9/10 keer is het duidelijk dat een man zijn haren heeft geverfd en verder is een man met grijze haren sexier imo.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En toch ga ik dat laten doen als het tijd is
Nuja bij mij is het niet grijs maar wit, ieder jaar weer iets meerquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
9/10 keer is het duidelijk dat een man zijn haren heeft geverfd en verder is een man met grijze haren sexier imo.
Iz sexy.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nuja bij mij is het niet grijs maar wit, ieder jaar weer iets meer
De rest is donker blond.
Wie is die vrouw?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Ibo zonder geverfde haren...
[ afbeelding ]
Zaten jij.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:51 schreef Atak het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan ... toen is 16 was
Als je wil weten wat geld je kan brengen. Kijk naar die chick van Serdar Ortacquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:46 schreef Bortecinem het volgende:
Die vent van Ceren Hindistan. Hij was al getrouwd met een andere vrouw toen hij zij in beeld kwam btw.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zie je maar weer, jungenz. Waar een beetje geld je al niet brengt.
Ik zag dit ook net. Dacht eerst dat het de zoon van Nihat Hatipoglu was, die hoca die vaak op tv komt. Daar lijkt hij erg op. Ik dacht, kijk de zoon van de hoca eens een manken regelen, maar hij was het niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:46 schreef Bortecinem het volgende:
Die vent van Ceren Hindistan. Hij was al getrouwd met een andere vrouw toen hij zij in het beeld kwam btw.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knock-outrondequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was het een groepswedstrijd of knock-outwedstrijd? Ik volg het niet meer zo de laatste jaren.
Nice. Wat een uitstraling.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:46 schreef Bortecinem het volgende:
Die vent van Ceren Hindistan. Hij was al getrouwd met een andere vrouw toen hij zij in beeld kwam btw.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is juist mooi. Vrouwen diggen daarop.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nuja bij mij is het niet grijs maar wit, ieder jaar weer iets meer
De rest is donker blond.
En ik maar denken (hopen) dat je eerste reactie sarcastisch was.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nice. Wat een uitstraling.
EDIT:
[ afbeelding ]
![]()
Bildigimiz HANZOYLA evlenmis. KIRO!!!
Dede heeft nog een volle bos haar en baba ook.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:03 schreef Che_ het volgende:
Bij mannen kun je het vaak vergelijken met de vader. Wordt die vroeg kaal of grijs haar dan heeft de zoon dat meestal ook
Kan vaak een generatie of meer overslaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:03 schreef Che_ het volgende:
Bij mannen kun je het vaak vergelijken met de vader. Wordt die vroeg kaal of grijs haar dan heeft de zoon dat meestal ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |