kan ze met geen mogelijkheid selecteren, alleen Image en Text, terwijl ik denk dat Link Units het beste werken bij mijn site...
Je bent een held!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:26 schreef Kemestry het volgende:
[..]
Als je een nieuwe advertentie aanmaakt moet je bovenaan bij Advertentieformaat op "aanbevolen"met die pijltjes ernaast klikken. Dan krijg je alle formaten. Wat jij bedoelt is iets verder naar beneden waar je bij Advertentietype kan kiezen tussen display en tekst.
Je bent geen ondernemer? Die hebben dat 'nieuwe' programma nog niet volgens mij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:27 schreef JK het volgende:
Ben even bezig met de belastingaangifte... nu geen programma meer downloaden en installeren, maar online (en het kan zelfs via een app). Volgens mij moet ik aan een bril, want ik kan nergens 'overige inkomsten' vinden. Iemand anders 'm wel gevonden, of doen jullie geen aangifte over de prachtige Adsense inkomsten?
Onder het kopje inkomsten een vinkje zetten bij: Inkomsten uit overig werk (niet in loondienst).quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:27 schreef JK het volgende:
Ben even bezig met de belastingaangifte... nu geen programma meer downloaden en installeren, maar online (en het kan zelfs via een app). Volgens mij moet ik aan een bril, want ik kan nergens 'overige inkomsten' vinden. Iemand anders 'm wel gevonden, of doen jullie geen aangifte over de prachtige Adsense inkomsten?
Zit eens te denken wanneer de laatste keer voor mij was, kan het niet meer heugenquote:
Ach, Spanje is zelfs ook al voordeligerquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:26 schreef JK het volgende:
Ik krijg tot nu toe altijd wel terug... en ze hebben nooit geklaagd. Wel een keer met ze aan de stok gehad toen ik nog huurtoeslag en zorgtoeslag had... nu al lang niet meer nodig. Mijn vrouw kreeg jaren terug een baan in oktober en omdat we daardoor teveel geld hebben verdiend, mocht dat hele jaar terug worden betaald vwb huurtoeslag en zorgtoeslag. Erg prettig. Ze kon dus beter beginnen met werken in januari, achteraf gezien. Toen het stopzetten.. dat duurde 2 jaar oid. Heb al het geld wat ik kreeg netjes op een spaarrekening gezet, er rente van getrokken en het bedrag zonder rente weer teruggegeven. Blij dat ik dat soort shit nu niet meer heb, gewoon zonder toeslagen en inmiddels met een koophuis.
Waar wil je heen verkassen? Als je genoeg knaken krijgt via adsense en affiliates is misschien Thailand wel wat?
Op één van mijn sites ook relatief veel Russen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:14 schreef mattie010 het volgende:
Zuid-Afrika!![]()
OT: Krijg de afgelopen tijd erg veel Russische bezoekers, wat kan ik daar het beste aan doen eigenlijk? Nooit me echt in verdiept, maar wellicht verstandig (ivm bouncerate) om die eens te blokkeren. Is daar enige mogelijkheid toe?
Afrika is niets voor mij.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:14 schreef mattie010 het volgende:
Zuid-Afrika!![]()
OT: Krijg de afgelopen tijd erg veel Russische bezoekers, wat kan ik daar het beste aan doen eigenlijk? Nooit me echt in verdiept, maar wellicht verstandig (ivm bouncerate) om die eens te blokkeren. Is daar enige mogelijkheid toe?
0% belasting. Geld wat je hier wegbrengt leef je daar gewoon van.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:54 schreef JK het volgende:
Dubai, wel duur...
Die Russen, is dat niet die klootzak met zn referer spam? Volgens mij zie je dan Samara staan als stad.
Ik filter ze er uit, want ze komen niet op je site en toch verneukt die Vitaly je stats. Hij heeft meerdere domeinen.
Dan pak je China / Thailand, leven kost geen drop daar en belasting is ook laag.quote:Op donderdag 5 maart 2015 06:27 schreef JK het volgende:
Ah, dat scheelt wel. Maar blijft nog steeds een duur land, dus je moet wel een goede CTR hebben en ook een goede CPC.
Ik blijf nog even hier...
Ik ben benieuwd of we het merken.quote:Starting April 21, we will be expanding our use of mobile-friendliness as a ranking signal. This change will affect mobile searches in all languages worldwide and will have a significant impact in our search results.
Enige probleem is denk ik dat veel ook wat zekerheid willen met de inkomsten, die kunnen in sommige gevallen ook snel weer wegvallen. Als ik single zou zijn zou ik het wel zien zittenquote:Op donderdag 5 maart 2015 08:26 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja of Venezuela, is tanken ook nog goedkoop. Kans dat ze een pistool op je smoel zetten en je auto en geld meenemen is wel aanwezig.![]()
Maar je hebt gelijk, als je verder overal op de wereld je werk kan uitvoeren aan je websites dan zou je achterlijk zijn om in NL te blijven wonen. Er zijn genoeg landen met een lagere belastingdruk.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:26 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Enige probleem is denk ik dat veel ook wat zekerheid willen met de inkomsten, die kunnen in sommige gevallen ook snel weer wegvallen. Als ik single zou zijn zou ik het wel zien zitten
2 ga ik uitwerken (de twee beste), overige laat ik voorlopig staan. Met uitgewerkte website zijn ze natuurlijk nog veel meer waard.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:33 schreef JK het volgende:
Ga je daar nog wat mee doen, of gewoon laten staan tot je ze voor een leuk bedrag weg kan doen?
Heb een week of 2 a 3 terug ook een erg sterke domeinnaam geregistreerd (al was dat wel in de adult) en dit was dan een vrije naam, hoewel jaren terug al eens gebruikt, begrijp ik totaal niet waarom deze nu nog niet geregistreerd was. Moet alleen nog wat meer reclame maken.
En zou je willen delen welke dat dan zijn en over wat voor bedragen we ongeveer moeten denken als aanschafprijs?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:10 schreef Blester het volgende:
Vandaag eindelijk een deal rond voor 4 pareltjes van domeinnamen. 2 daarvan behoren toch wel tot de beste domeinen die ik ooit voor de Nederlandse markt heb gekocht. Gaat wel om wat centen, maar alsnog een koopje. Kan ze over een paar jaar met gemak voor het dubbele verkopen in ieder geval.
quote:Op maandag 9 maart 2015 14:52 schreef hmmmmmmm het volgende:
Is adsense beter dan affiliate wat zijn jullie ervaringen?
- Neequote:Op maandag 9 maart 2015 14:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En zou je willen delen welke dat dan zijn en over wat voor bedragen we ongeveer moeten denken als aanschafprijs?
Hele set van 4 MID-HIGH. Moet toch wat extra aftrekposten gaan regelen, vandaar. Gaat niet goed zoquote:
quote:
NICE! Ik kocht laatst nog 2 websites met XX,XX low lolquote:Op maandag 9 maart 2015 17:13 schreef Blester het volgende:
[..]
Hele set van 4 MID-HIGH. Moet toch wat extra aftrekposten gaan regelen, vandaar. Gaat niet goed zo
Die websites brengen geheid meer op dan mijn domeinnamen op dit momentquote:Op maandag 9 maart 2015 17:48 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
NICE! Ik kocht laatst nog 2 websites met XX,XX low lol![]()
(ja dat is een komma)
Domein moet je niet opvoeren als activa?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:28 schreef Blester het volgende:
[..]
Die websites brengen geheid meer op dan mijn domeinnamen op dit moment
Maarja, ik koop vooral voor de aftrekposten tegenwoordig. Domeinen zijn op zich redelijk waardevast (zeker deze high-end namen), dat is dan wel weer een voordeel.
Inkomsten per CPC lopen bij Adsense al lange tijd langzaam terug, dit is een algemene trend. Niet alleen bij mijn project maar Google rapporteert het ook al lange tijd in kwartaalcijfers. Affiliates kunnen soms de moeite zijn maar vind maar eens een goede die ook netjes op tijd betaald.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:52 schreef hmmmmmmm het volgende:
Is adsense beter dan affiliate wat zijn jullie ervaringen?
Wat bedoel je precies met aftrekposten? Ik ben zelf ook niet 100% zeker hiervan, maar om zomaar alles in de kosten te boeken lijkt me wat kort door de bocht. Als jij een website voor je bedrijf laat maken voor bijv. ¤2000 kan ik me voorstellen dat dit gewoon een investering is (activa) en dat je dus moet afschrijven over 5 jaar. Maar dan praten we echt over de website van je bedrijf. Als je handelt in domeinnamen dan klinkt het niet gek dat dit inkoop is en je dus een voorraad hanteert. Net als ieder ander product dat je inkoopt en verkoopt. Natuurlijk zal dit bij 1 website per jaar niet echt zinnig zijn, maar op grotere schaal klinkt dit realistisch. Op het moment dat je met inkoop / verkoop werkt moet je een voorraadadministratie hanteren. Met andere woorden, je boekt pas de inkoop in als kosten op moment van verkoop.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:28 schreef Blester het volgende:
[..]
Die websites brengen geheid meer op dan mijn domeinnamen op dit moment
Maarja, ik koop vooral voor de aftrekposten tegenwoordig. Domeinen zijn op zich redelijk waardevast (zeker deze high-end namen), dat is dan wel weer een voordeel.
Volgens mij worden die waarschuwingen geautomatiseerd?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:09 schreef Kemestry het volgende:
Waarom zijn ze bij Google altijd zo vaag als je een waarschuwing krijgt?
Vandaag kreeg ik bij een van mn grotere webstes de melding "Pure spam" bij handmatige acties in de Hulpprogramma's voor webmasters.
Met als enige uitleg:
"De site lijkt agressieve spamtechnieken te gebruiken, zoals automatisch gegenereerde onzin, cloaking, inhoud van andere websites en/of andere herhaalde of ernstige overtredingen van de richtlijnen voor webmasters van Google".
Lekker vaag weer, geen idee waar ik het moet zoeken. Onder "richtlijnen voor webmasters" staat namelijk zoveel dat het werkelijk álles kan zijn.
En nee spammen doe ik niet voor zover ik weet
Welke site dan? Misschien dat hier iemand dan iets weet.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:09 schreef Kemestry het volgende:
Waarom zijn ze bij Google altijd zo vaag als je een waarschuwing krijgt?
Vandaag kreeg ik bij een van mn grotere webstes de melding "Pure spam" bij handmatige acties in de Hulpprogramma's voor webmasters.
Met als enige uitleg:
"De site lijkt agressieve spamtechnieken te gebruiken, zoals automatisch gegenereerde onzin, cloaking, inhoud van andere websites en/of andere herhaalde of ernstige overtredingen van de richtlijnen voor webmasters van Google".
Lekker vaag weer, geen idee waar ik het moet zoeken. Onder "richtlijnen voor webmasters" staat namelijk zoveel dat het werkelijk álles kan zijn.
En nee spammen doe ik niet voor zover ik weet
Voor zover ik weet (lang leven de accountantquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:40 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met aftrekposten? Ik ben zelf ook niet 100% zeker hiervan, maar om zomaar alles in de kosten te boeken lijkt me wat kort door de bocht. Als jij een website voor je bedrijf laat maken voor bijv. ¤2000 kan ik me voorstellen dat dit gewoon een investering is (activa) en dat je dus moet afschrijven over 5 jaar. Maar dan praten we echt over de website van je bedrijf. Als je handelt in domeinnamen dan klinkt het niet gek dat dit inkoop is en je dus een voorraad hanteert. Net als ieder ander product dat je inkoopt en verkoopt. Natuurlijk zal dit bij 1 website per jaar niet echt zinnig zijn, maar op grotere schaal klinkt dit realistisch. Op het moment dat je met inkoop / verkoop werkt moet je een voorraadadministratie hanteren. Met andere woorden, je boekt pas de inkoop in als kosten op moment van verkoop.
Ja voorraad, dus niet in je kosten, dus is het toch geen aftrekpost...quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:03 schreef Blester het volgende:
[..]
Voor zover ik weet (lang leven de accountant) gaat dit gewoon de voorraad van het bedrijf in. Voor kleine bedragen (<¤1000) voer ik ze gewoon als 1 keer op als kosten. Afschrijven is niet aan de orde voor domeinen, tenzij je je domeinnamen als 'voetbal2014.nl' hebt die aantoonbaar binnen X aantal jaar geen zak meer waard is.
Stel de domeinen leveren wel meteen omzet als is het maar 500 per jaar dan kun je de kosten wel rechtstreeks dit jaar aftrekken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:40 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja voorraad, dus niet in je kosten, dus is het toch geen aftrekpost...
nou ik bedoel meer, in principe wil hij ze paar jaar in voorraad houden voor de verkoop.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:19 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat snap ik ook wel, maar Blester geeft aan ik koop voor de aftrekposten. Als je het meteen weer doorverkoopt dan neem ik aan dat je winst maakt en dus nog meer belasting moet betalen
kijk eens naar clubs als antwoordservice Nederlandquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:09 schreef Blester het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met callcenters inbound inhuren? Mogelijk nieuw project zal ongeveer 100 inbound calls per dag krijgen met allemaal vragen (die iemand van 12 nog zou kunnen beantwoorden), iemand enig idee van de kosten?
Die zijn wel aan de prijs zie ik. Gemiddeld ¤2,50 per gesprek x 100 x 20 = ¤5000 P/M. En dan handelen ze de vraag nog niet eens af, alleen 'noteren'.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:08 schreef JortK het volgende:
[..]
kijk eens naar clubs als antwoordservice Nederland
Heel veel goedkoper zal je ze niet kunnen vinden denk ik. Reken maar uit wat het je zou kosten indien je personeel in dienst zou nemen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:46 schreef Blester het volgende:
[..]
Die zijn wel aan de prijs zie ik. Gemiddeld ¤2,50 per gesprek x 100 x 20 = ¤5000 P/M. En dan handelen ze de vraag nog niet eens af, alleen 'noteren'.
Voor dat geld kan ik ook 2 extra medewerkers of X aantal parttime medewerkers aannemen om het werk te doen. En die hebben er dan nog wat meer verstand van ook, want die worden ingewerkt voor wat ze moeten doen.
Minderquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Reken maar uit wat het je zou kosten indien je personeel in dienst zou nemen.
Klopt, dat neem je dan op de koop toe. Maar ook studenten kunnen de vragen beantwoorden, dus die kosten kunnen wel minimaal worden gehouden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:34 schreef YoshiBignose het volgende:
JA en de extra kosten die bij personeel komen kijken, loonheffingen, salarisadministratie, reiskosten, lunch, evt. pensioen. Personeel kan ziek worden, kunnen schadeclaims krijgen, zijn lastig te ontslaan (na een tijdje), vakantiedagen, ziektedagen etc.
Hmmm, ook geen gek idee inderdaad. Bedankt!quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:36 schreef saviola9 het volgende:
Waarom geen chatfunctie op de website Blester? Is dat niet handiger als het zulke simpele vragen zijn? Dat kan veel tijd schelen denk ik..
Todoist wanneer je alleen werktquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:37 schreef xaban06 het volgende:
Hoe maken jullie je websites? Je begint gewoon en je eindigt een paar dagen/weken later? Of heb je echt een todo lijst en die werk je af?
Ik ben nu al maanden bezig met een website, wil hem eigenlijk online gooien maar moet nog best wel wat gaan scripten. Ik denk dat ik efficienter te werk zal gaan als ik een todo lijstje maak en dan progress kan zien. Welk software is hier geschikt voor?
Ik ben zeker bereid met je mee te denken, maar ik ga geen niches voorkauwenquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:35 schreef saviola9 het volgende:
Top! Misschien kan je mij ook even helpen via PM? Ben op zoek naar een leuke niche.. maar kom momenteel niet zo ver.![]()
Heb in eerdere berichten gelezen dat jij wel bereid bent om mee te helpen.. Hoor het graag van je!
klopt, als je iets zoekt wat ook antwoord geeft: webhelp.nlquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:46 schreef Blester het volgende:
[..]
Die zijn wel aan de prijs zie ik. Gemiddeld ¤2,50 per gesprek x 100 x 20 = ¤5000 P/M. En dan handelen ze de vraag nog niet eens af, alleen 'noteren'.
Voor dat geld kan ik ook 2 extra medewerkers of X aantal parttime medewerkers aannemen om het werk te doen. En die hebben er dan nog wat meer verstand van ook, want die worden ingewerkt voor wat ze moeten doen.
Ik host 10 Internationale websites in Nederland (dus echt overal van de wereld) via een DS en moet zeggen dat ik qua Google prestaties geen verschil merk de websites die op een DS in Amerika worden gehost.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:07 schreef Daboy het volgende:
Even een vraag over hosting. Stel je wil een internationale site opzetten en mikt dus ook veel Amerikaanse bezoekers. Is het dan slim om de hosting in Nederland te nemen? Of kun je hem beter in Amerika laten hosten? Bedankt alvast voor de reactie.
Adsense kost bij mij ook een redelijk deel van de laadtijd maar neem bijvoorbeeld eens Bol.com (inderdaad affiliates zoals je aangaf) die heb ik liever niet als het kan maar dan kun je alles beter van banners asynchroon laden. Enige probleem, de 'experts'quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:41 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik host 10 Internationale websites in Nederland (dus echt overal van de wereld) via een DS en moet zeggen dat ik qua Google prestaties geen verschil merk de websites die op een DS in Amerika worden gehost.
Het zou feitelijk niet uit moeten maken. Net even gekeken maar heb een actuele laadtijd van +- 1 tot 1,2 seconde op mijn Nederlandse DS vanuit New York USA. Op de planning staat om er wat cores & RAM bij te doen, want Azie, Australie en Afrika hebben best een lange laadtijd (gemiddeld 2,5 tot 3 seconde). Snelheidsverlies zit hem voornamelijk bij externe troep wat aangeroepen moet worden, zoals AdSense/Analytics en/of Affiliate.
AdSense is trouwens sowieso de laatste tijd enorm sloom geworden.
In Google komt toch een leesbaar resultaat dus dat maakt denk ik niet veel uit. Ik heb zelf ook url's die vrijwel nooit leesbaar zijn en kijk eens hier bij fok. Het schijnt voor ranking beter te zijn maar als dat zo was zouden ze bv. bij fok toch ook wat moeten aanpassen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:03 schreef trekker25 het volgende:
ff vraagje over urls.
stel ik heb een site met 100+ artikel recensie. Elke recensie krijgt vrij uitgebreide pagina die wel gestandariseerd en de gegevens uit een DB.
Wat is voor google ranking dan beter om als urls te gebruiken?
www.recensiesite.nl/productrecensie.php?ID=1
www.recensiesite.nl/productrecensie.php?ID=2
etc
of
www.recensiesite.nl/product-recensie-naam-artikel-1
www.recensiesite.nl/product-recensie-naam-artikel-2
www.recensiesite.nl/product-recensie-naam-artikel-3
ik zou zeggen de 2e manier?
Zie dat het op apache met .htaccess redelijk eenvoudig is na wat tutorials. Morgens eens fijn mee puzzelen!quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:17 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
In Google komt toch een leesbaar resultaat dus dat maakt denk ik niet veel uit. Ik heb zelf ook url's die vrijwel nooit leesbaar zijn en kijk eens hier bij fok. Het schijnt voor ranking beter te zijn maar als dat zo was zouden ze bv. bij fok toch ook wat moeten aanpassen.
Ja als ik mijn websites zelf open komen de ads pas +- 1,5 seconde later erin (AdSense). Kunnen ze blijkbaar niet oplossen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:15 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Adsense kost bij mij ook een redelijk deel van de laadtijd maar neem bijvoorbeeld eens Bol.com (inderdaad affiliates zoals je aangaf) die heb ik liever niet als het kan maar dan kun je alles beter van banners asynchroon laden. Enige probleem, de 'experts'bij Bol.com stellen dat niet als mogelijkheid voor het implementeren van tags.
Dat snap ik niet helemaal. Meer CPU/RAM gaat de laadtijd niet versnellen voor bezoekers uit Azie/Australie.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:41 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik host 10 Internationale websites in Nederland (dus echt overal van de wereld) via een DS en moet zeggen dat ik qua Google prestaties geen verschil merk de websites die op een DS in Amerika worden gehost.
Het zou feitelijk niet uit moeten maken. Net even gekeken maar heb een actuele laadtijd van +- 1 tot 1,2 seconde op mijn Nederlandse DS vanuit New York USA. Op de planning staat om er wat cores & RAM bij te doen, want Azie, Australie en Afrika hebben best een lange laadtijd (gemiddeld 2,5 tot 3 seconde). Snelheidsverlies zit hem voornamelijk bij externe troep wat aangeroepen moet worden, zoals AdSense/Analytics en/of Affiliate.
AdSense is trouwens sowieso de laatste tijd enorm sloom geworden.
1 tot 2 seconde is acceptabel vind ik, 2.5 tot 3 seconde niet. Met extra CPU en RAM kan de gehele initiële laadtijd van de website terugbrengen met +- 0,7 tot 1 seconde laadtijd. Voor Nederland zou dit dan resulteren in +- 0,3 tot 0,6 seconde laadtijd en voor internationaal verkeer zo'n 1,5 tot 2 seconde.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet helemaal. Meer CPU/RAM gaat de laadtijd niet versnellen voor bezoekers uit Azie/Australie.
Voor Google maakt het misschien niet uit, alhoewel laadtijd ook mee telt. Maar als bezoekers 2 sec moeten wachten gaan ze wel naar een ander website.
Het maakt dus weldegelijk uit waar je je hosting hebt.
Ik plaats de ads al een tijdje synchroon want zet ik het op asynchroon dan zijn de inkomsten een stuk lager :s toevalligheid is het niet want ik heb het al vaker getest en vergeleken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:50 schreef Blester het volgende:
[..]
Ja als ik mijn websites zelf open komen de ads pas +- 1,5 seconde later erin (AdSense). Kunnen ze blijkbaar niet oplossen.
Mijn gemiddelde laadtijd is niet zo best maar met een bouncerate van minder dan 5% denk ik dat die 2 sec wachten voor veel mensen geen probleem is.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet helemaal. Meer CPU/RAM gaat de laadtijd niet versnellen voor bezoekers uit Azie/Australie.
Voor Google maakt het misschien niet uit, alhoewel laadtijd ook mee telt. Maar als bezoekers 2 sec moeten wachten gaan ze wel naar een ander website.
Het maakt dus weldegelijk uit waar je je hosting hebt.
Bouncerate heeft daar geen bal mee te maken.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:33 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde laadtijd is niet zo best maar met een bouncerate van minder dan 5% denk ik dat die 2 sec wachten voor veel mensen geen probleem is.
Als iemand zegt dat bezoekers na 2 seconden wachten ergens anders naartoe gaan dan heeft bouncerate er alles mee te makenquote:Op zondag 15 maart 2015 00:12 schreef Blester het volgende:
[..]
Bouncerate heeft daar geen bal mee te maken.
https://support.google.com/analytics/answer/1009409?hl=nlquote:Op zondag 15 maart 2015 15:15 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat bezoekers na 2 seconden wachten ergens anders naartoe gaan dan heeft bouncerate er alles mee te makentenzij de term bouncerate een andere betekenis heeft gekregen.
Bedankt voor de bevestigingquote:Op zondag 15 maart 2015 16:58 schreef Blester het volgende:
[..]
https://support.google.com/analytics/answer/1009409?hl=nl
Je snapt het niet, laat maarquote:
Om hier nog op terug te komen, beloofd is beloofdquote:
Genoeg combinaties te maken, waarbij ook gekeken wordt naar historisch gemaakte keuzes in de variabelen, zodat ik niet per toeval meerdere dagen exact dezelfde stukken krijg.quote:Vandaag was een {mooie|schitterende|prachtige} {zonnige/zomerse} dag.
Want? hij heeft toch gewoon gelijk?quote:Op zondag 15 maart 2015 18:26 schreef Blester het volgende:
[..]
Je snapt het niet, laat maar
Mag toch hopen dat je bekend bent met de begrippen van Analytics, daar ga ik hier niet nader op in.
Kun je me even een PB sturen met een demo ofzo? En prijs? Amerikaanse spinners gebruik ik al, Nederlandse nog niet echt goede kunnen vinden.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Om hier nog op terug te komen, beloofd is beloofd
Ik heb een stuk software gemaakt wat uit verschillende bronnen informatie haalt, maar ook zelf informatie "maakt". Denk daarbij aan:
• Relevant nieuws met betrekking tot het onderwerp
• Realtime data
• Grafieken
Door delen te "spinnen" heb ik:
• Dagelijkse, wekelijks, maandelijks unieke content (als in 90% uniek)
• Artikelen met minstens 800 woorden
Met spinnen bedoel ik dat ik meerdere vaste stukken tekst heb gemaakt, met daarin variabelen. Bijvoorbeeld:
[..]
Genoeg combinaties te maken, waarbij ook gekeken wordt naar historisch gemaakte keuzes in de variabelen, zodat ik niet per toeval meerdere dagen exact dezelfde stukken krijg.
Zo krijg ik dus content die dagelijks uniek is en bestaat uit verschillende onderdelen:
• Vaste gespinde blokken
• Afbeeldingen / grafieken
• Tabellen
• Excerpts van geindexeeerde nieuwsberichten die relevant zijn aan het onderwerp
Enige is dat het nog niet automatisch naar Social Media wordt gestuurd, maargoed er moet altijd wat te wensen overblijven
Oef, demo kan wel, maar dan moet ik even wat dingen stroomlijnen. Nu echt een eigen tool dus UI enzo is wat aan de bagger kantquote:Op zondag 15 maart 2015 21:49 schreef Blester het volgende:
[..]
Kun je me even een PB sturen met een demo ofzo? En prijs? Amerikaanse spinners gebruik ik al, Nederlandse nog niet echt goede kunnen vinden.
Dat moet denk ik nog doordringenquote:Op zondag 15 maart 2015 20:48 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Want? hij heeft toch gewoon gelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |