Konijn denk ik?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Welk kutkneusje heeft dat dan weer ingesproken?
Davy.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Welk kutkneusje heeft dat dan weer ingesproken?
anti-allesquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen anti-psv zijn als je ook anti-ajax kan zijn
Gewoon anti allesquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen anti-psv zijn als je ook anti-ajax kan zijn
Dat is lief van je. Stiekum ben ik straks ook voor Feyenoord hoor, Nederlandse clubs moeten gewoon allemaal door.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor jou ben ik toch ook stiekem een beetje voor ajax
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:27 schreef Karina het volgende:
Stiekum ben ik straks ook voor Feyenoord hoor,
Op een of andere manier heb ik het idee dat dat niet gaat lukken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is lief van je. Stiekum ben ik straks ook voor Feyenoord hoor, Nederlandse clubs moeten gewoon allemaal door.
Ik wacht nu vol verwachting op de reacties van Cavaliers, Mex en Davy.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ahahahahah pisvee xd
counterfoetbal kan je alleen toepassun in de erediefiesie.
pisvee sukkelig clubje xd
bij deze ben je persona non grataquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is lief van je. Stiekum ben ik straks ook voor Feyenoord hoor, Nederlandse clubs moeten gewoon allemaal door.
Precies. Twente rolde ze gewoon met 3-0 op in eigen huis.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:27 schreef BB-King het volgende:
Toch jammer dat PSV van zo'n zwakke ploeg uit Rusland op de broek krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |