Jodenargument van mensen die denken dat je elke lichting 6-7 basisspelers kan opleiden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:31 schreef Typisch het volgende:
Ik vind dat ''beste jeugdopleiding'' dus gvd alle jeugd doorstromen en kansen geven!! Zo'n kul argument, werkelijk.
Hallo Poolse vriendquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jodenargument van mensen die denken dat je elke lichting 6-7 basisspelers kan opleiden.
Stapt ie op dan per direct?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Fred Rutten: 1-07-2014 t/m 27-2-2015, kort trainert geweest..
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Fred Rutten: 1-07-2014 t/m 27-2-2015, kort trainert geweest..
Oh oh oh...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:35 schreef eight het volgende:
TT. Kunnen die Ajaxtrolletjes niet gewoon eens optyfen.
Laat gewoon gaan man.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:35 schreef eight het volgende:
TT. Kunnen die Ajaxtrolletjes niet gewoon eens optyfen.
Rome had een geplaatste status, dat hadden wij niet gehad. Bullshit dus.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:16 schreef Thunder0x het volgende:
Roma loot Fiorentina. Jammer, tripje Italie was leuk geweest![]()
Ik zat net dit artikel uit de zomer van 2007 te lezen, en ging een beetje dood van binnen: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-van-Feyenoord.dhtmlquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat we een aantal 30'ers duur moeten aantrekken en een kampioenschap moeten begroten!!
Ondertussen lijkt het wel alsof een kampioenschap een tussenjaar isquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:11 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
nul... gewoon weer tussenjaar nummer zoveel....
Met trollen valt geen dialoog te houden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Oh oh oh...stel je voor een dialoog met een Ajax troll...
Met Feyenoorders ook nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ondertussen lijkt het wel alsof een kampioenschap een tussenjaar is
[..]
Met trollen valt geen dialoog te houden.
Dat gezuig is gewoon vermoeiend.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Oh oh oh...stel je voor een dialoog met een Ajax troll...
moet je geen vlucht naar Oekraïne boekenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Met Feyenoorders ook niet
Ga je gezellig mee dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
moet je geen vlucht naar Oekraïne boeken
En je doet er zelf vrolijk aan mee...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:40 schreef eight het volgende:
[..]
Dat gezuig is gewoon vermoeiend.
Het feit dat je dit verdedigd is veelzeggend.
Ja ik weet het. Ik heb alleen de hele ochtend kleine kinderen over de vloer gehad en dan heb ik nu gewoon weinig trek in de online versiesquote:
Als hij blijft tot einde seizoen dan kun je er vanuit gaan dat JP geen hoofdtrainer wordtquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij blijft toch tot einde seizoen?
Ik ga er van uit dat bij een gelijkspel of verliespartij hij weg is, als Feyenoord echt van hem af wil tenminste.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:46 schreef eight het volgende:
[..]
Als hij blijft tot einde seizoen dan kun je er vanuit gaan dat JP geen hoofdtrainer wordt
Dit seizoen laat zien dat jeugdige spelers ook gewoon beter kunnen zijn dan oudere. Waarom zou je bijv. een Chery kopen als je Karsdorp hebt? Of een Bilal als je Achahbar hebt?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:31 schreef Typisch het volgende:
Ik vind dat ''beste jeugdopleiding'' dus gvd alle jeugd doorstromen en kansen geven!! Zo'n kul argument, werkelijk.
Waar zeg ik dat dat niet de bedoeling is?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit seizoen laat zien dat jeugdige spelers ook gewoon beter kunnen zijn dan oudere. Waarom zou je bijv. een Chery kopen als je Karsdorp hebt? Of een Bilal als je Achahbar hebt?
Ik heb liever een coach die het aandurft met jeugd, ook als die zich nog niet bewezen hebben. Dat wil jij niet begrijp ik uit die post.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dat niet de bedoeling is?
Fio zou de geplaatste status overnemen als Roma was uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Rome had een geplaatste status, dat hadden wij niet gehad. Bullshit dus.
Ik wil dat wel, maar ik presteer liever beter dan dat de jeugd maar de kans moet krijgen puur omdat de jeugd een kans moet krijgen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb liever een coach die het aandurft met jeugd, ook als die zich nog niet bewezen hebben. Dat wil jij niet begrijp ik uit die post.
Dit zit allemaal in je eigen hoofd nerdje.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:01 schreef riazop het volgende:
Waarom Feyenoord uitgelachen wordt...
Beeld (b) & Werkelijkheid (w):
DE GROTE VERLIEZERS
> Zelfbenoemde "toughman" Kasiem krijgt een geweldig pak slaag van De Rossi en wordt later voor zijn poten geschopt. Feyenoord spelers kijken bedremmeld toe, maar doen niets. (w)
> Feyenoordfans inclusief kinderen worden hard geslagen door Romeinse politie. (w)
> Nederlanders zijn een doodsbang volk dat de winkels sluit als er een clubje op bezoek komt. (b)
> Nederlandse politici verkopen direct hun kontje (Buma voorop) en bevestigen daarmee de Nederlandse reputatie van grenzeloze lafaards uit een angstig land. (b)
> Feyenoord is een racistenclub. (b)
> Feyenoordfans worden neergestoken en belanden in ziekenhuis (messteken Italiaanse fans) (w)
> Aanhang Feyenoord is gefrustreerd, vernielzuchtig, onbeschaafd en gewelddadig. (b)
> Uitsluiting voor een aantal jaren Europees voetbal dreigt. (w)
> Door het niet Europees spelen kan Feyenoord bepaalde spelers niet aantrekken. (w)
> De eredivisie verliest inkomsten omdat op basis van het beeld van het gebeurde UITwedstrijden nog moeilijker te bezoeken worden. (w)
Nou nou het is wat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:01 schreef riazop het volgende:
Waarom Feyenoord uitgelachen wordt...
Beeld (b) & Werkelijkheid (w):
DE GROTE VERLIEZERS
> Zelfbenoemde "toughman" Kasiem krijgt een geweldig pak slaag van De Rossi en wordt later voor zijn poten geschopt. Feyenoord spelers kijken bedremmeld toe, maar doen niets. (w)
> Feyenoordfans inclusief kinderen worden hard geslagen door Romeinse politie. (w)
> Nederlanders zijn een doodsbang volk dat de winkels sluit als er een clubje op bezoek komt. (b)
> Nederlandse politici verkopen direct hun kontje (Buma voorop) en bevestigen daarmee de Nederlandse reputatie van grenzeloze lafaards uit een angstig land. (b)
> Feyenoord is een racistenclub. (b)
> Feyenoordfans worden neergestoken en belanden in ziekenhuis (messteken Italiaanse fans) (w)
> Aanhang Feyenoord is gefrustreerd, vernielzuchtig, onbeschaafd en gewelddadig. (b)
> Uitsluiting voor een aantal jaren Europees voetbal dreigt. (w)
> Door het niet Europees spelen kan Feyenoord bepaalde spelers niet aantrekken. (w)
> De eredivisie verliest inkomsten omdat op basis van het beeld van het gebeurde UITwedstrijden nog moeilijker te bezoeken worden. (w)
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:21 schreef Muto het volgende:
Net de laatste 10 minuten teruggekeken. Die scheids, man man man. Op tv nog erger dan in het stadion.
Oh, als je denkt dat je ze allemaal hebt gehad...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slechte verliezer. Turpin floot prima. Enige smetje was de niet gegeven penalty aan Roma.
Je hebt miskramen, en nakomertjes.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh, als je denkt dat je ze allemaal hebt gehad...
Ook een stukje gezien net, in het begin toen hij geel wilde geven aan Boelderoes.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:21 schreef Muto het volgende:
Net de laatste 10 minuten teruggekeken. Die scheids, man man man. Op tv nog erger dan in het stadion.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Uiteindelijk geeft hij toch geel aan Boelderoes. Totaal de weg kwijt die Franse mongool.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slechte verliezer. Turpin floot prima. Enige smetje was de niet gegeven penalty aan Roma.
Ik denk dat dat ook z´n enige kwaliteit is ja, het daadwerkelijke blazen op een fluitje.quote:
Bij sommige heb je het idee dat per abuis de placenta een luier om kreeg..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Je hebt miskramen, en nakomertjes.
Lijkt me sterk, de trolletjes vinden dit topic veel te leuk blijkbaar...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:38 schreef DonRaja het volgende:
Ok genoeg getrolled. Kan het nu weer normaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |