Wat is jouw wekkergeluid dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als je favo liedje als wekkergeluid instellen.
Je zal maar de geschiedenis ingaan als de tiran die bewijsmateriaal van eeuwen cultuur heeft vernietigdquote:
Deed ik toen ik net op mezelf ging wonen ontzettend vaak. Heb nu de frituur al een jaar niet aangeraakt denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is waar. Beter zo dan gewoon maar frituren elke dag. Of een pizza ofzo.
ik heb wel 1 vast wekker liedje voor mijn weekend wekker, maar is niet mijn favo liedjequote:Op donderdag 26 februari 2015 13:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als je favo liedje als wekkergeluid instellen.
allebeiquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Door mij of het feit dat fylax weg is?
Luchthoorntoeterquote:
Waarom heb je in het weekend een wekker?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel 1 vast wekker liedje voor mijn weekend wekker, maar is niet mijn favo liedje
[..]
allebei
Altijd goedquote:
Ja, logisch wel.quote:
Hoe frituur je dan je tempeh?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
Heb nu de frituur al een jaar niet aangeraakt denk ik.
neequote:Op donderdag 26 februari 2015 13:37 schreef TARDIS. het volgende:
Heb je wel eens dat je je wekkergeluid hoort in het dagelijks leven en dan ineens niet zeker weet of je slaapt of wakker bent?
Krijg ook niet gevonden wat de reden nou was van dit filmpje, zijn Perzische beelden volgens mij, waarom kapot maken is toch islam?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je zal maar de geschiedenis ingaan als de tiran die bewijsmateriaal van eeuwen cultuur heeft vernietigd.
soms moet ik ook in het weekend zorgen dat ik voor een bepaalde tijd wakker ben, waarom zou ik anders een wekker gebruiken?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:36 schreef Matip het volgende:
[..]
Waarom heb je in het weekend een wekker?
Wel een keer gehad dat iemand mijn wekkergeluid als ringtone had. Werd lijp.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:37 schreef TARDIS. het volgende:
Heb je wel eens dat je je wekkergeluid hoort in het dagelijks leven en dan ineens niet zeker weet of je slaapt of wakker bent?
Haha herkenbaar...quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deed ik toen ik net op mezelf ging wonen ontzettend vaak. Heb nu de frituur al een jaar niet aangeraakt denk ik.
Dat vraag ik inderdaad.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms moet ik ook in het weekend zorgen dat ik voor een bepaalde tijd wakker ben, waarom zou ik anders een wekker gebruiken?
ik heb pas sinds een half jaar een frituurpanquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha herkenbaar...zelfde hier. Heb na een jaar mijn frituurpan weggeflikkert en sindsdien nooit meer een gehad. Nu eet ik alleen nog gepofte waterlelies in zoute boter met cashewkruimels en een mespuntje knoflookpeper.
Doe je er wel wat mee?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb pas sinds een half jaar een frituurpan
Tempeh is rijk aan vitaminen uit de B-groep, vitamine A, nicotinezuur, foliumzuur, panthotheenzuur, biotine, en vezels en mineralen zoals calcium en ijzer, fosfor, magnesium, kalium, zink en mangaan. Tempeh is bovendien vetarm en volledig cholesterolvrij.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe frituur je dan je tempeh?
berhaupt een frituurpan kopen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha herkenbaar...zelfde hier. Heb na een jaar mijn frituurpan weggeflikkert en sindsdien nooit meer een gehad. Nu eet ik alleen nog gepofte waterlelies in zoute boter met cashewkruimels en een mespuntje knoflookpeper.
Dik persoon gespotquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:39 schreef Matip het volgende:
[..]
berhaupt een frituurpan kopen.![]()
Niet tegenover een snackbar wonen.
Nee, ik frituur gewoon niet zelf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |