ja zeker goede billen maar kan veel vollerquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Niet vol? Dit zijn goede billen.
Benieuwd naar Chai's billen.
;pquote:
Waarom wil je mij altijd pijn doen :s ;s;s;squote:Op donderdag 26 februari 2015 13:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou dagenlang wenen van geluk bij jouw overlijden <3
Dan moet je er iets in stoppen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja zeker goede billen maar kan veel voller
Scheelt maar een fractiequote:
Daarom heb ik mijn enorme Playstation® Gold Wireless Stereo Headset 2.0 op mijn knar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan alles bekijken behalve dingen met geluid.
Maar ze heeft dus wel een goede bilpartij?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:55 schreef tetouaribo het volgende:
Ik weet nog op de meet. Chai probeerde haar billen te verbergen.
En hoequote:Op donderdag 26 februari 2015 13:56 schreef Matip het volgende:
[..]
Maar ze heeft dus wel een goede bilpartij?
Klasse actie weer dit. Ik kan hier namelijk ook geen muziek of iets met geluid checken, en het is niet heel sociaal om met een koptelefoon op te gaan zitten. Maar jij flikt het gewoon.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijn enorme Playstation® Gold Wireless Stereo Headset 2.0 op mijn knar.
Chai heeft vaak genoeg haar billen laten zien hier.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:55 schreef tetouaribo het volgende:
Ik weet nog op de meet. Chai probeerde haar billen te verbergen.
Pak gewoon oordopjes dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:57 schreef Matip het volgende:
[..]
Klasse actie weer dit. Ik kan hier namelijk ook geen muziek of iets met geluid checken, en het is niet heel sociaal om met een koptelefoon op te gaan zitten. Maar jij flikt het gewoon.
Godverdomme, net nu ik een peniskuurtje heb genomenquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)r-bottom-thighs.html
als je aantrekkelijk genoeg bent is iedere vrouw makkelijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DM haar en vraag om te meeten. Ze schijnt makkelijk te zijn
Gewoon er op blijven slaan tot ze minder lelijk wordtquote:
Nja, moet ook regelmatig telefoneren, dus is geen optie eigenlijk. Ik heb een headset maar die heeft geen Bluetooth, anders had ik 'm voor bellen én muziek kunnen gebruiken..quote:
Wowquote:
Deze wijsheidquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je aantrekkelijk genoeg bent is iedere vrouw makkelijk
for real?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chai heeft vaak genoeg haar billen laten zien hier.
Hehehequote:Op donderdag 26 februari 2015 13:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon er op blijven slaan tot ze minder lelijk wordt
Je hoeft geen eens aantrekkelijk te zijn als je geld hebt. Of charmant bent.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee dat was een vierkantje.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chai heeft vaak genoeg haar billen laten zien hier.
Geen woord van gelogen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of gewoon dreigt met geweld.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:59 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je hoeft geen eens aantrekkelijk te zijn als je geld hebt. Of charmant bent.
ja, maar dan krijg je alleen vrouwen als meloewaquote:
Was jij wel, in je paardrijdoutfitquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat was een vierkantje.
En anders was ik het niet.
Wow shotsquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan krijg je alleen vrouwen als meloewa
Terwijl we in werkelijkheid allemaal een dame als jou willen aan ons zijde. Neusje van mequote:
vrouwen die je ggraag zou willen slaan dus... vicieuze cirkel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan krijg je alleen vrouwen als meloewa
Sommigen wel idd.quote:
de waarheid kan pijn doen.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:57 schreef Matip het volgende:
[..]
Klasse actie weer dit. Ik kan hier namelijk ook geen muziek of iets met geluid checken, en het is niet heel sociaal om met een koptelefoon op te gaan zitten. Maar jij flikt het gewoon.
shotsquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Terwijl we in werkelijkheid allemaal een dame als jou willen aan ons zijde. Neusje van me
Heb je ook geen pauze met collega's?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een beetje systematisch werk te doen, en geen contact met collega's vandaag. Anders zou ik het ook niet doen hoor
Chille collega's wel?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een beetje systematisch werk te doen, en geen contact met collega's vandaag. Anders zou ik het ook niet doen hoor
Niet allemaal, maar je verwoede pogingen om mij te 'hosselen' hebben nooit goed uitgepakt omdat een dame als ik beter weet dan met zo'n lelijke, Mocrojunk in zee te gaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Terwijl we in werkelijkheid allemaal een dame als jou willen aan ons zijde. Neusje van me
quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar je verwoede pogingen om mij te 'hosselen' hebben nooit goed uitgepakt omdat een dame als ik beter weet dan met zo'n lelijke, Mocrojunk in zee te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$
quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar je verwoede pogingen om mij te 'hosselen' hebben nooit goed uitgepakt omdat een dame als ik beter weet dan met zo'n lelijke, Mocrojunk in zee te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |