Volgens mij is het een museum, zag iets van hiërogliefen. Maar volgens mij is de reden achter alles wat zij doen het Westen boos proberen te maken daar onze woede hun bestaansrecht is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Krijg ook niet gevonden wat de reden nou was van dit filmpje, zijn Perzische beelden volgens mij, waarom kapot maken is toch islam?

Ik ga jou voor je verjaardag een choco fondue halen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:40 schreef Chloroform het volgende:
Heb ook geen frituurpan. Veel te gevaarlijk. Soms moet je jezelf beschermen tegen zulk soort verleidingen.

we kunnen niet allemaal zo klein als jij zijnquote:

En lekkerquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tempeh is rijk aan vitaminen uit de B-groep, vitamine A, nicotinezuur, foliumzuur, panthotheenzuur, biotine, en vezels en mineralen zoals calcium en ijzer, fosfor, magnesium, kalium, zink en mangaan. Tempeh is bovendien vetarm en volledig cholesterolvrij.

Dat welquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
nog niet eens 10 mins werk, luie dondersteen.
 maar wel kut werk. Vet
 maar wel kut werk. Vet 
Wil ik ookquote:

quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:39 schreef Matip het volgende:
[..]
Überhaupt een frituurpan kopen.
Niet tegenover een snackbar wonen.
 lekker de hele dag frituurlucht om je oren.
 lekker de hele dag frituurlucht om je oren.

Misschien ben ik ook wel moddervetquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we kunnen niet allemaal zo klein als jij zijn

waarom gevaarlijk?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:40 schreef Chloroform het volgende:
Heb ook geen frituurpan. Veel te gevaarlijk. Soms moet je jezelf beschermen tegen zulk soort verleidingen.

Nachtelijke kaassoufles enzo elke week is niet goed neequote:Op donderdag 26 februari 2015 13:40 schreef Chloroform het volgende:
 en frikandellen kunnen ook in de tosti apparaatje
 en frikandellen kunnen ook in de tosti apparaatje

En dat heb je als je zelf frituurt niet?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat welmaar wel kut werk. Vet
[..]
Wil ik ook
[..]lekker de hele dag frituurlucht om je oren.

Heb ik al, nooit gebruikt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga jou voor je verjaardag een choco fondue halen.

eerder iemand die voor, tijdens en na het stappen tien frikandellen eetquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom gevaarlijk?
ben jij zo iemand die na het stappen nog frikandellen wil maken en vervolgens in slaap valt?

snowy, pleasequote:Op donderdag 26 februari 2015 13:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel moddervet

Ja, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom gevaarlijk?
ben jij zo iemand die na het stappen nog frikandellen wil maken en vervolgens in slaap valt?

Als je dat de hele dag door doet zoals een snackbar wel, en in huis ook...quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:42 schreef Matip het volgende:
[..]
En dat heb je als je zelf frituurt niet?

goed om te wetenquote:

Dat is zeker zo. Ik woon tegenover een snackbar hé, niet in een snackbar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je dat de hele dag door doet zoals een snackbar wel, en in huis ook...
Maar gewoon eens in de zoveel tijd in de schuuur of buiten niet.

Voor het geval ik dat ding een keer wil gebruiken. Heb ook een set champagneflutes die nog nooit gebruikt zijn.quote:

Zou er alsnog een tikje op geven hoor.quote:

De meeste snackbars hebben een afzuigsysteem waardoor je die vette lucht vaak in den buurt ook ruikt. Althans hier in het noorden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:44 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Ik woon tegenover een snackbar hé, niet in een snackbar.

verkeerde account sgquote:

Van de AH kristalzegelactie?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor het geval ik dat ding een keer wil gebruiken. Heb ook een set champagneflutes die nog nooit gebruikt zijn.

Nee, van de Sligro gewoon.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |