Ja, ja, en dan stiekem toch op Ayn Rand uitkomen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zelfs voorgelezen uit de Bijbel. Ik ben heel open-minded.
Ze hopen dat Obama zich er persoonlijk mee bezig houdt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:37 schreef Karina het volgende:
Ik schakel net in. Domme vraag misschien, maar waarom gaat het allemaal in het Engels?
Internationale studenten die niet de moeite kunnen nemen om Nederlands te leren, of gewoon even iemand simultaan te laten vertalen zodat de rest gewoon natuurlijk kan praten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:37 schreef Karina het volgende:
Ik schakel net in. Domme vraag misschien, maar waarom gaat het allemaal in het Engels?
Dus ze zoeken het op?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:38 schreef trabant het volgende:
[..]
Ja, je loopt kans op confrontatie met de politie en dan ga je op z'n paasbest de straat op...
Eens.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Een universitaire studie was oorspronkelijk bedoeld ter volledige wetenschappelijke zelfverwerkelijking, het opnemen, evalueren, eigenmaken, toetsen, bevragen van en toevoegen aan de wetenschappelijke discipline waarvoor gekozen is.
Thans lijkt het eerder de eerste stap op weg naar een 'carrière' en riant salaris. DAAR is het met het onderwijs fout gegaan. Geen bevlogenheid, geen academische interesse, alleen nog een korte termijn visie op 'economisch nut' [sic]...
Geen wonder dat dit land aan alle kanten op instorten staat.
Als 100 bouwvakkers dit zouden doen dan werden ze ook kapot geslagenquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:36 schreef Fylax het volgende:
''geweld'' tegen studenten
Jezus
Is gewoon terecht.
Hoop internationale studenten neem ik aan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:37 schreef Karina het volgende:
Een baken van verlichting, een van de grootste filosofen ooit.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als Ayn Rand er maar uit laat hè..
Klopt, maar het deel wat wél kiest voor een wetenschappelijke baan wordt geconfronteerd met onzekere onderzoeksgelden, een 0-contract en eigenlijk moet hij/zij maar zelf zijn onderzoek zien financieren. Geen wonder dat velen dan kiezen voor een vast contract en een vast inkomen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:34 schreef topdeck het volgende:
[..]
maar de meeste mensen die een graad hebben bij de uni gaan toch meestal naar industrie waar ze een niet-wetenschappelijke baan hebben (iets boven het niveau van de hbo'ers).
Zij noemen het geweld, maar het is gewoon terecht van de politiequote:Op woensdag 25 februari 2015 23:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als 100 bouwvakkers dit zouden doen dan werden ze ook kapot geslagen
Als ik dit zou doen zou mijn moeder mij kapot slaan
Zitten ook wat docenten tussen. Maar misschien ook wel wat beroepsrevolutionairen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje matig Engels wel af en toeEn sommige studenten zien eruit alsof ze 35 zijn.
Langstudeerders hè, mensen die nominaal afstuderen hebben wel wat beters te doen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje matig Engels wel af en toeEn sommige studenten zien eruit alsof ze 35 zijn.
Zitten ook docenten en oud studenten tussen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is aan de accenten niet te horen, volgens mij hoor ik voornamelijk Nederlanders met knoerten van accenten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoop internationale studenten neem ik aan.
Bron?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens politie gaan ze vannacht iig niet die boel ontruimen
Jammerquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Goeie vraag, snap ik ook niet want de UvA is een NL universiteit.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:37 schreef Karina het volgende:
Waarom niet?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:nrc twitterde op woensdag 25-02-2015 om 23:38:47Politie ziet ontruiming Maagdenhuis vannacht niet gebeuren, maar sluit ook niets uit http://t.co/y407Do0phf http://t.co/NiGBZOG1jn reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |