Zeg het gewoon? ;squote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:21 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Even verder luisteren, dan onthullen ze het,
ook in die volgorde?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:24 schreef Stompzinnig het volgende:
Respectievelijk Chai, ntm en haan33.
verder terug in dit topic.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:39 schreef Druppelss het volgende:
niemand hier zippy voor mp3 ofzo ja toch
Een radio nerd. Wat is dat dan weer.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:37 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoink klinkt wel echt als zo'n radio nerd.
Radiobaas ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:37 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoink klinkt wel echt als zo'n radio nerd.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
KLB / RADIO KLB #7 20.00 - 23.30, live op GutterFM
Lastig te benoemen. Zo'n bekakte, correcte, monotone, lage stem.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
verder terug in dit topic.
[..]
Een radio nerd. Wat is dat dan weer.
https://soundcloud.com/ra(...)sprek-met-plukdesterquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:43 schreef Aberella het volgende:
Ik wil zo graag het lied over het feest bij Frank luisteren
Yes thank youquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/ra(...)sprek-met-plukdester
misschien kun jij een keer inbellen om over je passieve inkomen te pratenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lastig te benoemen. Zo'n bekakte, correcte, monotone, lage stem.
Zo'n stem die ook alleen past bij foute hitjes muziekquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lastig te benoemen. Zo'n bekakte, correcte, monotone, lage stem.
misschien kun jij een keer inbellen om over je passieve uitkering te pratenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien kun jij een keer inbellen om over je passieve inkomen te praten
hardquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
misschien kun jij een keer inbellen om over je passieve uitkering te praten
Nah, geen behoefte aan. Jij wel?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien kun jij een keer inbellen om over je passieve inkomen te praten
fuck julliequote:
haat niet op hoink danquote:
Ik haat niet, hij is een held. Maar mag toch wel zeggen dat hij zo'n typische radio- stem heeft?quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Aangezien Hoink selecteert op mensen met een iq van onder de 80 acht ik het niet onwaarschijnlijk dat ook deadprez ooit eens gaat inbellen.
ik ben heel slim ma heb klein beetje down in lichte vorm ma ik ben niet dom hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Aangezien Hoink selecteert op mensen met een iq van onder de 80 acht ik het niet onwaarschijnlijk dat ook deadprez ooit eens gaat inbellen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:02 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ik ben heel slim ma heb klein beetje down in lichte vorm ma ik ben niet dom hoor
Ik kan je niet meer serieus nemen sinds deze avondquote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:21 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ja wat wil je zelfs met down heb ik nog 10 x meer chromosommers als jou dus hjb bjoh
Dat is ook niet aardig.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik kan je niet meer serieus nemen sinds deze avond
Ik vind zijn topics ook altijd een beetje warrig geschrevenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 02:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En saai. Ik geloof zijn Topics niet meer
k heb gehoord dat hij een kloon van Emimich is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 02:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind zijn topics ook altijd een beetje warrig geschreven
Dat lijkt me sterkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 02:09 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
k heb gehoord dat hij een kloon van Emimich is.
Ik weet niet of degene die Amenth speelt schaakt, maar een nerd is het sowieso.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 02:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk
Een schaaknerd die een wazige Turk nadoet?
Of amenth een nerd is, durf ik niet te zeggen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 02:14 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik weet niet of degene die Amenth speelt schaakt, maar een nerd is het sowieso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |