Het is Uefa Maffia*quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:25 schreef Tortugal het volgende:
Uefa kennende wordt dit een reglementaire 3-0 overwinning voor Rome
Alsof Feyenoord überhaupt nog wat in te brengen hadquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:25 schreef Tortugal het volgende:
Uefa kennende wordt dit een reglementaire 3-0 overwinning voor Rome
Helemaal gezien de elleboog uit de eerste helftquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef 426451 het volgende:
Eerlijk gezegd, hij kon hem geven. Maar ik vind hem wel zwaar gestraft.
En de scheidsrechter is wel de weg kwijt.
Hij is extreem bang geloof ik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat de scheids het niet meer aankan.
Hij gaat liever weer bij de amateurs fluitenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hij is extreem bang geloof ik.
En toch deed die mongool hetquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef Collide het volgende:
Als je hem niet aan die gozer tegenover Kazim geeft dan kun je hem beter ook niet aan Tevrede geven.
Dat vraagt iedereen zich afquote:
Ja dan moet je gewoon geel geven, dan zit je altijd goed. Geen idee of hij ook in de rust te horen heeft gekregen dat het rood was.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En toch deed die mongool het...
gewoon terecht. Gestrekt been.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef 426451 het volgende:
Eerlijk gezegd, hij kon hem geven. Maar ik vind hem wel zwaar gestraft.
En de scheidsrechter is wel de weg kwijt.
Precies. Tokkies der Nederlandenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:30 schreef Herqules het volgende:
Supporters kunnen zich zoals gewoonlijk weer niet gedragen en het ligt weer aan de UEFA. M-m-m-maar wij deden echt niks!
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
AS Roma hooligans hebben gezworen in Rotterdam iets te zullen slopen dat net zo oud en historisch is als de monumentale fontein in Rome.
De Rotterdamse politie heeft derhalve toegezegd de laatste kampioensschaal van Feyenoord extra te zullen bewaken.
En dat om helemaal niets. Ik ben bang dat er na afloop nog wel het een en ander gebeurdquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar ja. Komende jaren geen Europa denk ik.
Ongelofelijk zeg. Wat een mongool van een scheids.
Oh nu ligt het aan de media tjongejonge het ligt ook overal aan behalve aan Feyenoord zelfquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:30 schreef Akilla het volgende:
Dat je een thuisfluiter bent oké, maar een uit-fluiter heb ik nog nooit van gehoord...
Het was weer leuk een keer Europees... Maar ik denk dat als de media het roma "incident" niet zo overdreven had, dan hadden we scheids niet zo tegen...
Dit. Het was dat die Roma speler niet met zijn voet vast stond in de grond.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
gewoon terecht. Gestrekt been.
Die verontwaardoging hier.
Dat zal vast wel meevallenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar ja. Komende jaren geen Europa denk ik.
Ongelofelijk zeg. Wat een mongool van een scheids.
gebeurtquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:31 schreef eight het volgende:
[..]
En dat om helemaal niets. Ik ben bang dat er na afloop nog wel het een en ander gebeurd
Origineel hoorquote:
Kan wel zijn, maar dan had hij in de eerste helft ook rood moeten geven aan De Rossi... dit is gewoon een inconsequente amateur die niet geschikt is voor dit soort wedstrijden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef PicoMMP het volgende:
Het is weer de schuld van de scheids natuurlijk.
Rood was terecht trouwens.
Topshowquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef XSbig het volgende:
Ik zit hier echt te trillen van kwaadheid.
gaat over een wit lint, grensrechter is geraaktquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef bamibij het volgende:
Die ophef over de banaan.... je zou er bijna racistisch van wordenwat een mongolen
misschien heeft ie een gekleurde pleegmoeder.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef GizartFRL het volgende:
Het leek net of de scheids elk moment in huilen uit kon barsten.
Echt hequote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh nu ligt het aan de media tjongejonge het ligt ook overal aan behalve aan Feyenoord zelf
Scheidsrechter kan ook niet alles zien, kan hij weinig aan doen lijkt mij. En als hij expres gaat compenseren om het goed te maken doet hij zijn werk niet goed, zo simpel is hetquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar dan had hij in de eerste helft ook rood moeten geven aan De Rossi... dit is gewoon een inconsequente amateur die niet geschikt is voor dit soort wedstrijden.
Dit ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Eerst dat gezeik in Rome en nu staken... 3 jaar gok ik.. helaas
Welnee hooguit een boete, dat gedoe in Rome heeft de UEFA niks mee te makenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Eerst dat gezeik in Rome en nu staken... 3 jaar gok ik.. helaas
gewoon je verlies nemen en de tegenstander van het veld af schoppen... Mikken op knieën enzoquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Scheidsrechter kan ook niet alles zien, kan hij weinig aan doen lijkt mij. En als hij expres gaat compenseren om het goed te maken doet hij zijn werk niet goed, zo simpel is het
Hoe bedoel je? In Roma is er niets gebeurd in het stadion.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja ga lekker simpel doen, 1 post zou ik ook specifiek reageren...quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh nu ligt het aan de media tjongejonge het ligt ook overal aan behalve aan Feyenoord zelf
Banaanhangwagens vol.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er al banaanvragen geweest?
stoer zeg.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
gewoon je verlies nemen en de tegenstander van het veld af schoppen... Mikken op knieën enzo
Optelsom, Feyenoord had ook al een voorwaardelijke straf vanwege Nancy. En daarvoor was er nog een keer iets.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
Eens.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:36 schreef Herqules het volgende:
Lekker boeiend allemaal. Feyenoord heeft toch niks te zoeken in Europa.
Reken maar dat ze not amused waren.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Welnee hooguit een boete, dat gedoe in Rome heeft de UEFA niks mee te maken
nee hoor. maar hou jezelf dat vooral voor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is van hetzelfde niveau als jouw posts
Ja het is zwaar overdreven (vind ik) en er is slechts één kant van het verhaal uitgelicht, maar om meteen te roepen dat de beslissingen van de scheidsrechter daardoor beïnvloed zijn is absurd en krankzinnigquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:35 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ja ga lekker simpel doen, 1 post zou ik ook specifiek reageren...
Ik heb al gezegd dat we gewoon niet goed genoeg zijn, maar je kan moeilijk gaan ontkennen dat het zwaar overdreven is in de media en het er heel erg op lijkt of er instructies oid zijn mee gegeven...
kloptquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen enkele NL club, maar dat blijkt elk jaar weer.
Ik mag toch aannemen dat ze bij de Uefa ook niet gek zijn en zien dat die scheidsrechter er helemaal niks van bakt,quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:36 schreef eight het volgende:
[..]
Reken maar dat ze not amused waren.
Wat heeft PSV gemaakt?quote:
Omdat Boula weer iets raars doet in de verdediging?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:37 schreef macca728 het volgende:
als Feyenoord gelijk maakt krijgt Roma een penalty, geheid
Dacht dat dit 'm was.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
Gooier banaan is bekend:
[ afbeelding ]
Dat ligt aan de knikkers, niet aan de teams.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen enkele NL club, maar dat blijkt elk jaar weer.
Die is eruit voor Manuquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Omdat Boula weer iets raars doet in de verdediging?
Schaadt wel enigszins de naam van het voetbal ja dus zou kunnen dat het enigszins meespeelt, maar kan me niet voorstellen dat het heel zwaar weegtquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:36 schreef eight het volgende:
[..]
Reken maar dat ze not amused waren.
.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja het is zwaar overdreven (vind ik) en er is slechts één kant van het verhaal uitgelicht, maar om meteen te roepen dat de beslissingen van de scheidsrechter daardoor beïnvloed zijn is absurd en krankzinnig
Ik zie de FIFA er wel voor aan om een scheidsrechter te instrueren nav de rellen waar ze niets aan kunnen bestraffen... De UEFA, geen idee. Maar blijft wel onderdeel van de FIFA.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja het is zwaar overdreven (vind ik) en er is slechts één kant van het verhaal uitgelicht, maar om meteen te roepen dat de beslissingen van de scheidsrechter daardoor beïnvloed zijn is absurd en krankzinnig
Als je er zo over denkt zal je een heel zwaar leven hebbenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:39 schreef Akilla het volgende:
[..]
.
Je kan moeilijk zeggen dat het geen invloed heeft. Ik heb alleen maar rare beslissingen gezien
Je hebt gelijk, hopen op 1-1quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:39 schreef Anosmos het volgende:
Deze wedstrijd is kansloos. Echt nul kans op winst...
Mooi. En Te Vrede kan nu Manu niet meer in de weg lopen.quote:
Ze hadden wel kans maar dan moet je niet bang gaan voetballenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:39 schreef Anosmos het volgende:
pam pamquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:39 schreef Anosmos het volgende:
Nee hoezo?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij geeft Mulder rood? Moet er nu een speler uit?
Juist... Ga je nu ook nog denken dat er niet iets raars aan de hand is...?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je er zo over denkt zal je een heel zwaar leven hebben
Het is een scheidsrechter die verkeerde beslissingen maakt, nou wowquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:43 schreef Akilla het volgende:
[..]
Juist... Ga je nu ook nog denken dat er niet iets raars aan de hand is...?
Natuurlijk niet, maar het is wel een legendarische wedstrijd aan het worden.quote:
tering wat ben jij dom.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij geeft Mulder rood? Moet er nu een speler uit?
Ja, ik zie alle kleuren van de regenboog voorbij komenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar het is wel een legendarische wedstrijd aan het worden.
1-2 alquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:43 schreef glasshole het volgende:
[..]
Nou gewoon, 1-1
Bijna klaarkomen
Wat doen ze verkeerd?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:44 schreef Akilla het volgende:
Nu moet je ook kaarten geven kutkneus...
Niets gegeven. Ongelooflijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:44 schreef Akilla het volgende:
Nu moet je ook kaarten geven kutkneus...
In mijn ogen niks, maar als die voor onzin rood geeft(Mulder, wat kan die nou doen) moet die nu ook kaarten geven..quote:
Wat wil je er aan doen? Je kan die scheids moeilijk neerschieten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:46 schreef Poepz0r het volgende:
Blabla allemaal kankeren hoe slecht de scheids is, maar wat doen we eraan? NIKS
Dus geniet lekker van Rutten #genot
Omdat hij vermeer dadelijk ook rood wil gevenquote:
Niemand weet wat Mulder gedaan heeft, maar jij weet al zeker dat het niets is en omdat de spelers van Roma het doelpunt vieren met de supporters moeten ze kaarten krijgen? Kom op manquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:46 schreef Akilla het volgende:
[..]
In mijn ogen niks, maar als die voor onzin rood geeft(Mulder, wat kan die nou doen) moet die nu ook kaarten geven..
Kan jij niet terug naar je neuzentopic ofzo?
Precies we doen er niks aan dus stop met dat gezeik over die scheids manquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat wil je er aan doen? Je kan die scheids moeilijk neerschieten.
Waarom kreeg Immers vorige week ookal weer geel?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niemand weet wat Mulder gedaan heeft, maar jij weet al zeker dat het niets is en omdat de spelers van Roma het doelpunt vieren met de supporters moeten ze kaarten krijgen? Kom op man
En dat kan
Mulder komt alleen het veld in om te juichen, die hele fucking bank van roma staat half in het veld en niks..quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niemand weet wat Mulder gedaan heeft, maar jij weet al zeker dat het niets is en omdat de spelers van Roma het doelpunt vieren met de supporters moeten ze kaarten krijgen? Kom op man
En dat kan
Dat weet ik niet?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:48 schreef XSbig het volgende:
[..]
Waarom kreeg Immers vorige week ookal weer geel?
Hmm, apart. Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:49 schreef Akilla het volgende:
[..]
Mulder komt alleen het veld in om te juichen, die hele fucking bank van roma staat half in het veld en niks..
Maar krijg jij het effe lekker..
Oh..quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:50 schreef XSbig het volgende:
[..]
Wegens het juichen met supporters ja.
Gewoon Achahbar erinquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
Kan Feyenoord nog wisselen? Anders Schaken erbij voor de snelheid
Schaken zit in het oostblokquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
Ja, of De Vrij voor meer zekerheid. Of Pelle, als aanspeelpunt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
ja of gullit xdquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
11 tegen 12.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spelen tegen twaalf man maar blijven vechten als leeuwen.
Ik dacht meer aan Somalia .quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:53 schreef Anosmos het volgende:
[..]
Ja, of De Vrij voor meer zekerheid. Of Pelle, als aanspeelpunt.
Omdat Rutten zelden wisselt voor de 80e minuut. Liefst laterquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
Aanvaller erbij Rutten wtf? Waarom wacht hij?
Waarom Cruz niet?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:54 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Somalia .
Onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wist niet dat die al vertrokken was joh
jij snapt wel meer niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
Snap niet waarom Rutten niet wisselt, bedoel ga gewoon alles of niets spelen
Heel ander soort speler. Alsof je Jordi Alba wil vergelijken met Ronaldoquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:56 schreef eight het volgende:
Manu is echt enorm veel beter als prutser te vrede
Walgelijke postquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:04 schreef Poepz0r het volgende:
Hoop voor Feyenoord dat ze die De Leeuw kopen. Wel geschikt denk ik, die Achachbar kan er vrij weinig van namelijk.
Is het niet tijd voor een rentree van Mols en De Beukering?quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:04 schreef Poepz0r het volgende:
Hoop voor Feyenoord dat ze die De Leeuw kopen. Wel geschikt denk ik, die Achachbar kan er vrij weinig van namelijk.
Michael De Leeuw prima spelertje hoor van Groningen. Vechtertje, type Feyenoordspeler, niks mis mee en kost weinig.quote:
Toornstraquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is ook geel. Clasie valt wel erg overdreven
Dat was Clasie helemaal niet....quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is ook geel. Clasie valt wel erg overdreven
Uefa maffiaquote:
Dat je nog kijkt naar die onzin...quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:13 schreef Tortugal het volgende:
Laat hem nou, scheidsie heeft een topavondje
Ik denk niet dat we hem in de toekomst nog een Europese wedstrijd zien fluiten....quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:13 schreef Almerian het volgende:
Deze scheidsrechter tart elke beschrijving...
quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toornstra dan whatever. Raakte zn voetje en hij jankt als een baby
Waarom?quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
1 voordeel voor Feyenoord is dat dit direct de laatste wedstrijd voor de komende 3 jaar was in Europa
Maakt voor hem niet uit aangezien Feyenoord de komende x jaar ook niet Europees gaat spelen ivm uitsluitingquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we hem in de toekomst nog een Europese wedstrijd zien fluiten....
Dat zal wel meevallen hoor. Misschien een wedstrijd zonder publiek of zo.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
1 voordeel voor Feyenoord is dat dit direct de laatste wedstrijd voor de komende 3 jaar was in Europa
Wat dat betreft zou, bij duidelijke incompetentie van de arbitrage, een wedstrijd gewoon overgespeeld moeten worden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we hem in de toekomst nog een Europese wedstrijd zien fluiten....
Dit is wel iets wat Ruben zou zeggen jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef PicoMMP het volgende:
Kom op Feyenoord, nog 1 treffer en dan verlenging!!!!
gr gr Ruben Schaken
Niet gescoord?quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:16 schreef Anosmos het volgende:
Het stomme is, ik vind dit nog een goede pot van Feyenoord ook. Tuurlijk, niet gescoord, maar als mijnheer Scheids zijn werk deed zoals het hoorde was dit gewoon een overwinning. Roma is echt complete prut.
speelde de bal niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Raakte eerst de bal en toen de speler dus goede beslissing
Eerste klas pisvlekquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:16 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Wat een zielige kotsbak ben jij ook zeg
Is allang verjaard. En wat is er nou werkelijk vandaag gebeurd?quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Optelsom of denk je dat ze achterlijk zijn bij de UEFA? Nancy vergeten etc?
Niet reageren op gefrustreerde trolletjes...quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:16 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Wat een zielige kotsbak ben jij ook zeg
Racistische teksten van de tribunes + gooien van een banaan naar Gervinho (dat zeiden ze bij BT Sport Engeland) + gooien van aanstekers en shit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Is allang verjaard. En wat is er nou werkelijk vandaag gebeurd?
Welke racistische teksten?quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Racistische teksten van de tribunes + gooien van een banaan naar Gervinho (dat zeiden ze bij BT Sport Engeland) + gooien van aanstekers en shit.
Wat spul op het veld en een incompetente scheids. Slechte combinatie.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Scusi, zijn de emoties en het bier. Ik bedoelde, niet genoeg gescoordquote:
Geen idee maar dat zeiden ze bij BT Sportquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Welke racistische teksten?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Racistische teksten van de tribunes + gooien van een banaan naar Gervinho (dat zeiden ze bij BT Sport Engeland) + gooien van aanstekers en shit.
Die banaan wordt, volgens de anaallisten van RTL, gezien als racistischquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Welke racistische teksten?
Ja van de tribune waar die banaan vandaan kwam. Mede daarom staakte hij ook, dat vertelden ze bij BT Sport net.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]![]()
Racistische teksten van de tribune?
Feyenoord was onderdeel van een grap van Bananasplit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Op een gegeven moment hoorde ik wel een aantal mensen een aap nadoen toen Gervinho aan de bal was.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die banaan wordt, volgens de anaallisten van RTL, gezien als racistisch
Heb ik eerlijk gezegd niet gehoord, maar kan het heel makkelijk gemist hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:20 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Op een gegeven moment hoorde ik wel een aantal mensen een aap nadoen toen Gervinho aan de bal was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |