calm downquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:13 schreef Aberella het volgende:
GODVERDEGOD STOMPZINNIG IK HAAT JE

welluk?quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:13 schreef Aberella het volgende:
En dat liedje over Frank Drebin zit in mijn hoofd

Dat gaat een hit wordenquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:13 schreef Aberella het volgende:
En dat liedje over Frank Drebin zit in mijn hoofd

quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:13 schreef Aberella het volgende:
GODVERDEGOD STOMPZINNIG IK HAAT JE

Tsja, ik dacht Fylax is er nu zelf niet om elk nieuw deel van werkelijk elke SC op FOK! te kapen en zijn eigen naam en UI overal te spammen, dus doe ik het maar.quote:

quote:

chaiquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:17 schreef Laifve het volgende:
Wie is trouwens spanger, Aberella oder Supergirl

Lol, pm binnen:quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:17 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Tsja, ik dacht Fylax is er nu zelf niet om elk nieuw deel van werkelijk elke SC op FOK! te kapen en zijn eigen naam en UI overal te spammen, dus doe ik het maar.

ja, vind ik ookquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:26 schreef -supergirl- het volgende:
Baaaaaaaaabe, there's something magic about you. Something so tragic about you. Don't you agree?

Die hebben we allemaal al een keer ontvangen, oud nieuws.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:25 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Lol, pm binnen:
""Wat zie ik? Lul je over mij? Ik maak je helemaal kapot kkkneusje. Je weet niet hoeveel macht ik heb hier man sukkel."

Ligt eraan..... Val je op shemales?quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:17 schreef Laifve het volgende:

“We zeggen eigenlijk wat jongeren niet durven te zeggen. Het is eigenlijk een go fuck yourself attitude,” alsdus een echt RUMAG-meisje in de uitzending van Editie NL (3-2-2015). Wauw, wat een stoere chick! Een echte RUMAGIRL! Dit meisje is cool, ze houdt van feesten, ze heeft schijt aan iedereen en is dol op seks. Zo wil elk meisje toch zijn? Zo’n vriendinnetje wil toch iedere vent? Maar pas op! Behandel haar wel als een Koningin, want anders negeert ze je dood. En je ex ook, die lelijke bitch. Snap je? Maar ze is ook gevoelig. Want als ze eenmaal gedumpt is door die klootzak van een vent, ligt ze het liefst in haar RUMAG-kleding op de bank met een bak ijs, en ja.. dan kan je wel een piemel gebruiken! En dan zegt ze tegen zichzelf: WIFI.VOER.BED.PERFECTIE. En de andere RUMAGIRLS zeggen: HIJ.IS.JE.PUSSY.NIET.WAARD. Dus dat.quote:

quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ligt eraan..... Val je op shemales?

nopequote:Op donderdag 26 februari 2015 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
“We zeggen eigenlijk wat jongeren niet durven te zeggen. Het is eigenlijk een go fuck yourself attitude,” alsdus een echt RUMAG-meisje in de uitzending van Editie NL (3-2-2015). Wauw, wat een stoere chick! Een echte RUMAGIRL! Dit meisje is cool, ze houdt van feesten, ze heeft schijt aan iedereen en is dol op seks. Zo wil elk meisje toch zijn? Zo’n vriendinnetje wil toch iedere vent? Maar pas op! Behandel haar wel als een Koningin, want anders negeert ze je dood. En je ex ook, die lelijke bitch. Snap je? Maar ze is ook gevoelig. Want als ze eenmaal gedumpt is door die klootzak van een vent, ligt ze het liefst in haar RUMAG-kleding op de bank met een bak ijs, en ja.. dan kan je wel een piemel gebruiken! En dan zegt ze tegen zichzelf: WIFI.VOER.BED.PERFECTIE. En de andere RUMAGIRLS zeggen: HIJ.IS.JE.PUSSY.NIET.WAARD. Dus dat.

quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
“We zeggen eigenlijk wat jongeren niet durven te zeggen. Het is eigenlijk een go fuck yourself attitude,” alsdus een echt RUMAG-meisje in de uitzending van Editie NL (3-2-2015). Wauw, wat een stoere chick! Een echte RUMAGIRL! Dit meisje is cool, ze houdt van feesten, ze heeft schijt aan iedereen en is dol op seks. Zo wil elk meisje toch zijn? Zo’n vriendinnetje wil toch iedere vent? Maar pas op! Behandel haar wel als een Koningin, want anders negeert ze je dood. En je ex ook, die lelijke bitch. Snap je? Maar ze is ook gevoelig. Want als ze eenmaal gedumpt is door die klootzak van een vent, ligt ze het liefst in haar RUMAG-kleding op de bank met een bak ijs, en ja.. dan kan je wel een piemel gebruiken! En dan zegt ze tegen zichzelf: WIFI.VOER.BED.PERFECTIE. En de andere RUMAGIRLS zeggen: HIJ.IS.JE.PUSSY.NIET.WAARD. Dus dat.

Nopequote:Op donderdag 26 februari 2015 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
“We zeggen eigenlijk wat jongeren niet durven te zeggen. Het is eigenlijk een go fuck yourself attitude,” alsdus een echt RUMAG-meisje in de uitzending van Editie NL (3-2-2015). Wauw, wat een stoere chick! Een echte RUMAGIRL! Dit meisje is cool, ze houdt van feesten, ze heeft schijt aan iedereen en is dol op seks. >>>>>>>>>>>>> Zo wil elk meisje toch zijn?<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Zo’n wil toch iedere vent? Maar pas op! Behandel haar wel als een Koningin, want anders negeert ze je dood. En je ex ook, die lelijke bitch. Snap je? Maar ze is ook gevoelig. Want als ze eenmaal gedumpt is door die klootzak van een vent, ligt ze het liefst in haar RUMAG-kleding op de bank met een bak ijs, en ja.. dan kan je wel een piemel gebruiken! En dan zegt ze tegen zichzelf: WIFI.VOER.BED.PERFECTIE. En de andere RUMAGIRLS zeggen: HIJ.IS.JE.PUSSY.NIET.WAARD. Dus dat.

Ook totaal niet grappig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:34 schreef TARDIS. het volgende:
Walgelijke trend was dat, dat rumag

Supergirl.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:17 schreef Laifve het volgende:

heb geen geluid hierquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:38 schreef Aberella het volgende:
[..]
KLB / Er is me gevraagd een biografie te schrijven van frank drebin

PM mag toch neit openbaar?quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:25 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Lol, pm binnen:
""Wat zie ik? Lul je over mij? Ik maak je helemaal kapot kkkneusje. Je weet niet hoeveel macht ik heb hier man sukkel."

Hij sluit wat toopics en gaat weer naar bedquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:42 schreef TARDIS. het volgende:
hij wordt weer wakker om een uur of zes

tr is voor noobjes die caren.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga JIJ die boi tr'en? Ik niet hoor.

oke fylaxquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:44 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Mij serieus nemen.
Fylax zou mij nooooit uitschelden.

Is niet doorzichtig hoor idd.quote:

Wowquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:48 schreef -supergirl- het volgende:
Fylax stomme kneus. Ga gewoon buiten spelen met je vriendjes en in parkjes hangen aub.

TR.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:48 schreef -supergirl- het volgende:
Fylax stomme kneus. Ga gewoon buiten spelen met je vriendjes en in parkjes hangen aub.

Ik vind het wel een beetje triest om mensen die niet eens in dit topic (kunnen) posten 'terecht te wijzen'.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dikke /CARE. Ik mag terecht wijzen wie ik wil.

neequote:Op donderdag 26 februari 2015 12:53 schreef Gridlok het volgende:
Dus stompzinnig is clone van fylax? of?

Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:53 schreef Gridlok het volgende:
Dus stompzinnig is clone van fylax? of?

Ben benieuwd waarom je iemand dan zo verdedigd... een nietsnut van 15 jaar die er zelf een beetje om vraagt...quote:

Kan niet echt zitten met wat jij vindt. SORRYquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:53 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje triest om mensen die niet eens in dit topic (kunnen) posten 'terecht te wijzen'.

Verdedig ik hem?quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarom je iemand dan zo verdedigd... een nietsnut van 15 jaar die er zelf een beetje om vraagt...
Vertel eens.. waarom? wat is de reden?
Of denk je echt dat hij 'macht' heeft hier en jij hier op kan meeliften ofzo?

wacht maar, zometeen heb je een PMquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:48 schreef -supergirl- het volgende:

Ik was echt enorm boos op je, maar gelukkig zei je sorry.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kan niet echt zitten met wat jij vindt. SORRY

Kanje mijn vraag gewoon beantwoorden? wedervragen komen daarna.quote:

Die print ik uit en daar veeg ik mijn kontje mee afquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wacht maar, zometeen heb je een PM

nicequote:Op donderdag 26 februari 2015 12:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Die print ik uit en daar veeg ik mijn kontje mee af

quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kanje mijn vraag gewoon beantwoorden? wedervragen komen daarna.
 Ik kan je vragen niet beantwoorden omdat ik hem niet verdedig.
 Ik kan je vragen niet beantwoorden omdat ik hem niet verdedig.

Heb je een lekker kontje?quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Die print ik uit en daar veeg ik mijn kontje mee af

Ah okequote:Op donderdag 26 februari 2015 12:59 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]Ik kan je vragen niet beantwoorden omdat ik hem niet verdedig.
 en hoe noem je dat dan? voor iemand opkomen?
 en hoe noem je dat dan? voor iemand opkomen?  naja laat ook maar... discussieren met 13 jarigen
 naja laat ook maar... discussieren met 13 jarigen  

blijft een terugkomende vraagquote:

Pic nog nooit hebben gezienquote:

er is nog steeds geen fokker vriendelijk genoeg geweest om hem te dm'enquote:

Omdat ik "TR" gepost heb? Of wat?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah okeen hoe noem je dat dan? voor iemand opkomen?

Dit ontkennen terwijl je hem zelf gemaakt en gedistribueerd hebtquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Beweren dat er een foto van is_

quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:03 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Omdat ik "TR" gepost heb? Of wat?
Alsof ik TR. Te veel moeite en het is leuker als gescheld gewoon blijft staan.
Dat is toch opkomen voor hem? en zijn UI 100x posten en het aldoor over hem hebben en tegen gebruikers zeggen die iets negatief over hem zeggen daar op aanvallenquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:17 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Tsja, ik dacht Fylax is er nu zelf niet om elk nieuw deel van werkelijk elke SC op FOK! te kapen en zijn eigen naam en UI overal te spammen, dus doe ik het maar.

Beweren dat ik het schepsel ben dat op een foto staat die rondgaatquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit ontkennen terwijl je hem zelf gemaakt en gedistribueerd hebt

Beweren dat je de bestie bent van Chloroformquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Beweren dat ik het schepsel ben dat op een foto staat die rondgaat

zie je jouw betrouwbaarheid?
 zie je jouw betrouwbaarheid?

wow shotsquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beweren dat je de bestie bent van Chloroformzie je jouw betrouwbaarheid?

Denken dat ik dat verzinquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beweren dat je de bestie bent van Chloroformzie je jouw betrouwbaarheid?
 niet weten dat chloroform en ik tweemaal per week uit eten gaan, wekelijks een filmpje pakken en elke dag samen bijkletsen onder het genot van een wijntje
 niet weten dat chloroform en ik tweemaal per week uit eten gaan, wekelijks een filmpje pakken en elke dag samen bijkletsen onder het genot van een wijntje  

Oh god. Sarcasme is je niet vreemd, zie ik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch opkomen voor hem? en zijn UI 100x posten en het aldoor over hem hebben en tegen gebruikers zeggen die iets negatief over hem zeggen daar op aanvallen

Zie je je betrouwbaarheidquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Denken dat ik dat verzinniet weten dat chloroform en ik tweemaal per week uit eten gaan, wekelijks een filmpje pakken en elke dag samen bijkletsen onder het genot van een wijntje
 of de lak aan...
 of de lak aan...

Zie jij het ook.........quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie je je betrouwbaarheidof de lak aan...

Ik wijs je er zelfs opquote:

Bruine boterhammen met gezouten boter en kipsaladequote:Op donderdag 26 februari 2015 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
Nu weer over naar de struggels van de dag... wat te eten.. wat te eten...?

beef!quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
Nu weer over naar de struggels van de dag... wat te eten.. wat te eten...?

Bedoel avondeten, geen tussendoortje.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bruine boterhammen met gezouten boter en kipsalade

Oh ik eet vanavond kliekjes van wat ik gisteren gemaakt heb.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedoel avondeten, geen tussendoortje.
Zat te denken aan nasi... wel met kip.

Bruin brood als kliekje?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ik eet vanavond kliekjes van wat ik gisteren gemaakt heb.

Gvdquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dat is lunchkliekjes zijn kip pesto spaghetti met broccoli

was dat nog van vorige week? of heb je weer nieuwe gemaakt
 was dat nog van vorige week? of heb je weer nieuwe gemaakt  met je kip pesto
 met je kip pesto  

Man man manquote:

Nee van gisterenquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd
was dat nog van vorige week? of heb je weer nieuwe gemaakt
met je kip pesto
 ik vond het zo lekker, had het weer gemaakt
 ik vond het zo lekker, had het weer gemaakt  

Wrm gezouten boter??quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bruine boterhammen met gezouten boter en kipsalade

hij vind het leuk om overal bij te zeggen dat hij gezouten boter heeftquote:

Niks mis mee. Maar ik waarschuw je alvast, al zal je dat zelf ook wel eens meegemaakt hebben, dat als je iets wat je vet lekker vind te vaak eet of te snel achter elkaar dat je het gaat haten.. ken je dat?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee van gisterenik vond het zo lekker, had het weer gemaakt

quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij vind het leuk om overal bij te zeggen dat hij gezouten boter heeft
 beetje wise met zijn pijnboompitten?
 beetje wise met zijn pijnboompitten?

wow echt? dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks mis mee. Maar ik waarschuw je alvast, al zal je dat zelf ook wel eens meegemaakt hebben, dat als je iets wat je vet lekker te vaak eet of te snel achter elkaar dat je het gaat haten.. ken je dat?

Beetje hetzelfde als je favo liedje als wekkergeluid instellen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks mis mee. Maar ik waarschuw je alvast, al zal je dat zelf ook wel eens meegemaakt hebben, dat als je iets wat je vet lekker te vaak eet of te snel achter elkaar dat je het gaat haten.. ken je dat?

Omdat gezouten boter echt zalig is.quote:
Ja daarom ook weer niet te vaak. Maar ik blijf ook een studentje natuurlijk, dus het is relatief goedkoop en makkelijk te makenquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]

Ja, dat gaat heel rap danquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als je favo liedje als wekkergeluid instellen.

Door mij of het feit dat fylax weg is?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heel de SC is ineens een stuk leuker :$

Dat is waar. Beter zo dan gewoon maar frituren elke dag. Of een pizza ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat gezouten boter echt zalig is.
[..]
Ja daarom ook weer niet te vaak. Maar ik blijf ook een studentje natuurlijk, dus het is relatief goedkoop en makkelijk te maken

Weet je best ;squote:Op donderdag 26 februari 2015 13:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Door mij of het feit dat fylax weg is?

En bij saffraan?quote:

Altijd al gehad.quote:

Wat is jouw wekkergeluid dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]

Je zal maar de geschiedenis ingaan als de tiran die bewijsmateriaal van eeuwen cultuur heeft vernietigdquote:
 .
 .

Deed ik toen ik net op mezelf ging wonen ontzettend vaak. Heb nu de frituur al een jaar niet aangeraakt denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is waar. Beter zo dan gewoon maar frituren elke dag. Of een pizza ofzo.

ik heb wel 1 vast wekker liedje voor mijn weekend wekker, maar is niet mijn favo liedjequote:Op donderdag 26 februari 2015 13:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
allebeiquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Door mij of het feit dat fylax weg is?

Luchthoorntoeterquote:

Waarom heb je in het weekend een wekker?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel 1 vast wekker liedje voor mijn weekend wekker, maar is niet mijn favo liedje
[..]
allebei

Altijd goedquote:

Ja, logisch wel.quote:

Hoe frituur je dan je tempeh?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
Heb nu de frituur al een jaar niet aangeraakt denk ik.

neequote:Op donderdag 26 februari 2015 13:37 schreef TARDIS. het volgende:
Heb je wel eens dat je je wekkergeluid hoort in het dagelijks leven en dan ineens niet zeker weet of je slaapt of wakker bent?

Krijg ook niet gevonden wat de reden nou was van dit filmpje, zijn Perzische beelden volgens mij, waarom kapot maken is toch islam?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je zal maar de geschiedenis ingaan als de tiran die bewijsmateriaal van eeuwen cultuur heeft vernietigd.

soms moet ik ook in het weekend zorgen dat ik voor een bepaalde tijd wakker ben, waarom zou ik anders een wekker gebruiken?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:36 schreef Matip het volgende:
[..]
Waarom heb je in het weekend een wekker?

Wel een keer gehad dat iemand mijn wekkergeluid als ringtone had. Werd lijp.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:37 schreef TARDIS. het volgende:
Heb je wel eens dat je je wekkergeluid hoort in het dagelijks leven en dan ineens niet zeker weet of je slaapt of wakker bent?

Haha herkenbaar...quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deed ik toen ik net op mezelf ging wonen ontzettend vaak. Heb nu de frituur al een jaar niet aangeraakt denk ik.
 zelfde hier. Heb na een jaar mijn frituurpan weggeflikkert en sindsdien nooit meer een gehad. Nu eet ik alleen nog gepofte waterlelies in zoute boter met cashewkruimels en een mespuntje knoflookpeper.
 zelfde hier. Heb na een jaar mijn frituurpan weggeflikkert en sindsdien nooit meer een gehad. Nu eet ik alleen nog gepofte waterlelies in zoute boter met cashewkruimels en een mespuntje knoflookpeper.

Dat vraag ik inderdaad.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms moet ik ook in het weekend zorgen dat ik voor een bepaalde tijd wakker ben, waarom zou ik anders een wekker gebruiken?

ik heb pas sinds een half jaar een frituurpanquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha herkenbaar...zelfde hier. Heb na een jaar mijn frituurpan weggeflikkert en sindsdien nooit meer een gehad. Nu eet ik alleen nog gepofte waterlelies in zoute boter met cashewkruimels en een mespuntje knoflookpeper.

Doe je er wel wat mee?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb pas sinds een half jaar een frituurpan

Tempeh is rijk aan vitaminen uit de B-groep, vitamine A, nicotinezuur, foliumzuur, panthotheenzuur, biotine, en vezels en mineralen zoals calcium en ijzer, fosfor, magnesium, kalium, zink en mangaan. Tempeh is bovendien vetarm en volledig cholesterolvrij.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe frituur je dan je tempeh?

Überhaupt een frituurpan kopen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha herkenbaar...zelfde hier. Heb na een jaar mijn frituurpan weggeflikkert en sindsdien nooit meer een gehad. Nu eet ik alleen nog gepofte waterlelies in zoute boter met cashewkruimels en een mespuntje knoflookpeper.

Dik persoon gespotquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:39 schreef Matip het volgende:
[..]
Überhaupt een frituurpan kopen.
Niet tegenover een snackbar wonen.

Nee, ik frituur gewoon niet zelf.quote:

1x per maand ofzoquote:

Volgens mij is het een museum, zag iets van hiërogliefen. Maar volgens mij is de reden achter alles wat zij doen het Westen boos proberen te maken daar onze woede hun bestaansrecht is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Krijg ook niet gevonden wat de reden nou was van dit filmpje, zijn Perzische beelden volgens mij, waarom kapot maken is toch islam?

Ik ga jou voor je verjaardag een choco fondue halen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:40 schreef Chloroform het volgende:
Heb ook geen frituurpan. Veel te gevaarlijk. Soms moet je jezelf beschermen tegen zulk soort verleidingen.

we kunnen niet allemaal zo klein als jij zijnquote:

En lekkerquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tempeh is rijk aan vitaminen uit de B-groep, vitamine A, nicotinezuur, foliumzuur, panthotheenzuur, biotine, en vezels en mineralen zoals calcium en ijzer, fosfor, magnesium, kalium, zink en mangaan. Tempeh is bovendien vetarm en volledig cholesterolvrij.

Dat welquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
nog niet eens 10 mins werk, luie dondersteen.
 maar wel kut werk. Vet
 maar wel kut werk. Vet 
Wil ik ookquote:

quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:39 schreef Matip het volgende:
[..]
Überhaupt een frituurpan kopen.
Niet tegenover een snackbar wonen.
 lekker de hele dag frituurlucht om je oren.
 lekker de hele dag frituurlucht om je oren.

Misschien ben ik ook wel moddervetquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we kunnen niet allemaal zo klein als jij zijn

waarom gevaarlijk?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:40 schreef Chloroform het volgende:
Heb ook geen frituurpan. Veel te gevaarlijk. Soms moet je jezelf beschermen tegen zulk soort verleidingen.

Nachtelijke kaassoufles enzo elke week is niet goed neequote:Op donderdag 26 februari 2015 13:40 schreef Chloroform het volgende:
 en frikandellen kunnen ook in de tosti apparaatje
 en frikandellen kunnen ook in de tosti apparaatje

En dat heb je als je zelf frituurt niet?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat welmaar wel kut werk. Vet
[..]
Wil ik ook
[..]lekker de hele dag frituurlucht om je oren.

Heb ik al, nooit gebruikt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga jou voor je verjaardag een choco fondue halen.

eerder iemand die voor, tijdens en na het stappen tien frikandellen eetquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom gevaarlijk?
ben jij zo iemand die na het stappen nog frikandellen wil maken en vervolgens in slaap valt?

snowy, pleasequote:Op donderdag 26 februari 2015 13:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel moddervet

Ja, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom gevaarlijk?
ben jij zo iemand die na het stappen nog frikandellen wil maken en vervolgens in slaap valt?

Als je dat de hele dag door doet zoals een snackbar wel, en in huis ook...quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:42 schreef Matip het volgende:
[..]
En dat heb je als je zelf frituurt niet?

goed om te wetenquote:

Dat is zeker zo. Ik woon tegenover een snackbar hé, niet in een snackbar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je dat de hele dag door doet zoals een snackbar wel, en in huis ook...
Maar gewoon eens in de zoveel tijd in de schuuur of buiten niet.

Voor het geval ik dat ding een keer wil gebruiken. Heb ook een set champagneflutes die nog nooit gebruikt zijn.quote:

Zou er alsnog een tikje op geven hoor.quote:

De meeste snackbars hebben een afzuigsysteem waardoor je die vette lucht vaak in den buurt ook ruikt. Althans hier in het noorden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:44 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Ik woon tegenover een snackbar hé, niet in een snackbar.

verkeerde account sgquote:

Van de AH kristalzegelactie?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor het geval ik dat ding een keer wil gebruiken. Heb ook een set champagneflutes die nog nooit gebruikt zijn.

Nee, van de Sligro gewoon.quote:

Geen plek voor vertier in het chloro verblijf.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor het geval ik dat ding een keer wil gebruiken. Heb ook een set champagneflutes die nog nooit gebruikt zijn.

Ja, die in peelo stinkt inderdaad. Hier in U'tje hebben we daar geen last van.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De meeste snackbars hebben een afzuigsysteem waardoor je die vette lucht vaak in den buurt ook ruikt. Althans hier in het noorden.

Baggelhuizen ook.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:46 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, die in peelo stinkt inderdaad. Hier in U'tje hebben we daar geen last van.

Heb wel wijnglazen die wekelijks veelvuldig gebruikt worden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen plek voor vertier in het chloro verblijf.

Awh poepie toch, als je ooit een schouder nodig hebt om op te huilen hoor ik het liever niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb wel wijnglazen die wekelijks veelvuldig gebruikt worden.

Daar leek SG op?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier leek de sg picca op.
[ afbeelding ]

Jij bent er nooit voor me <3quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Awh poepie toch, als je ooit een schouder nodig hebt om op te huilen hoor ik het liever niet.

Ik wou dat ik altijd bij je weg kon blijven <3quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent er nooit voor me <3

quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen de kont en het ondergoed, meer kon ik niet zien toentertijd.
Nóg voller?quote:

Zou dagenlang wenen van geluk bij jouw overlijden <3quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wou dat ik altijd bij je weg kon blijven <3

Hoe is het met jou billen dan? Miss dikbil van fokquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Zo vol zijn deze toch niet?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:49 schreef Matip het volgende:
[..]
[..]
Nóg voller?
Volgens mij heeft Chai ook wel volle billen.

ik wil toch the real thingquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

DM haar en vraag om te meeten. Ze schijnt makkelijk te zijnquote:

Ik kan alles bekijken behalve dingen met geluid.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
Chai, stagegenoot, waarom zet je die NSFW content online?

Ze doet zich wel makkelijker voor dan ze is, op fok althansquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DM haar en vraag om te meeten. Ze schijnt makkelijk te zijn

Niet vol? Dit zijn goede billen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo vol zijn deze toch niet?
Chai heeft brede billen.

Helemaal plat en slap geworden doordat ik nu heel veel op kantoor zit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:50 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hoe is het met jou billen dan? Miss dikbil van fok

Massivequote:Op donderdag 26 februari 2015 13:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Niet vol? Dit zijn goede billen.
Benieuwd naar Chai's billen.

Ze was niet in 1 klap om?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:51 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ze doet zich wel makkelijker voor dan ze is, op fok althans

shotsquote:

ja zeker goede billen maar kan veel vollerquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Niet vol? Dit zijn goede billen.
Benieuwd naar Chai's billen.

;pquote:

Waarom wil je mij altijd pijn doen :s ;s;s;squote:Op donderdag 26 februari 2015 13:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou dagenlang wenen van geluk bij jouw overlijden <3

Dan moet je er iets in stoppen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja zeker goede billen maar kan veel voller

Scheelt maar een fractiequote:
 in mijn geval dan.
 in mijn geval dan.

Daarom heb ik mijn enorme Playstation® Gold Wireless Stereo Headset 2.0 op mijn knar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan alles bekijken behalve dingen met geluid.

Maar ze heeft dus wel een goede bilpartij?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:55 schreef tetouaribo het volgende:
Ik weet nog op de meet. Chai probeerde haar billen te verbergen.

En hoequote:Op donderdag 26 februari 2015 13:56 schreef Matip het volgende:
[..]
Maar ze heeft dus wel een goede bilpartij?

Klasse actie weer dit. Ik kan hier namelijk ook geen muziek of iets met geluid checken, en het is niet heel sociaal om met een koptelefoon op te gaan zitten. Maar jij flikt het gewoon.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijn enorme Playstation® Gold Wireless Stereo Headset 2.0 op mijn knar.

Chai heeft vaak genoeg haar billen laten zien hier.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:55 schreef tetouaribo het volgende:
Ik weet nog op de meet. Chai probeerde haar billen te verbergen.

Pak gewoon oordopjes dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:57 schreef Matip het volgende:
[..]
Klasse actie weer dit. Ik kan hier namelijk ook geen muziek of iets met geluid checken, en het is niet heel sociaal om met een koptelefoon op te gaan zitten. Maar jij flikt het gewoon.

Godverdomme, net nu ik een peniskuurtje heb genomenquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)r-bottom-thighs.html

als je aantrekkelijk genoeg bent is iedere vrouw makkelijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DM haar en vraag om te meeten. Ze schijnt makkelijk te zijn

Gewoon er op blijven slaan tot ze minder lelijk wordtquote:

Nja, moet ook regelmatig telefoneren, dus is geen optie eigenlijk. Ik heb een headset maar die heeft geen Bluetooth, anders had ik 'm voor bellen én muziek kunnen gebruiken..quote:

Wowquote:

Deze wijsheidquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je aantrekkelijk genoeg bent is iedere vrouw makkelijk

for real?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chai heeft vaak genoeg haar billen laten zien hier.

Hehehequote:Op donderdag 26 februari 2015 13:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon er op blijven slaan tot ze minder lelijk wordt

Je hoeft geen eens aantrekkelijk te zijn als je geld hebt. Of charmant bent.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]

Nee dat was een vierkantje.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chai heeft vaak genoeg haar billen laten zien hier.

Geen woord van gelogen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]

Of gewoon dreigt met geweld.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:59 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je hoeft geen eens aantrekkelijk te zijn als je geld hebt. Of charmant bent.

ja, maar dan krijg je alleen vrouwen als meloewaquote:

Was jij wel, in je paardrijdoutfitquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat was een vierkantje.
En anders was ik het niet.

Wow shotsquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan krijg je alleen vrouwen als meloewa

Terwijl we in werkelijkheid allemaal een dame als jou willen aan ons zijde. Neusje van mequote:

vrouwen die je ggraag zou willen slaan dus... vicieuze cirkel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan krijg je alleen vrouwen als meloewa
Sommigen wel idd.quote:

de waarheid kan pijn doen.quote:

quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:57 schreef Matip het volgende:
[..]
Klasse actie weer dit. Ik kan hier namelijk ook geen muziek of iets met geluid checken, en het is niet heel sociaal om met een koptelefoon op te gaan zitten. Maar jij flikt het gewoon.

shotsquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Terwijl we in werkelijkheid allemaal een dame als jou willen aan ons zijde. Neusje van me

Heb je ook geen pauze met collega's?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een beetje systematisch werk te doen, en geen contact met collega's vandaag. Anders zou ik het ook niet doen hoor

Chille collega's wel?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een beetje systematisch werk te doen, en geen contact met collega's vandaag. Anders zou ik het ook niet doen hoor

Niet allemaal, maar je verwoede pogingen om mij te 'hosselen' hebben nooit goed uitgepakt omdat een dame als ik beter weet dan met zo'n lelijke, Mocrojunk in zee te gaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Terwijl we in werkelijkheid allemaal een dame als jou willen aan ons zijde. Neusje van me

quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar je verwoede pogingen om mij te 'hosselen' hebben nooit goed uitgepakt omdat een dame als ik beter weet dan met zo'n lelijke, Mocrojunk in zee te gaan.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$

quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar je verwoede pogingen om mij te 'hosselen' hebben nooit goed uitgepakt omdat een dame als ik beter weet dan met zo'n lelijke, Mocrojunk in zee te gaan.

Aai over je bolletje hoor, inteeltgebroed.quote:

wat voor studioquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:09 schreef -supergirl- het volgende:
Wie kan een studio ergens cheap voor me fixen?

Voor je nieuwe sekstape?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:09 schreef -supergirl- het volgende:

die illusie heeft mijn moeder mij nooit gegevenquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
ben heel knap mij moeder zegt van ook

welke stad?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:09 schreef -supergirl- het volgende:

Je weetquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:09 schreef -supergirl- het volgende:

Awww knullie tochquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die illusie heeft mijn moeder mij nooit gegeven
[..]
welke stad?

"Statistically 80% of men recognizes this couch."quote:

misschien is mijn verstoorde verstandhouding met mijn moeder wel de oorzaak van mijn ellendige leven.quote:

Ik heb geen idee wat dit betekentquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee om tokens te minen op chaturbate.

Heb paar verhalen van je gezien en ik neig ook naar jouw conclusie.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien is mijn verstoorde verstandhouding met mijn moeder wel de oorzaak van mijn ellendige leven.
even een afspraakje bij de psych boeken

Weet je ook eens hoe het voelt als anderen met jou proberen te discussiëren.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:00 schreef 2NutZ het volgende:

tuurlijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dit betekent

quote:

germquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien is mijn verstoorde verstandhouding met mijn moeder wel de oorzaak van mijn ellendige leven.

Zeker van een pornoclip ofzoquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Statistically 80% of men recognizes this couch."

Anderen? of gewoon jij? of spreek je voor iedereen even voor het gemak?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe het voelt als anderen met jou proberen te discussiëren.

Geld verdienen op chaturbate.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dit betekent

"Doe net of ik het niet weet... hehehehe"quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Zeker van een pornoclip ofzo

shit, ik had gewoon al jaren wajong kunnen innenquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb paar verhalen van je gezien en ik neig ook naar jouw conclusie.

Enkeltje R&P moet ook wel voldoen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]

Die bank herken ik dan weer wel, zo ben ik dan ook wel weer.quote:

Jij houdt van discussieren he?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe het voelt als anderen met jou proberen te discussiëren.

Herken hem ook wel van toen ik solliciteerde :Squote:Op donderdag 26 februari 2015 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Statistically 80% of men recognizes this couch."

samen porno kijken?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die bank herken ik dan weer wel, zo ben ik dan ook wel weer.

rip wajongquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
shit, ik had gewoon al jaren wajong kunnen innen
 ze gaan strenger controleren nu.
 ze gaan strenger controleren nu.

rip btquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
rip wajongze gaan strenger controleren nu.

En ben je het geworden? of is dat je stageplek nu?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Herken hem ook wel van toen ik solliciteerde :S

Srs, vroeger keek ik vaak porno maar laatste jaren af en toequote:Op donderdag 26 februari 2015 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Doe net of ik het niet weet... hehehehe"

Watquote:

In de Volkskrant las ik dat iedereen daar in de overtuiging is dat het Einde er Tijden met een laatste veldslag er aan zit te komen. Zij proberen het Westen uit te lokken de Anti-Christ te zijn. Anders hebben al hun gevechten niets opgeleverd.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:40 schreef voederbietel het volgende:
Volgens mij is het een museum, zag iets van hiërogliefen. Maar volgens mij is de reden achter alles wat zij doen het Westen boos proberen te maken daar onze woede hun bestaansrecht is.

Zogenaamd een waterzuiveringsinstallatie, jaaa jaaa.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En ben je het geworden? of is dat je stageplek nu?

Ja joh?? is meloentje zo dirty?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:15 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Srs, vroeger keek ik vaak porno maar laatste jaren af en toe

Hehequote:

Denk eerder pompstation danquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:15 schreef Matip het volgende:
[..]
Zogenaamd een waterzuiveringsinstallatie, jaaa jaaa.

Wij? Samen? Nee.quote:

Inderdaad. Daarom duurde de pauze ruim een uur.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En ben je het geworden? of is dat je stageplek nu?

Shots?quote:

cuckoldquote:

Semiquote:

quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom duurde de pauze ruim een uur. [ afbeelding ]
 !!! moet gelijk aan je zwarte blokje denken.
 !!! moet gelijk aan je zwarte blokje denken.

oke, gewoon koffie dan?quote:

Vind ik niks.quote:

Kijk em peuteren! Jij kijkt zeker ebony, 2 apen die elkaar neukenquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja joh?? is meloentje zo dirty?
[..]
Hehe

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |