Jodenargument van mensen die denken dat je elke lichting 6-7 basisspelers kan opleiden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:31 schreef Typisch het volgende:
Ik vind dat ''beste jeugdopleiding'' dus gvd alle jeugd doorstromen en kansen geven!! Zo'n kul argument, werkelijk.
Hallo Poolse vriendquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jodenargument van mensen die denken dat je elke lichting 6-7 basisspelers kan opleiden.
Stapt ie op dan per direct?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Fred Rutten: 1-07-2014 t/m 27-2-2015, kort trainert geweest..
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Fred Rutten: 1-07-2014 t/m 27-2-2015, kort trainert geweest..
Oh oh oh...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:35 schreef eight het volgende:
TT. Kunnen die Ajaxtrolletjes niet gewoon eens optyfen.
Laat gewoon gaan man.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:35 schreef eight het volgende:
TT. Kunnen die Ajaxtrolletjes niet gewoon eens optyfen.
Rome had een geplaatste status, dat hadden wij niet gehad. Bullshit dus.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:16 schreef Thunder0x het volgende:
Roma loot Fiorentina. Jammer, tripje Italie was leuk geweest![]()
Ik zat net dit artikel uit de zomer van 2007 te lezen, en ging een beetje dood van binnen: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-van-Feyenoord.dhtmlquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat we een aantal 30'ers duur moeten aantrekken en een kampioenschap moeten begroten!!
Ondertussen lijkt het wel alsof een kampioenschap een tussenjaar isquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:11 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
nul... gewoon weer tussenjaar nummer zoveel....
Met trollen valt geen dialoog te houden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Oh oh oh...stel je voor een dialoog met een Ajax troll...
Met Feyenoorders ook nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ondertussen lijkt het wel alsof een kampioenschap een tussenjaar is
[..]
Met trollen valt geen dialoog te houden.
Dat gezuig is gewoon vermoeiend.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Oh oh oh...stel je voor een dialoog met een Ajax troll...
moet je geen vlucht naar Oekraïne boekenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Met Feyenoorders ook niet
Ga je gezellig mee dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
moet je geen vlucht naar Oekraïne boeken
En je doet er zelf vrolijk aan mee...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:40 schreef eight het volgende:
[..]
Dat gezuig is gewoon vermoeiend.
Het feit dat je dit verdedigd is veelzeggend.
Ja ik weet het. Ik heb alleen de hele ochtend kleine kinderen over de vloer gehad en dan heb ik nu gewoon weinig trek in de online versiesquote:
Als hij blijft tot einde seizoen dan kun je er vanuit gaan dat JP geen hoofdtrainer wordtquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij blijft toch tot einde seizoen?
Ik ga er van uit dat bij een gelijkspel of verliespartij hij weg is, als Feyenoord echt van hem af wil tenminste.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:46 schreef eight het volgende:
[..]
Als hij blijft tot einde seizoen dan kun je er vanuit gaan dat JP geen hoofdtrainer wordt
Dit seizoen laat zien dat jeugdige spelers ook gewoon beter kunnen zijn dan oudere. Waarom zou je bijv. een Chery kopen als je Karsdorp hebt? Of een Bilal als je Achahbar hebt?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:31 schreef Typisch het volgende:
Ik vind dat ''beste jeugdopleiding'' dus gvd alle jeugd doorstromen en kansen geven!! Zo'n kul argument, werkelijk.
Waar zeg ik dat dat niet de bedoeling is?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit seizoen laat zien dat jeugdige spelers ook gewoon beter kunnen zijn dan oudere. Waarom zou je bijv. een Chery kopen als je Karsdorp hebt? Of een Bilal als je Achahbar hebt?
Ik heb liever een coach die het aandurft met jeugd, ook als die zich nog niet bewezen hebben. Dat wil jij niet begrijp ik uit die post.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dat niet de bedoeling is?
Fio zou de geplaatste status overnemen als Roma was uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Rome had een geplaatste status, dat hadden wij niet gehad. Bullshit dus.
Ik wil dat wel, maar ik presteer liever beter dan dat de jeugd maar de kans moet krijgen puur omdat de jeugd een kans moet krijgen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb liever een coach die het aandurft met jeugd, ook als die zich nog niet bewezen hebben. Dat wil jij niet begrijp ik uit die post.
Dit zit allemaal in je eigen hoofd nerdje.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:01 schreef riazop het volgende:
Waarom Feyenoord uitgelachen wordt...
Beeld (b) & Werkelijkheid (w):
DE GROTE VERLIEZERS
> Zelfbenoemde "toughman" Kasiem krijgt een geweldig pak slaag van De Rossi en wordt later voor zijn poten geschopt. Feyenoord spelers kijken bedremmeld toe, maar doen niets. (w)
> Feyenoordfans inclusief kinderen worden hard geslagen door Romeinse politie. (w)
> Nederlanders zijn een doodsbang volk dat de winkels sluit als er een clubje op bezoek komt. (b)
> Nederlandse politici verkopen direct hun kontje (Buma voorop) en bevestigen daarmee de Nederlandse reputatie van grenzeloze lafaards uit een angstig land. (b)
> Feyenoord is een racistenclub. (b)
> Feyenoordfans worden neergestoken en belanden in ziekenhuis (messteken Italiaanse fans) (w)
> Aanhang Feyenoord is gefrustreerd, vernielzuchtig, onbeschaafd en gewelddadig. (b)
> Uitsluiting voor een aantal jaren Europees voetbal dreigt. (w)
> Door het niet Europees spelen kan Feyenoord bepaalde spelers niet aantrekken. (w)
> De eredivisie verliest inkomsten omdat op basis van het beeld van het gebeurde UITwedstrijden nog moeilijker te bezoeken worden. (w)
Nou nou het is wat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:01 schreef riazop het volgende:
Waarom Feyenoord uitgelachen wordt...
Beeld (b) & Werkelijkheid (w):
DE GROTE VERLIEZERS
> Zelfbenoemde "toughman" Kasiem krijgt een geweldig pak slaag van De Rossi en wordt later voor zijn poten geschopt. Feyenoord spelers kijken bedremmeld toe, maar doen niets. (w)
> Feyenoordfans inclusief kinderen worden hard geslagen door Romeinse politie. (w)
> Nederlanders zijn een doodsbang volk dat de winkels sluit als er een clubje op bezoek komt. (b)
> Nederlandse politici verkopen direct hun kontje (Buma voorop) en bevestigen daarmee de Nederlandse reputatie van grenzeloze lafaards uit een angstig land. (b)
> Feyenoord is een racistenclub. (b)
> Feyenoordfans worden neergestoken en belanden in ziekenhuis (messteken Italiaanse fans) (w)
> Aanhang Feyenoord is gefrustreerd, vernielzuchtig, onbeschaafd en gewelddadig. (b)
> Uitsluiting voor een aantal jaren Europees voetbal dreigt. (w)
> Door het niet Europees spelen kan Feyenoord bepaalde spelers niet aantrekken. (w)
> De eredivisie verliest inkomsten omdat op basis van het beeld van het gebeurde UITwedstrijden nog moeilijker te bezoeken worden. (w)
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:21 schreef Muto het volgende:
Net de laatste 10 minuten teruggekeken. Die scheids, man man man. Op tv nog erger dan in het stadion.
Oh, als je denkt dat je ze allemaal hebt gehad...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slechte verliezer. Turpin floot prima. Enige smetje was de niet gegeven penalty aan Roma.
Je hebt miskramen, en nakomertjes.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh, als je denkt dat je ze allemaal hebt gehad...
Ook een stukje gezien net, in het begin toen hij geel wilde geven aan Boelderoes.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:21 schreef Muto het volgende:
Net de laatste 10 minuten teruggekeken. Die scheids, man man man. Op tv nog erger dan in het stadion.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Uiteindelijk geeft hij toch geel aan Boelderoes. Totaal de weg kwijt die Franse mongool.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slechte verliezer. Turpin floot prima. Enige smetje was de niet gegeven penalty aan Roma.
Ik denk dat dat ook z´n enige kwaliteit is ja, het daadwerkelijke blazen op een fluitje.quote:
Bij sommige heb je het idee dat per abuis de placenta een luier om kreeg..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Je hebt miskramen, en nakomertjes.
Lijkt me sterk, de trolletjes vinden dit topic veel te leuk blijkbaar...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:38 schreef DonRaja het volgende:
Ok genoeg getrolled. Kan het nu weer normaal?
Geen 'hand in hand kameraden' voor hem meer dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:39 schreef Divje het volgende:
Hoop dat die ene gozer die een nitraat op het veld gooide is aangepakt door z'n mede-fans. Beetje stewards verwonden.
Pff diep triest.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:39 schreef Divje het volgende:
Hoop dat die ene gozer die een nitraat op het veld gooide is aangepakt door z'n mede-fans. Beetje stewards verwonden.
Tjah het verschil niet zien tussen een fakkel en een nitraat is ook wel een beetje raar, maar dat vuurwerk hoort daar sowieso niet thuisquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:46 schreef Caland het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat triester is, iemand die vuurwerk op het veld gooit of zo'n mongool van een steward die zo'n stuk vuurwerk maar besluit op te pakken.
Ik vraag me toch af hoe dat vuurwerk steeds het stadion binnenkomt, ook in de bekerfinale van vorig jaar bijvoorbeeld. Kun je geen speurhonden trainen om het kruit van vuurwerk te ruiken ofzo en die dan inzetten? Mensen die dan betrapt worden met vuurwerk gewoon levenslang stadion verbod en 5000 euro boete geven.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Tjah het verschil niet zien tussen een fakkel en een nitraat is ook wel een beetje raar, maar dat vuurwerk hoort daar sowieso niet thuis
Die Makaay is echt wel de meest krankzinnige aankoop in de geschiedenis van de club geweestquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat we een aantal 30'ers duur moeten aantrekken en een kampioenschap moeten begroten!!
Ja, die zou je kunnen trainen. Nee, dat is het geld niet waard.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe dat vuurwerk steeds het stadion binnenkomt, ook in de bekerfinale van vorig jaar bijvoorbeeld. Kun je geen speurhonden trainen om het kruit van vuurwerk te ruiken ofzo en die dan inzetten? Mensen die dan betrapt worden met vuurwerk gewoon levenslang stadion verbod en 5000 euro boete geven.
Sowieso is dit soort vuurwerk kansloos. Gewoon lekker bij fakkels en rookbommen houden. Kan veel minder kwaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:46 schreef Caland het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat triester is, iemand die vuurwerk op het veld gooit of zo'n mongool van een steward die zo'n stuk vuurwerk maar besluit op te pakken.
Hejjj vuurwerk laat ik t weggooien herpderpderp
Mijn jas is een keer kapot gebrand door zo'n klapjosti met een fakkel, werd zo'n doek over het vak getrokken en toen stak hij hem aan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Sowieso is dit soort vuurwerk kansloos. Gewoon lekker bij fakkels en rookbommen houden. Kan veel minder kwaad.
Af en toe zo'n knal is wel geinig, maar gooi dat dan niet op het veldquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Sowieso is dit soort vuurwerk kansloos. Gewoon lekker bij fakkels en rookbommen houden. Kan veel minder kwaad.
Ik dacht altijd dat hij transfervrij kwam. Ja, dat zijn pittige afschrijvingen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die Makaay is echt wel de meest krankzinnige aankoop in de geschiedenis van de club geweest![]()
Transfersom pakweg 4,5 miljoen + 5 miljoen salaris= 10 miljoen.
Die gooiden hem in de gracht toch maar hadden er een voetzoeker van gemaaktquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Af en toe zo'n knal is wel geinig, maar gooi dat dan niet op het veld
Gewoon lawinepijl in je eigen vak gooien zoals onze Haagse vrienden, da's het betere werk![]()
Die zijn gister ook ingezet maar dan nog is een 100% controle onmogelijk. Vuurwerk doe je gewoon in je boxer, makkelijk zat. Zijn nog zat andere manieren natuurlijk maar dit zal de meest voorkomende zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe dat vuurwerk steeds het stadion binnenkomt, ook in de bekerfinale van vorig jaar bijvoorbeeld. Kun je geen speurhonden trainen om het kruit van vuurwerk te ruiken ofzo en die dan inzetten? Mensen die dan betrapt worden met vuurwerk gewoon levenslang stadion verbod en 5000 euro boete geven.
Kloptquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gooiden hem in de gracht toch maar hadden er een voetzoeker van gemaakt
Is het seizoen wel echt mislukt als je straks 3e wordt en Europees overwintert?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:04 schreef De_Pel het volgende:
Triest eigenlijk wel, dat je zelfs een Fretje Rutten niet binnenboord kan houden, omdat hij geen vertrouwen in het transferbeleid en daarmee de toekomst. Leuk signaal wel naar spelers als Clasie. Of de op voorspraak van Fretje gehaalde basabalaslakicloglue.
Het erge is dat hij misschien nog wel een punt heeft ook. Bekijk het hoe je het bekijken wil, dit seizoen is gewoon mislukt omdat het Geel niet lukte om slagvaardig genoeg te handelen.
Dat klopt gedeeltelijk, maar het was gewoon onmogelijk om het verlies van Pelle, BMI, De Vrij, Janmaat en Schaken op te vangen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:04 schreef De_Pel het volgende:
Triest eigenlijk wel, dat je zelfs een Fretje Rutten niet binnenboord kan houden, omdat hij geen vertrouwen in het transferbeleid en daarmee de toekomst. Leuk signaal wel naar spelers als Clasie. Of de op voorspraak van Fretje gehaalde basabalaslakicloglue.
Het erge is dat hij misschien nog wel een punt heeft ook. Bekijk het hoe je het bekijken wil, dit seizoen is gewoon mislukt omdat het Geel niet lukte om slagvaardig genoeg te handelen.
Vooral die laatste nog.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat klopt gedeeltelijk, maar het was gewoon onmogelijk om het verlies van Pelle, BMI, De Vrij, Janmaat en Schaken op te vangen.
Neen. Overigens is de 4-4,5 miljoen nog een voorzichtige schatting, er werd destijds ook wel gesproken over 5-6 miljoen afhankelijk van wat premies. Van Bronckhorst was wel transfervrij. Voor De Cler, Hofland en Zaadland zijn wel transfersommen neergelegd, maar dat waren an sich nog verantwoorde bedragen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat hij transfervrij kwam. Ja, dat zijn pittige afschrijvingen.
Ik vind het totaal niet triest.. Op voorspraak van die flapdrol is Bilal gehaald.. hij wilde hem per se hebben.. 3,5 miljoen door de plee gespoeld. Zo iemand mag van mij lekker zijn klep houden over het transferbeleid.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:04 schreef De_Pel het volgende:
Maar goed, wederom geen restwaarde. En Nederlandse clubs moeten het hebben van transfersommen. Vijf routiniers halen en dat betalen door de tweede ronde van de CL te halen vind ik een nogal hoog 'god zegene de greep' gehalte hebben.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Neen. Overigens is de 4-4,5 miljoen nog een voorzichtige schatting, er werd destijds ook wel gesproken over 5-6 miljoen afhankelijk van wat premies. Van Bronckhorst was wel transfervrij. Voor De Cler, Hofland en Zaadland zijn wel transfersommen neergelegd, maar dat waren an sich nog verantwoorde bedragen.
Het was 1 grote gok ja.. je vraagt je af wat er in de koppen van de toenmalige beleidsbepalers is omgegaan.. Bosz is de hoofdschuldige, maar die nam de beslissingen niet alleen zou je denken.. Incompetent zooitjequote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar goed, wederom geen restwaarde. En Nederlandse clubs moeten het hebben van transfersommen. Vijf dure routiniers halen en dat betalen door de tweede ronde van de CL te halen vind ik een nogal hoog 'god zegene de greep' gehalte hebben.
Als je derde wordt, is dat an sich een acceptabel resultaat, uitgaande van de leegloop en beperkte investeringsmogelijkheden. Je moet alleen nog maar zien dat je derde wordt. Daarnaast vind ik dat je niet alleen naar de plaats waar je eindigt moet kijken. Ik vind het seizoen vrij hard falen als je moet knokken om fucking PEC voor te blijven, 20 punten achter PSV sta, thuis verliest van o.a. Willem 2 etc.. Om nog maar niet te beginnen over de uitschakeling in de beker tegen GAEquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het seizoen wel echt mislukt als je straks 3e wordt en Europees overwintert?
Is Van Gastel een vriendje van Immers?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:19 schreef Divje het volgende:
Goed, Fred heeft een basis gelegd voor de komende jaren. Zet van Gastel er maar neer.
Goeie analyse.. de selectie is niet alleen uit balans maar ook een beetje smal.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als je derde wordt, is dat an sich een acceptabel resultaat, uitgaande van de leegloop en beperkte investeringsmogelijkheden. Je moet alleen nog maar zien dat je derde wordt. Daarnaast vind ik dat je niet alleen naar de plaats waar je eindigt moet kijken. Ik vind het seizoen vrij hard falen als je moet knokken om fucking PEC voor te blijven, 20 punten achter PSV sta, thuis verliest van o.a. Willem 2 etc.. Om nog maar niet te beginnen over de uitschakeling in de beker tegen GAE
Daarnaast blijkt alsnog dat je vrijwel geen enkele wissel kunt uitvoeren zonder er op achteruit te gaan, dat de selectie uit balans is, dat er niet op de juiste plekken is geïnvesteerd, en dat ruwe diamantjes Vilhena en Boetius gedevalueerd zijn tot steenkool.
Ik zeg niet zozeer dat het érg is, daar geef ik geen oordeel over. Het gaat mij er om dat een club als Feyenoord verder wil met een trainert als Rutten, maar hem blijkbaar niet kan overtuigen dat de vooruitzichten positief genoeg zijn. Dat is gewoon channant, en zegt m.i. toch wel wat over de kudde in het Maasgebouw.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niet triest.. Op voorspraak van die flapdrol is Bilal gehaald.. hij wilde hem per se hebben.. 3,5 miljoen door de plee gespoeld. Zo iemand mag van mij lekker zijn klep houden over het transferbeleid.
Alsof Twente hem een rooskleurig toekomstscenario kan schetsen. Ik denk dat er andere dingen spelen waardoor fredsj vertrekt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zeg niet zozeer dat het érg is, daar geef ik geen oordeel over. Het gaat mij er om dat een club als Feyenoord verder wil met een trainert als Rutten, maar hem blijkbaar niet kan overtuigen dat de vooruitzichten positief genoeg zijn. Dat is gewoon channant, en zegt m.i. toch wel wat over de kudde in het Maasgebouw.
Noem eens iemand. Want kan geen enkele buitenlandse coach noemen die geschikt is en weinig geld kost.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:21 schreef Tortugal het volgende:
Als we nu een buitenlandse coach krijgen is Immers er direct uit.
Daar kan ik niet zo goed over oordelen omdat ik niet weet wat ze intern besproken hebben. Kan me alleen wel voorstellen dat Van Geel door de miskleun met Bilal minder vertrouwen heeft in Rutten en het hem z'n reet zal roesten wat Fred van het transferbeleid vindt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zeg niet zozeer dat het érg is, daar geef ik geen oordeel over. Het gaat mij er om dat een club als Feyenoord verder wil met een trainert als Rutten, maar hem blijkbaar niet kan overtuigen dat de vooruitzichten positief genoeg zijn. Dat is gewoon channant, en zegt m.i. toch wel wat over de kudde in het Maasgebouw.
Ik meen dat Hofland en De Cler iets van 1,5 en 1 miljoen hebben gekost, terwijl ze 28 en 29 jaar waren. Dat zijn geen onverantwoorde bedragen. Wel is het onverantwoord om 5 spelers tegelijk aan te trekken met een gezamenlijk salaris van pakweg 8 miljoen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar goed, wederom geen restwaarde. En Nederlandse clubs moeten het hebben van transfersommen. Vijf routiniers halen en dat betalen door de tweede ronde van de CL te halen vind ik een nogal hoog 'god zegene de greep' gehalte hebben.
Ik waag het te betwijfelen. Lex lijkt me de ideale speler voor trainers, is aanwezig doet wat er van hem gevraagd wordt en rent als een zot in het rond werkt hard. Zal waarschijnlijk na de training ook nog helpen met opruimen en rijdt de kinderen van de trainer naar pianoles.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:21 schreef Tortugal het volgende:
Als we nu een buitenlandse coach krijgen is Immers er direct uit.
vent heeft hart voor de zaak.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:46 schreef Caland het volgende:
Hejjj vuurwerk laat ik t weggooien herpderpderp
Wie zegt dat hij naar Twente gaat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Alsof Twente hem een rooskleurig toekomstscenario kan schetsen. Ik denk dat er andere dingen spelen waardoor fredsj vertrekt.
Als het zo werkt bij Feyenoord, dan is de gehele staf zéér homo en lijkt de anus van Te Vrede inmiddels op de Eurotunnel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik waag het te betwijfelen. Lex lijkt me de ideale speler voor trainers, is aanwezig doet wat er van hem gevraagd wordt en rent als een zot in het rond werkt hard. Zal waarschijnlijk na de training ook nog helpen met opruimen en rijdt de kinderen van de trainer naar pianoles.
Natuurlijk, maar hij kan geen grotere club krijgen dan Feyenoord. Eigenlijk kan hij nu net zo goed met pensioen dan. Of wil hij, als Verbeek, lekker aan de slag in de 2. Bundesliga?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij naar Twente gaat.
Feit is dat deze trainert eigenlijk geen kans heeft gehad.
Ik snap die link naar homo's ff niet, maar goed... het is onvoorstelbaar dat iemand als Te Vrede überhaupt in een stadion mag komen. Ik zou hem zelfs als supporter weigeren...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als het zo werkt bij Feyenoord, dan is de gehele staf zéér homo en lijkt de anus van Te Vrede inmiddels op de Eurotunnel.
Die vent is echt hoofdklasseniveau.
Ook als de seizoensstart goed was geweest waren we geen kampioen geworden.. als je alleen kijkt naar de wedstrijden sinds Feyenoord - Ajax dan was het nog onvoldoende geweest om in de buurt van PSV te komen. 2e plek was dan alleen wel iets realistischer geweestquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dan kun je het daarna redelijk op de rit krijgen, maar is de selectie mentaal al naar de tyfus, want je weet dat je het hele seizoen in de achtervolging moet en heel veel geluk moet hebben wil je een kansje maken. Terwijl je geen goede spits hebt. En 3 internationals kwijt bent.
Harm van Veldhoven, Steve McLaren. Topkandidaten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Noem eens iemand. Want kan geen enkele buitenlandse coach noemen die geschikt is en weinig geld kost.
1 v/d redenen om van Gastel door te schuiven, geld.
Staat anders maar mooi eerste in de Championship.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Harm van Veldhoven, Steve McLaren. Tookandidaten.
Stevequote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Harm van Veldhoven, Steve McLaren. Tookandidaten.
Quid pro quo.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snap die link naar homo's ff niet, maar goed... het is onvoorstelbaar dat iemand als Te Vrede überhaupt in een stadion mag komen. Ik zou hem zelfs als supporter weigeren...
Te Vrede representeert alles waar Feyenoord voor staat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snap die link naar homo's ff niet, maar goed... het is onvoorstelbaar dat iemand als Te Vrede überhaupt in een stadion mag komen. Ik zou hem zelfs als supporter weigeren...
Wil daar wel even bij opmerken dat Immers meer talent heeft in zijn kleine teen dan Te Vrede überhaupt talent heeft.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:48 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Te Vrede representeert alles waar Feyenoord voor staat.
Een speler met een simpel hoofd, weinig techniek en dat probeert op te lossen door de schijn van werklust omhoog te houden, zodat de simpele havenarbeider op de tribune zichzelf kan identificeren met tenminste één speler op het veld. Het type Buijs, Immers, Bosschaart, etc. Je weet wel, dat soort spelers waarin Feyenoord excelleert om ze aan te trekken.
Gewoon lekker van genieten man, en jezelf in het hoofd van Mitchell plaatsen. De vleesgeworden jongensdroom van het gepeupel op de tribune.
Zelden zo een domme post gelezen, chapeau!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:48 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Te Vrede representeert alles waar Feyenoord voor staat.
Een speler met een simpel hoofd, weinig techniek en dat probeert op te lossen door de schijn van werklust omhoog te houden, zodat de simpele havenarbeider op de tribune zichzelf kan identificeren met tenminste één speler op het veld. Het type Buijs, Immers, Bosschaart, etc. Je weet wel, dat soort spelers waarin Feyenoord excelleert om ze aan te trekken.
Gewoon lekker van genieten man, en jezelf in het hoofd van Mitchell plaatsen. De vleesgeworden jongensdroom van het gepeupel op de tribune.
je geeft zo'n rotje aan honderd mensen door en die hond blijft af gaanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die honden kunnen ook niet alles ruiken, tenzij je alle supporters in een lange rij langzaam het stadion in laat schuifelen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
shreyas is nog nooit in een stadion geweest blijkt maar weerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die honden kunnen ook niet alles ruiken, tenzij je alle supporters in een lange rij langzaam het stadion in laat schuifelen.
Was ook zo'n geniaal moment om een bommetje af te steken jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:49 schreef Muto het volgende:
Het schijnt dat die gast in de stakingsbreak ook iets heeft gegooid.
Nou dat was zo ongeveer wat gister gebeurde, wat duurde het tering lang voor we binnen waren. Gigantische rijen in de regen omdat de fouillering zo streng (bij die gozert van mij vooral sloom) was.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die honden kunnen ook niet alles ruiken, tenzij je alle supporters in een lange rij langzaam het stadion in laat schuifelen.
Klopt ja, gevolgd door een 'schaam je kapot' vanaf E.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:49 schreef Muto het volgende:
Het schijnt dat die gast in de stakingsbreak ook iets heeft gegooid.
Vindt zichzelf volgens mij niet ervaren genoeg en is naar eigen zeggen nog niet klaar bij ADO. Wel iemand voor de toekomst denk - heeft immers samen met JP en Gio gespeeld.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:37 schreef arjan1112 het volgende:
Wat denken jullie van Henk Fraser ?
Bazen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:51 schreef Dekatria het volgende:
De Feijenoorder heeft weer een making-of online gezet.
Steve McLaren komt alleen als er een hoerenbuurt in de stad is hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Harm van Veldhoven, Steve McLaren. Topkandidaten.
Coolsingel here we comequote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:40 schreef Muto het volgende:
Oplossing lijkt me makkelijk: Kuijt als speler/coach.
Alles minder zou mij verbazen en zou mij zelfs laten denken dat zelfs de UEFA het gevoel heeft dat ze gister te ver zijn gegaanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:03 schreef Pleun2011 het volgende:
De wedstrijd van gisteren doet me sterk denken aan Feyenoord - Sporting Lissabon van 10 jaar geleden.. ook toen werd het 1-2 en ik herinner me die wedstrijd als een absolute kansloze kutwedstrijd waarbij ook van alles op het veld werd gegooid, inclusief vuurwerkbom. Volgens mij werd er toen ook tijdelijk gestaakt. De straf die we toen kregen van de UEFA was een thuiswedstrijd zonder publiek. Daar hou ik nu ook rekening mee eerlijk gezegd.
Hofsquote:
Is maar hoe je je vrijdagavond wilt vullen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:49 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een leuke Feyenoord-poll gemaakt!
VBL / Wie wordt de nieuwe trainer van Feyenoord?
Zo slecht vind ik Wilkshire nou ook weer niet. Het moet alleen niet zo zijn dat hij volgend seizoen weer de eerste rechtsback is. Gewoon een goede aankoop van tussen de 23 en de 29 met wilkshire als tweede rechtsback en het is goed.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wilkshire een jaar langer bij Feyenoord...
De erfenis van Fred.
Nee idd, die mag van mij zo snel mogelijk de selectie uit na dit seizoen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:32 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Het is te hopen dat Boelderoes ook niet zo'n clausule in zijn contract heeft.
Zo slecht niet, maar ook absoluut niet goed (genoeg). Laat verdedigend steken vallen, geeft waardeloze voorzetten vanuit de meest vreemde posities en is om de haverklap geblesseerd.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:46 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Zo slecht vind ik Wilkshire nou ook weer niet. Het moet alleen niet zo zijn dat hij volgend seizoen weer de eerste rechtsback is. Gewoon een goede aankoop van tussen de 23 en de 29 met wilkshire als tweede rechtsback en het is goed.
[..]
Nee idd, die mag van mij zo snel mogelijk de selectie uit na dit seizoen.
Hij bedoelt Van Anholt neem ik aan.quote:
Ik ook, maar je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hij bedoelt Van Anholt neem ik aan.
Klopt, maar het is niet makkelijk om een/twee goede rechtsback(s) te vinden. Net als dat ik vind dat Kazim bij Feyenoord zou moeten blijven; een even goede spits kan Feyenoord nooit transfervrij binnenhalen. Zowel bij Kazim als bij Wilkshire vind ik dat ze de tweede speler moeten zijn van hun positie. Bij beide posities heb je helaas geen talent die goed genoeg is om hun plaats te kunnen vervangen (evt Karsdorp als rechtsback, maar dat is hij geeneens, hij zou als middenvelder moeten spelen)quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:10 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Zo slecht niet, maar ook absoluut niet goed (genoeg). Laat verdedigend steken vallen, geeft waardeloze voorzetten vanuit de meest vreemde posities en is om de haverklap geblesseerd.
Wie vind jij een goede rechtsback van tussen de 23 en 29?
Bovenste ben ik wel met je eens, al denk ik dat Kazim geen genoegen neemt met een plek op de reservebank.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:24 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Klopt, maar het is niet makkelijk om een/twee goede rechtsback(s) te vinden. Net als dat ik vind dat Kazim bij Feyenoord zou moeten blijven; een even goede spits kan Feyenoord nooit transfervrij binnenhalen. Zowel bij Kazim als bij Wilkshire vind ik dat ze de tweede speler moeten zijn van hun positie. Bij beide posities heb je helaas geen talent die goed genoeg is om hun plaats te kunnen vervangen (evt Karsdorp als rechtsback, maar dat is hij geeneens, hij zou als middenvelder moeten spelen)
Een van deze rechtsbacks zou eventueel bij Feyenoord kunnen spelen:
-Van Anholt
-Mattias Johansson
-Leerdam
-Bram van Polen
Haal ik altijd door elkaar jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hij bedoelt Van Anholt neem ik aan.
Laatst een hattrick in de Feyenoord jeugd.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Als linksback zou Vilhena in de toekomst wel van waarde kunnen zijn.. op het middenveld is het niks en aanvallend al helemaal niet.. is geen speler die iets kan creëren en die misschien wel van meer waarde is als hij het spel voor zich heeft op links. Snap niet dat dat ventje in de jeugd op 10 stond.. creativiteit is 0,0 en scorend vermogen heeft hij ook niet. Dus hupsakee.. naar de linksbackpositie ermee
Kazim moet niet gek gaan doen als hij geen genoegen met een plek op de reservebank neemt. Als pellè dat not done vindt, dan begrijp ik het wel. Kazim is echter ook niet zo goed dat hij bij de eerste elf moet horen, alleen heeft Feyenoord geen beter alternatief en staat hij daar toch. Bovendien kan dit altijd intern met die jongen besproken worden. Als Kazim zich daar te groot voor voelt, dan mag hij wat mij betreft gewoon gaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:29 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Bovenste ben ik wel met je eens, al denk ik dat Kazim geen genoegen neemt met een plek op de reservebank.
Een van deze rechtsbacks zou eventueel bij Feyenoord kunnen spelen:
-Van Anholt - Goede back wel, alleen te duur misschien
-Mattias Johansson - idem
-Leerdam -![]()
-Bram van Polen - Bram wie?
Ben ik het niet mee eens.. Vilhena heeft 3 jaar lang als linkshalf laten zien dat hij niet creatief is, geen beslissende pass in de benen heeft en niet kan scoren.. vaak heb je niet eens door dat hij mee heeft gedaan, is nooit eens opvallend en al helemaal niet beslissend. En dat moet dan op 10 staan? Nou nee.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:35 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Laatst een hattrick in de Feyenoord jeugd.
Als je nooit op je favoriete plek staat, is het ook moeilijk om te laten zien hoe goed je op die positie bent. Linksbuiten is niet hetzelfde als een 10.
Ik zou eerder eens gaan kijken in Argentinië ofzoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:37 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Er loopt vast wel een redelijk goede, ervaren rechtsback rond in Engeland, Frankrijk, Italië of Duitsland die goed genoeg is voor Feyenoord.
Zou kunnen, maar het is dan moeilijker in te schatten of zo'n speler het niveau aankan. De Argentijnse competitie lijkt mij van een lager niveau dan de Eredivise.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zou eerder eens gaan kijken in Argentinië ofzo
Ik zou voor Scandinavië gaan, maar goed, zoals we weten staat de scouting bij Feyenoord op een laag pitje.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zou eerder eens gaan kijken in Argentinië ofzo
'Op een laag pitje' is dan wel heel positief uitgedrukt :-(quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik zou voor Scandinavië gaan, maar goed, zoals we weten staat de scouting bij Feyenoord op een laag pitje.
Waarom de 'quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:25 schreef Tjacka het volgende:
Is Ujah van FC Köln niet wat voor feyenoord?
Spits van Fc Koln. 72 rated op fifa, kan erg hoog springen en is vrij sterk volgens de stats op FUThead.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:29 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Waarom de ''? Ik heb nog nooit van die jongen gehoord, is hij echt goed?
Fifa vergelijken met de werkelijkheidquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:33 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Spits van Fc Koln. 72 rated op fifa, kan erg hoog springen en is vrij sterk volgens de stats op FUThead.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Retryquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:33 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Spits van Fc Koln. 72 rated op fifa, kan erg hoog springen en is vrij sterk volgens de stats op FUThead.
Ik zag hem vorig weekend voetballen in het stadion en ik vond hem best leuk ja. Het was natuurlijk maar een momentopname maar vandaag was hij ook best redelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:29 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Waarom de ''? Ik heb nog nooit van die jongen gehoord, is hij echt goed?
Ach, je weet maar nooit hè? Misschien is hij wel de gewenste spits voor Feyenoordquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zag hem vorig weekend voetballen in het stadion en ik vond hem best leuk ja. Het was natuurlijk maar een momentopname maar vandaag was hij ook best redelijk.
Dat zou wel mooi zijn ja, maar ik denk niet dat Kramaric nog naar Feyenoord wil; de Eredivisie heeft niet een enorm hoge reputatie en bovendien had onder ander Chelsea interesse in die jongen, wat hij zelf ook wel weet. Die gaat helaas pas naar Feyenoord als het echt niet anders kan (of als hij zich echt te goed voelt voor de Championship)quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:45 schreef hhh38 het volgende:
Misschien kunnen we Kramaric huren van Leicester als ze degraderen.
Moet je eigenlijk niet meer willen, huren, maar soms is het de beste optie.
Waarom zou een speler uit de Bundesliga twee stappen terug willen zetten om in de eredivisie te gaan ballenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:25 schreef Tjacka het volgende:
Is Ujah van FC Köln niet wat voor feyenoord?
72 rated op fifaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:33 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Kazim is 71 rated, dus zal hij beter dan Kazim zijn #DatLogic_:/quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
72 rated op fifa![]()
Van Geel lees je mee?!
Omdat hij dan de mogelijkheid heeft om bij de mooiste club van Nederland (en van de wereld) kan voetballen <3. Nee maar serieus, de enige reden waarom zo'n speler voor een topclub in de eredivisie zou kiezen, is omdat de eredivisie wel een competitie is die als een soort springplank gezien wordt om naar een (sub)topclub te kunnen gaan. Ik heb het idee dat je bij de klassieke top drie van Nederland meer aandacht krijgt, dan als je bij 1.FC Köln voetbalt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:50 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom zou een speler uit de Bundesliga twee stappen terug willen zetten om in de eredivisie te gaan ballenDe 2de Bundesliga is zelfs nog sterker
Ja dat denk ik ook, maar ik ben wel blij dat Rutten weggaat. Redelijk veel spelers werden op een verkeerde positie gezet en Fred is een lulletje rozewater die nooit een risicovol besluit neemt; Te Vrede in laten vallen voor Kazim is het hoogtepunt van zijn gebrek aan inzicht, wat niet eens zo heel denderend hoeft te zijn bij voetbal. Echt, Fred's wisselbeleid is een grote ramp.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:56 schreef eight het volgende:
Ik baal ervan dat Rutten niet blijft. Hoeveel miljoen zou feyenoord volgend seizoen ongeveer te besteden hebben voor nieuwe aankopen? Ik neem aan dat er bij het vertrek van Clasie ook slechts een klein deel van de transfersom gebruikt kan worden voor een vervanger.
Zijn wissels waren idd kut. Toch was het voetbal voor de winterstop echt geweldig. Misschien wel het beste van wat we de afgelopen 10 jaar bij feyenoord gezien hebben. Met slechts 2 a 3 gerichte versterkingen was je voor volgend seizoen klaar geweest om een serieuze titelkandidaat te worden. Dat kan je nu wel vergeten. Volgend seizoen wordt het zoveelste klote 'tussenjaar'quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:00 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, maar ik ben wel blij dat Rutten weggaat. Redelijk veel spelers werden op een verkeerde positie gezet en Fred is een lulletje rozewater die nooit een risicovol besluit neemt; Te Vrede in laten vallen voor Kazim is het hoogtepunt van zijn gebrek aan inzicht, wat niet eens zo heel denderend hoeft te zijn bij voetbal. Echt, Fred's wisselbeleid is een grote ramp.
Boeiend zo goed heeft Fred het niet gedaan, grote kans dat we vierde of vijfde worden en al 'zijn' aankopen zijn min of meer mislukt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:56 schreef eight het volgende:
Ik baal ervan dat Rutten niet blijft. Hoeveel miljoen zou feyenoord volgend seizoen ongeveer te besteden hebben voor nieuwe aankopen? Ik neem aan dat er bij het vertrek van Clasie ook slechts een klein deel van de transfersom gebruikt kan worden voor een vervanger.
Is ook niet zo vreemd aangezien wij de enige club in de eredivisie zijn die geen spits heeft. Die tig kansen die wekelijks om zeep geholpen worden kun je Rutten nauwelijks kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Boeiend zo goed heeft Fred het niet gedaan, grote kans dat we vierde of vijfde worden en al 'zijn' aankopen zijn min of meer mislukt.
Rutten had in de winterstop een spits moeten eisen. Sterker nog, hij had voor aanvang van het seizoen een spits moeten eisen. Voor zover ik weet heeft hij dat niet gedaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:20 schreef eight het volgende:
[..]
Is ook niet zo vreemd aangezien wij de enige club in de eredivisie zijn die geen spits heeft. Die tig kansen die wekelijks om zeep geholpen worden kun je Rutten nauwelijks kwalijk nemen.
Ze mogen Fretsj best eerder wegsturen. Ze moeten dan echter alsnog gewoon zijn salaris tot het eind van dit seizoen betalen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:40 schreef Scrummie het volgende:
Als JP het gaat het worden, houden ze dat toch niet vol tot einde seizoen? Kan me daar geen voorstelling van maken.
Hopelijk doen ze dat, mooi JP de kans geven. Veel slechter dan nu in de competitie kan het ook niet gaan. Heb onder Rutten al helemaal niet het gevoel dat we 3e gaan eindigen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze mogen Fretsj best eerder wegsturen. Ze moeten dan echter alsnog gewoon zijn salaris tot het eind van dit seizoen betalen.
Zonder spits gaan we met niemand 3e eindigen. Faalbeleid van Van Geelquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze dat, mooi JP de kans geven. Veel slechter dan nu in de competitie kan het ook niet gaan. Heb onder Rutten al helemaal niet het gevoel dat we 3e gaan eindigen.
Prima toch. JP heeft ook al salaris dus er op achteruit gaan doe je niet qua financien.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze mogen Fretsj best eerder wegsturen. Ze moeten dan echter alsnog gewoon zijn salaris tot het eind van dit seizoen betalen.
Het zal niet veel schelen, maar het salaris van JP gaat ook omhoog dan natuurlijk. Ik vind het sinds Been gewoon klote om te betalen voor iemand die al opgerot is.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima toch. JP heeft ook al salaris dus er op achteruit gaan doe je niet qua financien.
Kan het me niet voorstellen in elk geval dat de toekomstig hoofdtrainer als assistent naast de weglopende gaat zitten. Geen speler die dan ook nog Rutten serieus neemt.
Misschien heeft hij dat ook wel gedaan.. Maar het is idd aannemelijk dat hij teveel heeft geslikt want in de media komt hij ook over als een schouderophaler.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Rutten had in de winterstop een spits moeten eisen. Sterker nog, hij had voor aanvang van het seizoen een spits moeten eisen. Voor zover ik weet heeft hij dat niet gedaan.
Dus ja, we kunnen het Rutten wel gedeeltelijk aanrekenen.
De vertrokken spelers in de winterstop hebben als het goed is genoeg ruimte gemaakt. En als JP een goede indruk achterlaat ben je volgend seizoen ook goedkoper uit. Een trainer van naam kost veel meerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zal niet veel schelen, maar het salaris van JP gaat ook omhoog dan natuurlijk. Ik vind het sinds Been gewoon klote om te betalen voor iemand die al opgerot is.
Schaken is afgekocht, geen idee hoeveel geld die meegekregen heeft. Verhoek staat natuurlijk nog op de lijst en goede spelers kosten over het algemeen ook genoeg geld (of je moet ze op tijd scouten, maar ja..). Is dus wel wat ruimte, maar betwijfel of het heel veel isquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:43 schreef eight het volgende:
[..]
De vertrokken spelers in de winterstop hebben als het goed is genoeg ruimte gemaakt. En als JP een goede indruk achterlaat ben je volgend seizoen ook goedkoper uit. Een trainer van naam kost veel meer
Van Marwijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:18 schreef Muto het volgende:
Vind wel dat er een derde persoon met veel ervaring bij moet komen.
Als je geen (S)CC nodig hebt, dan is het inderdaad vrije verkoop. Als er nog kaartjes beschikbaar zijn voor het gewenste vak, dan moet dat inderdaad gewoon mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:45 schreef knight18 het volgende:
Wil voor de wedstrijd tegen nac voor t eerst naar het stadion gaan. Via de kaartverkoop site staat er dat je geen (s)cc nodig hebt. Ik neem aan dat het gewoon vrije verkoop is zonder een clubkaart of iets dergelijks.
Betekent dit dat ik gewoon kaartjes kan bestellen voor het gewenste vak?
Dieptriesttwitter:DeFeijenoorder twitterde op zaterdag 28-02-2015 om 14:00:33Afgelopen donderdag 750-1.000 vlaggen gestolen. Schaam je kapot als je thuis naar je gejatte vlag aan de muur kijkt! http://t.co/TJz6BY2Fre
reageer retweet
Thanks, wordt mijn eerste keer. Ik neem aan dat elk vak waar ik wat kan bestellen geen verplichting heeft qua scc of clubkaart.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als je geen (S)CC nodig hebt, dan is het inderdaad vrije verkoop. Als er nog kaartjes beschikbaar zijn voor het gewenste vak, dan moet dat inderdaad gewoon mogelijk zijn.
Zit het trouwens even na te kijken op de site: via internet geen CC-verplichting, via de Fanshop is het 2:1-verkoop en geen verkoop via Ticketbox
Dat sowieso: vrije verkoop is vrije verkoop, dus dan geldt dat voor alle vakkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:01 schreef knight18 het volgende:
[..]
Thanks, wordt mijn eerste keer. Ik neem aan dat elk vak waar ik wat kan bestellen geen verplichting heeft qua scc of clubkaart.
Dat valt toch wel op als je met zo'n vlag naar buiten loopt lijkt mequote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:59 schreef Grifte het volgende:
Dieptriesttwitter:DeFeijenoorder twitterde op zaterdag 28-02-2015 om 14:00:33Afgelopen donderdag 750-1.000 vlaggen gestolen. Schaam je kapot als je thuis naar je gejatte vlag aan de muur kijkt! http://t.co/TJz6BY2Fre[ afbeelding ] reageer retweet
Niet als je de stok er vanaf haalt, zoals ook mensen gedaan schijnen te hebben.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat valt toch wel op als je met zo'n vlag naar buiten loopt lijkt me
Jezusmina. Het staat er nog duidelijk op ook. Het wordt gekker en gekkerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:59 schreef Grifte het volgende:
Dieptriesttwitter:DeFeijenoorder twitterde op zaterdag 28-02-2015 om 14:00:33Afgelopen donderdag 750-1.000 vlaggen gestolen. Schaam je kapot als je thuis naar je gejatte vlag aan de muur kijkt! http://t.co/TJz6BY2Fre[ afbeelding ] reageer retweet
meen je niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Boel de Roes heeft een dikke knie.
Gewoon kopen, elke kaart die je kunt kopen kun je ook gebruiken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:45 schreef knight18 het volgende:
Wil voor de wedstrijd tegen nac voor t eerst naar het stadion gaan. Via de kaartverkoop site staat er dat je geen (s)cc nodig hebt. Ik neem aan dat het gewoon vrije verkoop is zonder een clubkaart of iets dergelijks.
Betekent dit dat ik gewoon kaartjes kan bestellen voor het gewenste vak?
Als Feyenoord het moeilijk krijgt bij FC Utrecht, dan zegt dat helaas veel over het huidige niveau van Feyenoord. Normaal gesproken zou FC Utrecht toch geen probleem mogen zijn?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:17 schreef MPC60 het volgende:
Wtf wie steelt er nou van z'n eigen club??? wat een mongolen. Wordt nog een moeilijke pot morgen ben ik bang.
Vind die Haller wel een leuk spelertje voor Utrecht ja, die zal er morgen wel weer 3 maken ofzoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:17 schreef MPC60 het volgende:
Wtf wie steelt er nou van z'n eigen club??? wat een mongolen. Wordt nog een moeilijke pot morgen ben ik bang.
Als je in De Kuip tegen Excelsior alles uit de kast moet halen om te winnen, dan moet je nergens meer van opkijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:59 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Als Feyenoord het moeilijk krijgt bij FC Utrecht, dan zegt dat helaas veel over het huidige niveau van Feyenoord. Normaal gesproken zou FC Utrecht toch geen probleem mogen zijn?
Ik hoop echt dat Manu gaat spelen in de spits met evt Achahbar. Iedereen lijkt wel beter dan Boëtius nu helaas. Die jongen was/is zo'n groot talent, maar dit seizoen is hij niet gevaarlijk geweest voor de tegenstander (behalve tegen Ajax toen Kazim die kopbal tegenhield)
Feyenoord gaat daar nooit winnen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:59 schreef BrokenBoy het volgende:
Als Feyenoord het moeilijk krijgt bij FC Utrecht, dan zegt dat helaas veel over het huidige niveau van Feyenoord. Normaal gesproken zou FC Utrecht toch geen probleem mogen zijn?
Aanval met JPB, Manu en Achahbar/Bilal? Althans, dacht gelezen te hebben dat Te Vrede ook niet zou starten. Gaan we Utrecht eruit counteren, moet kunnenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:02 schreef Dekatria het volgende:
Boula en Vilhena dus niet basis volgens AD. Ben best wel benieuwd naar hoe het gaat met Manu in de basis.
AD heeft het over Vermeer, Kars, Kong, Beek, Nelom, Karim, Clasie, Lex, Jens, Boeet en Manu.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Aanval met JPB, Manu en Achahbar/Bilal? Althans, dacht gelezen te hebben dat Te Vrede ook niet zou starten. Gaan we Utrecht eruit counteren, moet kunnen
Oh ja, Lex is terug natuurlijk, niet aan gedacht. Mja, hebben we volgens mij nog steeds geen aanspeelpunt voorin, maar okequote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
AD heeft het over Vermeer, Kars, Kong, Beek, Nelom, Karim, Clasie, Lex, Jens, Boeet en Manu.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:19 schreef Smoofie het volgende:
Van je eigen club stelen, zorgen voor boetes , rellen, daaaaaayum. Feyenoorders
Heb je met Te Vrede natuurlijk ook nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh ja, Lex is terug natuurlijk, niet aan gedacht. Mja, hebben we volgens mij nog steeds geen aanspeelpunt voorin, maar oke
Nee oke, maar dat is een eckte eckte spits, Manu volgens mij niet echt. Maar ik laat mij graag positief verrassen, ik reken morgen nergens opquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb je met Te Vrede natuurlijk ook niet
Bij NAC zijn ze ook boos maar winnen doen ze ook niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:47 schreef Tortugal het volgende:
Ik denk dat Feyenoord nu zo boos is van donderdag en zo graag wil winnen dat we morgen weer eens ruim winnen.
Die Carlo heeft wel talent zeg godsamme. Wat doet ie dit goedquote:
Ik vond hem wel goed anders.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:33 schreef Vatta het volgende:
[..]
Die Carlo heeft wel talent zeg godsamme. Wat doet ie dit goed
Meh.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:33 schreef Vatta het volgende:
[..]
Die Carlo heeft wel talent zeg godsamme. Wat doet ie dit goed
Toch apart dat van Geel kan bepalen of Van Gastel er klaar voor is.quote:"Vorig seizoen kwam volgens technisch directeur Martin van Geel nog te vroeg. Maar we zijn nu weer een jaar verder. Feyenoord moet ook wel met Van Gastel praten, anders heeft het voor hem geen zin meer om nog langer als kroonprins in De Kuip te blijven", weet Vermeulen, die de optie Bert van Marwijk 'redelijk kansloos' noemt.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)en_zin#ixzz3T4eyUxpK
Hij heet Rutten.quote:Op zondag 1 maart 2015 08:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Die van Geel lult maar een eind weg iedere keer. Rutte is natuurlijk gewoon een grote blunder vsn hem geweest. Ik was al gelijk tegen hem. Overal waar Rutte trainer was hadden ze kritiek op hem en overal is hij geloof ik met problemen weggestuurd.
Van Gastel en Gio hadden al een paar jaar geleden al gekund. Zat voorbeelden van trainers die zonder ervaring al gelijk in het diepe gegooid werden en het gelijk goed doen.
Ik denk dat van gastel of gio het beter hadden gedaan dan Rutte.
IK ZEG RUTTE NA EEN NEDERLAAG VANDAAG GELIJK WEGSTUREN!!!!!
Dit komt allemaal door het polletje in de Adelaarshorstquote:Op zondag 1 maart 2015 08:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Die van Geel lult maar een eind weg iedere keer. Rutte is natuurlijk gewoon een grote blunder vsn hem geweest. Ik was al gelijk tegen hem. Overal waar Rutte trainer was hadden ze kritiek op hem en overal is hij geloof ik met problemen weggestuurd.
Van Gastel en Gio hadden al een paar jaar geleden al gekund. Zat voorbeelden van trainers die zonder ervaring al gelijk in het diepe gegooid werden en het gelijk goed doen.
Hoe weet jij of Van Gastel en Gio er klaar voor zijn?quote:Op zondag 1 maart 2015 08:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Bron?quote:Op zondag 1 maart 2015 10:17 schreef Sunri5e het volgende:
Mitchell Dijks naar Feyenoord. Of was dat hier al geplaatst?
In volgens haar eigen zeggen van een goed ingelicht persoon binnen Willem II. Het gaat om een ruil met gesloten beurzen. Lamprou zal definitief in Tilburg blijven.quote:
Zou geen verkeerde deal zijn. Hoe kan Krabby dit nou niet weten???????quote:Op zondag 1 maart 2015 10:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
In volgens haar eigen zeggen van een goed ingelicht persoon binnen Willem II. Het gaat om een ruil met gesloten beurzen. Lamprou zal definitief in Tilburg blijven.
Watquote:Op zondag 1 maart 2015 10:17 schreef Sunri5e het volgende:
Ah, een linksback van Willem II en afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax.quote:Op zondag 1 maart 2015 10:17 schreef Sunri5e het volgende:
Dit is een grap toch?quote:Op zondag 1 maart 2015 10:17 schreef Sunri5e het volgende:
Nelom is nog beterquote:Op zondag 1 maart 2015 10:17 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op zondag 01-03-2015 om 10:22:38En wat betreft alle vragen over Erwin Mulder: volgens de UEFA zou hij grensrechter hebben beetgepakt na 1-1. Feyenoord ontkent dat met klem. reageer retweet
Lijkt mij wel wat voor Mulder dat hij de grensrechter heeft beetgepakt en dan helemaal kapot gescholden in het Frans. Zou typisch iets voor Mulder zijn, opgefokt mannetje altijdquote:Op zondag 1 maart 2015 11:04 schreef Dekatria het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op zondag 01-03-2015 om 10:22:38En wat betreft alle vragen over Erwin Mulder: volgens de UEFA zou hij grensrechter hebben beetgepakt na 1-1. Feyenoord ontkent dat met klem. reageer retweet
Linksback Willem II, jeugdopleiding ajax, kan niet voetballen, Nelom is beterquote:
Hoe is het met Woudenberg?quote:Op zondag 1 maart 2015 11:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Linksback Willem II, jeugdopleiding ajax, kan niet voetballen, Nelom is beter
Wordt kennelijk niet goed genoeg bevonden door Ruttenquote:
Wel in November net zijn contract verlengd ,quote:Op zondag 1 maart 2015 11:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wordt kennelijk niet goed genoeg bevonden door Rutten
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 14-11-2014 om 13:12:57Via deze weg feliciteren we @LucasWoudenberg van harte met zijn contractverlenging! #Feyenoord http://t.co/xOh9iScSN8 reageer retweet
Ik ben er 100% voor om rutte weg te sturen. Winst of verlies. wel jammer dat rutten ook vertrekt, goede trainer. Heeft een half jaar lang meer uit een zeer matig elftal gehaald dan er eigenlijk inzitquote:Op zondag 1 maart 2015 08:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Klopt, maar wmb mag hij Nelom per direct vervangen, kan het moeilijk slechter doenquote:Op zondag 1 maart 2015 11:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel in November net zijn contract verlengd ,twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 14-11-2014 om 13:12:57Via deze weg feliciteren we @LucasWoudenberg van harte met zijn contractverlenging! #Feyenoord http://t.co/xOh9iScSN8 reageer retweet
Dank u, dank u.quote:Op zondag 1 maart 2015 11:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rutten hoeft van mij ook niet weg, Rutte wel het liefst zo snel mogelijk,
Al kwam er hier een genie in dit topic wel met een geniaal plan om Van Gastel alvast te testen.
Onderschatte speler, is een prima backje. Beter dan Boilesen in ieder gevalquote:Op zondag 1 maart 2015 11:17 schreef Tjacka het volgende:
HAAAAAAAAHAAAAAAAHHHHHHHAH DIJKS NAAR FEYENOORD
wat een grap
dijks kan wel fantastisch koppen jaquote:Op zondag 1 maart 2015 11:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Onderschatte speler, is een prima backje. Beter dan Boilesen in ieder geval
Hij kan zich bij Feyenoord misschien wel verder ontwikkelen. Aan Lamprou heb je toch niets, aangezien je Vermeer en Hahn ook nog hebt. Als het niets kost, waarom niet.Prima ruilquote:Op zondag 1 maart 2015 11:30 schreef Divje het volgende:
Met Dijks ga je geen stap vooruit op die positie iig
Of hij zich door ontwikkeld blijft een gok natuurlijk. Ben er niet zo weg van..quote:Op zondag 1 maart 2015 11:32 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Hij kan zich bij Feyenoord misschien wel verder ontwikkelen. Aan Lamprou heb je toch niets, aangezien je Vermeer en Hahn ook nog hebt. Als het niets kost, waarom niet.Prima ruil
Het kost altijd wat.quote:Op zondag 1 maart 2015 11:32 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Hij kan zich bij Feyenoord misschien wel verder ontwikkelen. Aan Lamprou heb je toch niets, aangezien je Vermeer en Hahn ook nog hebt. Als het niets kost, waarom niet.Prima ruil
Nou nee, laat die ook maar daar. Kleine vergoeding voor Lamprou, Lamprou een SCC voor Vak S voor de rest van z'n leven en klaarquote:Op zondag 1 maart 2015 11:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Of hij zich door ontwikkeld blijft een gok natuurlijk. Ben er niet zo weg van..
Ruil dan met die Ondaan #ReTry
quote:Op zondag 1 maart 2015 11:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nou nee, laat die ook maar daar. Kleine vergoeding voor Lamprou, Lamprou een SCC voor Vak S voor de rest van z'n leven en klaar
Zijn weinig spelers van Willem II die de moeite waard zijn. Jouw optie spreekt me ook het meest aan, maar als er dan toch geruild gaat worden heb ik liever Ondaan dan Dijks.quote:Op zondag 1 maart 2015 11:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nou nee, laat die ook maar daar. Kleine vergoeding voor Lamprou, Lamprou een SCC voor Vak S voor de rest van z'n leven en klaar
Kom op, Ondaanquote:
Ik vind Ondaan wel wat hebben, totaal niet te vergelijken met Slory en Biseswar. In Eindhoven speelde hij de Psv verdediging wel helemaal zoek. In de thuiswedstrijd tegen Willem II liep hij Kongolo ook voorbij alsof hij er niet stond ( assist waaruit Armenteros de 0-2 maakte )quote:Op zondag 1 maart 2015 11:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kom op, OndaanEen soort Slory 0.1 / Biseswar 0.3, moet je toch niet willen
hij kan echt niet koppenquote:Op zondag 1 maart 2015 11:29 schreef Thunder0x het volgende:
Beetje overdreven hoe mensen reageren op Dijks. Is gewoon een sterke degelijke verdediger, misschien niet niveau Feyenoord maargoed dat is nelom al helemaal niet.
Wordt weer een ouderwetse zaadwedstrijd.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 11:49 schreef Divje het volgende:
Goed, dit gerucht komt dus van een vrouw haar connecties bij Willem II. Korrel zout.
Hahn is bagger..quote:Op zondag 1 maart 2015 11:32 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
DAT IS weer zo een halve gare speler uit de koker van martin van geel van zijn ex clubje willem 2quote:
Hattrickquote:
quote:Did I ever tell you what the definition of insanity is? Insanity is doing the exact... same fucking thing... over and over again expecting... shit to change...
quote:Op zondag 1 maart 2015 13:38 schreef Muto het volgende:
Is Dijks niet dat sukkeltje dat ooit tijdens de klassieker inviel met handschoentjes aan, terwijl 10 graden was?
Rutten is gewoon een tactisch onbenul - heb ik al vaker uiteengezet.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:39 schreef Muto het volgende:
Rutten gewoon per direct wegsturen. Te Vrede in de basis zetten tegen een ploeg die inzakt. Dan heb je juist balvastheid nodig.
Lijkt me Achahbar een beter idee inderdaad, die doet het sowieso niet slecht de laatste paar keerquote:Op zondag 1 maart 2015 13:39 schreef Muto het volgende:
Rutten gewoon per direct wegsturen. Te Vrede in de basis zetten tegen een ploeg die inzakt. Dan heb je juist balvastheid nodig.
De laatste weken is dat al zoquote:Op zondag 1 maart 2015 13:42 schreef Vasion het volgende:
Ik verwacht zoooooo een grote kutwedstrijd.
0-4.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:00 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Gaat weer een waardeloze kanjerwedstrijd worden zo. Utrecht met die Fransman en wij aanvallend kansloos.
Van Weert is een paar klassen beter dan Te Vrede.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Volgend jaar maar een paar spelertjes van Excelsior oppikken? Kan meer van hun spel genieten dan dat van Feyenoord.
Manu hoeft niet, maar dan heb ik liever Achahbar/speler van de F-jes dan Te Vredequote:Op zondag 1 maart 2015 14:11 schreef timmmmm het volgende:
Mensen die maar om manu blijven brullen![]()
Die is pas geopereerd, is al mooi dat hij donderdag een halve wedstrijd mee kon ballen. En dan nog zijn er halve tammen die hem donderdag al in de basis wilden hebben of het onbegrijpelijk vinden dat tevrede er inkwam ipv manu terwijl er nog een uur op de klok stond en nog grotere mongolen die hem nu in de basis willen hebben.
Als je zo'n jongen helemaal kapot wil hebben, moet je hem nu vooral meer op gaan stellen dan hij aankan. Beter voetbal, goed voor de club. Weet je zeker dat hij wrs kut gaat herstellen, misschien nooit helemaal herstelt en je de ontwikkeling sowieso nog een jaar of wat in de weg zit.
zijn die mensen nou gewoon te dom om te poepen, hebben ze geen idee wat zon operatie inhoudt of verkeren ze in het waanidee dat voetballers supermensen zijn die na een flinke blessure gewoon meteen weer 100% fit zijn? Man man man
Bruinsquote:Op zondag 1 maart 2015 14:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Volgend jaar maar een paar spelertjes van Excelsior oppikken? Kan meer van hun spel genieten dan dat van Feyenoord.
Ok Fredtwitter:fr12nl twitterde op zondag 01-03-2015 om 14:15:34Rutten twijfelde niet over Te Vrede in de spits: ''Makkelijke keuze. Andere spelers zijn er nog niet helemaal klaar voor.'' #fcuFEY reageer retweet
Het kan me niet zoveel meer schelen eigenlijk.. al moeten we wel 3e worden. Heb nog een katertje van donderdag..had meer van die wedstrijd verwacht maar helaas.. het werd een ouderwets Prozac-avondjequote:Op zondag 1 maart 2015 14:00 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Gaat weer een waardeloze kanjerwedstrijd worden zo. Utrecht met die Fransman en wij aanvallend kansloos.
In Fredsj we trustquote:Op zondag 1 maart 2015 14:21 schreef Caland het volgende:
Ok Fredtwitter:fr12nl twitterde op zondag 01-03-2015 om 14:15:34Rutten twijfelde niet over Te Vrede in de spits: ''Makkelijke keuze. Andere spelers zijn er nog niet helemaal klaar voor.'' #fcuFEY reageer retweet
Fred debiel ga eens snel wegquote:Op zondag 1 maart 2015 14:21 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |