Snap de charme ook wel van een zo groot mogelijke stad maken, maar is echt niks voor mijquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zou voor mij ook een reden zijn om meer tiles te willen ja, gewoon een regio maken en die hoeft echt niet tot aan de miljoen te komen wat mij betreft.
Het is de uitdaging hé, dat begrijp ik ook wel en ik probeer het ook vaak genoeg maar ik misluk er meestal kansloos in zodra de eerste wolkenkrabbers zich aan meldenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Snap de charme ook wel van een zo groot mogelijke stad maken, maar is echt niks voor mij
Liever een mooie regio waarin alles goed werkt dan 1 grote stad met alle problemen vandien
Herkenbaar jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is de uitdaging hé, dat begrijp ik ook wel en ik probeer het ook vaak genoeg maar ik misluk er meestal kansloos in zodra de eerste wolkenkrabbers zich aan melden.
Het vooruit plannen kan ik niet en dus denk ik pas aan openbaar vervoer op het moment dat alles vast loopt en ik erachter kom dat ik geen ruimte heb vrijgelaten voor trams, metro's of treinen.
Je kan in ieder geval straten gewoon upgraden naar avenues enzoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Herkenbaar ja
Zet nu alles heel ruim op in het begin, en plan alvast wat grote wegen enzo. Al is dat in CitiesXL/XXL een ramp om normaal te doenen het ook nog mooi te laten zijn. Kutspel.
Alle hoop gevestigd op Skylines
Dat soort opties zijn altijd een pluspuntquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval straten gewoon upgraden naar avenues enzo
Nee joh. Check het Paradox forum maar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:14 schreef Euribob het volgende:
Wat is deze TT? Echte kenners weten dat dit gewoon een slap aftreksel van Cities in Motion 2 gaat worden.
Slap? Lijkt een keiharde bazengame te worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:14 schreef Euribob het volgende:
Wat is deze TT? Echte kenners weten dat dit gewoon een slap aftreksel van Cities in Motion 2 gaat worden.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:14 schreef Euribob het volgende:
Wat is deze TT? Echte kenners weten dat dit gewoon een slap aftreksel van Cities in Motion 2 gaat worden.
Niet heel slecht op zich. Maar ze hadden er een day/night-cirkel in gestopt en daaraan gekoppeld een spitsuursysteem (om het interessanter te maken neem ik aan). Kwam er dus op neer dat Cims de hele dag bezig waren met het heen en weer reizen tussen thuis en werk als de afstand iets langer dan een paar kilometer was (en je systeem niet helemaal efficiënt). Is ook een van de redenen waarom we dat nu nog niet terugzien in Cities: Skylines.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:11 schreef mschol het volgende:
Hoe is de pathfinding in cim2 trouwens? In 1 was die beroerd
Zoals ik het in het forum lees gaan ze dat waarschijnlijk ook doen. Maar dan wel op eigen risico.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:57 schreef Divje het volgende:
Alle tiles unlocken, 1 stad met 200.000-300.000 inwoners en de rest verspreidt over kleine dorpjes en voorstedenhele map in gebruik bam
Donequote:
eigen risico?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:30 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Zoals ik het in het forum lees gaan ze dat waarschijnlijk ook doen. Maar dan wel op eigen risico.
Zeiden ze dat? Spelen op eigen risicoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:30 schreef Thrilled het volgende:
Dat je pc niet oververhit raakt enzo, jouw probleem, niet die van hun
Ik vind het positieve signalen, ze luisteren naar de community en passen dingen aan.. geeft hoop voor de toekomst
lees jij de vorige posts niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeiden ze dat? Spelen op eigen risico
Volgens mij dacht EA er ook zo over en hebben ze hun eigen plan getrokken..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:33 schreef Fir3fly het volgende:
Naar de 'community' luisteren vind ik normaal gesproken alleen maar een minpunt want die bestaat voornamelijk uit volslagen idioten die geen idee hebben wat men nou eigenlijk wil.
Maar wellicht valt dat in dit genre nog wat mee.
Niet echt ik zal wel wat gemist hebben denk ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:33 schreef Thrilled het volgende:
[..]
lees jij de vorige posts niet?![]()
Modden op eigen risico.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeiden ze dat? Spelen op eigen risico
Bij EA hebben devs niets te vertellen. De marketing mannetjes en game economists met ervaring in social media spelletjes, die zijn de baas. Weten precies hoe ze de doelgroep ondersteboven kunnen houden. Resultaat: Zielloze games die goed verkopen en eindeloos gemolken kunnen worden via DLC en micro transacties.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:36 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Volgens mij dacht EA er ook zo over en hebben ze hun eigen plan getrokken.."Niet luisteren naar die idioten, natuurlijk wil iedereen dure DLC's en een slechte game bij de launch"
Ghehe idem hier. Begon nog wel leuk maar ging me al snel weer ergeren aan het feit dat educatie voor Tech nog steeds niet werkt, het forenzen tussen steden met arbeiders nog steeds niet werkt en je inderdaad nog steeds zo klaar bent met zo'n tegel.quote:Op zondag 1 maart 2015 09:16 schreef Thrilled het volgende:
Om de tijd te doden ben ik maar weer een nieuwe postzegel gestart in SimcityNet als je lekker op gang komt zit je tegen je stadsgrens aan.. ik heb het bijna een jaar lang niet gespeeld maar zie wel dat ze wat dingen gefixed hebben zoals het verkeer, maar ik koop nu stroom en afvalverwerking van mijn buurstad en heb daar alle werk/industrie zitten.. Mijn meters flippen continue dat ik geen stroom/afvalverwerking/werk heb in de woonstad, terwijl dat er in overvloede is. Idem dito in de andere stad dat er geen werknemers zijn.. terwijl ze allemaal volle bak aan het forenzen zijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |