Ah okequote:Op donderdag 26 februari 2015 12:59 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]Ik kan je vragen niet beantwoorden omdat ik hem niet verdedig.
blijft een terugkomende vraagquote:
Pic nog nooit hebben gezienquote:
er is nog steeds geen fokker vriendelijk genoeg geweest om hem te dm'enquote:
Omdat ik "TR" gepost heb? Of wat?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah okeen hoe noem je dat dan? voor iemand opkomen?
naja laat ook maar... discussieren met 13 jarigen
Dit ontkennen terwijl je hem zelf gemaakt en gedistribueerd hebtquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Beweren dat er een foto van is_
quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:03 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Omdat ik "TR" gepost heb? Of wat?
Alsof ik TR. Te veel moeite en het is leuker als gescheld gewoon blijft staan.
Dat is toch opkomen voor hem? en zijn UI 100x posten en het aldoor over hem hebben en tegen gebruikers zeggen die iets negatief over hem zeggen daar op aanvallenquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:17 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Tsja, ik dacht Fylax is er nu zelf niet om elk nieuw deel van werkelijk elke SC op FOK! te kapen en zijn eigen naam en UI overal te spammen, dus doe ik het maar.
Beweren dat ik het schepsel ben dat op een foto staat die rondgaatquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit ontkennen terwijl je hem zelf gemaakt en gedistribueerd hebt
Beweren dat je de bestie bent van Chloroformquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Beweren dat ik het schepsel ben dat op een foto staat die rondgaat
wow shotsquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beweren dat je de bestie bent van Chloroformzie je jouw betrouwbaarheid?
Denken dat ik dat verzinquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beweren dat je de bestie bent van Chloroformzie je jouw betrouwbaarheid?
Oh god. Sarcasme is je niet vreemd, zie ik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch opkomen voor hem? en zijn UI 100x posten en het aldoor over hem hebben en tegen gebruikers zeggen die iets negatief over hem zeggen daar op aanvallen
Zie je je betrouwbaarheidquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Denken dat ik dat verzinniet weten dat chloroform en ik tweemaal per week uit eten gaan, wekelijks een filmpje pakken en elke dag samen bijkletsen onder het genot van een wijntje
Zie jij het ook.........quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie je je betrouwbaarheidof de lak aan...
Ik wijs je er zelfs opquote:
Bruine boterhammen met gezouten boter en kipsaladequote:Op donderdag 26 februari 2015 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
Nu weer over naar de struggels van de dag... wat te eten.. wat te eten...?
beef!quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
Nu weer over naar de struggels van de dag... wat te eten.. wat te eten...?
Bedoel avondeten, geen tussendoortje.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bruine boterhammen met gezouten boter en kipsalade![]()
Oh ik eet vanavond kliekjes van wat ik gisteren gemaakt heb.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedoel avondeten, geen tussendoortje.
Zat te denken aan nasi... wel met kip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |