heel veel? hoe veel? hoe weet je dat van een illegale markt, hoe veel ton wiet pakken ze in duitsland/belgie danquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:15 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Onzin !!! Er gaat heel veel naar het buitenland en dat is ook de reden waarom de buitenwiet de laatste 15 jaar weer zo opleeft. Dat wordt vermengd met de binnenwiet en zo worden de Germans genept. Dat de prijs voor buitenwiet, waar je 4 joints van moet roken om enigszins stoned te worden, tussen de 2 en 3 Euro ligt betekent dat er gigantische hoeveelheden worden geëxporteerd. En kom nou niet met een of ander lapzwanzen rapportje van een of andere wereldvreemde hoogleraar aan want ik zit er bovenop.
En wiet die Nederland binnen komt ??? We leven niet meer in de jaren '80. Nederland heeft inmiddels zijn eigen wiet (de beste ter wereld) en zijn op dat gebied de grootste in Europa.
snap ik, beetje de telefoon opnemen bij meldstasi anoniem of daadwerkelijk vuurwapengevaarlijke criminelen oppakken, nee dan maar gewoon tuintjes leegrovenquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die zijn bang werk kwijt te raken.
Hoe groot die handel precies is kan ik niet weten net zo min als jij dat kan of een onderzoeker. Het enigste betrouwbare ijkpunt dat ik kan bedenken is de buitenwiet. Zowel de prijs als de enorme vraag naar buitenwiet zeggen genoeg.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
heel veel? hoe veel? hoe weet je dat van een illegale markt, hoe veel ton wiet pakken ze in duitsland/belgie dan
rot op met je propaganda man
de beste ter wereld, bitch fucking please kill yourself nigger
????...niet zo veel rapmuziek luisteren dat breekt hersencellen af.quote:rot op met je propaganda man
de beste ter wereld, bitch fucking please kill yourself nigger
of botritis ofzo, dan moet je het verplicht verbranden volgens mij!quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]![]()
Maandelijkse tientallen kilo's afschrijven op 'breuk van product'
Heb je enig bewijs van de exportcijfers?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:15 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Onzin !!! Er gaat heel veel naar het buitenland en dat is ook de reden waarom de buitenwiet de laatste 15 jaar weer zo opleeft. Dat wordt vermengd met de binnenwiet en zo worden de Germans genept. Dat de prijs voor buitenwiet, waar je 4 joints van moet roken om enigszins stoned te worden, tussen de 2 en 3 Euro ligt betekent dat er gigantische hoeveelheden worden geëxporteerd. En kom nou niet met een of ander lapzwanzen rapportje van een of andere wereldvreemde hoogleraar aan want ik zit er bovenop.
En wiet die Nederland binnen komt ??? We leven niet meer in de jaren '80. Nederland heeft inmiddels zijn eigen wiet (de beste ter wereld) en zijn op dat gebied de grootste in Europa.
whatquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:30 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Hoe groot die handel precies is kan ik niet weten net zo min als jij dat kan of een onderzoeker. Het enigste betrouwbare ijkpunt dat ik kan bedenken is de buitenwiet. Zowel de prijs als de enorme vraag naar buitenwiet zeggen genoeg.
[..]
????...niet zo veel rapmuziek luisteren dat breekt hersencellen af.
precies, we zouden al 30 jaar lang mexicaanse exportpraktijken moeten hebben als er bijna 800 ton aan wiet geexporteerd wordtquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je enig bewijs van de exportcijfers?
We zouden natuurlijk regelmatig dan berichten uit Duitsland moeten lezen dat er tonnen nederlandse wiet in beslag zijn genomen, die kun je ons vast ook wel tonen.
Export cijfers van illegale handel heeft niemand neem ik aan. En tonnen de grens overbrengen ?? Gezien de straffen en het financiële verlies betwijfel ik of het om tonnen TEGELIJK gaat maar dit soort berichten zijn schering en inslag: http://www.aachener-zeitu(...)schlagnahmt-1.840141quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je enig bewijs van de exportcijfers?
We zouden natuurlijk regelmatig dan berichten uit Duitsland moeten lezen dat er tonnen nederlandse wiet in beslag zijn genomen, die kun je ons vast ook wel tonen.
In de UK wordt ook meer dan genoeg geteeld een maat van mijn woont in de UK, achter zijn huis staan wat loodsen, bij een blijft er geen sneeuw op het dak liggen en hoor je regelmatig afzuigers aan gaan. Soms is er ook wel iets te ruiken. Dat is daar al minstens 3 jaar in die loods aan de gang. Zo lang woont hij daar. In nl zou dat allang opgerold zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
precies, we zouden al 30 jaar lang mexicaanse exportpraktijken moeten hebben als er bijna 800 ton aan wiet geexporteerd wordt
je komt enkel hier en daar een kilotje tegen op de boot naar uk, want alleen daar is de wiet slechter dan hier
Voroeger niet hoor dat krampachtige gejaag op plantjes is echt iets van de laatste 10/15 jaar. Daarvoor maakte men zich ook niet zo druk als nu. Tegenwoordig wordt je gewoon je huis uitgeschopt voor een paar plantjes. Eerst de boel flink demoniseren en van een mug een olifant maken en daarna gaat de overheid snel de hele handel overnemen. Let maar op.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In de UK wordt ook meer dan genoeg geteeld een maat van mijn woont in de UK, achter zijn huis staan wat loodsen, bij een blijft er geen sneeuw op het dak liggen en hoor je regelmatig afzuigers aan gaan. Soms is er ook wel iets te ruiken. Dat is daar al minstens 3 jaar in die loods aan de gang. Zo lang woont hij daar. In nl zou dat allang opgerold zijn.
nee, niet meer dan genoeg, meer dan hier, maar niet genoegquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In de UK wordt ook meer dan genoeg geteeld een maat van mijn woont in de UK, achter zijn huis staan wat loodsen, bij een blijft er geen sneeuw op het dak liggen en hoor je regelmatig afzuigers aan gaan. Soms is er ook wel iets te ruiken. Dat is daar al minstens 3 jaar in die loods aan de gang. Zo lang woont hij daar. In nl zou dat allang opgerold zijn.
de laatste 10/15 jaar is dat beleid he, in diezelfde tijd dat buitenwiet zo populair is geworden?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:45 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Voroeger niet hoor dat krampachtige gejaag op plantjes is echt iets van de laatste 10/15 jaar. Daarvoor maakte men zich ook niet ze druk als nu. Tegenwoordig wordt je gewoon je huis uitgeschopt voor een paar plantjes. Eerst de boel flink demoniseren en van een mug een olifant maken en daarna gaat de overheid snel de hele handel overnemen.
ja tonnen, we hebben het over honderden tonnen, 85-95% van de productie, als je de propagandacijfers gelooft (enkel jij)quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:39 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Export cijfers van illegale handel heeft niemand neem ik aan. En tonnen de grens overbrengen ?? Gezien de straffen en het financiële verlies betwijfel ik of het om tonnen TEGELIJK gaat maar dit soort berichten zijn schering en inslag: http://www.aachener-zeitu(...)schlagnahmt-1.840141
Ach gut ons kleine meisje is nog steeds boos dat ik haar verhaaltje ontkrachte.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
de laatste 10/15 jaar is dat beleid he, in diezelfde tijd dat buitenwiet zo populair is geworden?hihaho
je ontkrachtte juist compleet niets pauperquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:50 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ach gut ons kleine meisje is nog steeds boos dat ik haar verhaaltje ontkrachte.
Je sorry hoor maar je praat ook een hoop onzin.
Waarom loop je dan te huilen als een klein meisje ??quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
je ontkrachtte juist compleet niets pauper
rot toch op met je kloonaccounts ivoquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:54 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Waarom loop je dan te huilen als een klein meisje ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |