Het is Uefa Maffia*quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:25 schreef Tortugal het volgende:
Uefa kennende wordt dit een reglementaire 3-0 overwinning voor Rome
Alsof Feyenoord überhaupt nog wat in te brengen hadquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:25 schreef Tortugal het volgende:
Uefa kennende wordt dit een reglementaire 3-0 overwinning voor Rome
Helemaal gezien de elleboog uit de eerste helftquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef 426451 het volgende:
Eerlijk gezegd, hij kon hem geven. Maar ik vind hem wel zwaar gestraft.
En de scheidsrechter is wel de weg kwijt.
Hij is extreem bang geloof ik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat de scheids het niet meer aankan.
Hij gaat liever weer bij de amateurs fluitenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hij is extreem bang geloof ik.
En toch deed die mongool hetquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef Collide het volgende:
Als je hem niet aan die gozer tegenover Kazim geeft dan kun je hem beter ook niet aan Tevrede geven.
Dat vraagt iedereen zich afquote:
Ja dan moet je gewoon geel geven, dan zit je altijd goed. Geen idee of hij ook in de rust te horen heeft gekregen dat het rood was.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En toch deed die mongool het...
gewoon terecht. Gestrekt been.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef 426451 het volgende:
Eerlijk gezegd, hij kon hem geven. Maar ik vind hem wel zwaar gestraft.
En de scheidsrechter is wel de weg kwijt.
Precies. Tokkies der Nederlandenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:30 schreef Herqules het volgende:
Supporters kunnen zich zoals gewoonlijk weer niet gedragen en het ligt weer aan de UEFA. M-m-m-maar wij deden echt niks!
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
AS Roma hooligans hebben gezworen in Rotterdam iets te zullen slopen dat net zo oud en historisch is als de monumentale fontein in Rome.
De Rotterdamse politie heeft derhalve toegezegd de laatste kampioensschaal van Feyenoord extra te zullen bewaken.
En dat om helemaal niets. Ik ben bang dat er na afloop nog wel het een en ander gebeurdquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar ja. Komende jaren geen Europa denk ik.
Ongelofelijk zeg. Wat een mongool van een scheids.
Oh nu ligt het aan de media tjongejonge het ligt ook overal aan behalve aan Feyenoord zelfquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:30 schreef Akilla het volgende:
Dat je een thuisfluiter bent oké, maar een uit-fluiter heb ik nog nooit van gehoord...
Het was weer leuk een keer Europees... Maar ik denk dat als de media het roma "incident" niet zo overdreven had, dan hadden we scheids niet zo tegen...
Dit. Het was dat die Roma speler niet met zijn voet vast stond in de grond.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
gewoon terecht. Gestrekt been.
Die verontwaardoging hier.
Dat zal vast wel meevallenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar ja. Komende jaren geen Europa denk ik.
Ongelofelijk zeg. Wat een mongool van een scheids.
gebeurtquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:31 schreef eight het volgende:
[..]
En dat om helemaal niets. Ik ben bang dat er na afloop nog wel het een en ander gebeurd
Origineel hoorquote:
Kan wel zijn, maar dan had hij in de eerste helft ook rood moeten geven aan De Rossi... dit is gewoon een inconsequente amateur die niet geschikt is voor dit soort wedstrijden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef PicoMMP het volgende:
Het is weer de schuld van de scheids natuurlijk.
Rood was terecht trouwens.
Topshowquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef XSbig het volgende:
Ik zit hier echt te trillen van kwaadheid.
gaat over een wit lint, grensrechter is geraaktquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef bamibij het volgende:
Die ophef over de banaan.... je zou er bijna racistisch van wordenwat een mongolen
misschien heeft ie een gekleurde pleegmoeder.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef GizartFRL het volgende:
Het leek net of de scheids elk moment in huilen uit kon barsten.
Echt hequote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh nu ligt het aan de media tjongejonge het ligt ook overal aan behalve aan Feyenoord zelf
Scheidsrechter kan ook niet alles zien, kan hij weinig aan doen lijkt mij. En als hij expres gaat compenseren om het goed te maken doet hij zijn werk niet goed, zo simpel is hetquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar dan had hij in de eerste helft ook rood moeten geven aan De Rossi... dit is gewoon een inconsequente amateur die niet geschikt is voor dit soort wedstrijden.
Dit ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Eerst dat gezeik in Rome en nu staken... 3 jaar gok ik.. helaas
Welnee hooguit een boete, dat gedoe in Rome heeft de UEFA niks mee te makenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Eerst dat gezeik in Rome en nu staken... 3 jaar gok ik.. helaas
gewoon je verlies nemen en de tegenstander van het veld af schoppen... Mikken op knieën enzoquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Scheidsrechter kan ook niet alles zien, kan hij weinig aan doen lijkt mij. En als hij expres gaat compenseren om het goed te maken doet hij zijn werk niet goed, zo simpel is het
Hoe bedoel je? In Roma is er niets gebeurd in het stadion.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja ga lekker simpel doen, 1 post zou ik ook specifiek reageren...quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh nu ligt het aan de media tjongejonge het ligt ook overal aan behalve aan Feyenoord zelf
Banaanhangwagens vol.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er al banaanvragen geweest?
stoer zeg.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
gewoon je verlies nemen en de tegenstander van het veld af schoppen... Mikken op knieën enzo
Optelsom, Feyenoord had ook al een voorwaardelijke straf vanwege Nancy. En daarvoor was er nog een keer iets.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
Eens.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:36 schreef Herqules het volgende:
Lekker boeiend allemaal. Feyenoord heeft toch niks te zoeken in Europa.
Reken maar dat ze not amused waren.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Welnee hooguit een boete, dat gedoe in Rome heeft de UEFA niks mee te maken
nee hoor. maar hou jezelf dat vooral voor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is van hetzelfde niveau als jouw posts
Ja het is zwaar overdreven (vind ik) en er is slechts één kant van het verhaal uitgelicht, maar om meteen te roepen dat de beslissingen van de scheidsrechter daardoor beïnvloed zijn is absurd en krankzinnigquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:35 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ja ga lekker simpel doen, 1 post zou ik ook specifiek reageren...
Ik heb al gezegd dat we gewoon niet goed genoeg zijn, maar je kan moeilijk gaan ontkennen dat het zwaar overdreven is in de media en het er heel erg op lijkt of er instructies oid zijn mee gegeven...
kloptquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen enkele NL club, maar dat blijkt elk jaar weer.
Ik mag toch aannemen dat ze bij de Uefa ook niet gek zijn en zien dat die scheidsrechter er helemaal niks van bakt,quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:36 schreef eight het volgende:
[..]
Reken maar dat ze not amused waren.
Wat heeft PSV gemaakt?quote:
Omdat Boula weer iets raars doet in de verdediging?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:37 schreef macca728 het volgende:
als Feyenoord gelijk maakt krijgt Roma een penalty, geheid
Dacht dat dit 'm was.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
Gooier banaan is bekend:
[ afbeelding ]
Dat ligt aan de knikkers, niet aan de teams.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen enkele NL club, maar dat blijkt elk jaar weer.
Die is eruit voor Manuquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Omdat Boula weer iets raars doet in de verdediging?
Schaadt wel enigszins de naam van het voetbal ja dus zou kunnen dat het enigszins meespeelt, maar kan me niet voorstellen dat het heel zwaar weegtquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:36 schreef eight het volgende:
[..]
Reken maar dat ze not amused waren.
.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja het is zwaar overdreven (vind ik) en er is slechts één kant van het verhaal uitgelicht, maar om meteen te roepen dat de beslissingen van de scheidsrechter daardoor beïnvloed zijn is absurd en krankzinnig
Ik zie de FIFA er wel voor aan om een scheidsrechter te instrueren nav de rellen waar ze niets aan kunnen bestraffen... De UEFA, geen idee. Maar blijft wel onderdeel van de FIFA.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja het is zwaar overdreven (vind ik) en er is slechts één kant van het verhaal uitgelicht, maar om meteen te roepen dat de beslissingen van de scheidsrechter daardoor beïnvloed zijn is absurd en krankzinnig
Als je er zo over denkt zal je een heel zwaar leven hebbenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:39 schreef Akilla het volgende:
[..]
.
Je kan moeilijk zeggen dat het geen invloed heeft. Ik heb alleen maar rare beslissingen gezien
Je hebt gelijk, hopen op 1-1quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:39 schreef Anosmos het volgende:
Deze wedstrijd is kansloos. Echt nul kans op winst...
Mooi. En Te Vrede kan nu Manu niet meer in de weg lopen.quote:
Ze hadden wel kans maar dan moet je niet bang gaan voetballenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:39 schreef Anosmos het volgende:
Deze wedstrijd is kansloos. Echt nul kans op winst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |