Eeuwige zondequote:Op donderdag 26 februari 2015 19:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het blijft nog steeds lang. Tot over mijn schouders iig.
Wel cool gedaan van die politie.quote:
Het groeit weer aan.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel cool gedaan van die politie.
Dit beschrijft het perfect eigenlijk imo.quote:That part got me really choked up. Just imagine being that woman. Your husband, someone you know inside and out, spent years with, depend on, is about to kill himself and leave you alone in this world. You can't do anything, the police are trying their best but it's still uncertain and dangerous. You hear a gunshot and your visceral imagination tells you, that you are now alone in this world because your husband was brutally destroyed by his own hand. You're overwhelmed by despair, hopelessness, loneliness, pain and probably pessimism. The world is a blur and you want it all to go away or end. Then someone reaches out and touches you to get your attention and pull you away from it. He tells you everything is okay they were able to stop the terrible from happening.
Tl;dr Those cops rescued two people that day.
Was bezig met iets anders en hoorde 'direkten dondu'.quote:
De enige reden dat mijn haren nu zo lang zijn is omdat ik te lui ben om naar de kapper te gaan. En lange haren staan niet iedereen hoor. Na een bepaalde lengte staat het lelijk bij mij imo.quote:
Maar 20 cm er af is wel veelquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De enige reden dat mijn haren nu zo lang zijn is omdat ik te lui ben om naar de kapper te gaan. En lange haren staan niet iedereen hoor. Na een bepaalde lengte staat het lelijk bij mij imo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wat ik wil.![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Oh, dat valt idd meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wat ik wil.![]()
Het klonk zo dramatisch.quote:
Is zij Ginger?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het klonk zo dramatisch.Sommige vrouwen die hun haar niet eerder kort hebben gedragen, kan het juist verrassend goed staan. En ze zegt zelf dat het tot over haar achterwerk is, dus 20 cm eraf valt dan reuze mee. Het is niet het soort pittig rood kapsel; dan had ik je gelijk gegeven.
Bij mij groeit het zooooo traagggggquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De enige reden dat mijn haren nu zo lang zijn is omdat ik te lui ben om naar de kapper te gaan. En lange haren staan niet iedereen hoor. Na een bepaalde lengte staat het lelijk bij mij imo.
Bij mij zooooo snel. Fcking irritant.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij mij groeit het zooooo traaggggg
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan het wel worden. Wil je dat?
Chill, het was geen aanval. Gewoon mijn meningquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het klonk zo dramatisch.Sommige vrouwen die hun haar niet eerder kort hebben gedragen, kan het juist verrassend goed staan. En ze zegt zelf dat het tot over haar achterwerk is, dus 20 cm eraf valt dan reuze mee. Het is niet het soort pittig rood kapsel; dan had ik je gelijk gegeven.
Een neef van mij kreeg best vroeg witte haren en die verfde hij regelmatig met donkere henna. Weet niet of dat-ie het nog steeds doet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:28 schreef Bortecinem het volgende:
Haren verven met henna. Nostalgie! Al die kinderen in ons dorp in TR.#50shadesofred
Hebben jullie dat weleens gedaan of doen jullie dat nog steeds? Haren verven met henna?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |