quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:23 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb mensen in mijn omgeving die nooit stufi hebben aangevraagd uit angst dat ze geen diploma zullen halen.
Damnn. Hoe dom kan je zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:26 schreef Bortecinem het volgende:
Zelfs mbo niveau 1-2 niet aangevraagd, terwijl niv. 1-2 altijd een gift is.
'Ja, maar mijn lerares zei..'
Kijk dan gewoon een keer zelf op de site.
Ik krijg uitslag van dit soort mensen. En steeds blijven refereren naar andere mensen. 'Jaa maar die zei zus en hij zei zo'.quote:
Terwijl mensen die ik ken mbo(1 of 2 niveau) gaan doen voor de stufi en nooit naar klas gaan(al zijn ze nu volgens mij strenger)quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik krijg uitslag van dit soort mensen. En steeds blijven refereren naar andere mensen. 'Jaa maar die zei zus en hij zei zo'.
Deze persoon heeft z'n niveau 2 gehaald zonder ooit een cent stufi te hebben gehad. Nu bezig met niveau 3 (prestatiebeurs) en het gaat gewoon goed maar nog steeds geen lef om stufi aan te vragen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Terwijl mensen die ik ken mbo(1 of 2 niveau) gaan doen voor de stufi en nooit naar klas gaan(al zijn ze nu volgens mij strenger)
Plast deze persoon ook met de deur open?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Deze persoon heeft z'n niveau 2 gehaald zonder ooit een cent stufi te hebben gehad. Nu bezig met niveau 3 (prestatiebeurs) en het gaat gewoon goed maar nog steeds geen lef om stufi aan te vragen.
Die zie ik graag nat maar dan inderdaad op mijn spreekwoordelijke zolderquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Behalve de knappe, Perzische vrouwen
Beetje tocht is nooit mis.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Plast deze persoon ook met de deur open?
Wat voor een coupe gaat het worden?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:30 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga morgen mijn haren laten knippen.
Ja, he. Dacht zelf ook aan zoiets.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat voor een coupe gaat het worden?
Opskeer aan één kant lijkt me wel wat voor jou.
Voor wie wil je opvallen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, he. Dacht zelf ook aan zoiets.
https://www.facebook.com/video.php?v=949524258400162&permPage=1quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil gewoon van mijn zigeunerharen af.![]()
Komt nu tot mijn kont.
Oeh das sexy. Ik had ook lang haar, maar laten kippen want het leek net stro.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil gewoon van mijn zigeunerharen af.![]()
Komt nu tot mijn kont.
Dacht zelf meer aan zoiets:quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/video.php?v=949524258400162&permPage=1
Zo?
Ja, dat. En het verzorgen en stylen is gewoon een bitch. Ik draag mijn haren daardoor alleen maar vast eigenlijk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:38 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Oeh das sexy. Ik had ook lang haar, maar laten kippen want het leek net stro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |