Ja, klopt. En ik las meestal die boeken op de basisschool. Ronald van Loon ofzo heette die schrijver. Ik ben de naam van die serie kwijt..of was dat Griezelbusquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Vroeger had je een tv-serie van die Kippenvel-boeken. Denk dat dat mijn eerste horror was. Was niet eens eng volgens mij.
Een van mijn favoriete tv-programma's vroeger. De boeken vond ik minder. Er was een andere boekenserie met horrorverhalen. Ze waren enger dan kippenvel. Ik was echt verslaafd aan die boeken. Sowieso horror in het algemeen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Vroeger had je een tv-serie van die Kippenvel-boeken. Denk dat dat mijn eerste horror was. Was niet eens eng volgens mij.
Nee, R.L. Stine. Werd vertaald uit het Engels (Goosebumps). Griezelbus was van Paul van Loon.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, klopt. En ik las meestal die boeken op de basisschool. Ronald van Loon ofzo heette die schrijver. Ik ben de naam van die serie kwijt..of was dat Griezelbus
Zoiets kan ik me ook herinneren ja. Heb even gezocht en vond Fear Street, ook van R.L. Stine, maar weet niet zeker of het die was.quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete tv-programma's vroeger. De boeken vond ik minder. Er was een andere boekenserie met horrorverhalen. Ze waren enger dan kippenvel. Ik was echt verslaafd aan die boeken. Sowieso horror in het algemeen.
Nu ben ik echt een pussy.
Jaaaaa die waren het vlgns mij!quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zoiets kan ik me ook herinneren ja. Heb even gezocht en vond Fear Street, ook van R.L. Stine, maar weet niet zeker of het die was.
Ja oke isahbi.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:40 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nasilsin Wammescim? Coluk cocuk nasil?
[..]
Is toch een gepaste smiley dacht ik zo![]()
Nooit nationalistisch geweest
Yessquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Doe jij nu een deeltijd studie?
Herkenbaar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:42 schreef mrstylo het volgende:
Wow. Ineens totaal geen energy meer.
voelt alsof een vrijdag, maar morgen weer werkenquote:
Ik heb stress nu. Wil chocolaquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
voelt alsof een vrijdag, maar morgen weer werken
Vocaroo eens, toen wij (ex een paar) een maand of wat geleden eens onze stemmen hier hadden gepost viel mij op dat iedereen zo vriendelijk klonkquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:52 schreef Stimorol- het volgende:
Kreeg net te horen dat ik een mooie stem heb
Alleen die ekte bazen deden toen mee.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vocaroo eens, toen wij (ex een paar) een maand of wat geleden eens onze stemmen hier hadden gepost viel mij op dat iedereen zo vriendelijk klonk
Voor altijd?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:09 schreef Crip het volgende:
OMGGGGG KLAAR MET STAGE VANDAAG YEAHBUEAHFILuzehfDIEofJ.
bEN BLIJ.
Why bbyquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:33 schreef Crip het volgende:
Stim soms laat je mij echt lachen op zo'n gemene bitch manier.
En haar inwoners vervolgens verzwolgen worden door Snorkels.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:15 schreef Mathemaat het volgende:
Laat eerst Perzië in de zee zinken
Behalve de knappe, Perzische vrouwenquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En haar inwoners vervolgens verzwolgen worden door Snorkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |