quote:Op zondag 22 februari 2015 01:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Gutter FM, radio voor FOK!kers van FOK!kers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedenavond Fok!kers,
nu de omstandigheden zo zijn dat de KLB SC dicht is voor vanavond zijn de moderators zo vriendelijk geweest toch nog een podium te bieden voor Radio KLB. Vanaf vanavond staat Radio KLB op het rooster van GutterFM en zal ik vanaf hun server streamen. Je kunt luisteren door op de "Luister Nu" knop te drukken in de GutterFM quote.
Wat is Radio KLB?
Radio KLB is het wekelijkse avondje radio voor en door hardcore KLB-ers waar plaatjes worden aangevraagd, in de ether wordt geouwehoerd en jij kunt horen welke stem er achter welke UI schuilt!
Heb je een verzoekje dat je gedraaid wil hebben of heb je een boodschap en wil je inbellen? Stuur dan een DM naar hoink581!
Wanneer te beluisteren?
Nu. Elke donderdag tussen 20.00 - 23.30 (tijden kunnen per week fluctueren, afhankelijk van de situatie) is Radio KLB on air. Heb je alle pret gemist en wil je toch terugluisteren? Dat kan ook! De meest boeiende gesprekken worden geupload via Soundcloud: RadioKLB
Regels?
Post gezellig mee. Gekkigheid is zeker welkom, maar zorg ervoor dat het niet uit de klauwen escaleert zodat de moderators niet al te veel hoeven te vegen en dit topic open blijft.
DE USER DIE DE LAPO HEEFT OPENT HET NIEUWE TOPIC, ER WORDT NIET GEKAAPT
Viel Spass!
Kansloos iddquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:51 schreef Aberella het volgende:
Ahahaha dat gesprek ook met Haan en Amenth dit kan toch niet
Jo man check je laterquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:51 schreef Aberella het volgende:
Wat hoor ik. Wij 2 volgende week een interview?quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:51 schreef Aberella het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:52 schreef Aberella het volgende:
Het lied over het feestje bij Frank staat er maar half op
Ja ik stel jou 5 vragen en jij moet antwoordenquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat hoor ik. Wij 2 volgende week een interview?
Niet in de link die ik heb gehad?:Pquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:53 schreef Aberella het volgende:
[..]
Zaterdag wordt een mooie dag- en dan stopt het
Is er écht een feestje bij Frankquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:54 schreef Plukdester het volgende:
[..]
Niet in de link die ik heb gehad?:P
Ligt aan de gare microfoons van tegenwoordig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
iedereen klinkt ook zo moeilijk jong
duurt 11 minuten ofzo? moet er helemaal opstaanquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:53 schreef Aberella het volgende:
[..]
Zaterdag wordt een mooie dag- en dan stopt het
Geloof ik niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt aan de gare microfoons van tegenwoordig.
Ja 20.00 uur op Roffa cs waar kunnen we je aan herkennenquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is er écht een feestje bij Frankwat is dit
JIJ ZEGT NIETS OVER MIJN MOEDER SNOTJONG JE KAN DE PEST KRIJGEN!quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je moeder.
Ga je nu ragen a la Fyfy?
ik ben een blauwe tijdmachinequote:Op donderdag 26 februari 2015 23:55 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja 20.00 uur op Roffa cs waar kunnen we je aan herkennen
Uh... Dat wist je niet?quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is er écht een feestje bij Frankwat is dit
quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
JIJ ZEGT NIETS OVER MIJN MOEDER SNOTJONG JE KAN DE PEST KRIJGEN!
Amenth voldoet precies aan al mijn verwachtingen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Gesprek met amenth & haan vind ik toch frapant.. Je hebt totaal geen verwachtingen van dat soort mensen en toch vallen ze je tegen.
Schat jou niet veel hoger in anders.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:57 schreef Aberella het volgende:
[..]
Amenth voldoet precies aan al mijn verwachtingen.
Ik zei vorige keer nog tegen hoink dat ik zenuwachtig was omdat ik bang was dat mijn stem hoger dan die van Fylax zou zijn terwijl ik toch echt een flink aantal jaren ouder ben.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
iedereen klinkt ook zo moeilijk jong
Ik zet toch mijn geluid uit zodra jij het podium krijgtquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:58 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik zei vorige keer nog tegen hoink dat ik zenuwachtig was omdat ik bang was dat mijn stem hoger dan die van Fylax zou zijn terwijl ik toch echt een flink aantal jaren ouder ben.
TARDIS.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:00 schreef Aberella het volgende:
Welke user is dat in die datingshow? Die vragen mag stellen
eendquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:00 schreef Aberella het volgende:
Noemen ze dat ziek tegenwoordig?quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:58 schreef amenth het volgende:
ja ben ziek kan je niet tevee verwachten volgende week wil ik graag een interview doen aan gulmez als dat mag
Trusten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:00 schreef remi1986 het volgende:
maar goed mensen ik ga er vandoor ... welterusten
weltrusten. Bedankt nog voor het recorden!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:00 schreef remi1986 het volgende:
trustequote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:00 schreef remi1986 het volgende:
yvonne. Die had haar stem verlaagd.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:00 schreef Aberella het volgende:
gvd wat zou het baas zijn als zij mee wil doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:01 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
yvonne. Die had haar stem verlaagd.
Ditquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
gvd wat zou het baas zijn als zij mee wil doen.
Ik wil haar wel uitnodigen heur.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
gvd wat zou het baas zijn als zij mee wil doen.
haha ja echt he lol rofl omg hahaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:02 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik ga die troep die ik net heb uitgekraamd ook echt niet terugluisteren.
Je bent ook gewoon echt een retard. Oh sorry, bedoelde "klinkt ook echt als een retard"quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:02 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik ga die troep die ik net heb uitgekraamd ook echt niet terugluisteren.
deel 1 is er vanaf gekeild door soundcloud.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:02 schreef Remqo het volgende:
Deel 1 van de datingshow aan het luisteren, die piepstem
wat?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
deel 1 is er vanaf gekeild door soundcloud.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon echt een retard. Oh sorry, bedoelde "klinkt ook echt als een retard"
jij klinkt als zo verstroide professor je heb zeker doctoraar in biologie of watquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon echt een retard. Oh sorry, bedoelde "klinkt ook echt als een retard"
Nee man, ik heb geen diploma's, ik heb alleen maar talent.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:04 schreef amenth het volgende:
[..]
jij klinkt als zo verstroide professor je heb zeker doctoraar in biologie of wat
ai ja man beetje hosselen zonder diplomas kan ookquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee man, ik heb geen diploma's, ik heb alleen maar talent.
haxball¿quote:
cum loudquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:04 schreef deadprez het volgende:
niet cum loud afgestudeerd zijn aan de universiteit van de straat
Ja toch? Harde leven op de straat en gewoon hosselen wat je hosselen kan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:05 schreef amenth het volgende:
[..]
ai ja man beetje hosselen zonder diplomas kan ook
ja man doe ik ook naast mn studie hboquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja toch? Harde leven op de straat en gewoon hosselen wat je hosselen kan.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
cum loud..................................................................
Drop je studie man, heb je geen fuck aan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:05 schreef amenth het volgende:
[..]
ja man doe ik ook naast mn studie hbo
Hoor deze man.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Drop je studie man, heb je geen fuck aan.
Hajeequote:Op donderdag 26 februari 2015 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie heeft je plaatje gefabriceerd?
Ik lig ook helemaal gevouwenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:04 schreef Aberella het volgende:
Ik ga echt helemaal kapot jongens wat is dit godverdomme![]()
Vond jou de enige het luisteren waard. Selecteer je expres op mensen met een iq onder de 80 of is het stom toeval?quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vond jou de enige het luisteren waard. Selecteer je expres op mensen met een iq onder de 80 of is het stom toeval?
uitgeven in eigen beheer zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:09 schreef Plukdester het volgende:
Komt er nog een KLB album? ik heb 2 liedjes gezongen
Ik heb m vorig jaar al een paar weken gedragen joh.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
leuk gedaan, hoop dat je ban krijgt
Zijn er fokkers die er voor gaan betalen? Of met het beheer in overleg regelen dat ze t album gratis krijgen bij een Fok!Abbo?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
uitgeven in eigen beheer zou ik zeggen.
Ik zou dit doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:12 schreef Plukdester het volgende:
[..]
Zijn er fokkers die er voor gaan betalen? Of met het beheer in overleg regelen dat ze t album gratis krijgen bij een Fok!Abbo?
Luister terug dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:17 schreef Aberella het volgende:
Maar even serieus wie zijn die drie meiden in de datingshow
VRAAG DAN NIET JONGEE :Squote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:18 schreef Aberella het volgende:
[..]
wat denk je dat ik aan het doen ben
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:17 schreef Aberella het volgende:
Maar even serieus wie zijn die drie meiden in de datingshow
Zeg het gewoon? ;squote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:21 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Even verder luisteren, dan onthullen ze het,
ook in die volgorde?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:24 schreef Stompzinnig het volgende:
Respectievelijk Chai, ntm en haan33.
verder terug in dit topic.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:39 schreef Druppelss het volgende:
niemand hier zippy voor mp3 ofzo ja toch
Een radio nerd. Wat is dat dan weer.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:37 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoink klinkt wel echt als zo'n radio nerd.
Radiobaas ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:37 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoink klinkt wel echt als zo'n radio nerd.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
KLB / RADIO KLB #7 20.00 - 23.30, live op GutterFM
Lastig te benoemen. Zo'n bekakte, correcte, monotone, lage stem.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
verder terug in dit topic.
[..]
Een radio nerd. Wat is dat dan weer.
https://soundcloud.com/ra(...)sprek-met-plukdesterquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:43 schreef Aberella het volgende:
Ik wil zo graag het lied over het feest bij Frank luisteren
Yes thank youquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/ra(...)sprek-met-plukdester
misschien kun jij een keer inbellen om over je passieve inkomen te pratenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lastig te benoemen. Zo'n bekakte, correcte, monotone, lage stem.
Zo'n stem die ook alleen past bij foute hitjes muziekquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lastig te benoemen. Zo'n bekakte, correcte, monotone, lage stem.
misschien kun jij een keer inbellen om over je passieve uitkering te pratenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien kun jij een keer inbellen om over je passieve inkomen te praten
hardquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
misschien kun jij een keer inbellen om over je passieve uitkering te praten
Nah, geen behoefte aan. Jij wel?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien kun jij een keer inbellen om over je passieve inkomen te praten
fuck julliequote:
haat niet op hoink danquote:
Ik haat niet, hij is een held. Maar mag toch wel zeggen dat hij zo'n typische radio- stem heeft?quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Aangezien Hoink selecteert op mensen met een iq van onder de 80 acht ik het niet onwaarschijnlijk dat ook deadprez ooit eens gaat inbellen.
ik ben heel slim ma heb klein beetje down in lichte vorm ma ik ben niet dom hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Aangezien Hoink selecteert op mensen met een iq van onder de 80 acht ik het niet onwaarschijnlijk dat ook deadprez ooit eens gaat inbellen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:02 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ik ben heel slim ma heb klein beetje down in lichte vorm ma ik ben niet dom hoor
Ik kan je niet meer serieus nemen sinds deze avondquote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:21 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ja wat wil je zelfs met down heb ik nog 10 x meer chromosommers als jou dus hjb bjoh
Dat is ook niet aardig.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik kan je niet meer serieus nemen sinds deze avond
Ik vind zijn topics ook altijd een beetje warrig geschrevenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 02:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En saai. Ik geloof zijn Topics niet meer
k heb gehoord dat hij een kloon van Emimich is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 02:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind zijn topics ook altijd een beetje warrig geschreven
Dat lijkt me sterkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 02:09 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
k heb gehoord dat hij een kloon van Emimich is.
Ik weet niet of degene die Amenth speelt schaakt, maar een nerd is het sowieso.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 02:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk
Een schaaknerd die een wazige Turk nadoet?
Of amenth een nerd is, durf ik niet te zeggen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 02:14 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik weet niet of degene die Amenth speelt schaakt, maar een nerd is het sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |