Het recht een huis binnen te breken?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:40 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Je kan ook uitloggen en studenten met een mening hun recht laten halen. Mister trol.
Helemaal gelijk!quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Een universitaire studie was oorspronkelijk bedoeld ter volledige wetenschappelijke zelfverwerkelijking, het opnemen, evalueren, eigenmaken, toetsen, bevragen van en toevoegen aan de wetenschappelijke discipline waarvoor gekozen is.
Thans lijkt het eerder de eerste stap op weg naar een 'carrière' en riant salaris. DAAR is het met het onderwijs fout gegaan. Geen bevlogenheid, geen academische interesse, alleen nog een korte termijn visie op 'economisch nut' [sic]...
Geen wonder dat dit land aan alle kanten op instorten staat.
Uit Den Haag ja.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:42 schreef sneakydesert het volgende:
Op twitter lees ik dat mensen tussen de studenten activisten en ex-krakers herkennen.
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:42 schreef sneakydesert het volgende:
Op twitter lees ik dat mensen tussen de studenten activisten en ex-krakers herkennen.
Dit.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Het recht een huis binnen te breken?
Ik hoop snel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer wordt er geslagen?
Doen ze ook, daarvoor hebben ze de mensen buitenquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd valt het mij nog mee dat ze dit doen en niet allemaal op twitter hun mening uiten.
nominaal?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Langstudeerders hè, mensen die nominaal afstuderen hebben wel wat beters te doen.
twitter:hakhverdian twitterde op woensdag 25-02-2015 om 23:41:53Volgens de laatste berichten is Van der Laan weliswaar onderweg, maar naar bed en niet naar het #maagdenhuis. reageer retweet
wat een tegenstellingentwitter:Sywert twitterde op woensdag 25-02-2015 om 23:43:12Van der Laan inderdaad onderweg naar het Maagdenhuis reageer retweet
Weet ik. Maar dan ben je gewoon slecht voorbereid.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
'Dit' is ook 'maar' ontstaan door de ontruiming van het bungehuis gisteren, en de oproep op FB voor de demo-mars naar het Maagdenhuis waar in plaats van een handjevol toch iets meer dan een handjevol mensen op kwamen dagen.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:43 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:hakhverdian twitterde op woensdag 25-02-2015 om 23:41:53Volgens de laatste berichten is Van der Laan weliswaar onderweg, maar naar bed en niet naar het #maagdenhuis. reageer retweet
Ik heb ze niet geteld, maar je hebt nu in 3 delen minstens 50 oproepen tot geweld gedaan, ben jij wel helemaal gezond?quote:
Nou ja protesteren betekent tegenwoordig achter je pc gaan zitten en kwaad typenquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:42 schreef Faux. het volgende:
[..]
Doen ze ook, daarvoor hebben ze de mensen buiten
Zou mij ook niet verbazen, maar ik hoop dat de studenten van FMG toch wel hun medestudenten herkennenquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:42 schreef sneakydesert het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Juistquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
wat een tegenstellingentwitter:Sywert twitterde op woensdag 25-02-2015 om 23:43:12Van der Laan inderdaad onderweg naar het Maagdenhuis reageer retweet
Jij noemt het geweld. Ik noem het een terechte politieactie, idioot.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb ze niet geteld, maar je hebt nu in 3 delen minstens 50 oproepen tot geweld gedaan, ben jij wel helemaal gezond?
Een soort gebaartje dat bij hun beweging hoort, heeft IS ook...quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
Kan iemand mij die "tieten paar voel" imitatie eens uitleggen die ze doen met hun handen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |