Echt hč.quote:
Even bij games.fok.nl redactie bedelen en hopen dat ze paradox zo gek krijgen om een kopie te sturen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waar is dees te koop en hoe krijg ik hem gratis.
De verwachtingen zijn hooggespannen maar we weten het daadwerkelijk pas als het uitgekomen is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:32 schreef valek het volgende:
Is het een goed spel of net zo ruk als Cities xxl?
Ik ben helemaal waus van Paradox games. Die koop ik gewoon. Puur omdat ze altijd toffe games maken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Even bij games.fok.nl redactie bedelen en hopen dat ze paradox zo gek krijgen om een kopie te sturen?
En verder steam.
knuppel, hoenderhokquote:
Ik wacht het eerst af voordat ik het aanschaf.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:34 schreef jogy het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn hooggespannen maar we weten het daadwerkelijk pas als het uitgekomen is.
Ik weet ook niet hoe 'hard' die grens is eigenlijk. Volgens mij even 'hard' als de grens van 9 tegels waarvan ze er meteen bij zeiden dat het met een beetje modden (ini file openen en aantal veranderen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:45 schreef mschol het volgende:
[..]
knuppel, hoenderhok![]()
ik vind persoonlijk dat het TEveel op simcity lijkt, en ik struikel vooral over het feit dat er geen miljoenen steden mogelijk zijn omdat er harde (!) limieten worden gezet (zou dit geschaald worden naar b.v. de hardware zou ik het al minder erg vinden)
daarnaast kan je de TT op zowel positieve manier (betere simcity namaak) als negatieve manier (zoals jullie nu allemaal doen) opvatten..
Neh, als straks blijkt dat dit de beste city builder is sinds simcity 4 dan moet mschol leren leven met de schaamte van deze tt.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:52 schreef jogy het volgende:
Volgens mij even 'hard' als de grens van 9 tegels waarvan ze er meteen bij zeiden dat het met een beetje modden (ini file openen en aantal veranderen waarschijnlijk) opgeheven kan worden, zal met die miljoen wel hetzelfde zijn.
Bron: Clarification on 25 tile moddingquote:TotalyMoo (26-02-2015 11:25):
Modding to 25 tiles is possible. It's not easy, it requires skill, but it is possible.
Steam accepteert Ideal hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:22 schreef Binamin het volgende:
Hmmmmz, wil 'm pre-orderen, maar kan alleen met creditcard of PayPal. Waarom geen Ideal?
Holy crap. Netjes van ze om er zo'n verduidelijking aan te geven, jammer dat het lastig wordt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:10 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
[..]
Bron: Clarification on 25 tile modding
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:52 schreef jogy het volgende:
Ik weet ook niet hoe 'hard' die grens is eigenlijk. Volgens mij even 'hard' als de grens van 9 tegels waarvan ze er meteen bij zeiden dat het met een beetje modden (ini file openen en aantal veranderen waarschijnlijk) opgeheven kan worden, zal met die miljoen wel hetzelfde zijn.
Bron: UNOFFICIAL statement on the map size from Colossalquote:As we are not comfortable in growing the map size due to multiple issues it will cause there is not and will not be any official support for opening all 25 tiles.
But Cities: Skylines is all about modding and player control. Therefore we will hand an olive branch and open the code so that increasing the map size to a maximum of 25 tiles is possible through the modding API at launch. This is something the team wants to do against all reason so this is not official support.
Wispelturige twijfelkutjes zijn het ookquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:03 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
[..]
Bron: UNOFFICIAL statement on the map size from Colossal
Ja twee statements op dezelfde dag maar ik interpreteer ze beide weer andersquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Wispelturige twijfelkutjes zijn het ook. Maar ik ben blij
.
Het begon volgens mij dat er enigszins lichtzinnig ergens gezegd werd dat er een limiet van 9 tegels was maar dat het simpel was om dit eruit te modden. Dit leek een eigen leven te gaan leiden waardoor ze genoodzaakt waren om dat bericht te posten die dus verduidelijkte dat het niet makkelijk zou worden maar wel mogelijk. Waarschijnlijk zijn er mensen over de zeik gegaan waardoor er hier en daar wat paniekvoetbal ontstond en bieden ze nu aan om het deel van de code vrij beschikbaar te stellen zodat het toch weer relatief makkelijk wordt met alle eventuele nare gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:08 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ja twee statements op dezelfde dag maar ik interpreteer ze beide weer anders
Dit ja, ik speel liever 9 tegels vloeiend met een echte simulatie dan te lopen aanmodderen met een grotere stad wat officieel niet ondersteund wordt met alle mogelijke gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik vermoed dat we binnen no-time nog grote maps beschikbaar hebben. Al zul je mij niet horen klagen over de 9 tiles die we al krijgen.
Dat zou voor mij ook een reden zijn om meer tiles te willen ja, gewoon een regio maken en die hoeft echt niet tot aan de miljoen te komen wat mij betreftquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:57 schreef Divje het volgende:
Alle tiles unlocken, 1 stad met 200.000-300.000 inwoners en de rest verspreidt over kleine dorpjes en voorstedenhele map in gebruik bam
Snap de charme ook wel van een zo groot mogelijke stad maken, maar is echt niks voor mijquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zou voor mij ook een reden zijn om meer tiles te willen ja, gewoon een regio maken en die hoeft echt niet tot aan de miljoen te komen wat mij betreft.
Het is de uitdaging hé, dat begrijp ik ook wel en ik probeer het ook vaak genoeg maar ik misluk er meestal kansloos in zodra de eerste wolkenkrabbers zich aan meldenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Snap de charme ook wel van een zo groot mogelijke stad maken, maar is echt niks voor mij
Liever een mooie regio waarin alles goed werkt dan 1 grote stad met alle problemen vandien
Herkenbaar jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is de uitdaging hé, dat begrijp ik ook wel en ik probeer het ook vaak genoeg maar ik misluk er meestal kansloos in zodra de eerste wolkenkrabbers zich aan melden.
Het vooruit plannen kan ik niet en dus denk ik pas aan openbaar vervoer op het moment dat alles vast loopt en ik erachter kom dat ik geen ruimte heb vrijgelaten voor trams, metro's of treinen.
Je kan in ieder geval straten gewoon upgraden naar avenues enzoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Herkenbaar ja
Zet nu alles heel ruim op in het begin, en plan alvast wat grote wegen enzo. Al is dat in CitiesXL/XXL een ramp om normaal te doenen het ook nog mooi te laten zijn. Kutspel.
Alle hoop gevestigd op Skylines
Dat soort opties zijn altijd een pluspuntquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval straten gewoon upgraden naar avenues enzo
Nee joh. Check het Paradox forum maar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:14 schreef Euribob het volgende:
Wat is deze TT? Echte kenners weten dat dit gewoon een slap aftreksel van Cities in Motion 2 gaat worden.
Slap? Lijkt een keiharde bazengame te worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:14 schreef Euribob het volgende:
Wat is deze TT? Echte kenners weten dat dit gewoon een slap aftreksel van Cities in Motion 2 gaat worden.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:14 schreef Euribob het volgende:
Wat is deze TT? Echte kenners weten dat dit gewoon een slap aftreksel van Cities in Motion 2 gaat worden.
Niet heel slecht op zich. Maar ze hadden er een day/night-cirkel in gestopt en daaraan gekoppeld een spitsuursysteem (om het interessanter te maken neem ik aan). Kwam er dus op neer dat Cims de hele dag bezig waren met het heen en weer reizen tussen thuis en werk als de afstand iets langer dan een paar kilometer was (en je systeem niet helemaal efficiėnt). Is ook een van de redenen waarom we dat nu nog niet terugzien in Cities: Skylines.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:11 schreef mschol het volgende:
Hoe is de pathfinding in cim2 trouwens? In 1 was die beroerd
Zoals ik het in het forum lees gaan ze dat waarschijnlijk ook doen. Maar dan wel op eigen risico.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:57 schreef Divje het volgende:
Alle tiles unlocken, 1 stad met 200.000-300.000 inwoners en de rest verspreidt over kleine dorpjes en voorstedenhele map in gebruik bam
Donequote:
eigen risico?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:30 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Zoals ik het in het forum lees gaan ze dat waarschijnlijk ook doen. Maar dan wel op eigen risico.
Zeiden ze dat? Spelen op eigen risicoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:30 schreef Thrilled het volgende:
Dat je pc niet oververhit raakt enzo, jouw probleem, niet die van hun
Ik vind het positieve signalen, ze luisteren naar de community en passen dingen aan.. geeft hoop voor de toekomst
lees jij de vorige posts niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeiden ze dat? Spelen op eigen risico
Volgens mij dacht EA er ook zo over en hebben ze hun eigen plan getrokken..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:33 schreef Fir3fly het volgende:
Naar de 'community' luisteren vind ik normaal gesproken alleen maar een minpunt want die bestaat voornamelijk uit volslagen idioten die geen idee hebben wat men nou eigenlijk wil.
Maar wellicht valt dat in dit genre nog wat mee.
Niet echt ik zal wel wat gemist hebben denk ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:33 schreef Thrilled het volgende:
[..]
lees jij de vorige posts niet?![]()
Modden op eigen risico.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeiden ze dat? Spelen op eigen risico
Bij EA hebben devs niets te vertellen. De marketing mannetjes en game economists met ervaring in social media spelletjes, die zijn de baas. Weten precies hoe ze de doelgroep ondersteboven kunnen houden. Resultaat: Zielloze games die goed verkopen en eindeloos gemolken kunnen worden via DLC en micro transacties.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:36 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Volgens mij dacht EA er ook zo over en hebben ze hun eigen plan getrokken.."Niet luisteren naar die idioten, natuurlijk wil iedereen dure DLC's en een slechte game bij de launch"
Ghehe idem hier. Begon nog wel leuk maar ging me al snel weer ergeren aan het feit dat educatie voor Tech nog steeds niet werkt, het forenzen tussen steden met arbeiders nog steeds niet werkt en je inderdaad nog steeds zo klaar bent met zo'n tegel.quote:Op zondag 1 maart 2015 09:16 schreef Thrilled het volgende:
Om de tijd te doden ben ik maar weer een nieuwe postzegel gestart in SimcityNet als je lekker op gang komt zit je tegen je stadsgrens aan.. ik heb het bijna een jaar lang niet gespeeld maar zie wel dat ze wat dingen gefixed hebben zoals het verkeer, maar ik koop nu stroom en afvalverwerking van mijn buurstad en heb daar alle werk/industrie zitten.. Mijn meters flippen continue dat ik geen stroom/afvalverwerking/werk heb in de woonstad, terwijl dat er in overvloede is. Idem dito in de andere stad dat er geen werknemers zijn.. terwijl ze allemaal volle bak aan het forenzen zijn
![]()
Wat een lege hypetrain, die uit india waren wat voller.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:57 schreef jogy het volgende:
*duwt Scorpie uit de hypetrain.
[ afbeelding ]
Ik kon er geen één vinden die beter was. Mensen uit treinen gooien is geen populair foto moment helaasquote:Op maandag 2 maart 2015 13:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat een lege hypetrain, die uit india waren wat voller.
Bel IS, hier ligt terrein braak..quote:Op maandag 2 maart 2015 13:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kon er geen één vinden die beter was. Mensen uit treinen gooien is geen populair foto moment helaas.
Tofquote:Op maandag 2 maart 2015 13:47 schreef Black-Hole het volgende:
Ze hebben een paar modders early access gegeven met onder andere dit als resultaat:
[ afbeelding ]
Zou enigszins bekend moeten voorkomen als je uit Maastricht komt
Slimme zet ja.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:47 schreef Black-Hole het volgende:
Ze hebben een paar modders early access gegeven met onder andere dit als resultaat:
[ afbeelding ]
Zou enigszins bekend moeten voorkomen als je uit Maastricht komt
Deze?quote:Op maandag 2 maart 2015 13:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kon er geen één vinden die beter was. Mensen uit treinen gooien is geen populair foto moment helaas.
Dit is toch fantastisch? Ik wil alle epische meuk uit alle oude nederlandse steden. Kanalen graven en zulks. Veheeeet.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:47 schreef Black-Hole het volgende:
Ze hebben een paar modders early access gegeven met onder andere dit als resultaat:
[ afbeelding ]
Zou enigszins bekend moeten voorkomen als je uit Maastricht komt
Oh die is wel goed maar er wordt niemand afgegooid. Dat was het hele punt van mijn tweede plaatje toen ik Scorpie uit de hypetrain gooidequote:Op maandag 2 maart 2015 15:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Deze?
All aboard the hype-train
[ afbeelding ]
En trouwens:quote:Op maandag 2 maart 2015 15:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Deze?
All aboard the hype-train
[ afbeelding ]
Ik sta wings flapping a la Leo di Caprio in Titanic op de loc "game of the world!" te schreeuwen.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Zo inmiddels ben ik ook ingestapt voor de Hype train.
Ja ik heb hoge verwachtingen na het misbaksel genaamd Simcity 2013. Maar morgen word het embargo opgeheven en kunnen al die youtubers gaan spelen?quote:Op maandag 2 maart 2015 15:52 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik sta wings flapping a la Leo di Caprio in Titanic op de loc "game of the world!" te schreeuwen.
Hoop het. Filmpjesquote:Op maandag 2 maart 2015 16:00 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ja ik heb hoge verwachtingen na het misbaksel genaamd Simcity 2013. Maar morgen word het embargo opgeheven en kunnen al die youtubers gaan spelen?
toevallig ben ik vanaf de negende bijna twee weken vrij.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:17 schreef jogy het volgende:
Ik heb 11 t/m 13 maart vrij genomen. Mocht het niets zijn dan doe ik wel iets leuks met mijn vriendin of zo.
.
quote:Op maandag 2 maart 2015 16:17 schreef jogy het volgende:
Ik heb 11 t/m 13 maart vrij genomen. Mocht het niets zijn dan doe ik wel iets leuks met mijn vriendin of zo.
.
Denk het niet, ik mag 27,99 neerleggenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:35 schreef mschol het volgende:
voor eventuele geintresseerde:
Cities skylines bij GMG VIP voor ¤20,43 (althans, daar krijg ik net een mailtje over, geen idee of dit dan voor elk lid geldt)
het staat op de vip pagina van gmg..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:17 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Denk het niet, ik mag 27,99 neerleggen
Gaan mensen nog voor de deluxe-versie?
Pas aan het einde van de middag volgens mij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vanaf vandaag is er geen embargo meer, dus gaan de eerste Let's plays verschijnen.
http://www.timeanddate.co(...)estream+Embargo+Ends!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Pas aan het einde van de middag volgens mij.
Ik ben meteen all out gegaan inderdaad. Heeft verder weinig toegevoegde waarde in het spel denk ik, zeker met de steam workshop die zo is geļntegreerd in het spel en de mod-support die hopelijk daadwerkelijk goed gaat zijn, maar toch. Als ik dan toch in de hypetrain zit dan wel het liefst eerste klas.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:17 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Denk het niet, ik mag 27,99 neerleggen
Gaan mensen nog voor de deluxe-versie?
het let's play/streamembargo vervalt om 2 uur vanmiddag, het reviewembargo vervalt pas bij launchquote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vanaf vandaag is er geen embargo meer, dus gaan de eerste Let's plays verschijnen.
Mwoah, eigenlijk juist niet als de let's play embargo een week voor release vervalt dan vind ik het juist wel een blijk van vertrouwen in hun product.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
het let's play/streamembargo vervalt om 2 uur vanmiddag, het reviewembargo vervalt pas bij launch
je zou zomaar het idee kunnen krijgen dat ze niet zeker van hun game zijn, met al die embargo's
maar er mag niet gereviewed worden..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoah, eigenlijk juist niet als de let's play embargo een week voor release vervalt dan vind ik het juist wel een blijk van vertrouwen in hun product.
De review komt vanzelf in de let's play toch ?Of mogen ze alleen maar gameplay laten zien en moeten ze verder hun mond houden of zo?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
maar er mag niet gereviewed worden..![]()
zowiezo vind ik een embargo een teken van weinig vertrouwen
ik denk dat het doel van het review embargo is om te voorkomen dat dingen als oneday DLC worden besproken (paradox heeft een handje ervan om veel dlc te verkopen)quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:51 schreef jogy het volgende:
[..]
De review komt vanzelf in de let's play toch ?Of mogen ze alleen maar gameplay laten zien en moeten ze verder hun mond houden of zo?
de game is, als het goed is, allang klaar, want de retailbox moet geperst worden en gedistribueerd wordenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:05 schreef Binamin het volgende:
Ik vind het niet zo gek eigenlijk. Je wilt geen review op een game die nog niet af is. Ze zullen nu nog wel de puntjes op de i aan het zetten zijn.
Overigens zullen de let's plays toch wel voor zich spreken. Dan heb je ook geen review nodig.
Eigenlijk weten we het gewoon niet, het let's play embargo is iig bijna afgelopen en daar kijk ik wel naar uit. Voor de release van de game zal het review embargo ook wel opgeheven worden. Wat ik er van gelezen heb is dat de review embargo nog iets langer in plaats blijft zodat de pers eerst in alle rust kan spelen en ontdekken voor ze daadwerkelijk een stukje schrijven omdat ze de eerste willen zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat het doel van het review embargo is om te voorkomen dat dingen als oneday DLC worden besproken (paradox heeft een handje ervan om veel dlc te verkopen)
ik sta daarachter, met dat rooie shirt, te twijfelen of ik hem nog even snel pak...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:44 schreef boik het volgende:
[..]
ik hang daar links, met dat blauwe shirt
ik zag je twijfelen iddquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik sta daarachter, met dat rooie shirt, te twijfelen of ik hem nog even snel pak...
vanavond de lets plays eens bekijken, dan beslis ik wel denk ikquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:22 schreef boik het volgende:
[..]
ik zag je twijfelen iddik dacht spring er nog vlug op nu er nog een plekje vrij is
Er is geen retailbox, 't is download only voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:06 schreef mschol het volgende:
[..]
de game is, als het goed is, allang klaar, want de retailbox moet geperst worden en gedistribueerd worden
En ook al is het wel een retail constructie dan kan het heus wel zo zijn dat de boxed retail versies gewoon een andere grotere patch krijgen dan de online verkochte versies. ben je er ook vanaf. Als het nu alleen nog gaat om balancing/tweaking en niet meer echt om de code boeit het ook niets meer lijkt me zomaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er is geen retailbox, 't is download only voor zover ik weet.
De dev'ers hebben ook gezegd dat ze tot vlak voor de launch aan de game blijven schaven. Maar geen idee waar die grens precies ligt.
Hij is onlinequote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:54 schreef Divje het volgende:
Nog 2 uur en 6 minuten en dan gaat quill18 streamen
http://www.twitch.tv/quill18
SCHNELLLLLLLLLLLquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:02 schreef Houtenbeen het volgende:
Kan ik nog opstappen in de Hype-train?
oh jemigquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:03 schreef Divje het volgende:
Er komt een shitload aan video's online op youtube
EN WE ZIJN NOG MAAR NET VAN HET EMBARGO AF!!13!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:04 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
oh jemig
https://www.youtube.com/r(...)_query=city+skylines
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |