SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
misschien wel al iets daarboven, pareltje in de dop.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:36 schreef Tarado het volgende:
Wat een speler is dat, die zit op het gewenste niveau voor zijn leeftijdFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Het zal vast al voorbij zijn gekomen, maar ze vinden in Rotterdam natuurlijk dat je alleen over de scheids mag zeiken als er tegen Feyenoord wordt gefloten? Want gebeurt het hier, dan komen ze massaal commentaar leveren en tientallen kerenplaatsen.
![]()
Ja maar ik bedoel meer dat als spelers dat niveau hebben als ze binnen komen je er tenminste wat aan hebt voor de komende 3 jaarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
misschien wel al iets daarboven, pareltje in de dop.![]()
Supporters staan behoorlijk in hun hemd, zeker nu er verloren is, en de roma aanhangers zich gewoon "normaal" gedragenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:39 schreef Fargo het volgende:
Het zal vast al voorbij zijn gekomen, maar ze vinden in Rotterdam natuurlijk dat je alleen over de scheids mag zeiken als er tegen Feyenoord wordt gefloten? Want gebeurt het hier, dan komen ze massaal commentaar leveren en tientallen kerenplaatsen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het liefst Evertonquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:12 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop op Club Brugge, maar met ons geluk wordt het Zenit of Moskou![]()
Echt he? 2,5 miljoen, das de dagelijkse rente die Ajax vangtquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:11 schreef Tarado het volgende:
En Milik gewoon vastleggen, al is het voor de handel.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Everton lijkt me top. Brugge wordt een combi dus is kut. Torino al twee keer in Turijn geweest, kutstad, dus sla ik liever ook over.quote:![]()
Mooi dat Frank en passant nog even de vloer aanveegt met dit topic. "Mensen lachten me uit, maar ik zag deze opwaartse lijn al tegen Willem II"
![]()
en ook de moeilijkste tegenstander denk ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:25 schreef S15 het volgende:
[..]
Everton lijkt me top. Brugge wordt een combi dus is kut. Torino al twee keer in Turijn geweest, kutstad, dus sla ik liever ook over.![]()
Besiktas lijkt me ook wel wat, zeker de uitwedstrijd al gaat dat een hoop centjes kosten. Thuis zal het halve stadion wel vol met Turken zitten. Amsterdam weer een vesting, dus doe eigenlijk ook maar nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
en ook de moeilijkste tegenstander denk ik![]()
![]()
Die Derksen was weer op zijn best gisteren, hij kan niks met rechts, pats meteen een KOquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt he? 2,5 miljoen, das de dagelijkse rente die Ajax vangt.
![]()
![]()
die Derksen word ik zo moe van, lult ook maar wat, en is zeer zeker niet consistent.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Derksen was weer op zijn best gisteren, hij kan niks met rechts, pats meteen een KOFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Frank ziet me helaas te vaak aanknopingspunten na bijzonder zwakke duels. Het was gisteren natuurlijk niet slecht, maar wat Legia gisteren liet zien was echt hemeltergend bedroevend. Ben een beetje bang dat het heel goed kan zijn dat het bij deze ene zwaluw kan blijven, al hoop ik na zondag dat ik er naast zit.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooi dat Frank en passant nog even de vloer aanveegt met dit topic. "Mensen lachten me uit, maar ik zag deze opwaartse lijn al tegen Willem II"
![]()
Ik vind dat juist wel grappig, doet me altijd hier aan denkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die Derksen word ik zo moe van, lult ook maar wat, en is zeer zeker niet consistent.![]()
![]()
Eerste uur gewoon prima gespeeld. Maar nee, dat ligt dan weer aan de tegenstanderquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:31 schreef Fargo het volgende:
[..]
Frank ziet me helaas te vaak aanknopingspunten na bijzonder zwakke duels. Het was gisteren natuurlijk niet slecht, maar wat Legia gisteren liet zien was echt hemeltergend bedroevend. Ben een beetje bang dat het heel goed kan zijn dat het bij deze ene zwaluw kan blijven, al hoop ik na zondag dat ik er naast zit.
Dat het daarna minder is, is logisch. Geen blessures / onnodige kaarten oplopen. We waren toch al door
Op naar de loting![]()
![]()
Denk dat de ommekeer wel redelijk is ingezet. Helaas niet op tijd om PSV nog te bedreigen, en het programma blijft ook erg lastig.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:31 schreef Fargo het volgende:
[..]
Frank ziet me helaas te vaak aanknopingspunten na bijzonder zwakke duels. Het was gisteren natuurlijk niet slecht, maar wat Legia gisteren liet zien was echt hemeltergend bedroevend. Ben een beetje bang dat het heel goed kan zijn dat het bij deze ene zwaluw kan blijven, al hoop ik na zondag dat ik er naast zit.![]()
psv zondag verslaan zou wel een lichtpuntje zijn voor dit seizoenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Denk dat de ommekeer wel redelijk is ingezet. Helaas niet op tijd om PSV nog te bedreigen, en het programma blijft ook erg lastig.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zo'n scoreverloop is natuurlijk ideaal, zo werkt dat nu eenmaal en als je de laatste wedstrijden bekijkt heb je daar kansen genoeg gecreëerd om ook de rust in te gaan met 2 goals voorsprong en dan is het gewoon prettiger voetballen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:31 schreef Fargo het volgende:
[..]
Frank ziet me helaas te vaak aanknopingspunten na bijzonder zwakke duels. Het was gisteren natuurlijk niet slecht, maar wat Legia gisteren liet zien was echt hemeltergend bedroevend. Ben een beetje bang dat het heel goed kan zijn dat het bij deze ene zwaluw kan blijven, al hoop ik na zondag dat ik er naast zit.![]()
Enige kritiek die ik nu nog heb op Frank is het te vroeg opstellen van Klaassen. Die jongen heeft echt rust nodig.![]()
Inderdaad vrij apart aangezien we Sinkgraven hebben, maar als alles erop wijst dat Klaassen 'gewoon' fit is en zeker in zo'n wedstrijd zou ik hem ook laten spelenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Enige kritiek die ik nu nog heb op Frank is het te vroeg opstellen van Klaassen. Die jongen heeft echt rust nodig.![]()
Sinkgraven heeft het moeilijk en Klaassen is een dragende speler, is een te groot verschilquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Inderdaad vrij apart aangezien we Sinkgraven hebben, maar als alles erop wijst dat Klaassen 'gewoon' fit is en zeker in zo'n wedstrijd zou ik hem ook laten spelen![]()
Was wel grappig jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Derksen was weer op zijn best gisteren, hij kan niks met rechts, pats meteen een KOMaar bij Milik vergeet je al snel dat hij pas (bijna?) 21 is. Moet nog veel leren en dus ook sterker worden met rechts, maar ik denk dat hij echt heel veel potentie heeft
![]()
Ik zeg toch ook dat het niet slecht was? Maar draai het eens om...denk je dat fans van Legia vonden dat het wel goed ging, maar dat Ajax zo superieur was? Natuurlijk niet. En als wij fans van Legia waren hadden wij het ook dramatisch gevonden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:35 schreef S15 het volgende:
[..]
Eerste uur gewoon prima gespeeld. Maar nee, dat ligt dan weer aan de tegenstander
Dat het daarna minder is, is logisch. Geen blessures / onnodige kaarten oplopen. We waren toch al door
Op naar de loting![]()
Daar komt nog eens bij dat Frank zo langzamerhand eindelijk eens de 'adviezen' van veel mensen uit dit topic opvolgt door bijvoorbeeld met een voorhoede van Kishna, Milik, en El Ghazi te spelen. Juist het krampachtig vasthouden aan Schöne was een van de redenen dat het de afgelopen weken nergens op leek.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:31 schreef Fargo het volgende:
[..]
Frank ziet me helaas te vaak aanknopingspunten na bijzonder zwakke duels. Het was gisteren natuurlijk niet slecht, maar wat Legia gisteren liet zien was echt hemeltergend bedroevend. Ben een beetje bang dat het heel goed kan zijn dat het bij deze ene zwaluw kan blijven, al hoop ik na zondag dat ik er naast zit.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Eens, wisselt zeer sterke momenten af met zeer zwak, maar denk dat dat wel goedkomt met hemquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sinkgraven heeft het moeilijk en Klaassen is een dragende speler, is een te groot verschil![]()
![]()
Kishna en El Ghazi waren ook niet best gisteren hoor, Kishna op die assist en vrije trap na danquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar komt nog eens bij dat Frank zo langzamerhand eindelijk eens de 'adviezen' van veel mensen uit dit topic opvolgt door bijvoorbeeld met een voorhoede van Kishna, Milik, en El Ghazi te spelen. Juist het krampachtig vasthouden aan Schöne was een van de redenen dat het de afgelopen weken nergens op leek.![]()
In het geval van Kishna heb ik liever een rukpot met 2 assists dan dat hij een 'fantastische' wedstrijd speelt zonder zichzelf te belonen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kishna en El Ghazi waren ook niet best gisteren hoor, Kishna op die assist en vrije trap na dan![]()
Helemaal met je eens. Maar je bent wel heel erg afhankelijk van die gemaakte kansen in de fase waarin je dat verschil moet maken. Want in elk duel (en ook al was het gisteren natuurlijk allang gespeeld na rust) zijn er ook fases geweest waarin we de bal niet vast konden houden met behoorlijke (en dan druk ik me nog voorzichtig uit) kansen voor de tegenpartij.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n scoreverloop is natuurlijk ideaal, zo werkt dat nu eenmaal en als je de laatste wedstrijden bekijkt heb je daar kansen genoeg gecreëerd om ook de rust in te gaan met 2 goals voorsprong en dan is het gewoon prettiger voetballen.
En het is natuurlijk goed dat we gisteren die kansen hebben afgemaakt, maar ik heb liever dat die fase van verdrukking uit het spel komt. En daar heb ik een hard hoofd in, eerlijk gezegd. Dat moet er volgend seizoen echt wel uit.![]()
Ik zeg niet dat ze heel best waren, maar het is wel een voorhoede met dreiging en toekomst. Schöne heeft dat tweede natuurlijk sowieso al niet, maar de laatste maanden het eerste ook niet meer. Enkel alleen al de vrije trappen en corners van Kishna waren een stuk dreigender en als het dan voetballend niet altijd even best loopt, is dat ook vrij essentieel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kishna en El Ghazi waren ook niet best gisteren hoor, Kishna op die assist en vrije trap na danVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Oh ik ben ook een groot voorstander van de voorhoede van gisteren hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze heel best waren, maar het is wel een voorhoede met dreiging en toekomst. Schöne heeft dat tweede natuurlijk sowieso al niet, maar de laatste maanden het eerste ook niet meer. Enkel alleen al de vrije trappen en corners van Kishna waren een stuk dreigender en als het dan voetballend niet altijd even best loopt, is dat ook vrij essentieel.Maar het moet echt wel beter
![]()
Overigens ben ook ik een groot fan van Bazoer, al valt het mij op dat hij onder druk altijd de juiste keuze maakt, en als hij alle tijd/ruimte heeft begint hij te kloten![]()
![]()
Van die drie kreeg alleen Milik een voldoende. En da's niet de eerste keer als die twee buitenspelers samen opdraafden...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar komt nog eens bij dat Frank zo langzamerhand eindelijk eens de 'adviezen' van veel mensen uit dit topic opvolgt door bijvoorbeeld met een voorhoede van Kishna, Milik, en El Ghazi te spelen. Juist het krampachtig vasthouden aan Schöne was een van de redenen dat het de afgelopen weken nergens op leek.![]()
Daar zit inderdaad heel veel potentie in.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:45 schreef Heeinz het volgende:
Overigens ben ook ik een groot fan van Bazoer, al valt het mij op dat hij onder druk altijd de juiste keuze maakt, en als hij alle tijd/ruimte heeft begint hij te kloten![]()
Zie mijn vorige post. Het zijn jonge spelers, maar wel talentvolle jonge spelers. Natuurlijk zijn die wat wisselvallig. Dat zou dan ook de beweegreden kunnen zijn om Schöne op te stellen. Echter speelt die ook al maanden als een natte krant.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:45 schreef Fargo het volgende:
[..]
Van die drie kreeg alleen Milik een voldoende. En da's niet de eerste keer als die twee buitenspelers samen opdraafden...
Het punt is dan ook niet zozeer dat Frank deze spelers op moet spelen omdat ze al wekelijks spelen alsof ze mee kunnen met de Europese top, maar dat Frank vast blijft houden aan Schöne.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Kishna speelde nog wel aardig, El Ghazi was poep.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Heeft er niemand een GIF van Rutten? Na die actie met Kazim. Super mooi die reactie.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Ja mooi man maar waarom moet dat hierquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:56 schreef dimmak het volgende:
Heeft er niemand een GIF van Rutten? Na die actie met Kazim. Super mooi die reactie.![]()
vond het wel sneu, kan er niet om lachen eigenlijk. sneu voor kazim zelf ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:56 schreef dimmak het volgende:
Heeft er niemand een GIF van Rutten? Na die actie met Kazim. Super mooi die reactie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik kan daar wel van genieten hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vond het wel sneu, kan er niet om lachen eigenlijk. sneu voor kazim zelf ook.![]()
![]()
Moest jij niet psv kijken?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kishna speelde nog wel aardig, El Ghazi was poep.![]()
Als ik dat in het Feynoord topic ga vragen maken ze me af.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja mooi man maar waarom moet dat hier
Nee.quote:
Die stonden kansloos achter namelijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De teringquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Die stonden kansloos achter namelijk.![]()
![]()
genieten van een blessure?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
typische psv supporterquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Die stonden kansloos achter namelijk.
Wat? Ik kijk naar de spannendste wedstrijd. Als PSV al lang en breed achter staat kijk ik naar Ajax, dat was spannender. Al was dat na 13 minuten ook beslist.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daarnaast stonden beide wedstrijden gewoon aan
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eigenlijk is het doodzonde dat je vanuit de winterstop met 3 blessures bent begonnen waardoor Klaassen, Serero en Veltman weken niet speelden en je Sinkgraven eigenlijk net twee weken eerder had moeten kopen omdat mee op te vangen. Hierdoor had je bijvoorbeeld Moisander al eerder kunnen slachtofferen.
Milik heeft weer vertrouwen, Veltman speelde gisteren echt een prima pot en lijkt weer fris, niet gek dat hij na de drukke zomer wellicht een dip had. Viergever bekoort me ook nog steeds achterin en Bazoer maakt reuzensprongen
En het is natuurlijk bizar hoe weinig punten PSV verspeeld dit seizoen maar de komende weken mooi gaan bouwen aan de basis voor volgend seizoenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
waarom als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:00 schreef S15 het volgende:
[..]
Ja hoor, er zijn wel wat spelers die ik zoiets gun. Kazim is er daar één van.
niks mis met Kazim in mijn ogen, buiten dat hij niet kan voetballen is het een harde werker.
en die persoonlijk oorlogen vind ik wel leuk om te zien.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dus je hebt een scherm met ajax en een scherm met ajax en psv erop?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarnaast stonden beide wedstrijden gewoon aanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Omdat ik het een kneus met een veel te grote bek vindt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
waarom als ik vragen mag?
niks mis met Kazim in mijn ogen, buiten dat hij niet kan voetballen is het een harde werker.
en die persoonlijk oorlogen vind ik wel leuk om te zien.![]()
Ik keek PSV via de stream (want ik ben een pauper zonder FOX) en Ajax via de TV ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dus je hebt een scherm met ajax en een scherm met ajax en psv erop?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
okquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:02 schreef S15 het volgende:
[..]
Omdat ik het een kneus met een veel te grote bek vindt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vond het sneu voor het Nederlands voetbal dat Kazim geblesseerd raakte en dat daarnaast die supporters verre van een visitekaartje hebben afgegeven, het leek wel een eentweetje van de UEFA en de scheids om er alles aan te doen om Feyenoord te slachtofferen gisterenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
*vindquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:02 schreef S15 het volgende:
[..]
Omdat ik het een kneus met een veel te grote bek vindt.![]()
Dat niet natuurlijk, maar die reactie van Rutten is geniaal. Die kan je de komende tijd vaak gebruiken.quote:
Neuh, de hoeveelheid punten die Ajax verspeeld heeft is gewoon achterlijk. 1-1 tegen willem 2quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
PSV is natuurlijk duidelijk de beste, maar hun hoeveelheid punten is wel enigszins geflatteerd.
Get woke, go broke!![]()
3 punten voor zou beter staan inderdaadquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
PSV is natuurlijk duidelijk de beste, maar hun hoeveelheid punten is wel enigszins geflatteerdFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik ben zeer benieuwd hoe Mexicanobakker zijn voetbalwedstrijden volgt, kunnen hier wat meer vragen over gesteld worden?![]()
Je geeft in twee weken weliswaar een heel seizoen weg, maar volgens mij is het puntenaantal van Ajax ook hoger dan dat ze vorig jaar hadden om deze tijdquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, de hoeveelheid punten die Ajax verspeeld heeft is gewoon achterlijk. 1-1 tegen willem 2.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:38 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het centrum Veltman - Viergeverquote:quote:quote:Ze deden het toch niet gek hè jongensquote:![]()
![]()
Veltman was ouderwets goed, en Viergever speelt al weken redelijk tot goed, ik vond ook oprecht dat hij niet zoveel kon doen aan die klutskutbal bij Willem II...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ze deden het toch niet gek hè jongensOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Graag.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben zeer benieuwd hoe Mexicanobakker zijn voetbalwedstrijden volgt, kunnen hier wat meer vragen over gesteld worden?
Ik kijk veel voetbalwedstrijden op mijn laptop. Eredivisie en af en toe BPL. Vaak ook Match of the Day. Af en toe kijk ik ook een Spaanse pot. Soms ook Bundesliga op Eurosport. En daarnaast kijk ik de CL op de NOS en de EL op RTL 7.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lekker makkelijk spelen als je met 2-0 voor staat na een kwartier. Dit is toch niet je beoogde centrum voor de toekomst mag ik hopen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ze deden het toch niet gek hè jongens![]()
wie moet er anders komen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lekker makkelijk spelen als je met 2-0 voor staat na een kwartier. Dit is toch niet je beoogde centrum voor de toekomst mag ik hopen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als je naar een hoger niveau wil zullen ze zich of verder moeten ontwikkelen of moet je andere spelers aantrekken, maar voor nu is het het beste wat we hebben denk ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lekker makkelijk spelen als je met 2-0 voor staat na een kwartier. Dit is toch niet je beoogde centrum voor de toekomst mag ik hopen?Ben benieuwd hoe ze zich houden tegen PSV
![]()
Ik hoop dat het TH nog iets uit de hoge hoed tovert, al heb ik daar niet echt vertrouwen in. Ze zijn iig nog op zoekquote:![]()
Welke datum zijn volgende wedstrijden van Europa League?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
ligt dat niet aan de loting ?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Welke datum zijn volgende wedstrijden van Europa League?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Over twee en drie wekenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Welke datum zijn volgende wedstrijden van Europa League?![]()
Rustig, rustig, rustig. Ik begrijp je frustratie, maar laten we het gemoedelijk houden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
13:00 voor de zoveelste keer hier godverdomme luister toch eens man![]()
wanneer is de loting?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
geen idee is nog niet bekendquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ze deden het toch niet gek hè jongensje staat met geluk na een kwartier met 2-0 voor en de wedstrijd is gespeeld. Geen druk whatsoever meer daarna. Peppi en Kokki mogen het de aankomende potjes weer laten zien, alhoewel ik gewoonweg weer verwacht dat ze gaan falen. Luuk de Jong gaat Veltman natuurlijk helemaal vernederen, zoveel is wel duidelijk.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2015 10:24:25 ]![]()
Komt niet meer, Ajax is zo oppermachtig, ze geven de beker om 13:00 gewoon aan Ajax.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
mad door uitschakeling?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]je staat met geluk na een kwartier met 2-0 voor en de wedstrijd is gespeeld. Geen druk whatsoever meer daarna. Peppi en Kokki mogen het de aankomende potjes weer laten zien, alhoewel ik gewoonweg weer verwacht dat ze gaan falen. Luuk de Jong gaat Veltman natuurlijk helemaal vernederen, zoveel is wel duidelijk.
hier had dan de gif van rutte bij gepastquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
is oprechte vraagquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ben benieuwd, denk dat het wel goedkomt. Maak me eerder zorgen over onze twee backsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]je staat met geluk na een kwartier met 2-0 voor en de wedstrijd is gespeeld. Geen druk whatsoever meer daarna. Peppi en Kokki mogen het de aankomende potjes weer laten zien, alhoewel ik gewoonweg weer verwacht dat ze gaan falen. Luuk de Jong gaat Veltman natuurlijk helemaal vernederen, zoveel is wel duidelijk.
![]()
ajax is door hoor?quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik wilde bijna weer huilen toen ik Boilesen met de aanvoerdersband zag.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ben benieuwd, denk dat het wel goedkomt. Maak me eerder zorgen over onze twee backs![]()
scorpi is voor Ajax?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Same here, wat is die man slecht zeg.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wilde bijna weer huilen toen ik Boilesen met de aanvoerdersband zag.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
ik vroeg het niet maar bedankt voor het antwoordquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
gohquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is altijd hetzelfde liedje, aanvallend lijkt hij wat leuks te gaan doen maar dan wil hij toch weer te ver door, om over zijn falen in verdedigend opzicht maar te zwijgenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wilde bijna weer huilen toen ik Boilesen met de aanvoerdersband zag.![]()
![]()
ok zag eruit als een trol met zijn "met geluk op voorsprong"quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Denken dat Scorpie geen Ajacied is
De passing was gister trouwens weer van een zeer triest niveau
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Boilesen is er eentje uit de categorie onmiskenbare kutspelers als Boerrigter en Sigthorsson.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is altijd hetzelfde liedje, aanvallend lijkt hij wat leuks te gaan doen maar dan wil hij toch weer te ver door, om over zijn falen in verdedigend opzicht maar te zwijgen![]()
Boerrigter en de 2-3 in Eindhovenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boilesen is er eentje uit de categorie onmiskenbare kutspelers als Boerrigter en Sigthorsson.
maar het is zo'n talentquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boilesen is er eentje uit de categorie onmiskenbare kutspelers als Boerrigter en Sigthorsson.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En toch het lievelingetje van Frank, soms, ondanks 4 titels, denk je dat Frank echt niets van spelers snaptquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boilesen is er eentje uit de categorie onmiskenbare kutspelers als Boerrigter en Sigthorsson..
Get woke, go broke!![]()
Dat is het enige moment waar ik een keer voor hem moest juichen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Boerrigter en de 2-3 in Eindhoven
Een van mijn favoriete wedstrijden is wel die 0-0 in Utrecht. Wat een kansen heeft dat stuk verdriet toen gehad.![]()
Ach dat doet Frank al praktisch 4 jaar. Ook zo koppig met Theo Janssen op 6 destijds. Ongelofelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch het lievelingetje van Frank, soms, ondanks 4 titels, denk je dat Frank echt niets van spelers snapt.
Ja, dat blijft echt een minpunt van hem, te lang mensen behoeden en anderen te lang frustreren....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach dat doet Frank al praktisch 4 jaar. Ook zo koppig met Theo Janssen op 6 destijds. Ongelofelijk
Ik weet wel dat het niet helemaal vergelijkbaar is, maar Sinkgraven moet Ajax min of meer uit het dal tillen en Zivkovic moet gaarkokenin de Jupiler....A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
In Zagreb moest ik ook wel juichen hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het enige moment waar ik een keer voor hem moest juichen.
Een van mijn favoriete wedstrijden is wel die 0-0 in Utrecht. Wat een kansen heeft dat stuk verdriet toen gehad.
Maar verder had je geen reet aan hem, ondanks een vrij aardig begin bij Ajax.'Wish I was old and a little sentimental'
Bij elke goal of assist van hem heb ik gejuicht.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
In Zagreb moest ik ook wel juichen hoor.
Maar verder had je geen reet aan hem, ondanks een vrij aardig begin bij Ajax.![]()
In die eerste wedstrijden van '11/12 vond ik dat ze wat behoudender speelden waardoor Boerrigter juist meer in zijn kracht werd benut. Mooiste goals zijn die tegen Vitesse geweest.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
In Zagreb moest ik ook wel juichen hoor.
Maar verder had je geen reet aan hem, ondanks een vrij aardig begin bij Ajax.![]()
Zelfs Siggy kwam toen nog redelijk uit de verfquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In die eerste wedstrijden van '11/12 vond ik dat ze wat behoudender speelden waardoor Boerrigter juist meer in zijn kracht werd benut. Mooiste goals zijn die tegen Vitesse geweest.
Gisteren niet, blijf er bij dat het nooit het vaste centrum van Ajax mag zijn. Mag toch hopen dat Frank niet denkt dat er geen versterkingen nodig zijn voor volgend jaar omdat het zo goed loopt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ze deden het toch niet gek hè jongens![]()
Bazoer is een goeie speler,maar vond hem gisteren erg slordig spelen eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
Milik![]()
Bazoer(wat een pareltje is dat zeg)
Get woke, go broke!![]()
Was Boerrigter zo slecht dan? Na zijn blessure wel, voor zijn blessure in zijn eerste periode was hij gewoon goed voor Ajax. Nog de selectie van Oranje gehaald en raakte toen geblesseerd waarnaar het over was.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het enige moment waar ik een keer voor hem moest juichen.
Een van mijn favoriete wedstrijden is wel die 0-0 in Utrecht. Wat een kansen heeft dat stuk verdriet toen gehad.![]()
Die is fysiek al erg sterk voor zijn leeftijd, kun je nagaan wat dat over 4/5 jaar is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bazoer is een goeie speler,maar vond hem gisteren erg slordig spelen eigenlijk.![]()
Ik hoop dat de Boer even goed de wedstrijd van Zenith analyseert om zondag zo te spelen tegen de Pisvëers![]()
Ja want ajax heeft de spelers daarvoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik hoop dat de Boer even goed de wedstrijd van Zenith analyseert om zondag zo te spelen tegen de Pisvëers
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Ja, het is ook geen algemeen oordeel oid, hij deed het prima de laatste tijd, maar vond hem gisteren heel veel balverlies lijden en vaak verkeerd passen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die is fysiek al erg sterk voor zijn leeftijd, kun je nagaan wat dat over 4/5 jaar is.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Laat Ajax maar eens een wedstrijdje counteren, dan wil ik het nog wel eens zien.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik hoop dat de Boer even goed de wedstrijd van Zenith analyseert om zondag zo te spelen tegen de Pisvëers![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja want ajax heeft de spelers daarvoor
Belachelijk dat De Boer de wedstrijd Real-Barca niet heeft geanalyseerd voor de wedstrijd tegen Barca![]()
![]()
Missen een type Messi daarvoor, hoewel Siggy dat aardig in kan vullen natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:47 schreef S15 het volgende:
[..]
Inderdaad
Belachelijk dat De Boer de wedstrijd Real-Barca niet heeft geanalyseerd voor de wedstrijd tegen Barca![]()
Ik weet het niet hoor, maar die spelers zijn WEL doorgegaan gister in het toernooi, ik doel meer op tactiek, we gaan ze slopen zondag!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja want ajax heeft de spelers daarvoor
![]()
![]()
Real heeft ook geen type Messiquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Missen een type Messi daarvoor, hoewel Siggy dat aardig in kan vullen natuurlijk.![]()
![]()
Kishna is Young Hulk jwzquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja want ajax heeft de spelers daarvoorHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Wie hopen wij dat Ajax loot om 13:00 uur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Club Brugge zou wel aardig zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wie hopen wij dat Ajax loot om 13:00 uur?
Poll: Welke club hoop jij tegen Ajax?
• Zenit
• Dinamo Moskou
• Fiorentina
• Inter
• Villareal
• Sevilla
• Besiktas
• AS Roma
• Dinamo Kiev
• Everton
• Dnjepr Dnjblbla
• Club Brugge
• Napoli
• VFL Wolfsburg
• Torino
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Ajax tegen Ajax lijkt mij wel watquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
Poll: Welke club hoop jij tegen Ajax?
• Zenit
• Ajax
• Dinamo Moskou
• Fiorentina
• Inter
• Villareal
• Sevilla
• Besiktas
• AS Roma
• Dinamo Kiev
• Everton
• Dnjepr Dnjblbla
• Club Brugge
• Napoli
• VFL Wolfsburg
• Torino
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ajax tegen Ajax lijkt mij wel wat![]()
![]()
![]()
![]()
Teveel, helaas. Inter en Torino moet je gewoon kunnen pakken. Roma, Napoli en Fiorentina wil je echt niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:01 schreef dimmak het volgende:
Everton graag. Wat een Italiaanse clubs trouwens.![]()
Wolfsburg is anders aardig on a rollquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:06 schreef DaveDave09 het volgende:
everton/wolfsburg/brugge
rest is allemaal aids
2e ook gewoon in Duitsland.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wolfsburg is anders aardig on a roll
10 punten meer dan nummer 3.![]()
Oh zette wolfsburg en everton erbij als mooie trip/dichtbijquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wolfsburg is anders aardig on a roll![]()
Zou alleen geld durven zetten op dat Ajax van brugge/torino wint
hhhhh![]()
Dit doen te weinig clubs hier in Nederland, zit niet in ons spel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:47 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Laat Ajax maar eens een wedstrijdje counteren, dan wil ik het nog wel eens zien.![]()
Voorspelling =/= Hoop.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik hoop toch meer Brugge![]()
Villareal of Sevilla jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:07 schreef Leonos het volgende:
Loting ergens live te volgen?
Hoop Italië of Spanje, want lekker weer![]()
![]()
13.00 eurosport of Uefa.Comquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:07 schreef Leonos het volgende:
Hoop Italië of Spanje, want lekker weer![]()
http://www.eurosportplayer.nl/live.shtmlquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:07 schreef Leonos het volgende:
Hoop Italië of Spanje, want lekker weerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mijn voorgevoel zegt Roma, zullen ze vast leuk vinden dat er ook een paar mafketels van ons die kant op komenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn voorgevoel zegt Djnprrr Djnptrkvkskovkvmskvkvnhd![]()
![]()
Neuh zal wel Oostblokaids worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mijn voorgevoel zegt Roma, zullen ze vast leuk vinden dat er ook een paar mafketels van ons die kant op komenOh.![]()
eurosportquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die loting is toch gewoon te volgen op de UEFA site neem ik aan?Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
"AFC Ajax are the only reigning domestic champions in the round of 16, with six others eliminated in the round of 32: Legia Warszawa (Poland), Aalborg BK (Denmark), FC Salzburg (Austria), Celtic FC (Scotland), Olympiacos FC (Greece) and RSC Anderlecht (Belgium)."![]()
Dit mogen ze nog even doen voordat ze 5 jaar Europa niet in mogen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:08 schreef Saysem het volgende:
Feyenoorder doet de loting. Uefa MaffiaAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat een belachelijk schouwspel met die 34 bakjes
geen everton dusFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
djnpr dnkrmdkrmdnghFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het wordt Dnjepr
sierd kan allesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:15 schreef Elfletterig het volgende:
Arme sportverslaggevers in NederlandFind your guiding inspiration. In a place where dreams are made
Ach ja, qua ploeg wel potentieel te doen, los van de logistiekOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Bizar trouwens: er is geen country protection, maar ze zorgen er wél even voor dat de ploegen uit Oekraïne en Rusland niet tegen elkaar spelen. Ik bedoel niet alleen Oekraïne versus Rusland, maar ook onderling (Dinamo Kiev ontloopt Djnepr).![]()
Nee. Onderling konden wel tegen elkaar loten, alleen Rusland vs. Oekraïne kon niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:17 schreef Elfletterig het volgende:
Bizar trouwens: er is geen country protection, maar ze zorgen er wél even voor dat de ploegen uit Oekraïne en Rusland niet tegen elkaar spelen. Ik bedoel niet alleen Oekraïne versus Rusland, maar ook onderling (Dinamo Kiev ontloopt Djnepr).![]()
gebied zal wel niet veilig genoeg zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
tegen Olympiakos speelden ze in Kiev.![]()
EEr wordt gewoon mee gesjoemeld. Ook echt met al die bakken die ze hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:17 schreef Elfletterig het volgende:
Bizar trouwens: er is geen country protection, maar ze zorgen er wél even voor dat de ploegen uit Oekraïne en Rusland niet tegen elkaar spelen. Ik bedoel niet alleen Oekraïne versus Rusland, maar ook onderling (Dinamo Kiev ontloopt Djnepr).
Eigenlijk moet er zo'n systeem net zoals tijdens een WK. Schema staat vooraf vast met groepswinnaar A tegen 2e team uit poul B bijvoorbeeld. Dan heb je dit gezeik niet.![]()
Dnjepr speelde 6x tegen een Nederlandse ploeg (4x PSV, 1x AZ, 1x Utrecht). Alleen AZ won van de club 2-1.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
Hoe konden ze onderling (Kiev & Djnepr) dan tegen elkaar loten? Eerst werd een tegenstander voor Kiev getrokken, daarna voor Dnjepr.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:18 schreef DJ90 het volgende:
[..]
Nee. Onderling konden wel tegen elkaar loten, alleen Rusland vs. Oekraïne kon niet.![]()
Loopt die Oekraiense competitie eigenlijk wel gewoon?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
ja, ze staan 3e. Achter Kiev en Shaktar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:20 schreef TheVulture het volgende:
Loopt die Oekraiense competitie eigenlijk wel gewoon?![]()
Trouwens nog wat: stel dat een team uit Rusland en een team uit Oekraïne doorstoten tot de finale, wat dan? Dan zullen ze uiteindelijk toch ook gewoon tegen elkaar moeten voetballen?![]()
En terecht. Volwaardige oorlog daar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:18 schreef DJ90 het volgende:
[..]
Nee. Onderling konden wel tegen elkaar loten, alleen Rusland vs. Oekraïne kon niet.![]()
Bij de tegenstanders voor Kiev zat ook Dnjepr. Als die tegen elkaar geloot hadden, was die 2e loting niet gedaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe konden ze onderling (Kiev & Djnepr) dan tegen elkaar loten? Eerst werd een tegenstander voor Kiev getrokken, daarna voor Dnjepr.![]()
vanaf kwartfinale is er geen country protection geloof ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:21 schreef Elfletterig het volgende:
Trouwens nog wat: stel dat een team uit Rusland en een team uit Oekraïne doorstoten tot de finale, wat dan? Dan zullen ze uiteindelijk toch ook gewoon tegen elkaar moeten voetballen?![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn voorgevoel zegt Djnprrr Djnptrkvkskovkvmskvkvnhd
Oh.![]()
was nu al niet meer " "quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
vanaf kwartfinale is er geen country protection geloof ikFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Een reis naar het oorlogsgebiedquote:
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
Oké, dat was me dan ontgaan. Bedankt voor de opheldering.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:21 schreef DJ90 het volgende:
[..]
Bij de tegenstanders voor Kiev zat ook Dnjepr. Als die tegen elkaar geloot hadden, was die 2e loting niet gedaan.![]()
Ajax mocht geen Italiaanse ploeg loten. Sportief gezien wel een prima loting voor jullie, maar qua affiche...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:18 schreef DJ90 het volgende:
[..]
Nee. Onderling konden wel tegen elkaar loten, alleen Rusland vs. Oekraïne kon niet.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
kan je rekenen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zullen we er nu alsnog uitgaan tegen zo'n zaadploeg die eigenlijk niemand kentFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat was mijn punt niet. Het gaat me erom dat teams uit Rusland en Oekraïne nu niet tegen elkaar mogen spelen. Country protection heeft bijvoorbeeld betrekking op Italië, met 5 deelnemers (waarvan er nu inderdaad twee tegen elkaar hebben geloot).quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
vanaf kwartfinale is er geen country protection geloof ik![]()
reken er dan maar wel opquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als je niet voorbij dnpr dnpristrpsk kan komen moet je ook niet meedoen.
Is natuurlijk een stugge kut oostblokploeg maar Ajax moet gewoon doorgaan over 2 wedstrijden, je kon het veel slechter treffen.
Sowieso zit er teveel Russisch/oostblok tuig tussen nog elk jaar, beter zoveel mogelijk uitschakelen, is beste voor Nederland in de ranking.![]()
Iemand daar een overzichtje van?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:23 schreef Kopsterk het volgende:
Dnjpr pakken we. Kijk wat ze in de groepsfase hebben gedaan.![]()
We moeten helemaal niks, we spelen dit seizoen regelmatig dramatisch waar we zelfs van een willekeurige Jupiler League ploeg zouden verliezen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Als je niet voorbij dnpr dnpristrpsk kan komen moet je ook niet meedoen.
Is natuurlijk een stugge kut oostblokploeg maar Ajax moet gewoon doorgaan over 2 wedstrijden, je kon het veel slechter treffen.
Sowieso zit er teveel Russisch/oostblok tuig tussen nog elk jaar, beter zoveel mogelijk uitschakelen, is beste voor Nederland in de ranking.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:26 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo indrukwekkend maar of het veel zegt betwijfel ik![]()
Is dan half maart dus is het wel wat warmer daar.quote:Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
Welk stadion spelen we daar? Dat Olympische Stadion waar toen ook de EK-finale werd gespeeld?quote:Oh.![]()
Ik heb er een goed gevoel bij jongens, die EL is binnen handbereik.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Neequote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
hopelijk nu 19.00 uur thuiswedstrijd.![]()
PSV gooide er toen met de pet naar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:40 schreef Vermecelli het volgende:
PSV heeft toch een paar jaar geleden tegen ze gespeeld en 2x verloren?Oh.![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:40 schreef Vermecelli het volgende:
PSV heeft toch een paar jaar geleden tegen ze gespeeld en 2x verloren?Pisvee met Ajax vergelijken...
[ Bericht 0% gewijzigd door WhateverWhatever op 27-02-2015 13:49:21 ]![]()
Ik dacht dat Kiev wel te doen zou zijn voor mij. Maar 250 euro en eerst naar Moskou moeten om dan weer helemaal terug naar Kiev te moeten vliegenquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
PSV gooit er Europees altijd met de pet naar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV gooide er toen met de pet naar."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik vind het dan wel weer grappig dat de gedoodverfde kampioen er in de Europa League uit ligt, terwijl Ajax als enige Nederlandse club nog wél in de race is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]Pisvee net Ajax vergelijken...
![]()
Oh oh, ze worden ook 1 jaartje toevallig kampioen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel weer grappig dat de gedoodverfde kampioen er in de Europa League uit ligt, terwijl Ajax als enige Nederlandse club nog wél in de race is.![]()
Dat zou ik niet te hard roepen. Ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk krijg en dat Ajax zich volgend seizoen herpakt, maar ik zou niet nu al roepen dat PSV maar één jaartje kampioen wordt. Komend seizoen zal blijken of PSV de huidige groep bij elkaar weet te houden en in hoeverre Ajax beter presteert. Want als je heel eerlijk bent: het voetbal van Ajax is dit seizoen regelmatig niet om aan te zien.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oh oh, ze worden ook 1 jaartje toevallig kampioen.![]()
Zitten een paar leuke spelers bij. Konoplyanka, Kalinic, Zozulya en Rotan. Zou ze niet onderschatten. Toch wel een niveautje hoger dan Legia.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:40 schreef Vermecelli het volgende:
PSV heeft toch een paar jaar geleden tegen ze gespeeld en 2x verloren?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Dat stadion zal daar weer vrij leeg zijn lijkt me toch. Omdat er ook weinig Dnipro fans in Kiev wonen lijkt meOh.![]()
Tegen Olympiakos zaten er 5.000 mensen, in een stadion van 70.000quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat stadion zal daar weer vrij leeg zijn lijkt me toch. Omdat er ook weinig Dnipro fans in Kiev wonen lijkt me![]()
hahaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
maar ik zou niet nu al roepen dat PSV maar één jaartje kampioen wordt. Komend seizoen zal blijken of PSV de huidige groep bij elkaar weet te houden"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En die ploegen hebben ook vaak nog ervaring en geslepenheid.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zitten een paar leuke spelers bij. Konoplyanka, Kalinic, Zozulya en Rotan. Zou ze niet onderschatten. Toch wel een niveautje hoger dan Legia.
En je zal zien dat de Ajax spelers het gaan onderschatten. Zal wel een Salzburgje worden
Oh.![]()
Ooh toch dat Olympisch Stadion dus.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tegen Olympiakos zaten er 5.000 mensen, in een stadion van 70.000
Wel zonde dat Ajax nu twee keer op rij zo'n waardeloze Europese uitwedstrijd moet spelen
Oh.![]()
Realistisch. Het is inderdaad zo dat je een seizoen van te voren niet kunt aangeven wie er kampioen wordt. Lijkt me logisch. PSV is ook eens 4 keer achter elkaar kampioen geworden om het daarna 7 jaar niet meer te worden. Nu zie ik dat bij Ajax eerlijk gezegd niet zo snel gebeuren, maar ik voorzie wel dat de top 2 zoals die nu is, nog wel een poosje in stand blijft.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou ik niet te hard roepen. Ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk krijg en dat Ajax zich volgend seizoen herpakt, maar ik zou niet nu al roepen dat PSV maar één jaartje kampioen wordt. Komend seizoen zal blijken of PSV de huidige groep bij elkaar weet te houden en in hoeverre Ajax beter presteert. Want als je heel eerlijk bent: het voetbal van Ajax is dit seizoen regelmatig niet om aan te zien.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
PSV liet het toen lopen, dat ben ik met je eens, maar die jongens konden wel voetballen hè. Potdicht van achter met een goeie doelman en van voren een leuke aanval die er snel uitkomt. En daar heeft Ajax wel wat moeite mee hè.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die ploegen hebben ook vaak nog ervaring en geslepenheid.
En je zal zien dat de Ajax spelers het gaan onderschatten. Zal wel een Salzburgje worden
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Depay gaat in ieder geval wegquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou ik niet te hard roepen. Ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk krijg en dat Ajax zich volgend seizoen herpakt, maar ik zou niet nu al roepen dat PSV maar één jaartje kampioen wordt. Komend seizoen zal blijken of PSV de huidige groep bij elkaar weet te houden en in hoeverre Ajax beter presteert. Want als je heel eerlijk bent: het voetbal van Ajax is dit seizoen regelmatig niet om aan te zien.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Veel hangt af van hoe PSV gaat inkopen komend seizoen. Wijnaldum en Depay zijn zo goed als zeker weg. Willems heeft ook plannen volgens mij. En wat doet Guerdado?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Realistisch. Het is inderdaad zo dat je een seizoen van te voren niet kunt aangeven wie er kampioen wordt. Lijkt me logisch. PSV is ook eens 4 keer achter elkaar kampioen geworden om het daarna 7 jaar niet meer te worden. Nu zie ik dat bij Ajax eerlijk gezegd niet zo snel gebeuren, maar ik voorzie wel dat de top 2 zoals die nu is, nog wel een poosje in stand blijft.
Maar het wordt lastig om slechter te worden dan de andere clubs ja."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik denk niet dat Ajax het nog een keer 7 jaar op rij gaat verneuken neequote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Realistisch. Het is inderdaad zo dat je een seizoen van te voren niet kunt aangeven wie er kampioen wordt. Lijkt me logisch. PSV is ook eens 4 keer achter elkaar kampioen geworden om het daarna 7 jaar niet meer te worden. Nu zie ik dat bij Ajax eerlijk gezegd niet zo snel gebeuren, maar ik voorzie wel dat de top 2 zoals die nu is, nog wel een poosje in stand blijft..
Dat hebben Ajax en PSV nu achter elkaar beide gehad, en nu kunnen ze het wel afwisselen dan qua kampioenschappen.Oh.![]()
zonder hem stonden we niet zo ver achterquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Met onze verdediging hebben we het tegen elke ploeg lastig.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV liet het toen lopen, dat ben ik met je eens, maar die jongens konden wel voetballen hè. Potdicht van achter met een goeie doelman en van voren een leuke aanval die er snel uitkomt. En daar heeft Ajax wel wat moeite mee hè.Oh.![]()
Brands kan in ieder geval goed verkopen. Dat huren gaat hem ook best aardig af. Nu nog kopen. Daar zit inderdaad een pijnpuntje.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Veel hangt af van hoe PSV gaat inkopen komend seizoen. Wijnaldum en Depay zijn zo goed als zeker weg. Willems heeft ook plannen volgens mij. En wat doet Guerdado?
Maar het wordt lastig om slechter te worden dan de andere clubs ja.
VBL / De stylist
doen we zondag idd, effe vergelijkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]Pisvee met Ajax vergelijken...
![]()
Verkopen is ook niet zo'n kunst als er gewoon veel interesse is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Brands kan in ieder geval goed verkopen. Dat huren gaat hem ook best aardig af. Nu nog kopen. Daar zit inderdaad een pijnpuntje.Oh.![]()
1-3quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
doen we zondag idd, effe vergelijken![]()
Die is hopeloos uit vorm ja. Ik voorspel dat hij zondag nog steeds hopeloos uit vorm is. Gewaagde voorspelling, ik weet het.quote:
VBL / De stylist
Dat wordt lastig wanneer je in Kiev wilt landen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Als je maar niet over oost oekraïne hoeft te vliegen als het druk is in de lucht.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik hoop in ieder geval op een leuke pot. Als we de lijn van dit seizoen doortrekken, zou PSV het niet al te moeilijk moeten hebben. Maar ik denk dat ze toch wel een tikkie hebben gekregen gisteren en ik denk dat Ajax vol goede moed begint. De Jong gaat weer heel erg belangrijk worden. Dat is de spil in het counterspel van PSV. Die angel moet je eruit zien te halen. Dan wordt het voor PSV heel lastig, met Depay die hopeloos uit vorm is en Narsingh die nooit in vorm zal komen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik heb totaal geen zin in die pot eigenlijk. De kans is te groot dat Ajax vernederd gaat worden en zelfs als we winnen hebben we er nog geen kut aan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik hoop in ieder geval op een leuke pot. Als we de lijn van dit seizoen doortrekken, zou PSV het niet al te moeilijk moeten hebben. Maar ik denk dat ze toch wel een tikkie hebben gekregen gisteren en ik denk dat Ajax vol goede moed begint. De Jong gaat weer heel erg belangrijk worden. Dat is de spil in het counterspel van PSV. Die angel moet je eruit zien te halen. Dan wordt het voor PSV heel lastig, met Depay die hopeloos uit vorm is en Narsingh die nooit in vorm zal komen.Oh.![]()
Altijd leuk daar winnenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen zin in die pot eigenlijk. De kans is te groot dat Ajax vernederd gaat worden en zelfs als we winnen hebben we er nog geen kut aan.![]()
Ik hoop gewoon dat we niet met mere dan 3-0 verliezen
hhhhh![]()
Daarom heb ik er juist wel zin in.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen zin in die pot eigenlijk. De kans is te groot dat Ajax vernederd gaat worden en zelfs als we winnen hebben we er nog geen kut aan.
VBL / De stylist
Ik lees net dat Klaassen onzeker is voor zondag. Dat scheelt natuurlijk wel een slok op de borrel als je je belangrijkste speler mist.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Die eerste wedstrijd tegen PSV van dit seizoen was ook bizar, 3 keer aan de goal en ze scoren 3 keer
Ik hoop dat we er een gelijkspel kunnen uitslepen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:59 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Altijd leuk daar winnen![]()
Ik hoop gewoon dat we niet met mere dan 3-0 verliezenSnap ik wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daarom heb ik er juist wel zin in.
Ik kijk nu meer uit naar de Europese potjes dit jaar.
Oh.![]()
gelukkig hebben we Bazoerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik lees net dat Klaassen onzeker is voor zondag. Dat scheelt natuurlijk wel een slok op de borrel als je je belangrijkste speler mist.![]()
Toen hadden we ook gewoon moeten winnen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:00 schreef TheVulture het volgende:
Die eerste wedstrijd tegen PSV van dit seizoen was ook bizar, 3 keer aan de goal en ze scoren 3 keer
Maar helaas
Oh.![]()
Beter krijgt Klaassen gewoon rust omdat hij toch niet helemaal fit is nog. Spaar hem maar voor potjes waar Ajax kans heeft.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik lees net dat Klaassen onzeker is voor zondag. Dat scheelt natuurlijk wel een slok op de borrel als je je belangrijkste speler mist.Oh.![]()
winnen is enige goede uitslag voor een seizoen als dit, anders kan je net zo goed verliezenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat we er een gelijkspel kunnen uitslepen.
[..]
Snap ik wel.
Ik kijk nu meer uit naar de Europese potjes dit jaar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dus je zegt dat Ajax geen kans heeft zondag?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter krijgt Klaassen gewoon rust omdat hij toch niet helemaal fit is nog. Spaar hem maar voor potjes waar Ajax kans heeft.![]()
Wie?quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ja dat mag altijd, maar zie ik niet gebeuren.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
winnen is enige goede uitslag voor een seizoen als dit, anders kan je net zo goed verliezen
Zelfs een Ajax in vorm en PSV uit vorm en dan verliest Ajax nog 9 van de 10 keer daar. Dit keer zie ik dus echt geen kans.Klopt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dus je zegt dat Ajax geen kans heeft zondag?Wat vies zeg.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Daarom, misbruiken die hoerenOh.![]()
Kans heb je altijd, alleen is PSV wat beter in die benuttenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dus je zegt dat Ajax geen kans heeft zondag?![]()
We zullen zien zondag, ik heb er tenminste wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat mag altijd, maar zie ik niet gebeuren.
Zelfs een Ajax in vorm en PSV uit vorm en dan verliest Ajax nog 9 van de 10 keer daar. Dit keer zie ik dus echt geen kans.
[..]
Klopt.
[..]
Wat vies zeg.![]()
Let maar op zondag:quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kans heb je altijd, alleen is PSV wat beter in die benutten![]()
![]()
Nee. Ajax is effectiever. Hoe raar dat ook klinkt. PSV heeft voor 65 doelpunten 344 doelpogingen ondernomen. Ajax voor 52 doelpunten 260 doelpogingen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kans heb je altijd, alleen is PSV wat beter in die benuttenWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
dat geeft de burger moedquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Ajax is effectiever. Hoe raar dat ook klinkt. PSV heeft voor 65 doelpunten 344 doelpogingen ondernomen. Ajax voor 52 doelpunten 260 doelpogingen.![]()
![]()
Moet ik daar wel bij zeggen dat voor het verschil Depay in zijn eentje al verantwoordelijk is met 88 doelpogingenquote:en die schiet van alle rangen en standen.
VBL / De stylist
Ik ben al blij dat er weer kansen gecreëerd worden, Ajax is wel op de weg terug naar boven al is het voor de titel gewoon te laat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moet ik daar wel bij zeggen dat voor het verschil Depay in zijn eentje al verantwoordelijk is met 88 doelpogingenen die schiet van alle rangen en standen.
![]()
Doe effe normaal gekquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: