quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:23 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb mensen in mijn omgeving die nooit stufi hebben aangevraagd uit angst dat ze geen diploma zullen halen.
Damnn. Hoe dom kan je zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:26 schreef Bortecinem het volgende:
Zelfs mbo niveau 1-2 niet aangevraagd, terwijl niv. 1-2 altijd een gift is.
'Ja, maar mijn lerares zei..'
Kijk dan gewoon een keer zelf op de site.
Ik krijg uitslag van dit soort mensen. En steeds blijven refereren naar andere mensen. 'Jaa maar die zei zus en hij zei zo'.quote:
Terwijl mensen die ik ken mbo(1 of 2 niveau) gaan doen voor de stufi en nooit naar klas gaan(al zijn ze nu volgens mij strenger)quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik krijg uitslag van dit soort mensen. En steeds blijven refereren naar andere mensen. 'Jaa maar die zei zus en hij zei zo'.
Deze persoon heeft z'n niveau 2 gehaald zonder ooit een cent stufi te hebben gehad. Nu bezig met niveau 3 (prestatiebeurs) en het gaat gewoon goed maar nog steeds geen lef om stufi aan te vragen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Terwijl mensen die ik ken mbo(1 of 2 niveau) gaan doen voor de stufi en nooit naar klas gaan(al zijn ze nu volgens mij strenger)
Plast deze persoon ook met de deur open?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Deze persoon heeft z'n niveau 2 gehaald zonder ooit een cent stufi te hebben gehad. Nu bezig met niveau 3 (prestatiebeurs) en het gaat gewoon goed maar nog steeds geen lef om stufi aan te vragen.
Die zie ik graag nat maar dan inderdaad op mijn spreekwoordelijke zolderquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Behalve de knappe, Perzische vrouwen
Beetje tocht is nooit mis.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Plast deze persoon ook met de deur open?
Wat voor een coupe gaat het worden?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:30 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga morgen mijn haren laten knippen.
Ja, he. Dacht zelf ook aan zoiets.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat voor een coupe gaat het worden?
Opskeer aan één kant lijkt me wel wat voor jou.
Voor wie wil je opvallen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, he. Dacht zelf ook aan zoiets.
https://www.facebook.com/video.php?v=949524258400162&permPage=1quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil gewoon van mijn zigeunerharen af.![]()
Komt nu tot mijn kont.
Oeh das sexy. Ik had ook lang haar, maar laten kippen want het leek net stro.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil gewoon van mijn zigeunerharen af.![]()
Komt nu tot mijn kont.
Dacht zelf meer aan zoiets:quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/video.php?v=949524258400162&permPage=1
Zo?
Ja, dat. En het verzorgen en stylen is gewoon een bitch. Ik draag mijn haren daardoor alleen maar vast eigenlijk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:38 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Oeh das sexy. Ik had ook lang haar, maar laten kippen want het leek net stro.
Serieus?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dacht zelf meer aan zoiets:
[ afbeelding ]
En die vrouw heeft veeel langere haren dan ik.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:43 schreef Deuce92 het volgende:
Volgens mij probeert ze ons in het ootje te nemen...
Ik bedoel dus dat ik niet snap wat je bedoelt met voor de gek houden. Ben doodserieus hier.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Voor de gek houden.
Is niet dubbelzinnig. Viespeuk.
Met je chapselplaatjes. Ja, vast.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ik niet snap wat je bedoelt met voor de gek houden. Ben doodserieus hier.
Had je liever bloedserieus zien doen, maar okequote:Op donderdag 26 februari 2015 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ik niet snap wat je bedoelt met voor de gek houden. Ben doodserieus hier.
Same shit, different toilet. lmfo.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had je liever bloedserieus zien doen, maar oke
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Same shit, different toilet. lmfo.
Die onderste zou ik do...kopen.quote:
Bovenste of onderste?quote:
Onderste vind ik ook mooier... vanwege die kontzakken. Oogt sportiever ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die onderste zou ik do...kopen.
Het is eenmalig. Ik twijfel niet... maar in NL is alles gelijk TE dus wilde graag jullie mening horenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
280 euro voor een broek. Geen idee hoe rijk jij bent maar ik zou niet zoveel geld uitgeven aan iets waar ik over twijfel.
Onderstequote:Op donderdag 26 februari 2015 20:36 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Bovenste of onderste?
[..]
Onderste vind ik ook mooier... vanwege die kontzakken. Oogt sportiever ofzo.
[..]
Het is eenmalig. Ik twijfel niet... maar in NL is alles gelijk TE dus wilde graag jullie mening horen
Welke vind jij mooier?
Hihi, TM zei kontquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Naar mijn mening ook die laatste vanwege de kontzakken.
Eeuwige zondequote:Op donderdag 26 februari 2015 19:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het blijft nog steeds lang. Tot over mijn schouders iig.
Wel cool gedaan van die politie.quote:
Het groeit weer aan.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel cool gedaan van die politie.
Dit beschrijft het perfect eigenlijk imo.quote:That part got me really choked up. Just imagine being that woman. Your husband, someone you know inside and out, spent years with, depend on, is about to kill himself and leave you alone in this world. You can't do anything, the police are trying their best but it's still uncertain and dangerous. You hear a gunshot and your visceral imagination tells you, that you are now alone in this world because your husband was brutally destroyed by his own hand. You're overwhelmed by despair, hopelessness, loneliness, pain and probably pessimism. The world is a blur and you want it all to go away or end. Then someone reaches out and touches you to get your attention and pull you away from it. He tells you everything is okay they were able to stop the terrible from happening.
Tl;dr Those cops rescued two people that day.
Was bezig met iets anders en hoorde 'direkten dondu'.quote:
De enige reden dat mijn haren nu zo lang zijn is omdat ik te lui ben om naar de kapper te gaan. En lange haren staan niet iedereen hoor. Na een bepaalde lengte staat het lelijk bij mij imo.quote:
Maar 20 cm er af is wel veelquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De enige reden dat mijn haren nu zo lang zijn is omdat ik te lui ben om naar de kapper te gaan. En lange haren staan niet iedereen hoor. Na een bepaalde lengte staat het lelijk bij mij imo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wat ik wil.![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Oh, dat valt idd meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wat ik wil.![]()
Het klonk zo dramatisch.quote:
Is zij Ginger?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het klonk zo dramatisch.Sommige vrouwen die hun haar niet eerder kort hebben gedragen, kan het juist verrassend goed staan. En ze zegt zelf dat het tot over haar achterwerk is, dus 20 cm eraf valt dan reuze mee. Het is niet het soort pittig rood kapsel; dan had ik je gelijk gegeven.
Bij mij groeit het zooooo traagggggquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De enige reden dat mijn haren nu zo lang zijn is omdat ik te lui ben om naar de kapper te gaan. En lange haren staan niet iedereen hoor. Na een bepaalde lengte staat het lelijk bij mij imo.
Bij mij zooooo snel. Fcking irritant.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij mij groeit het zooooo traaggggg
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan het wel worden. Wil je dat?
Chill, het was geen aanval. Gewoon mijn meningquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het klonk zo dramatisch.Sommige vrouwen die hun haar niet eerder kort hebben gedragen, kan het juist verrassend goed staan. En ze zegt zelf dat het tot over haar achterwerk is, dus 20 cm eraf valt dan reuze mee. Het is niet het soort pittig rood kapsel; dan had ik je gelijk gegeven.
Een neef van mij kreeg best vroeg witte haren en die verfde hij regelmatig met donkere henna. Weet niet of dat-ie het nog steeds doet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:28 schreef Bortecinem het volgende:
Haren verven met henna. Nostalgie! Al die kinderen in ons dorp in TR.#50shadesofred
Hebben jullie dat weleens gedaan of doen jullie dat nog steeds? Haren verven met henna?
9/10 keer is het duidelijk dat een man zijn haren heeft geverfd en verder is een man met grijze haren sexier imo.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En toch ga ik dat laten doen als het tijd is
Nuja bij mij is het niet grijs maar wit, ieder jaar weer iets meerquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
9/10 keer is het duidelijk dat een man zijn haren heeft geverfd en verder is een man met grijze haren sexier imo.
Iz sexy.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nuja bij mij is het niet grijs maar wit, ieder jaar weer iets meer
De rest is donker blond.
Wie is die vrouw?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Ibo zonder geverfde haren...
[ afbeelding ]
Zaten jij.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:51 schreef Atak het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan ... toen is 16 was
Als je wil weten wat geld je kan brengen. Kijk naar die chick van Serdar Ortacquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:46 schreef Bortecinem het volgende:
Die vent van Ceren Hindistan. Hij was al getrouwd met een andere vrouw toen hij zij in beeld kwam btw.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zie je maar weer, jungenz. Waar een beetje geld je al niet brengt.
Ik zag dit ook net. Dacht eerst dat het de zoon van Nihat Hatipoglu was, die hoca die vaak op tv komt. Daar lijkt hij erg op. Ik dacht, kijk de zoon van de hoca eens een manken regelen, maar hij was het niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:46 schreef Bortecinem het volgende:
Die vent van Ceren Hindistan. Hij was al getrouwd met een andere vrouw toen hij zij in het beeld kwam btw.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knock-outrondequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was het een groepswedstrijd of knock-outwedstrijd? Ik volg het niet meer zo de laatste jaren.
Nice. Wat een uitstraling.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:46 schreef Bortecinem het volgende:
Die vent van Ceren Hindistan. Hij was al getrouwd met een andere vrouw toen hij zij in beeld kwam btw.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is juist mooi. Vrouwen diggen daarop.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nuja bij mij is het niet grijs maar wit, ieder jaar weer iets meer
De rest is donker blond.
En ik maar denken (hopen) dat je eerste reactie sarcastisch was.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nice. Wat een uitstraling.
EDIT:
[ afbeelding ]
![]()
Bildigimiz HANZOYLA evlenmis. KIRO!!!
Dede heeft nog een volle bos haar en baba ook.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:03 schreef Che_ het volgende:
Bij mannen kun je het vaak vergelijken met de vader. Wordt die vroeg kaal of grijs haar dan heeft de zoon dat meestal ook
Kan vaak een generatie of meer overslaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:03 schreef Che_ het volgende:
Bij mannen kun je het vaak vergelijken met de vader. Wordt die vroeg kaal of grijs haar dan heeft de zoon dat meestal ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |