Jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:19 schreef Kingstown het volgende:
Moeten we nu gaan raden wat er op de puntjes in de TT moet staan?
Bij deze ... Fannquote:Op [quote]
[b]Op donderdag 26 februari 2015 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, is wel zo, dat doediemaar het effe weet enzo
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik hier zou vertellen wat ik allemaal heb uitgespookt in mijn leven, dan zou je Mo op slag een hele lieve- en fatsoenlijke jongeman vinden. Wat is MM trouwens stil de laatste week....
had ook gekund, maar was het eerste wat me te binnen schootquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op eigen risico neuken lijkt me wel toepasselijk. Had vast ook een hoop bezoekers getrokken.
Werkt het een beetje? Ik bedoel, krijg je er ook echt migraine van?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Sinds mijn verzekeraar mijn migrainepillen op de lijst met voorkeursmedicatie heeft gezet hoef ik alleen maar 6 of 9 euro apotheekkosten te betalen. Vorig jaar dus voor het eerst mijn Eigen Risico nauwelijks gebruikt en daar hoop ik voor dit jaar weer op.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee hoor King, dan vinden we jou ook een lul
Ik kaap nooit topics. Dat vind ik kinderachtig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:22 schreef FANN het volgende:
had ook gekund, maar was het eerste wat me te binnen schoot![]()
eigenlijk wilde ik doen 'dit topic betreden op eigen risico', maar dat had vast te lang geduurd en
dan ben je tegenwoordig al te laat met dat topic kapen
Je hebt meerdere persoonlijkheden?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Er is niks mis mee, om een lul te zijn. Dat went snel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn eigen risico heb ik elke jaar al redelijk snel op zeg maar, en als dit jaar net zo gaat als vorig jaar (kans is aanwezig) dan zal dit jaar geen uitzondering zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Sinds mijn verzekeraar mijn migrainepillen op de lijst met voorkeursmedicatie heeft gezet hoef ik alleen maar 6 of 9 euro apotheekkosten te betalen. Vorig jaar dus voor het eerst mijn Eigen Risico nauwelijks gebruikt en daar hoop ik voor dit jaar weer op.
MegaMindy?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ja, en waar is MM eigenlijk gebleven?
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ik maar uit het ziekenhuis blijf, dan komt het wel goed
Rest van het jaar gratis pillen scoren moet je maar denkenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:24 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Mijn eigen risico heb ik elke jaar al redelijk snel op zeg maar, en als dit jaar net zo gaat als vorig jaar (kans is aanwezig) dan zal dit jaar geen uitzondering zijn.
Maar wel eerst ¤370,- zelf betalenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Rest van het jaar gratis pillen scoren moet je maar denken
Tja, zit niks anders op...quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:26 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Maar wel eerst ¤370,- zelf betalen
als je het niet hebt, kan het ook in termijnen geloof ik...quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
1 endoscopie en daar gaat je hele eigen risico. Gewoon eigen risico in 1 keer betalen en de rest van het jaar heb je nergens last van.
Is me teveel gedoe, ik betaal het in 1 keer.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
als je het niet hebt, kan het ook in termijnen geloof ik...
Ik maak nooit begrotingenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
In mijn begroting neem ik altijd het volledige ER op. Zo had ik dus afgelopen jaar een flinke meevaller.
Dat is dus (op mijn woorden letten nu) minder verstandig,quote:
Ik zei het even in het algemeen belang... ik betaal het ook in 1x, maar soms heeft iemand het netquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is me teveel gedoe, ik betaal het in 1 keer.
Mijn inkomen wisselt nogal, dus ik moet er een beetje zicht op houden. Vaste lasten zijn sinds de verhuizing ook flink hogerquote:
Dat kan, daarom ook goed dat termijnen mogelijk is. Maar ik heb dat niet nodig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zei het even in het algemeen belang... ik betaal het ook in 1x, maar soms heeft iemand het net
effe niet liggen ofzo, kén gebeuren....
Nah, grofweg weet ik wel alle vaste lasten etc. maar er zijn altijd wel verassingen, zoalsquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is dus (op mijn woorden letten nu) minder verstandig,
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:26 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Als je weet dat je er toch over heen gaat kun je volgens mij het best de minste eigen bijdrage nemen, want de kortingen komen niet % overeen met het verminderde bedrag ...quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:26 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Mooi toch, altijd zorgen dat je een potje hebt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, grofweg weet ik wel alle vaste lasten etc. maar er zijn altijd wel verassingen, zoals
iets met de auto ofzo... daar hebben we dan een potje voor. Dus kan niet veel gebeuren.
als je er niet naast pist kan er niks gebeurenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi toch, altijd zorgen dat je een potje hebt.
Van mij?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kijk uit, voor je het weet is er iemand zwanger
Wat maakt het uit? Ik weet niet wat anderen wel en niet hebben, dus ik ga uit van wat ik voor mezelf prettiger vind.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar daar ging het effe niet om lullo
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
als je er niet naast pist kan er niks gebeuren
Heb ik aan gedacht.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Als je weet dat je er toch over heen gaat kun je volgens mij het best de minste eigen bijdrage nemen, want de kortingen komen niet % overeen met het verminderde bedrag ...
Vangen!!!quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit hier
I.d.d.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:36 schreef chufi het volgende:
Ik wil bog steeds een meer modulaire zorgstelsel .... Het is nog veel te veel gegeneraliseerd... Ik raak nooit zwanger en kraamhulp hoeft niet inmijn basis pakket bv
Ja toch en noch steeds zeuren over de ziektekosten... In de meeste landen van Europa is het gratis ...quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:16 schreef Kingstown het volgende:
. Wat is MM trouwens stil de laatste week....
Zolang ze maar niet steeds dat eigen risico groter maken. Want ze doen er elk jaar weer een flink bedrag bij.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch en noch steeds zeuren over de ziektekosten... In de meeste landen van Europa is het gratis ...
Wel de lasten maar niet de lusten?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit hier
Opgesloten, hij had het bordje niet gelezen "betreden op eigen risico"quote:
Je had er plezier aan willen beleven?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Wel de lasten maar niet de lusten?
Is weer eens wat anders
Doen ze toch wel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet steeds dat eigen risico groter maken. Want ze doen er elk jaar weer een flink bedrag bij.
het is 375 euro trouwens ik heb hem net uit zitten printenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:26 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
hoeft in de mijne ook niet maar ja....quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:36 schreef chufi het volgende:
Ik wil bog steeds een meer modulaire zorgstelsel .... Het is nog veel te veel gegeneraliseerd... Ik raak nooit zwanger en kraamhulp hoeft niet inmijn basis pakket bv
Ik heb geen ADHD maar die medicijnen worden ook 100% vergoed, gelukkig maar voorquote:
Alle medicatie die ik gebruik moet ik zelf betalen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
het is 375 euro trouwens ik heb hem net uit zitten printen
[..]
hoeft in de mijne ook niet maar ja....
[..]
Ik heb geen ADHD maar die medicijnen worden ook 100% vergoed, gelukkig maar voor
de mensen die ze nodig hebben, want zo kan je dan nog wel effe doorgaan....
Kun jij dan niet beter een 100+ topic voor jezelf aanmaken?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:50 schreef FANN het volgende:
Ik heb ook nog nooit brand gehad in huis maar ik betaal er al 100 jaar een verzekering voor,
kan niet anders, je kan moeilijk pas gaan betalen als de brand al is geblust
oh ik gelukkig (nog) niet maar er zijn wel veel dingen waar je nog een ''eigen bijdrage''quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:51 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Alle medicatie die ik gebruik moet ik zelf betalen.
Nou jah, bij wijze van sprekenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:52 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Kun jij dan niet beter een 100+ topic voor jezelf aanmaken?
Ja heb hier hetzelfde..quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:51 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Alle medicatie die ik gebruik moet ik zelf betalen.
Tandarts b.v., ondanks mijn uitgebreide verzekering daarvoor moet ik nog steeds merendeels zelf betalen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:52 schreef FANN het volgende:
[..]
oh ik gelukkig (nog) niet maar er zijn wel veel dingen waar je nog een ''eigen bijdrage''
moet betalen, ook zo'n leuke uitvinding
Op onze leeftijd ga je toch niet meer naar de tandarts?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:54 schreef JuupŠ het volgende:
Tandarts b.v., ondanks mijn uitgebreide verzekering daarvoor moet ik nog steeds merendeels zelf betalen.
Ja. ik ben tot 500 euro verzekerd, daarboven ben ik de lulquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:54 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Tandarts b.v., ondanks mijn uitgebreide verzekering daarvoor moet ik nog steeds merendeels zelf betalen.
Dat valt me dan weer mee ... Maar er moet ook niets aparts te gebeuren of ik ben de lul...quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:54 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Misschien in tegenstelling tot jou heb ik nog al mijn goed uitziende echte tandenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op onze leeftijd ga je toch niet meer naar de tandarts?
Ik zou overal plezier aan willen belevenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je had er plezier aan willen beleven?
ik ben wel jaloers op mijn neefjes en nichtjes, prachtige gebitten zonder ook maar één vullingquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:56 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Misschien in tegenstelling tot jou heb ik nog al mijn goed uitziende echte tanden
Ik heb wel vullingen, maar het ziet er allemaal gewoon nog goed uit gelukkig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben wel jaloers op mijn neefjes en nichtjes, prachtige gebitten zonder ook maar één vulling![]()
dat zal wel veranderen met die duren tandartskosten tegenwoordig....
Misschien moeten we dan eens gaan meetenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou overal plezier aan willen beleven
Houwen zo, een kroon of een brug kost je een vermogenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:59 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Ik heb wel vullingen, maar het ziet er allemaal gewoon nog goed uit gelukkig.
Toe maar ,.... Daar speelt meerquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan eens gaan meeten
Doe datquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar weet ik alles van (gelukkig niet bij mezelf).quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Houwen zo, een kroon of een brug kost je een vermogen
En minimaal 14 jaar Fokkerquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
D. is vast een jonkie... maar volgens mij is ie getrouwd
Ik dacht aan bijv. de tandartsquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb aan het einde van het jaar altijd even verkering met hemquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
D. is vast een jonkie... maar volgens mij is ie getrouwd
Maak je dan wel goede afspraken voor als je zwanger raakt?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah... onder de Kerstboom?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb aan het einde van het jaar altijd even verkering met hem
Nee, dat was met...ehhh....nouja, iemand in het T2000 topic waar ik niet tussen wilde komenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb aan het einde van het jaar altijd even verkering met hem
Ik ken hier ook een tandarts, maar ik zie 'm niet zo vaakquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken er nog wel 1 in het Noorden des Lands.....
Zit een abortus trouwens in het basispakket? vraag ik me ineens afquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Maak je dan wel goede afspraken voor als je zwanger raakt?
Oh ja, jij had het afgelopen jaar een beetje verpest, toen moest ik er eentje bij gaan zoekenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat was met...ehhh....nouja, iemand in het T2000 topic waar ik niet tussen wilde komen
Geen flauw idee. Ik heb het ook niet echt nodig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:05 schreef FANN het volgende:
Zit een abortus trouwens in het basispakket? vraag ik me ineens af![]()
Niet dat ik er eentje nodig heb, maar gewoon omdat een bevalling er wél in zit toch?
In plaats vanquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh ja, jij had het afgelopen jaar een beetje verpest, toen moest ik er eentje bij gaan zoeken
zit er inquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik heb het ook niet echt nodig.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Zit een abortus trouwens in het basispakket? vraag ik me ineens af![]()
Niet dat ik er eentje nodig heb, maar gewoon omdat een bevalling er wél in zit toch?
quote:Wordt een abortus vergoed vanuit de zorgverzekering?
Abortus in een kliniek wordt vergoed op grond van de AWBZ, de Algemene Wet Bijzondere Ziektekosten. Wordt de abortus in een ziekenhuis uitgevoerd dan declareert het ziekenhuis dit bij de zorgverzekering van de vrouw. De basisverzekering vergoedt de abortus. Wilt u meer informatie over abortus of wilt u met iemand praten neem dan contact op met Siriz.
Alcoholvrij bier ook niet, al schijnen er een paar buitenlandse bieren te zijn die wel heerlijk smaken (ik wil ze wel eens bestellen bij de importeur hiervan, maar voordat ik dat doe wil ik het eigenlijk wel eerst eens proeven, anders kan ik later alle bestelde flessen ā ¤3,70 p/s weggooien).quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:13 schreef FANN het volgende:
Weet je wat écht niet te zuipen is?
alcoholvrije wijngadverdamme
ik dacht effe proberen...
Neequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maak je het nou via deze chat uit?
Alcoholvrij bier ben ik nu aan gewendquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:16 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Alcoholvrij bier ook niet, al schijnen er een paar buitenlandse bieren te zijn die wel heerlijk smaken (ik wil ze wel eens bestellen bij de importeur hiervan, maar voordat ik dat doe wil ik het eigenlijk wel eerst eens proeven, anders kan ik later alle bestelde flessen ā ¤3,70 p/s weggooien).
Ja Radlerquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:19 schreef D. het volgende:
Ik snap alcoholvrij bier niet
Als ik alcoholvrij wil drinken zijn er genoeg soorten drankjes beschikbaar
Apenheul geweest ?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:21 schreef sacha het volgende:
vandaag dagje aapjes kijken gedaan![]()
genieten
Ik vind de een biertje wel lekker af en toe, maar ik mag geen alcohol vanwege medicijnen enquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:19 schreef D. het volgende:
Ik snap alcoholvrij bier niet
Als ik alcoholvrij wil drinken zijn er genoeg soorten drankjes beschikbaar
Hebben ze nu een beetje de ruimte in Artis tegenwoordig?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:21 schreef sacha het volgende:
vandaag dagje aapjes kijken gedaan![]()
genieten
Ja, ik snap dat dus wel. Zijn we het vandaag toch 1 x wel weer met elkaar eens. Als jij het wel lekker vindt dan drink je het. Prima toch.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind de een biertje wel lekker af en toe, maar ik mag geen alcohol vanwege medicijnen en
alcoholvrij bier smaakt toch wel naar bier als je het eenmaal gewend ben en die Griek dronk
vroeger ook wel een een biertje bij het eten, maar die heeft rare werktijden, dus als
hij straks wakker wordt en een biertje bij zijn eten wil, dan kan dat nu wél, maar als er
alcohol in it kan het niet, want daarna moet ie de auto in en dan nog werken, dus ou niet o slim ijn...
snap ie?
Uiteraardquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Hou je het een beetje vol D., zo zonder alcohol?
preciesquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat dus wel. Zijn we het vandaag toch 1 x wel weer met elkaar eens. Als jij het wel lekker vindt dan drink je het. Prima toch.
Dat vind ik dan weer niet lekker, maar dat hoeft ook helemaal niet als jij het drinkt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
precies![]()
en nu heb ik ditte
die rooie, die is lekker![]()
[ afbeelding ]
Nee, dat is wel prettig toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet lekker, maar dat hoeft ook helemaal niet als jij het drinkt.
Ik snap het enigszins, alleen zie ik mezelf nooit zo'n nep-biertje drinkenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind de een biertje wel lekker af en toe, maar ik mag geen alcohol vanwege medicijnen en
alcoholvrij bier smaakt toch wel naar bier als je het eenmaal gewend ben en die Griek dronk
vroeger ook wel een een biertje bij het eten, maar die heeft rare werktijden, dus als
hij straks wakker wordt en een biertje bij zijn eten wil, dan kan dat nu wél, maar als er
alcohol in it kan het niet, want daarna moet ie de auto in en dan nog werken, dus ou niet o slim ijn...
snap ie?
Mooi zo. Met chocola lukt het nog niet zo goed. Nu is het weer oo, maar over een paar dagen koop ik het vast wel weerquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteraard
Behalve in de weekenden even de gedachte dat ik wel wat zou lusten kost het weinig moeite
genoeg ruimte en een baby aapquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Hebben ze nu een beetje de ruimte in Artis tegenwoordig?![]()
Ik heb nog steeds een trauma van die grote mensen gorilla in die glazen kooi
Pfff wat een opluchtingquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als iemand Radler niet lekker vindt, dan drinkt het gewoon niet. Ik heb daar helemaal geen problemen mee.
Zeker weten, we drinken wat we zelf lekker vinden.quote:
ah... dus is gelukkig wel verbeterd... babyaapjesquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:27 schreef sacha het volgende:
[..]
genoeg ruimte en een baby aap![]()
die beesten weten niet beter...
(zeg ik dan maar)
Dat valt je dan wel weer mee van mij.quote:
Aanname Mo je kan niet weten wat of hoe ik over je denkquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat valt je dan wel weer mee van mij.
Ik had alleen in mijn puberteit een behoefte aan chocoladequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mooi zo. Met chocola lukt het nog niet zo goed. Nu is het weer oo, maar over een paar dagen koop ik het vast wel weer
Niet blijven doorzeuren over mijn zondige leven verder. Ik weet dat ik ook mijn rariteiten heb.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
Aanname Mo je kan niet weten wat of hoe ik over je denk
Ik heb maanden terug een sixpack gekocht, daar had ik wel spijt vanquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als iemand Radler niet lekker vindt, dan drinkt ie het gewoon niet. Ik heb daar helemaal geen problemen mee.
Dan weet je dat voor de volgende keer. Heb je die ervaring iig opgedaan en koop je het niet meer. Geen probleem toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb maanden terug een sixpack gekocht, daar had ik wel spijt van
Ik zeur niet, jij bent bang dat er iemand over jou zeurt, en wie zeurt ,,,quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet blijven doorzeuren over mijn zondige leven verder. Ik weet dat ik ook mijn rariteiten heb.
Ik wil helemaal geen beurt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zeur niet, jij bent bang dat er iemand over jou zeurt, en wie zeurt ,,,
Niemand is zonder zonde hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet blijven doorzeuren over mijn zondige leven verder. Ik weet dat ik ook mijn rariteiten heb.
Ja, precies, alleen had ik die avond geen alternatiefquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan weet je dat voor de volgende keer. Heb je die ervaring iig opgedaan en koop je het niet meer. Geen probleem toch?
schot voor open doelquote:
Juist.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Niemand is zonder zonde hoor![]()
al was het alleen maar in gedachte
Ik heb deze week weer een kleinere maat spijkerbroek aanquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil de meeste kleding weer passen, dus die chocola moet echt drastisch afgebouwd worden. Komende 3 dagen geen tijd voor boodschappen, daar ligt een kans.
Goed eten voordat je boodschappen gaat doen, dat helpt tegen de verleidingenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil de meeste kleding weer passen, dus die chocola moet echt drastisch afgebouwd worden. Komende 3 dagen geen tijd voor boodschappen, daar ligt een kans.
Kan voorkomen, er kunnen meerdere omstandigheden zich voor doen dat je er wel voor zou kiezen dat te drinken. Ik denk nu alcohol vrije wijn? Dat is toch gewoon druivensap dan? Kan best lekker zijn. Nooit alcoholvrije wijn geproefd maar druivensap lust ik wel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, precies, alleen had ik die avond geen alternatief
you go girl!quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb deze week weer een kleinere maat spijkerbroek aan
Druivensap is lekkerquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan voorkomen, er kunnen meerdere omstandigheden zich voor doen dat je er wel voor zou kiezen dat te drinken. Ik denk nu alcohol vrije wijn? Dat is toch gewoon druivensap dan? Kan best lekker zijn. Nooit alcoholvrije wijn geproefd maar druivensap lust ik wel.
Dito ik lust geen wijn. Ik lust wel heeel graag bier.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Druivensap is lekker
Wijn maak je mij niet blij mee
Bier kan ik wel waarderenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dito ik lust geen wijn. Ik lust wel heeel graag bier.
Ik nu alleen nog maar op een feestje of als ik naar een concert ga.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Bier kan ik wel waarderen
Maar drink het dan meestal op feestjes enzo
Ik ook nog ruim een maand niet meerquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar ik heb sinds de verjaardag vorige week geen druppel meer gedronken. En voorlopig drink ik een hele tijd niet.
ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb voorheen best veel gedronken, maar bij mij is het roer gewoon omgegooid en ik voel me er goed bij. Mijn gezondheid is toch belangrijker.quote:
Ik geloof niet dat ik wil stoppenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Al een jaartje of 7/8 niet meer.
ik eet het inmiddels regelmatig een paar dagen niet, maar koop het dan toch weer en zeker als ik moe ben is het echt een oppepper.quote:
Dat kan in principe iedereen als er maar een aanleiding voor is en als je zelf wil.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik wil stoppen
Ik wil alleen laten zien dat als ik ervoor kies niet te drinken ik dat zonder problemen kan
en jij kan datquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik wil stoppen
Ik wil alleen laten zien dat als ik ervoor kies niet te drinken ik dat zonder problemen kan
Nouja, niet iedereen zo gemakkelijk kennelijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan in principe iedereen als er maar een aanleiding voor is en als je zelf wil.
Dat zijn dus de zwakkelingen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, niet iedereen zo gemakkelijk kennelijk
Ik had op de familiedag twee glaasjes champagne gedronken en ik stond meteen te tollenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan in principe iedereen als er maar een aanleiding voor is en als je zelf wil.
van 1 glaasje heb ik al last.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had op de familiedag twee glaasjes champagne gedronken en ik stond meteen te tollen![]()
maar was wel effe lekker![]()
daarna weer overgegaan op water... no problem...
Vaker drinken, dan went hetquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
van 1 glaasje heb ik al last.
Daar zou ik ook niet aan willen wennenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alles went, behalve een vent.
Dat zeg ik, ik ook niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet aan willen wennen
Nee, ik wist alleen niet dat je het over jezelf hadquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Of dacht je dat ik dat boek van dat zure wijf Yvonne Kroonenberg bedoelde
Ja, zeg wat moet ik met een vent, ik heb een spiegel hoor..quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik wist alleen niet dat je het over jezelf had
ja en dan zie je lang haarquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, zeg wat moet ik met een vent, ik heb een spiegel hoor..
Ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, zeg wat moet ik met een vent, ik heb een spiegel hoor..
aLCOHOL ONTWRICHT DEN SAMENLEVINGquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Al een jaartje of 7/8 niet meer.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
aLCOHOL ONTWRICHT DEN SAMENLEVING
[..]
trusten Hut!quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:12 schreef Treehut362 het volgende:
Weersverwachting komende 5 dagen
Weersverwachting zaterdag 28 feb 2015 tot woensdag 4 mrt 2015
Licht wisselvallig weer met vrij veel bewolking en maxima rond 7 graden, minima de eerste dagen rond het vriespunt. Later iets hogere temperaturen.
Lastig typen zo liggend op 1 bil.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat boek heb ikquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Of dacht je dat ik dat boek van dat zure wijf Yvonne Kroonenberg bedoelde
mooi zo, ken ik lekker buitenspelenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:12 schreef Treehut362 het volgende:
Weersverwachting komende 5 dagen
Weersverwachting zaterdag 28 feb 2015 tot woensdag 4 mrt 2015
Licht wisselvallig weer met vrij veel bewolking en maxima rond 7 graden, minima de eerste dagen rond het vriespunt. Later iets hogere temperaturen.
Voetbal aan het kijken. Wedstrijd gestaakt. Iedereen boos. Rotterdam wordt afgebroken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef FANN het volgende:
Iedereen verhuist naar UTO?![]()
dan ga ik maar weer...
en het ligt natuurlijk aan de scheids...quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voetbal aan het kijken. Wedstrijd gestaakt. Iedereen boos. Rotterdam wordt afgebroken.
Jij schiet weer in je rol van EK-mod?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:35 schreef just me het volgende:
en het ligt natuurlijk aan de scheids...
hihi gaat automatisch hčquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij schiet weer in je rol van EK-mod?
Ik deed een just meetje op de bank .... Kan je nagaanquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef FANN het volgende:
Iedereen verhuist naar UTO?![]()
dan ga ik maar weer...
ooh dat is al lang niet meer gebeurd hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik deed een just meetje op de bank .... Kan je nagaan
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:03 schreef sacha het volgende:
bio organische bieten-, pastinaak-, en wortel chips![]()
bah!
Das dan wel weer knapquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
ooh dat is al lang niet meer gebeurd hoor
ik ben aan het multitasken, zit te skypen, te appen, te kijken, te fokken...
quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:18 schreef chufi het volgende:
Geen oorlog in Rotterdam ... Of komt het zo nog tot ontlading?
ja in mijn kelderquote:
quote:
Jammer maar tis niet andersquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:32 schreef just me het volgende:
[..]ik had het anders morgenochtend pas gemerkt als ik hem broodkruimels gegeven had
welterusten
heb ik ook vaakquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:36 schreef sacha het volgende:
MM vindt er hier gewoon geen flikker meer aan denk ik![]()
ik vind het ook niet meer leuk maar dat gaat altijd weer over
Jajaquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, ik heb logee, ben er niet meer. Later
lekker neuken hčquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Spannend....quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:40 schreef Doedezemaar het volgende:
ik heb er enorm last vanquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat we er nu even geen last van hebben
terug lezen is het toverwoord in dezequote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog aapjes gezien ? En museum aan het water bezocht?
OK niet gedaan , 50% goed toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:08 schreef sacha het volgende:
[..]
terug lezen is het toverwoord in deze
Sas is met haar Aap naar Artis geweestquote:
Ja dat laatste..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Sas is met haar Aap naar Artis geweestklinkt best raar
![]()
Ik heb broodjes gemaakt voor die Griek, nog een koppie thee, beetje zappen...
Als ik geen zin in Fok heb, ben ik er eigenlijk ook gewoon effe niet, maar soms ook weer wel,
dan lees ik wat en dan denk ik nah....... la maar
Je hebt gewoon weer je 100+ postings gehaald.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:16 schreef FANN het volgende:
Als ik geen zin in Fok heb, ben ik er eigenlijk ook gewoon effe niet, maar soms ook weer wel,
dan lees ik wat en dan denk ik nah....... la maar
De stats al zo vroeg?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt gewoon weer je 100+ postings gehaald.
Kun je nagaan hoeveel dat zijn als je wél zin hebt om te FOK!ken.
Om 5 uur vanacht, dus ongeveer 4 uur de deur uit en hij moet tot 14.00 uur, achterlijk langquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat laatste..
Hoe laat moet die Griek van jouw weer aan de bak?
Hoeveel uur werkt ie nu ? Alleen in de nacht?
Serieusquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt gewoon weer je 100+ postings gehaald.
Kun je nagaan hoeveel dat zijn als je wél zin hebt om te FOK!ken.
was half aangekondigd. Beste vriendin moest vandaag in Utrecht zijn en afhankelijk van het tijdstip dat ze daar weg zou gaan zou ze naar huis gaan of hier komen logeren omdat we morgen naar de sauna gaanquote:
Rare tijden vind ik nog steeds....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Om 5 uur vanacht, dus ongeveer 4 uur de deur uit en hij moet tot 14.00 uur, achterlijk lang
weer, eigenlijk had hij vandaag niet hoeven werken, maar ze belden vanmiddag alweer,
was weer iemand uitgevallen![]()
Ja, meestal in de nacht, mensen met kinderen enzo (of moeilijke vrouwen) die willen dat niet...
dus heb je meer kans om zo aan de bak te blijven...
ah... lekker....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
was half aangekondigd. Beste vriendin moest vandaag in Utrecht zijn en afhankelijk van het tijdstip dat ze daar weg zou gaan zou ze naar huis gaan of hier komen logeren omdat we morgen naar de sauna gaan
ex had ooit die tijden, werkte in een slachthuis.quote:
Maar de Griek vast nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:27 schreef drakin het volgende:
[..]
ex had ooit die tijden, werkte in een slachthuis.
Dat zou niet écht iets voor een Vegetariër zijn vrees ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:27 schreef drakin het volgende:
[..]
ex had ooit die tijden, werkte in een slachthuis.
Ik was toen vegetarierquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zou niet écht iets voor een Vegetariër zijn vrees ik
Nee die niet, maar die nam gewoon het pakketje vlees maar niet mee die hij via het werk goedkoop kon krijgen.quote:
Ah... als hij het wél was geweest had hij daar misschien niet willen werken...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee die niet, maar die nam gewoon het pakketje vlees maar niet mee die hij via het werk goedkoop kon krijgen.
Later is die bij de douane gaan werken.
Midden in de nacht wordt er véél gewerkt hoorquote:
Ik heb het hem niet gevraagd.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... als hij het wél was geweest had hij daar misschien niet willen werken...
Maar dat was ook het enige leuke aan hem?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb het hem niet gevraagd.
Hij had wel een leuke hond trouwens
24/7 shifts bestaan overal... Maar in mijn ogen zijn de meest logische uren 7-15, 15-23, 23-7quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Midden in de nacht wordt er véél gewerkt hoorallerlei soorten banen eigenlijk, alles gaat
gewoon dag en nacht door tegenwoordig...
Wat zijn slaapdiensten?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik doe geen nachtdiensten en ook geen slaapdiensten, word soms wel gevraagd
Nee veel meer was leuk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar dat was ook het enige leuke aan hem?
Dat was bij zijn vorige baan wel zoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
24/7 shifts bestaan overal... Maar in mijn ogen zijn de meest logische uren 7-15, 15-23, 23-7
Ja maar als je moet van het UWV bv dan zeg je geen nee meer op een gegeven momentquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat was bij zijn vorige baan wel zodat klopt...
hier hebben ze wel rare tijden, ook niet echt een vast rooster... is best lastig, maar je mag ook
Nee zeggen hoor, had ie ook kunnen doen...
6-14, 14-22, 22-6 is prettiger.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
24/7 shifts bestaan overal... Maar in mijn ogen zijn de meest logische uren 7-15, 15-23, 23-7
Ook dat...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar als je moet van het UWV bv dan zeg je geen nee meer op een gegeven moment
Nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Op de locatie slapen na je avonddienst en hopelijk niet gewekt worden door een alarm en dan 's ochtends vroeg weer verder gaan tot een uur of 9. Slopend, zelfs als je gewoon de hele nacht mag doorslapen
ah... oké, wist ik niet...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Op de locatie slapen na je avonddienst en hopelijk niet gewekt worden door een alarm en dan 's ochtends vroeg weer verder gaan tot een uur of 9. Slopend, zelfs als je gewoon de hele nacht mag doorslapen
De 6 uur is vaak lastig zonder eigen vervoer..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
6-14, 14-22, 22-6 is prettiger.
Veel water drinkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Van je slaaptijd wordt de helft als gewerkte uren geteld en als je een aantal keren je bed uit moet dan schrijf je zelfs een gewone waakdienst.
Da's eigenlijk best balen...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Van je slaaptijd wordt de helft als gewerkte uren geteld
Logisch .. Had ik ook altijd als ik om middernacht thuis kwam... Eerst nog even chillen voordat je gaat slapen ...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ik een avonddienst heb gehad dan wil ik thuis lekker relaxen en de volgende ochtend uitslapen, ik kan dan echt niet meteen weer functioneren.
Ik laat hem dan ook lekker met rust hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ik een avonddienst heb gehad dan wil ik thuis lekker relaxen en de volgende ochtend uitslapen, ik kan dan echt niet meteen weer functioneren.
Wat dat betreft mag ie idd van geluk spreken ...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik laat hem dan ook lekker met rust hooren er zijn hier geen kinderen of huisdieren dus dat scheelt
wel, als je dat wel hebt, wordt het een stuk lastiger denk ik...
Mwa. valt reuze mee hoor Chufquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:48 schreef chufi het volgende:
Je gaat wel langs elkaar heen leven ...
Goh zoiets had PP ook wel eensquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:48 schreef schvvmert het volgende:
Heb me weleens verslapen toen ik om 14:00u moest beginnen.
Tj, ligt er aan hoe laat je ging slapen, kán gebeurenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:48 schreef schvvmert het volgende:
Heb me weleens verslapen toen ik om 14:00u moest beginnen.
Morgen als ie thuis komt ben ik hierquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je leeft ook meer gedurende nacht Fann, beetje als PP
Ik had me iets te goed voorbereid op de nachtdienst, die kwam pas dag later.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Tj, ligt er aan hoe laat je ging slapen, kán gebeuren
Lief van jequote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Morgen als ie thuis komt ben ik hier
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:51 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik had me iets te goed voorbereid op de nachtdienst, die kwam pas dag later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |