Deze begrijp ik niet. Leg eens uit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:15 schreef OmniRocket het volgende:
stort dan je loon direct naar Griekenland
Grote EU gevaar, buitenlanders, brr eng.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze begrijp ik niet. Leg eens uit.
Voor eigen gebruik alleen he Brascoquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik heb al wat geld opzij gezet voor dit! Als dit er doorkomt stamp ik meteen hennepkwekerij uit grond.
Succes met het krijgen van een vergunningquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik heb al wat geld opzij gezet voor dit! Als dit er doorkomt stamp ik meteen hennepkwekerij uit grond.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:32 schreef Differ het volgende:
[..]
Voor eigen gebruik alleen he Brasco![]()
Ik heb m'n VOG al. Gaat helemaal goed komen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:34 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Succes met het krijgen van een vergunning
Nais!quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]![]()
Maandelijkse tientallen kilo's afschrijven op 'breuk van product'
Dm maar adresje, stuur ik het gratuit naar je op.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:38 schreef Differ het volgende:
[..]
Nais!
Ik mag aannemen dat de helft mijn kant op komt, voor een vriendenprijsje..
onzinquote:De teelt blijft in het voorstel strafbaar, dat moet nu eenmaal vanwege internationale verdragen
Ik kom wel op de geur af, gaat helemaal goedkomen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:39 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dm maar adresje, stuur ik het gratuit naar je op.
die "kun" je nu namelijk al krijgen, maar justitie geeft ze gewoon aan niemand uitquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:34 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Succes met het krijgen van een vergunning
ook gelogenquote:Overvallen
De politietop ziet het niet zitten, bleek vorig jaar uit een uitgelekte notitie in de Volkskrant. De vrees bestaat dat de 'legale' hennepkwekerijen worden overvallen door criminelen, waardoor ze zwaar beveiligd moeten worden. Een ander kritiekpunt is dat het merendeel van de wietteelt in Nederland bestemd is voor de export, waardoor illegale hennepteelt blijft bestaan en daarmee een grotere kans op woningbranden.
Er zijn maar weinig gebeurtenissen die helemaal ''nieuw'' zijn zonder precedent in de geschiedenis, dus als je alleen topics mag maken over die gebeurtenissen dan is nws een saaie bedoeling.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:53 schreef Confetti het volgende:
We moeten ook z.s.m verkrachting en moord legaliseren. Het is van de zotte dat een groot deel van Nederland gecriminaliseerd wordt. Het is ook goed voor de misdaadcijfers en misschien kunnen we er belasting op heffen.
Plantjes kweken is inderdaad bijna hetzelfde als verkrachting en moord.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:53 schreef Confetti het volgende:
We moeten ook z.s.m verkrachting en moord legaliseren. Het is van de zotte dat een groot deel van Nederland gecriminaliseerd wordt. Het is ook goed voor de misdaadcijfers en misschien kunnen we er belasting op heffen.
Het is gewoon het onvermogen van de politie dat ze het niet onder controle krijgen en dus moeten schadelijke producten maar uit de taboesfeer verdwijnen. Er zal wel weer verwezen worden naar alcohol maar two wrongs don't make a right.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Plantjes kweken is inderdaad bijna hetzelfde als verkrachting en moord.
Er is niks mis of schadelijks aan wietquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is gewoon het onvermogen van de politie dat ze het niet onder controle krijgen en dus moeten schadelijke producten maar uit de taboesfeer verdwijnen. Er zal wel weer verwezen worden naar alcohol maar two wrongs don't make a right.
Overigens zal legalisatie inderdaad niet werken want bijna alles is voor de export en de buurlanden zullen dit nooit pikken.
Want dat is vrij simpel en lukt in andere landen wel?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:00 schreef Confetti het volgende:
Het is gewoon het onvermogen van de politie dat ze het niet onder controle krijgen
Ja liever nog een topic over moslims of joden in NWSquote:
Er is een groot verschil tussen een natuurlijk product in je eigen lichaam stoppen en je eigen (natuur)product (mes, pener, kogel) in iemand anders stoppen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:53 schreef Confetti het volgende:
Ja. Dit. Eindelijk. Dit roep ik al jaren.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:14 schreef tong80 het volgende:
Telers mogen met een vergunning wietplanten kweken, staat in een initiatiefwet die D66-Kamerlid Magda Berndsen vandaag presenteert.
In Amerika werkt de legalisering goed. Maar wat de VS gedaan heeft is ook echt legaliseren.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:40 schreef Mystikvm het volgende:
Wetenschappers roepen het al jaren. Gewoon legaliseren. Je ruimt in één keer een hele criminele bedrijfstak op, en creeërt een legale.
Aangezien het product al vrij verkrijgbaar is, waarom hebben we dan die bizarre situatie rondom de teelt? Het is niet alsof legaal telen meer verslaafden gaat kweken.
ja is altijd zo, net pvdaquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:22 schreef Glazenmaker het volgende:
ik was een paar jaar geleden bij een demonstratie waar D66 de nieuwe regering zat af te kraken voor iets wat bijna direct uit het verkiezingsprogramma van D66 kwam, maar waar ze in de oppositie opeens groot tegenstander van waren voor een paar maanden. Sindsdien neem ik die partij niet meer serieus.
Klopt, reden dat ik van de sp weg ben gegaan; nog meer regels gedogen werkt niet, je moet legaliserenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:36 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Volgens mij is/was dit een SP standpunt.
Maar ik kan het fout hebben.
eindelijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja. Dit. Eindelijk. Dit roep ik al jaren.
Als bedrijven wiet telen dan gaat door efficientie/marktwerking de prijs omlaag en de kwaliteit omhoog, is het voor illegale prive wiettelers niet meer interessant om te "boeren". Overlast weg, betaalbare wiet, gecontroleerde kwaliteit. De vraag is waarom het tot 2015 duurt voordat een politieke partij wakker wordt om hier eens mee aan te komen zetten.
ah kennende zit er dan spint op, en de andere helft heeft toprotquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik wacht op de dag dat Super Silver Haze naast de bieslook in de Appie ligt en je dan kan kiezen tussen een goedkope en een biologische puur & eerlijk variant.
lees eens wat minder telegraaf man, die leugen is allang ontkrachtquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:51 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
In Amerika werkt de legalisering goed. Maar wat de VS gedaan heeft is ook echt legaliseren.
Ook de NL politiek roept dat ze willen legaliseren maar waar de Nederlandse politiek in werkelijk op aast is het overnemen van de lucratieve handel. In de VS blijft zowel de teelt als de verkoop in handen van de burger. Controlestaat Nederland wil de teelt overnemen (en later misschien ook wel de verkoop) alsof we met de maffia van doen hebben en dat is een groot verschil met de VS.
Het zal nog wat jaartjes duren maar het komt er wel aan. En nu al heeft men beslist dat het THC gehalte in de wiet flink omlaag moet. Ik blow regelmatig en bij mij komt die staatswiet er niet in.
Ook zal er altijd illegale handel blijven omdat het grootse gedeelte van wat hier gekweekt wordt naar het buitenland gaat met name naar Duitsland. De illegale kweek kan je dus toch niet uitroeien. Het enigste wat de overheid zou moeten doen is de teelt uit het strafrecht halen.
Maar dat doen ze niet want ze hebben geld geroken.
Wel gratis moestuintjes.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:04 schreef fs180 het volgende:
[..]
ah kennende zit er dan spint op, en de andere helft heeft toprot
Welke leugen ??quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:05 schreef fs180 het volgende:
[..]
lees eens wat minder telegraaf man, die leugen is allang ontkracht
a la revu?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wel gratis moestuintjes.
de exportleugen natuurlijk, en komt meer wiet nederland binnen dan er uitgaat, naar de rest van europa..quote:
Onzin !!! Er gaat heel veel naar het buitenland en dat is ook de reden waarom de buitenwiet de laatste 15 jaar weer zo opleeft. Dat wordt vermengd met de binnenwiet en zo worden de Germans genept. Dat de prijs voor buitenwiet, waar je 4 joints van moet roken om enigszins stoned te worden, tussen de 2 en 3 Euro ligt betekent dat er gigantische hoeveelheden worden geëxporteerd. En kom nou niet met een of ander lapzwanzen rapportje van een of andere wereldvreemde hoogleraar aan want ik zit er bovenop.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:06 schreef fs180 het volgende:
[..]
de exportleugen natuurlijk, en komt meer wiet nederland binnen dan er uitgaat, naar de rest van europa..
heel veel? hoe veel? hoe weet je dat van een illegale markt, hoe veel ton wiet pakken ze in duitsland/belgie danquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:15 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Onzin !!! Er gaat heel veel naar het buitenland en dat is ook de reden waarom de buitenwiet de laatste 15 jaar weer zo opleeft. Dat wordt vermengd met de binnenwiet en zo worden de Germans genept. Dat de prijs voor buitenwiet, waar je 4 joints van moet roken om enigszins stoned te worden, tussen de 2 en 3 Euro ligt betekent dat er gigantische hoeveelheden worden geëxporteerd. En kom nou niet met een of ander lapzwanzen rapportje van een of andere wereldvreemde hoogleraar aan want ik zit er bovenop.
En wiet die Nederland binnen komt ??? We leven niet meer in de jaren '80. Nederland heeft inmiddels zijn eigen wiet (de beste ter wereld) en zijn op dat gebied de grootste in Europa.
snap ik, beetje de telefoon opnemen bij meldstasi anoniem of daadwerkelijk vuurwapengevaarlijke criminelen oppakken, nee dan maar gewoon tuintjes leegrovenquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die zijn bang werk kwijt te raken.
Hoe groot die handel precies is kan ik niet weten net zo min als jij dat kan of een onderzoeker. Het enigste betrouwbare ijkpunt dat ik kan bedenken is de buitenwiet. Zowel de prijs als de enorme vraag naar buitenwiet zeggen genoeg.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
heel veel? hoe veel? hoe weet je dat van een illegale markt, hoe veel ton wiet pakken ze in duitsland/belgie dan
rot op met je propaganda man
de beste ter wereld, bitch fucking please kill yourself nigger
????...niet zo veel rapmuziek luisteren dat breekt hersencellen af.quote:rot op met je propaganda man
de beste ter wereld, bitch fucking please kill yourself nigger
of botritis ofzo, dan moet je het verplicht verbranden volgens mij!quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]![]()
Maandelijkse tientallen kilo's afschrijven op 'breuk van product'
Heb je enig bewijs van de exportcijfers?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:15 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Onzin !!! Er gaat heel veel naar het buitenland en dat is ook de reden waarom de buitenwiet de laatste 15 jaar weer zo opleeft. Dat wordt vermengd met de binnenwiet en zo worden de Germans genept. Dat de prijs voor buitenwiet, waar je 4 joints van moet roken om enigszins stoned te worden, tussen de 2 en 3 Euro ligt betekent dat er gigantische hoeveelheden worden geëxporteerd. En kom nou niet met een of ander lapzwanzen rapportje van een of andere wereldvreemde hoogleraar aan want ik zit er bovenop.
En wiet die Nederland binnen komt ??? We leven niet meer in de jaren '80. Nederland heeft inmiddels zijn eigen wiet (de beste ter wereld) en zijn op dat gebied de grootste in Europa.
whatquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:30 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Hoe groot die handel precies is kan ik niet weten net zo min als jij dat kan of een onderzoeker. Het enigste betrouwbare ijkpunt dat ik kan bedenken is de buitenwiet. Zowel de prijs als de enorme vraag naar buitenwiet zeggen genoeg.
[..]
????...niet zo veel rapmuziek luisteren dat breekt hersencellen af.
precies, we zouden al 30 jaar lang mexicaanse exportpraktijken moeten hebben als er bijna 800 ton aan wiet geexporteerd wordtquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je enig bewijs van de exportcijfers?
We zouden natuurlijk regelmatig dan berichten uit Duitsland moeten lezen dat er tonnen nederlandse wiet in beslag zijn genomen, die kun je ons vast ook wel tonen.
Export cijfers van illegale handel heeft niemand neem ik aan. En tonnen de grens overbrengen ?? Gezien de straffen en het financiële verlies betwijfel ik of het om tonnen TEGELIJK gaat maar dit soort berichten zijn schering en inslag: http://www.aachener-zeitu(...)schlagnahmt-1.840141quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je enig bewijs van de exportcijfers?
We zouden natuurlijk regelmatig dan berichten uit Duitsland moeten lezen dat er tonnen nederlandse wiet in beslag zijn genomen, die kun je ons vast ook wel tonen.
In de UK wordt ook meer dan genoeg geteeld een maat van mijn woont in de UK, achter zijn huis staan wat loodsen, bij een blijft er geen sneeuw op het dak liggen en hoor je regelmatig afzuigers aan gaan. Soms is er ook wel iets te ruiken. Dat is daar al minstens 3 jaar in die loods aan de gang. Zo lang woont hij daar. In nl zou dat allang opgerold zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
precies, we zouden al 30 jaar lang mexicaanse exportpraktijken moeten hebben als er bijna 800 ton aan wiet geexporteerd wordt
je komt enkel hier en daar een kilotje tegen op de boot naar uk, want alleen daar is de wiet slechter dan hier
Voroeger niet hoor dat krampachtige gejaag op plantjes is echt iets van de laatste 10/15 jaar. Daarvoor maakte men zich ook niet zo druk als nu. Tegenwoordig wordt je gewoon je huis uitgeschopt voor een paar plantjes. Eerst de boel flink demoniseren en van een mug een olifant maken en daarna gaat de overheid snel de hele handel overnemen. Let maar op.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In de UK wordt ook meer dan genoeg geteeld een maat van mijn woont in de UK, achter zijn huis staan wat loodsen, bij een blijft er geen sneeuw op het dak liggen en hoor je regelmatig afzuigers aan gaan. Soms is er ook wel iets te ruiken. Dat is daar al minstens 3 jaar in die loods aan de gang. Zo lang woont hij daar. In nl zou dat allang opgerold zijn.
nee, niet meer dan genoeg, meer dan hier, maar niet genoegquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In de UK wordt ook meer dan genoeg geteeld een maat van mijn woont in de UK, achter zijn huis staan wat loodsen, bij een blijft er geen sneeuw op het dak liggen en hoor je regelmatig afzuigers aan gaan. Soms is er ook wel iets te ruiken. Dat is daar al minstens 3 jaar in die loods aan de gang. Zo lang woont hij daar. In nl zou dat allang opgerold zijn.
de laatste 10/15 jaar is dat beleid he, in diezelfde tijd dat buitenwiet zo populair is geworden?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:45 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Voroeger niet hoor dat krampachtige gejaag op plantjes is echt iets van de laatste 10/15 jaar. Daarvoor maakte men zich ook niet ze druk als nu. Tegenwoordig wordt je gewoon je huis uitgeschopt voor een paar plantjes. Eerst de boel flink demoniseren en van een mug een olifant maken en daarna gaat de overheid snel de hele handel overnemen.
ja tonnen, we hebben het over honderden tonnen, 85-95% van de productie, als je de propagandacijfers gelooft (enkel jij)quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:39 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Export cijfers van illegale handel heeft niemand neem ik aan. En tonnen de grens overbrengen ?? Gezien de straffen en het financiële verlies betwijfel ik of het om tonnen TEGELIJK gaat maar dit soort berichten zijn schering en inslag: http://www.aachener-zeitu(...)schlagnahmt-1.840141
Ach gut ons kleine meisje is nog steeds boos dat ik haar verhaaltje ontkrachte.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
de laatste 10/15 jaar is dat beleid he, in diezelfde tijd dat buitenwiet zo populair is geworden?hihaho
je ontkrachtte juist compleet niets pauperquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:50 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ach gut ons kleine meisje is nog steeds boos dat ik haar verhaaltje ontkrachte.
Je sorry hoor maar je praat ook een hoop onzin.
Waarom loop je dan te huilen als een klein meisje ??quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
je ontkrachtte juist compleet niets pauper
rot toch op met je kloonaccounts ivoquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:54 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Waarom loop je dan te huilen als een klein meisje ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |