Hajeequote:Op donderdag 26 februari 2015 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie heeft je plaatje gefabriceerd?
Ik lig ook helemaal gevouwenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:04 schreef Aberella het volgende:
Ik ga echt helemaal kapot jongens wat is dit godverdomme![]()
Vond jou de enige het luisteren waard. Selecteer je expres op mensen met een iq onder de 80 of is het stom toeval?quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vond jou de enige het luisteren waard. Selecteer je expres op mensen met een iq onder de 80 of is het stom toeval?
uitgeven in eigen beheer zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:09 schreef Plukdester het volgende:
Komt er nog een KLB album? ik heb 2 liedjes gezongen
Ik heb m vorig jaar al een paar weken gedragen joh.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
leuk gedaan, hoop dat je ban krijgt
Zijn er fokkers die er voor gaan betalen? Of met het beheer in overleg regelen dat ze t album gratis krijgen bij een Fok!Abbo?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
uitgeven in eigen beheer zou ik zeggen.
Ik zou dit doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:12 schreef Plukdester het volgende:
[..]
Zijn er fokkers die er voor gaan betalen? Of met het beheer in overleg regelen dat ze t album gratis krijgen bij een Fok!Abbo?
Luister terug dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:17 schreef Aberella het volgende:
Maar even serieus wie zijn die drie meiden in de datingshow
VRAAG DAN NIET JONGEE :Squote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:18 schreef Aberella het volgende:
[..]
wat denk je dat ik aan het doen ben
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:17 schreef Aberella het volgende:
Maar even serieus wie zijn die drie meiden in de datingshow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |