fuck julliequote:
haat niet op hoink danquote:
Ik haat niet, hij is een held. Maar mag toch wel zeggen dat hij zo'n typische radio- stem heeft?quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Aangezien Hoink selecteert op mensen met een iq van onder de 80 acht ik het niet onwaarschijnlijk dat ook deadprez ooit eens gaat inbellen.
ik ben heel slim ma heb klein beetje down in lichte vorm ma ik ben niet dom hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Aangezien Hoink selecteert op mensen met een iq van onder de 80 acht ik het niet onwaarschijnlijk dat ook deadprez ooit eens gaat inbellen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:02 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ik ben heel slim ma heb klein beetje down in lichte vorm ma ik ben niet dom hoor
Ik kan je niet meer serieus nemen sinds deze avondquote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:21 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ja wat wil je zelfs met down heb ik nog 10 x meer chromosommers als jou dus hjb bjoh
Dat is ook niet aardig.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik kan je niet meer serieus nemen sinds deze avond
Ik vind zijn topics ook altijd een beetje warrig geschrevenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 02:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En saai. Ik geloof zijn Topics niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |