Deze?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:21 schreef KingRoland het volgende:
Als iemand nog 1 keer die gif van die lachende man post he. Bluf nog 1 keer.
Als dit rood is, dan was er wel meer rood deze wedstrijd.quote:
Tip pak als feyenoord nog 3 rode kaarten dan wordt de wedstrijd op sportieve gronden gestaakt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Trap dat Feyenoord gewoon 5 jaar uit Europa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:23 schreef Drolflap het volgende:
Wat had ik graag Sierd gehad als commentator bij deze wedstrijd
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:23 schreef Flippiee het volgende:
Hoezo wordt er gestaakt?Ik heb het even gemist denk ik.
quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:23 schreef Flippiee het volgende:
Hoezo wordt er gestaakt?Ik heb het even gemist denk ik.
Het is inmiddels een affluiting.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:24 schreef Saekerhett het volgende:
Slaat toch gvd nergens op. Wat een verschrikkelijke aanfluiting.
Pak rode watermeloen dan laat je zien dat je pro bentquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:24 schreef TommyGun het volgende:
Ah staken nice, kan ik meer fruit halen (no racism).
Wat is hier aan de hand dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:24 schreef Trebo het volgende:
Feyenoordfans laten zich van hun beste kant zien.
Wat doen ze dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:24 schreef Trebo het volgende:
Feyenoordfans laten zich van hun beste kant zien.
En het kolkt niet eensquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:24 schreef Collide het volgende:
Scheidsrechter heeft het totaal niet in de hand. Al vanaf het begin niet.
feyenoord is gewoon een kut clubquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:25 schreef droommoord het volgende:
wat is er nou allemaal aan de hand, snap er niets meer van?
Feyenoord fans hebben de scheids beledigd.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:25 schreef droommoord het volgende:
Zooi op het veld gegooid en een hoop gejoel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:25 schreef droommoord het volgende:
Ja leuk. Gini die de schaal omhoog houdt en 100 feyenoorders die op hem af sprinten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:25 schreef Cavaliers het volgende:
Ik hoop zo hard dat we in de Kuip kampioen worden he.
quote:"Natuurlijk moet je altijd een beetje opletten, maar ik ga ervan uit dat onze supporters hun gezonde verstand gebruiken en er gewoon een groot feest van maken."
Met zn Ajax onderbroek aanquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Aboutaleb realiseert zich opeens dat hij in de Kuip is?
Ja, jullie hebben je al wekenlang triest gedragen. En nu ben je nog MAD ook?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:26 schreef TheSolution het volgende:
Wat triest dit man, Feyenoord wordt ook altijd aan alle kanten genaaid
twitter:vkwillemvissers twitterde op donderdag 26-02-2015 om 22:26:57Rood voor Te Vrede (onnozel, te laat inkomen) is te billijken, maar zo'n slechte, inconsequente scheidsrechter is een aanfluiting. #feyrom reageer retweet
ach gossiequote:Op donderdag 26 februari 2015 22:26 schreef TheSolution het volgende:
Wat triest dit man, Feyenoord wordt ook altijd aan alle kanten genaaid
Hoi Alors.quote:
De Duitsers namen alvast voorzorgsmaatregelen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef TommyGun het volgende:
Niet te hopen dat hooligans nu allerlei mooie monumenten in Rotterd... oh wacht...
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben je al wekenlang triest gedragen. En nu ben je nog MAD ook?
Trieste gast ben jij.
Binnensmonds overgegeven omdat ik het eens ben met Willem Vissers.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:vkwillemvissers twitterde op donderdag 26-02-2015 om 22:26:57Rood voor Te Vrede (onnozel, te laat inkomen) is te billijken, maar zo'n slechte, inconsequente scheidsrechter is een aanfluiting. #feyrom reageer retweet
Gewoon Elvis Manu even laten streetdancen op de middencirkel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
Had Feyenoord maar een van der Sar
Jongens.. kappuh met die shit!
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef PicoMMP het volgende:
Feyenoord tokkies zagen een sjaaltje en werden gek
[ afbeelding ]
AS Roma hooligans hebben gezworen in Rotterdam iets te zullen slopen dat net zo oud en historisch is als de monumentale fontein in Rome.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef TommyGun het volgende:
Niet te hopen dat hooligans nu allerlei mooie monumenten in Rotterd... oh wacht...
Beide hebben er niets te zoeken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef ZaZoe het volgende:
Nou...., doe voorlopig maar ff alleen PSV en Ajax in de CL
Wat doen ze dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoordfansje bent al negatief in het nieuws en dan doe je een schepje bovenop.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Bedankt voor de snelle gif
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
AS Roma hooligans hebben gezworen in Rotterdam iets te zullen slopen dat net zo oud en historisch is als de monumentale fontein in Rome.
De Rotterdamse politie heeft derhalve toegezegd de laatste kampioensschaal van Feyenoord extra te zullen bewaken.
Ik hoop dat je net voor de poorten van de hel wordt weggesleept door Jezus.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Binnensmonds overgegeven omdat ik het eens ben met Willem Vissers.
7/10quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
AS Roma hooligans hebben gezworen in Rotterdam iets te zullen slopen dat net zo oud en historisch is als de monumentale fontein in Rome.
De Rotterdamse politie heeft derhalve toegezegd de laatste kampioensschaal van Feyenoord extra te zullen bewaken.
Jullie zijn gewoon een tokkiepubliek. Eerst een beetje een fonteintje slopen en nu jullie eigen stadion slopenquote:
[..]
Goeie.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tsja wat moet ik ervan zeggen. Flopshow, flopscheids. De rest wil je volgens mij niet eens zien.quote:
Scheidsrechter heeft het niet in de hand.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:29 schreef Sunri5e het volgende:
Kan iemand vertellen waarom er nou gestaakt is....?
Ik geloof niet dat je er heel bang voor hoeft te zijn dat het snel anders wordt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef ZaZoe het volgende:
Nou...., doe voorlopig maar ff alleen PSV en Ajax in de CL
hier is men het tokkiepubliek gewend.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Het verschil tussen de reacties in ons land en in het buitenland is enorm.
Reacties buitenland ?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Het verschil tussen de reacties in ons land en in het buitenland is enorm.
Gaat het Mexi?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goeie.
Post ook even in het Feyenoordtopic
Walgelijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je net voor de poorten van de hel wordt weggesleept door Jezus.
Nee. Ik ben gefrustreerd.quote:
[..]
Zondag mag je gefrustreerd zijn na de 0-4.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Ik ben gefrustreerd.
linkshandige hiero. Echt een kut scheidsquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:30 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Ajacied hiero, maar wat een ******kneus die scheids. Verneukt gvd de hele wedstrijd man. Feyenoord moest komen, heerlijke wedstrijd was het geworden. Neerklappen die kut hond.
Kuipers is gewoon top scheidsquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
Even serieus, ik vind Kuipers een gigantische paardenlul die niet thuishoort op een voetbalveld, zeker niet als scheidsrechter, maar vergeleken met wat we om de zoveel tijd in Europa aantreffen, is het de beste scheidsrechter ooit.
daar had er minstens eentje af gemogen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:30 schreef JagerJanssen het volgende:
Christus wat wordt Feyenoord hier benadeeld zeg. Als deze kaart al rood was had er al minstens een Roma speler van het veld af gemoeten.
Ik kan toch nog lachen op deze avond, bedanktquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:30 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Ajacied hiero, maar wat een ******kneus die scheids. Verneukt gvd de hele wedstrijd man. Feyenoord moest komen, heerlijke wedstrijd was het geworden. Neerklappen die kut hond.
Wat heeft de VVD er nou weer mee te maken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:31 schreef Collide het volgende:
Zou topshow zijn als Rutte de spelers van het veld haalt.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
linkshandige hiero. Echt een kut scheids
Rustig jongenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon een tokkiepubliek. Eerst een beetje een fonteintje slopen en nu jullie eigen stadion slopen
Die zitten met een stijve jandoedel kwaad te reageren op het gedrag van de Feyenoordfans.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:31 schreef Tjacka het volgende:
Wat zijn de reacties in het buitenland dan?
Sorry, ik liet me even gaanquote:
Zo is 't.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vandaar dat 'ie wekelijks staat te blunderen in Enschede en Arnhem.
In stadion is nog niets gesloopt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon een tokkiepubliek. Eerst een beetje een fonteintje slopen en nu jullie eigen stadion slopen
"Ghamazgha kulikeloi dwa kmas Feyenoord"quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:31 schreef Tjacka het volgende:
Wat zijn de reacties in het buitenland dan?
Uit welke landen dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zitten met een stijve jandoedel kwaad te reageren op het gedrag van de Feyenoordfans.
Dat wordt de club 3 jaar geschorst.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:31 schreef Collide het volgende:
Zou topshow zijn als Rutte de spelers van het veld haalt.
Keiharde erecties alom.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zitten met een stijve jandoedel kwaad te reageren op het gedrag van de Feyenoordfans.
Die taal neem ik niet serieus.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Ghamazgha kulikeloi dwa kmas Feyenoord"
- Aboriginals van de Hoeloe-stam in centraal Australië
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:
Fredsj?quote:
0-1, rood Te Vrede, Kazim geblesseerd en dadelijk gaan ze met elkaar op de vuist aangezien het momenteel gestaakt is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef FL_Freak het volgende:
Ik schakel net in. Wat is er gebeurd ?
Oorlog, ME op het veld, bananen, vuurwerk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef FL_Freak het volgende:
Dit ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:30 schreef Houtenbeen het volgende:
Dankjewel Feyenoord, nu krijgen we dit op twitter:
[ afbeelding ]
twitter:UberFootFact twitterde op donderdag 26-02-2015 om 22:03:05Feyenoord fans just threw a plastic banana at Gervinho. Horrible behaviour. http://t.co/Fqe0xNrbXS reageer retweet
twitter:br_uk twitterde op donderdag 26-02-2015 om 21:55:20Awful scene: Feyenoord fans have apparently thrown a giant banana at Roma’s Gervinho. (h/t @ActuFoot_) http://t.co/9SEjSE2TDq reageer retweet
Donder op, ik hoef geen successupportersquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens zullen we allemaal voor PSV worden?
Haha, hahaha, hahahahahahaha...quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens zullen we allemaal voor PSV worden?
Topshowquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef FL_Freak het volgende:
Was ook maar een garpje. PSV is te goed voor zequote:Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Donder op, ik hoef geen successupporters
Heeft Chelsea nog wat gedaan na dat metro incident?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dit ja.twitter:UberFootFact twitterde op donderdag 26-02-2015 om 22:03:05Feyenoord fans just threw a plastic banana at Gervinho. Horrible behaviour. http://t.co/Fqe0xNrbXS reageer retweet
twitter:br_uk twitterde op donderdag 26-02-2015 om 21:55:20Awful scene: Feyenoord fans have apparently thrown a giant banana at Roma’s Gervinho. (h/t @ActuFoot_) http://t.co/9SEjSE2TDq reageer retweet
die kerel die dat gezegd heeft wordt binnen het Australische voetbalanalisten wereldje niet serieus genomen. Beetje de jan van halst zonder Pierroquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus nog kutter dan bezig zijn met mijn afstudeeropdracht?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Tsja wat moet ik ervan zeggen. Flopshow, flopscheids. De rest wil je volgens mij niet eens zien.
Stop it or i'll shoot youquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
KAPPEN JONGENS, FUCK OFF, NOT RIGHT RRRAAAAAAA
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef Pedroso het volgende:
Zonde zeg, Feyenoord was heer en meester en kreeg de ene kans na de andere kans. Het was wachten op de 1-1, 2-1 en 3-1.
Nu met 10 man door een schwalbe van een Italiaan kan het wel eens keren.
Kan iemand mij uitleggen waarom deze AZ supporter lacht?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Haha, hahaha, hahahahahahaha...
Ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft Chelsea nog wat gedaan na dat metro incident?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
KRAKAKAAAAAAAAquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stop it or i'll shoot you
Krakakaaaaaaaaaaa
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wie komt daar nu ineens het veld op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
Ach, het ding was toch al stuk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die kerel uitgenodigd. Net alsof die ff blij langs komt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft Chelsea nog wat gedaan na dat metro incident?
Edwin in de WarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie stadion? Niet best inderdaad.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:35 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ach, het ding was toch al stuk.
Een van de mooiste momenten in het geschiedenis van het Nederlandse profvoetbal. Die toespraak kan zo in het boek van 60 jaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
What can change the nature of a man?
Puur goud.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Topshow
- Kansen over en weer
- Kazim dood
- Rutten mad
- Banaan op veld
- Racisme
- Rood voor te vrede
- Rutten/Hooligans mad
- Scheids bang; staakt wedstrijd.
- Scheids is een totaal faalpakket.
Meer dan 1 persoon. Die gasten moeten ze in een hok met Bubba opsluiten of zoals ze in China doen martelen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:35 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ja, die kerel uitgenodigd. Net alsof die ff blij langs komt.
Wat zei hij toen alweer. Kappen met de shit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan allemaal Nederlanders die uitleggen dat het echt niet racistisch is maar gewoon een strandbal-idee... Neem dan een fucking strandbal mee in plaats van een banaanquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dit ja.twitter:UberFootFact twitterde op donderdag 26-02-2015 om 22:03:05Feyenoord fans just threw a plastic banana at Gervinho. Horrible behaviour. http://t.co/Fqe0xNrbXS reageer retweet
![]()
En toen die 5-1, zelfs de spelers kapten ermee na die speech.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:36 schreef Collide het volgende:
Kappen met die shit, het is niet leuk.
Ik vond je opmerking grappigquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen waarom deze AZ supporter lacht?
Ik weet niet hoe kut je afstudeeropdracht is. Maar sterkte iigquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus nog kutter dan bezig zijn met mijn afstudeeropdracht?
Je kan het publiek niet aanspreken als het publiek niet aanspreekbaar is van de drugs.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:36 schreef Rabieluh het volgende:
Boetius moet even het publiek toespreken.
Goed idee, ze luisteren we naar zo'n gangster, kun je wel zien dat hij gangster is door die dikke grill in zijn mond.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:36 schreef Rabieluh het volgende:
Boetius moet even het publiek toespreken.
Ik heb laatst die hele wedstrijd teruggekeken en Van der Sar was echt een fijn komisch intermezzo.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:36 schreef Collide het volgende:
Kappen met die shit, het is niet leuk.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:37 schreef raptorix het volgende:
Krijg net een SMS van een vriend van me dat boze italianen de afdeling fonteinen bij de Intratuin in Rottrdam aan het plunderen zijn.
Vooruit 5,5/10 omdat ik al in een goede bui benquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:37 schreef raptorix het volgende:
Krijg net een SMS van een vriend van me dat boze italianen de afdeling fonteinen bij de Intratuin in Rottrdam aan het plunderen zijn.
Zeg dan niks dom stuk stront.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
En dan allemaal Nederlanders die uitleggen dat het echt niet racistisch is maar gewoon een strandbal-idee... Neem dan een fucking strandbal mee in plaats van een banaan
quote:Herinneren we ons de slogan 'Bring Back the Banana's' nog? Verwijzend naar de tientallen opblaas bananen die in de jaren '80 en '90 wekelijks de tribunes van De Kuip sierden was deze slogan op menig Feyenoord fansite te lezen. Bedoeld om die fel gele bananen weer op de tribunes te doen herrijzen. Helaas zijn er anno 2013 nog nauwelijks bananen te bekennen in De Kuip. En dat is natuurlijk zonde, want die gele bananen zouden nooit mogen uitsterven. Dus voelde we ons min of meer verplicht om iets voor de bananen te doen, omdat nostalgie gewoon tof is
twitter:Fredsalf twitterde op donderdag 26-02-2015 om 22:36:19Feyenoord brengt twee wisselspelers in het veld. #feyasr http://t.co/VC9PnHKYYS reageer retweet
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zeg dan niks dom stuk stront.
[..]
Wat flauw.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:38 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Fredsalf twitterde op donderdag 26-02-2015 om 22:36:19Feyenoord brengt twee wisselspelers in het veld. #feyasr http://t.co/VC9PnHKYYS reageer retweet
Ik loop het bij een Gynaecoloog.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe kut je afstudeeropdracht is. Maar sterkte iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Dat fluitconcert is wel echt de druppel ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
En nog een fluitconcert, god ze willen echt die boete he.
Prima, pak jij toch lekker de trein naar het oosten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik lever na deze schandalige vertoning morgen mijn NL paspoort weer in.
Afreageren? Nee, jou corrigeren met je uitspraken die nergens op slaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]Beetje afreageren, achterlijke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |