Echt hč.quote:
Even bij games.fok.nl redactie bedelen en hopen dat ze paradox zo gek krijgen om een kopie te sturen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waar is dees te koop en hoe krijg ik hem gratis.
De verwachtingen zijn hooggespannen maar we weten het daadwerkelijk pas als het uitgekomen is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:32 schreef valek het volgende:
Is het een goed spel of net zo ruk als Cities xxl?
Ik ben helemaal waus van Paradox games. Die koop ik gewoon. Puur omdat ze altijd toffe games maken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Even bij games.fok.nl redactie bedelen en hopen dat ze paradox zo gek krijgen om een kopie te sturen?
En verder steam.
knuppel, hoenderhokquote:
Ik wacht het eerst af voordat ik het aanschaf.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:34 schreef jogy het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn hooggespannen maar we weten het daadwerkelijk pas als het uitgekomen is.
Ik weet ook niet hoe 'hard' die grens is eigenlijk. Volgens mij even 'hard' als de grens van 9 tegels waarvan ze er meteen bij zeiden dat het met een beetje modden (ini file openen en aantal veranderen waarschijnlijk ) opgeheven kan worden, zal met die miljoen wel hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:45 schreef mschol het volgende:
[..]
knuppel, hoenderhok
ik vind persoonlijk dat het TEveel op simcity lijkt, en ik struikel vooral over het feit dat er geen miljoenen steden mogelijk zijn omdat er harde (!) limieten worden gezet (zou dit geschaald worden naar b.v. de hardware zou ik het al minder erg vinden)
daarnaast kan je de TT op zowel positieve manier (betere simcity namaak) als negatieve manier (zoals jullie nu allemaal doen) opvatten..
Neh, als straks blijkt dat dit de beste city builder is sinds simcity 4 dan moet mschol leren leven met de schaamte van deze tt.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:52 schreef jogy het volgende:
Volgens mij even 'hard' als de grens van 9 tegels waarvan ze er meteen bij zeiden dat het met een beetje modden (ini file openen en aantal veranderen waarschijnlijk ) opgeheven kan worden, zal met die miljoen wel hetzelfde zijn.
Bron: Clarification on 25 tile moddingquote:TotalyMoo (26-02-2015 11:25):
Modding to 25 tiles is possible. It's not easy, it requires skill, but it is possible.
Steam accepteert Ideal hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:22 schreef Binamin het volgende:
Hmmmmz, wil 'm pre-orderen, maar kan alleen met creditcard of PayPal. Waarom geen Ideal?
Holy crap. Netjes van ze om er zo'n verduidelijking aan te geven, jammer dat het lastig wordt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:10 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
[..]
Bron: Clarification on 25 tile modding
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:52 schreef jogy het volgende:
Ik weet ook niet hoe 'hard' die grens is eigenlijk. Volgens mij even 'hard' als de grens van 9 tegels waarvan ze er meteen bij zeiden dat het met een beetje modden (ini file openen en aantal veranderen waarschijnlijk ) opgeheven kan worden, zal met die miljoen wel hetzelfde zijn.
Bron: UNOFFICIAL statement on the map size from Colossalquote:As we are not comfortable in growing the map size due to multiple issues it will cause there is not and will not be any official support for opening all 25 tiles.
But Cities: Skylines is all about modding and player control. Therefore we will hand an olive branch and open the code so that increasing the map size to a maximum of 25 tiles is possible through the modding API at launch. This is something the team wants to do against all reason so this is not official support.
Wispelturige twijfelkutjes zijn het ook . Maar ik ben blij .quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:03 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
[..]
Bron: UNOFFICIAL statement on the map size from Colossal
Ja twee statements op dezelfde dag maar ik interpreteer ze beide weer andersquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Wispelturige twijfelkutjes zijn het ook . Maar ik ben blij .
Het begon volgens mij dat er enigszins lichtzinnig ergens gezegd werd dat er een limiet van 9 tegels was maar dat het simpel was om dit eruit te modden. Dit leek een eigen leven te gaan leiden waardoor ze genoodzaakt waren om dat bericht te posten die dus verduidelijkte dat het niet makkelijk zou worden maar wel mogelijk. Waarschijnlijk zijn er mensen over de zeik gegaan waardoor er hier en daar wat paniekvoetbal ontstond en bieden ze nu aan om het deel van de code vrij beschikbaar te stellen zodat het toch weer relatief makkelijk wordt met alle eventuele nare gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:08 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ja twee statements op dezelfde dag maar ik interpreteer ze beide weer anders
Dit ja, ik speel liever 9 tegels vloeiend met een echte simulatie dan te lopen aanmodderen met een grotere stad wat officieel niet ondersteund wordt met alle mogelijke gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik vermoed dat we binnen no-time nog grote maps beschikbaar hebben. Al zul je mij niet horen klagen over de 9 tiles die we al krijgen.
Dat zou voor mij ook een reden zijn om meer tiles te willen ja, gewoon een regio maken en die hoeft echt niet tot aan de miljoen te komen wat mij betreft .quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:57 schreef Divje het volgende:
Alle tiles unlocken, 1 stad met 200.000-300.000 inwoners en de rest verspreidt over kleine dorpjes en voorsteden hele map in gebruik bam
Snap de charme ook wel van een zo groot mogelijke stad maken, maar is echt niks voor mijquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zou voor mij ook een reden zijn om meer tiles te willen ja, gewoon een regio maken en die hoeft echt niet tot aan de miljoen te komen wat mij betreft .
Het is de uitdaging hé, dat begrijp ik ook wel en ik probeer het ook vaak genoeg maar ik misluk er meestal kansloos in zodra de eerste wolkenkrabbers zich aan melden .quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Snap de charme ook wel van een zo groot mogelijke stad maken, maar is echt niks voor mij
Liever een mooie regio waarin alles goed werkt dan 1 grote stad met alle problemen vandien
Herkenbaar jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is de uitdaging hé, dat begrijp ik ook wel en ik probeer het ook vaak genoeg maar ik misluk er meestal kansloos in zodra de eerste wolkenkrabbers zich aan melden .
Het vooruit plannen kan ik niet en dus denk ik pas aan openbaar vervoer op het moment dat alles vast loopt en ik erachter kom dat ik geen ruimte heb vrijgelaten voor trams, metro's of treinen .
Je kan in ieder geval straten gewoon upgraden naar avenues enzoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Herkenbaar ja
Zet nu alles heel ruim op in het begin, en plan alvast wat grote wegen enzo. Al is dat in CitiesXL/XXL een ramp om normaal te doen en het ook nog mooi te laten zijn. Kutspel.
Alle hoop gevestigd op Skylines
Dat soort opties zijn altijd een pluspuntquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval straten gewoon upgraden naar avenues enzo
Nee joh. Check het Paradox forum maar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:14 schreef Euribob het volgende:
Wat is deze TT? Echte kenners weten dat dit gewoon een slap aftreksel van Cities in Motion 2 gaat worden.
Slap? Lijkt een keiharde bazengame te worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:14 schreef Euribob het volgende:
Wat is deze TT? Echte kenners weten dat dit gewoon een slap aftreksel van Cities in Motion 2 gaat worden.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:14 schreef Euribob het volgende:
Wat is deze TT? Echte kenners weten dat dit gewoon een slap aftreksel van Cities in Motion 2 gaat worden.
Niet heel slecht op zich. Maar ze hadden er een day/night-cirkel in gestopt en daaraan gekoppeld een spitsuursysteem (om het interessanter te maken neem ik aan). Kwam er dus op neer dat Cims de hele dag bezig waren met het heen en weer reizen tussen thuis en werk als de afstand iets langer dan een paar kilometer was (en je systeem niet helemaal efficiėnt). Is ook een van de redenen waarom we dat nu nog niet terugzien in Cities: Skylines.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:11 schreef mschol het volgende:
Hoe is de pathfinding in cim2 trouwens? In 1 was die beroerd
Zoals ik het in het forum lees gaan ze dat waarschijnlijk ook doen. Maar dan wel op eigen risico.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:57 schreef Divje het volgende:
Alle tiles unlocken, 1 stad met 200.000-300.000 inwoners en de rest verspreidt over kleine dorpjes en voorsteden hele map in gebruik bam
Donequote:
eigen risico?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:30 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Zoals ik het in het forum lees gaan ze dat waarschijnlijk ook doen. Maar dan wel op eigen risico.
Zeiden ze dat? Spelen op eigen risicoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:30 schreef Thrilled het volgende:
Dat je pc niet oververhit raakt enzo, jouw probleem, niet die van hun
Ik vind het positieve signalen, ze luisteren naar de community en passen dingen aan.. geeft hoop voor de toekomst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |