Dat zal de spanning zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:32 schreef tralalala het volgende:
Waarom zijn de supporters zo stil, heb ik iets gemist?
Extreem.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:32 schreef Isane het volgende:
Dit is leuker dan de Champions League
dat is een bandjequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:32 schreef tralalala het volgende:
Waarom zijn de supporters zo stil, heb ik iets gemist?
wiesowiequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:32 schreef Isane het volgende:
Vaak zo.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:32 schreef Isane het volgende:
quote:
quote:Feyenoord heeft dit seizoen vijftien wedstrijden gespeeld met een dode spits. Het gaat om een 28-jarige Britse Turk. Zijn dood werd zondag vastgesteld toen hij na Ajax-Feyenoord weigerde om Jasper Cillessen een hand te geven. Ondanks zijn overlijden hoeft de spits niet te vrezen voor zijn basisplaats. Volgens coach Fred Rutten hebben de Rotterdammers geen goed alternatief voor de spitspositie.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:34 schreef Slobeend het volgende:
Achahbar er in, niet Te Vrede aub.
Bedankt dokterquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zweepslagje Kazim denk ik.
Kan best wel eens tot april duren voor hij weer speelt
Daar gaat de titelquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zweepslagje Kazim denk ik.
Kan best wel eens tot april duren voor hij weer speelt
Jij moet waarzegger worden man.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Kazim gaat rood pakken.
Markeer je beeldscherm als dit ook denkt.
Ik zeg niets.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:36 schreef Collide het volgende:
[..]
Jij moet waarzegger worden man.
Dit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Raymond Verheijen zal het wel wijten aan de trainingen van Fredsj Rutten
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als te Vrede er 2 maakt deze wedstrijd schijt ik op de deurmat van mijn buurman.
ha je hebt geen buurman. mooi makkelijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als te Vrede er 2 maakt deze wedstrijd schijt ik op de deurmat van mijn buurman.
Moet wel legitiem zijn, er staat namelijk dat het géén grap is.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:37 schreef dimmak het volgende:
Is er al een GIF van die reactie van Rutten?
Ik heb er tweequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:38 schreef Isane het volgende:
[..]
ha je hebt geen buurman. mooi makkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hutchinsonquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan na de wedstrijd nog.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:39 schreef Collide het volgende:
Kazim baalt echt, hij had graag nog eventjes willen vechten.
Die komt in de rust nog wel met wat krukken zwaaien in de catacomben.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:39 schreef Collide het volgende:
Kazim baalt echt, hij had graag nog eventjes willen vechten.
Kazim is er af.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:39 schreef Pedroso het volgende:
Is er een begrafenis in de Kuip ? Zo stil.
Echte mannen huilen om drie dingen.quote:
2010 belde, ze willen hun grap terug.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:39 schreef Pedroso het volgende:
SMOOFquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik was eerder en jij krijgt de eer....
Af en toe is er minder geluid dan in het stadion van Legia net.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:39 schreef Pedroso het volgende:
Dat is het punt niet. Besiktas door welquote:
Sorryquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik was eerder en jij krijgt de eer....
Of gelijk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:42 schreef Collide het volgende:
Als Feyenoord doorgaat dan verliest Roma van een B-elftal van Feyenoord.
Lolquote:
Ze missen Strootopperhoofdquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:42 schreef Collide het volgende:
Als Feyenoord doorgaat dan verliest Roma van een B-elftal van Feyenoord.
ach mooi tochquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:44 schreef tralalala het volgende:
Die boze debieltjes altijd op de eerste rij![]()
![]()
Mooi man. Schuim in de mondhoeken allesquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:44 schreef tralalala het volgende:
Die boze debieltjes altijd op de eerste rij![]()
![]()
Dat sowiesoquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi man. Schuim in de mondhoeken alles
Dit heb je van mij.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi man. Schuim in de mondhoeken alles
Nee, hij liep mistig te zijn, daarom miste hij.quote:
Kwart van de e igen selectie is donkerquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:46 schreef Isane het volgende:
supporters geen bananen op het veld gooien, bedankt
Wat lul jij nou Belgenbasher. Over twee wedstrijden Anderlecht gewoon beter. Dankzij het fantastisch jeugdbeleid. En nu ook de U21 barca uitgeschakeld.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jank niet zo...Dinamo was 3 klassen beter.
Vind jij dit racistisch, LB?quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:47 schreef Collide het volgende:
In Roma lag trouwens heel het uitvak vol met bananen, daar hoorde je niemand over.
door vermeer.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:47 schreef Evertjan het volgende:
door wie was die banaan op het veld gegooid?
schapen en zoquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:47 schreef Rabieluh het volgende:
Er toch wel vaker opblaasbare objecten het veld op in de Kuip.
u mad broquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon opeten. Ja toch.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon opeten. Ja toch.
Belgenbasher haha...quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:46 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Wat lul jij nou Belgenbasher. Over twee wedstrijden Anderlecht gewoon beter. Dankzij het fantastisch jeugdbeleid. En nu ook de U21 barca uitgeschakeld.
of watermeloenenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:48 schreef Evertjan het volgende:
gooi dan emmers met KFC kip op het veld
Barca onder 21 stelt niet veel voor hoor, Ajax had er ook geen moeite mee.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:46 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Wat lul jij nou Belgenbasher. Over twee wedstrijden Anderlecht gewoon beter. Dankzij het fantastisch jeugdbeleid. En nu ook de U21 barca uitgeschakeld.
En toen zat er ricin in de banaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon opeten. Ja toch.
echt?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie geschorst bij een volgend duel, oei.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon opeten. Ja toch.
Ach, is toch voorronde oostblok.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie geschorst bij een volgend duel, oei.
Vorig jaarm met zeven identieke spelers het tornooi gewonnen nochtans.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Barca onder 21 stelt niet veel voor hoor, Ajax had er ook geen moeite mee.
Of een vliegtuig.quote:
Zo goed dat ze er gelijk uit liggen...niet alles geloven wat de Belgisch pers schrijftquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:46 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Of een gouden $ ketting.quote:
mongoolquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:48 schreef IMVHI het volgende:
Die overgevoeligheid voor racisme tegenwoordig. Je zou er bijna zelf racistisch van worden.
Enige juiste antwoord.quote:
De volgende banaan zit gif inquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon opeten. Ja toch.
*vindtquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:49 schreef Againzender het volgende:
als de scheids dit racsisme vind zegt dat meer over hem zelf
Mehquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind jij dit racistisch, LB?
Zie ik zo gebeuren.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:48 schreef Collide het volgende:
Straks scoort Feyenoord er 3 en worden ze morgen uit het toernooi geknikkert door de UEFA vanwege racisme.
Zo! Een tweeling heb ik wel gezien, een zevenling zou erg bijzonder zijn, maar 7 IDENTIEKE spelers is wel heel speciaal!quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:49 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Vorig jaarm met zeven identieke spelers het tornooi gewonnen nochtans.
Is weleens gebeurd.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:48 schreef IMVHI het volgende:
Die overgevoeligheid voor racisme tegenwoordig. Je zou er bijna zelf racistisch van worden.
Wel een leuke ploeg heeft Anderlecht overigens. Jammer dat ze er uit liggen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:49 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Vorig jaarm met zeven identieke spelers het tornooi gewonnen nochtans.
Jij bent natuurlijk de kenner.quote:
Met de hooliganzen in het achterhoofd natuurlijk.quote:
kutquote:
Geeft niet, banaantje?quote:
Bedankt speldquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kabouter Buttplug, Rotterdams meest waardevolle cultuurschat, zal extra bescherming krijgen zolang supporters van AS Roma in Rotterdam verblijven. Plaatselijke kranten waarschuwen vandaag voor de wraak van ‘Romeinse barbaren’.
Naast Kabouter Buttplug kan ook ander Rotterdams cultureel erfgoed rekenen op extra bewaking. Ruim vijfhonderd man politie en ME worden in de jarenoude binnenstad ingezet om te voorkomen dat Italiaanse supporters urineren tegen de gevel van McDonalds aan de Coolsingel, de Primark aan het Zuidplein en het rechterbeen van Gerard Cox.
De voorzitter van de supportersvereniging van AS Roma begrijpt de vrees voor escalatie in de Maasstad, maar vindt wel dat alles in perspectief moet worden gezien: “Men zegt dat je het niet kunt maken om aan de cultuur en historie van een stad te komen, maar Rotterdam is een en al cultuur en historie. Dan mag je helemaal niets meer aanraken.”
De Kuipvrees is real.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:50 schreef Evertjan het volgende:
die Roma spelers zijn helemaal van slag in Italie zijn de stadions altijd half leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |