Ik heb wel een oudere versie, dus het zou kunnen dat dat nu ergens anders staat?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat heb ik niet bij die shapes tool gevonden, maar ik zal nog eens kijken!
Sorrie knorriequote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:53 schreef ToT het volgende: Mijn bikes:
Ik heb persoonlijk alleen een Fireblade en een TL1000S gehad, maar voor mijn toenmalige werkgever heb ik op diverse motorfietsen gereden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk alleen een Fireblade en een TL100S gehad, maar voor mijn toenmalige werkgever heb ik op diverse motorfietsen gereden.
En het zit ook zo lekker warm en knusquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wart heb jij een mooie rolstoelen (op het brei geneuzel na)
Hahahaquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:02 schreef drakin het volgende:
[..]
En het zit ook zo lekker warm en knus
Ja Sas is liefquote:
Ik heb geen achtertuinquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:06 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Pas maar op, straks begraaft zij jou nog
Die mag ik niet posten, anders krijg ik een banquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:09 schreef Kingstown het volgende:
Net haken en nu breien. CRE zal blij zijn met onze TT's
Overigens pics van je piemel Juup nu je een SC-topic geopend hebt .Belofte maakt schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:09 schreef Kingstown het volgende:
Net haken en nu breien. CRE zal blij zijn met onze TT's
Overigens pics van je piemel Juup nu je een SC-topic geopend hebt .Belofte maakt schuld.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die mag ik niet posten, anders krijg ik een ban![]()
Kan wel een andere foto posten in een spoilerDaar zit geen haak of breiwerkje bij dus telt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Durf te leven joh.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:23 schreef Juup© het volgende:
M.b.t. mijn ongeval ooit, zo lag ik in tractieDaar is verder weinig meer aan te zien ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zo.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is verder weinig meer aan te zien ....
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kom op Juup, laat zien dat ding!! De dames zitten er klaar voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Durf te leven joh.![]()
Je hebt zojuist een pluspuntje bij sacha gescoord.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:31 schreef Juup© het volgende:
Tering (sorry als ouderen in dit topic mijn taalgebruik niet kunnen waarderen)
geel wintquote:
In dat geval wint geelquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie er aan de beurt is?
duh! ik vergeet niksquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaja, maar die liggen vast nog thuis
Sorry... Ik wist niet dat je met die dingen op vakantie zou gaan.. Dat had je niet van te voren gemeld...quote:
Juup is een trui aan het breien, vandaar deze TT, we zijn benieuwd naar de pic van het resultaat en die andere "pic" houden we te goed, hij moet eerst zijn schaamte nog even overwinnen namelijk.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juup is een trui aan het breien, vandaar deze TT, we zijn benieuwd naar de pic van het resultaat en die andere "pic" houden we te goed, hij moet eerst zijn schaamte nog even overwinnen namelijk.
Het gaat al weer een stuk beter vandaag.quote:
Ik zit naar Robert De Niro te kijken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:42 schreef chufi het volgende:
Ik zit Thomas Dekker te bekijken in zn werelduurrecord poging in Mexico
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:23 schreef Juup© het volgende:
M.b.t. mijn ongeval ooit, zo lag ik in tractieteruggelezen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat raar dat je geen nieuwe knie krijgt omdat je te jong bent
Wat zei zegt.... wat zit dat systeem toch idioot in elkaar eigenlijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is wel kut. Je zou zeggen dat ze bij een jong iemand eerder geneigd zijn om een knie te vervangen dan bij een oud iemand, aangezien het niet gratis is jij er gemiddeld langer gebruik van zult kunnen maken dan iemand die al ouder is.![]()
goed om te horenquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het gaat al weer een stuk beter vandaag.
Dat ligt niet aan de foto, maar aan dat topmodel.quote:
oooh is dat hetquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de foto, maar aan dat topmodel.
Heb jij KT nog steeds geblokkeerd?quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
KT schaamt zich ervooor dat ie hem geplaatst heeft en haalt hem weg
Nee, ik heb geen abo meerquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb jij KT nog steeds geblokkeerd?
Ow, ik ga het denk ik eens uitproberen, heb al 1 vriendje nu nog even dat andere proberen.quote:
Veel plezier... Mijn ervaring was slecht ...quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow, ik ga het denk ik eens uitproberen, heb al 1 vriendje nu nog even dat andere proberen.
Shit je kan moddereters niet blokkerenquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier... Mijn ervaring was slecht ...
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:28 schreef drakin het volgende:
Shit het werkt niet, ik zie Choef nog
En jij leest mij ook nog normaal, dus dat blokkeren heeft eigenlijk geen zin.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]Ja ik heb te veel posts dan werkt het ook niet
Je draagt ook nooit iets dat gebreid is?quote:
Mijn geitenwollen sokken bedoel je?quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Je draagt ook nooit iets dat gebreid is?
Dan moet je de refresh rate korter zettenquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:30 schreef drakin het volgende:
[..]
En jij leest mij ook nog normaal, dus dat blokkeren heeft eigenlijk geen zin.
Wel zijn je berichten niet zichtbaar van voordat ik op dat tekentje klikte
Ow, maar goed dit is dus toch geen tool voor me.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je de refresh rate korter zetten
Op hetzelfde knopje drukken... Ben het eigenlijk alweer vergetenquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow, maar goed dit is dus toch geen tool voor me.
Alleen hoe onblokkeer je nu weer?
maar dat knopje staat niet meer bij je naamquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Op hetzelfde knopje drukken... Ben het eigenlijk alweer vergeten
misschien toch maar even laten zoquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:49 schreef just me het volgende:
dan zal hij niet meer geblokkeerd staan ??
Dat ben ik vergeten te checken vorige week ... Boeien.. Gewoon wachten tot je abo is afgelopen ...quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:48 schreef drakin het volgende:
Ik zit ineens in ABO sc, damn die gaan snel.
Blij dat het abo maar even is
Kan ik dan weer tot rust komenquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ben ik vergeten te checken vorige week ... Boeien.. Gewoon wachten tot je abo is afgelopen ...
Als je er met je muis over heen gaat zie je meestal de betekenis van het knopje, maar dat werkt niet op tablets in de mobiele versiequote:Op woensdag 25 februari 2015 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]
misschien toch maar even laten zo
zit op gewone PC nuquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je er met je muis over heen gaat zie je meestal de betekenis van het knopje, maar dat werkt niet op tablets in de mobiele versie
sjoef verschiet van kleurquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:53 schreef drakin het volgende:
Hee nu wordt je ineens licht van kleur?
7 kleuren...quote:
ik voel me dan ook zeer gelukkigquote:
Morgen weer helemaal beterquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik voel me dan ook zeer gelukkig
Volgens mij heb ik op de lagere school weleens een soort van breiles gehadquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor alles is een eerste keer.
Die bruine trui toch zeker dagelijks.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik op de lagere school weleens een soort van breiles gehad
En ik brei weleens een bruine trui natuurlijk
Ik ook, gatenkaas of zo strak dat de breinaald er niet meer doorheen kon.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
En ik brei weleens een bruine trui natuurlijk
Ik weet niet meer hoe het eindproduct er uiteindelijk uitzag, maar heb er geen nieuwe hobby in ontdektquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook, gatenkaas of zo strak dat de breinaald er niet meer doorheen kon.
Dan zijn die breiringen en aanverwante gevallen wel een uitkomst, kun je tenminste gelijk breien.
Die heeft vast stiekem meer kleuren die wij helemaal niet kunnen onderscheidenquote:
Onderschat mijn onderscheidend vermogen niet hoorquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heeft vast stiekem meer kleuren die wij helemaal niet kunnen onderscheiden
Vlinders zien meer dan mensen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Onderschat mijn onderscheidend vermogen niet hoor
En hoe zien Zwelgjes?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Vlinders zien meer dan mensen.
Mollen weer minder.
Mijn indruk is dat er dit jaar een hoop mollen zijn ... Ok heb geen tuin maar zie die hopen overalquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Vlinders zien meer dan mensen.
Mollen weer minder.
vuurroodquote:
Komt door de hoge grondwaterstandquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn indruk is dat er dit jaar een hoop mollen zijn ... Ok heb geen tuin maar zie die hopen overal
Ik weet er alles van, maar niet te rustigquote:
Te is nooit goed, zegt menquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, maar niet te rustig
Dat komt weer door te veel regen? Terwijl het volgens mij een erg droog jaar was ...quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Komt door de hoge grondwaterstand
waterschappen kunnen er ook voor zorgen dat de waterstand hoger of lager is/blijft.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat komt weer door te veel regen? Terwijl het volgens mij een erg droog jaar was ...
Mijn tuin heb ik nog steeds niet en op 4 hoog zie ik ze niet zo gauw verschijnen ...quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
waterschappen kunnen er ook voor zorgen dat de waterstand hoger of lager is/blijft.
En in de winter is het ook hoger meende ik
Ik zie ze in dit topicquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn tuin heb ik nog steeds niet en op 4 hoog zie ik ze niet zo gauw verschijnen ...
Kunnen ze niks aan doen, slecht zicht komt vaker voor boven de 40quote:
Ik ook, en punniken, en haken e.d..quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga op tijd slapenquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:22 schreef Juup© het volgende:
Even vooruitlopen op de nachtploeg met hun muziek:
Ja ik kan daar verder niet over beslissenquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zou dat ook moeten doen eigenlijk.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik kan daar verder niet over beslissen
Klopt, maar later die dag misschien wel voor een gesprekquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je morgenvroeg niet naar school hoeft ...
Jaja , je hebt gewoon een oogje op ...quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Klopt, maar later die dag misschien wel voor een gesprek
sorryquote:
Er is een juffrouw waar ik wel een beschuitje mee zou willen eten jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaja , je hebt gewoon een oogje op ...
Ik heb vanavond in ABO gepost, zijn ze ook vrij hyper.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bijkomen van dat hyperposten van gisteren
Ja zeg, nu ben ik hyperquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bijkomen van dat hyperposten van gisteren
Daar ben ik vergeten te kijken toen ik eventjes dat gratis ABO had, ook stom...quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb vanavond in ABO gepost, zijn ze ook vrij hyper.
Geen wonder dat de mijlpaal daar viel
Trusten damequote:Op woensdag 25 februari 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben moe slaperig en duf eigenlijk
Als die mijlpaal gister er niet was had ik niet eens het bestaan ervan gewetenquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar ben ik vergeten te kijken toen ik eventjes dat gratis ABO had, ook stom...
oe effe kiekenquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:43 schreef Voxs het volgende:
Om de jacht op de miljoenste post nog eens te bekijken in stripvorm:
40+ / 40+ goes for millions #2
Welkom jonge damequote:Op woensdag 25 februari 2015 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
neh... ik heb net al een dutje gedaan dus dat gaat niet
Ik vind ze GENIAALquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:43 schreef Voxs het volgende:
Dank je. Jullie doen het zelf he?quote:
Ik heb de halve dag geslapen en ben nog niet opgeknapt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Je knapt er wel van op, ik was druk vandaag
Ben je ziekjes dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb de halve dag geslapen en ben nog niet opgeknapt.
Nee, eerder hyper e.d.. Shit happens.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je ziekjes dan?
Ik ga er straks ook weer vroeg in hoorzó opgeknapt ben ik nu ook weer niet
ah. jah, jij had ADHD toch?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, eerder hyper e.d.. Shit happens.
ik ook nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je morgenvroeg niet naar school hoeft ...
O.a., maar dat is niet de gehele reden dat ik zo hyper en zwaar geïrriteerd ben.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ah. jah, jij had ADHD toch?![]()
Ik heb wel eens een aanvalletjemaar ik geloof niet constant
wat is er dan? of wil je er niks over zeggen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
O.a., maar dat is niet de gehele reden dat ik zo hyper en zwaar geïrriteerd ben.
Kom je je kunsten nu ook al hier vertonenquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:43 schreef Voxs het volgende:
Bitstrips.com. Ik teken het niet zelf maar arrangeer meer het geheel. Dus ogen, haar etc uitkiezen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, maar dat die tekeningetjes zou mij niet lukken, hoe doe je dat eigenlijk?
Ah....... maar dat doe je héél knap danquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bitstrips.com. Ik teken het niet zelf maar arrangeer meer het geheel. Dus ogen, haar etc uitkiezen.
En dan per strip een thema bedenken in mijn hoofd en dan uitvoeren door alles zo neer te zetten dat het klopt.
Was op verzoek van Kingstown en ik vond het zo leuk gister dat ik instemde. En om Kt natuurlijk. Zijn inzet hier met topics etc is tomeloos en dat kan ik wel waarderen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom je je kunsten nu ook al hier vertonen
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Was op verzoek van Kingstown en ik vond het zo leuk gister dat ik instemde. En om Kt natuurlijk. Zijn inzet hier met topics etc is tomeloos en dat kan ik wel waarderen.
Op je balkon schijten alleen de duiven de boel vol, en ik spreek uit ervaring.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn tuin heb ik nog steeds niet en op 4 hoog zie ik ze niet zo gauw verschijnen ...
Dankquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah....... maar dat doe je héél knap danen met veel fantasie en humor
Ze heeft notabene een strip gemaakt waar wij 40 plussers in voorkomen, dus dan mag dat toch?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom je je kunsten nu ook al hier vertonen
Niet openbaar nee, sorry dat ik er over begonquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is er dan? of wil je er niks over zeggen?
Heuj langharig tuigquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op je balkon schijten alleen de duiven de boel vol, en ik spreek uit ervaring.
Maar je mag het vaker doen...quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Was op verzoek van Kingstown en ik vond het zo leuk gister dat ik instemde. En om Kt natuurlijk. Zijn inzet hier met topics etc is tomeloos en dat kan ik wel waarderen.
Nou je hoeft geen sorry te zeggen gekquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet openbaar nee, sorry dat ik er over begon
Ja, ik ben er nog half, dadelijk weer helemaal.....de laatste bus gaat zo.quote:
Ik heb geen hoofdtelefoon op, maar geloof dat mijn buren dat niet doorhebbenquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:02 schreef Juup© het volgende:
Buren even ontzien en een BT hoofdtelefoon opgezet
ik ben ook heel, heel netjesquote:
En ons allen redelijk goed geïnterpreteerd...quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze heeft notabene een strip gemaakt waar wij 40 plussers in voorkomen, dus dan mag dat toch?
Ik vind het een eer voor ons dat ze ons getekend heeft eigenlijk
heel knapquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
En ons allen redelijk goed geïnterpreteerd...
Laatste klopt wel, dank je.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou je hoeft geen sorry te zeggen gekmaar oké niet in het openbaar snap ik wel,
ik weet dan wel niet of ik je sterkte moet wensen ofzo of met wat, maar ik denk dat sterkte
misschien wel op zijn plaats is dan....
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik ben er nog half, dadelijk weer helemaal.....de laatste bus gaat zo.
Waar kan ik die strip zien?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
heel knapmaar dat had ik al gezegd
geeft ook niet als ik het 3x zeg eigenlijk
Hij is leuk..quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Hiero!
Bij mij klopt 1 detail niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou jou ook gewoon voor me zoals in die strip
Wat was jij aan het eten, iets van aardbeien?quote:
Heb ik wel al eens gezegd...quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat heb je nooit gezegd, dus dat wist niemand
Heeft Voxs mooi gemaakt. mijn complimenten..quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.. dan was ik dat zeker alweer vergeten
Spaghetti en dat was ook écht zo, ik zat hier gisteren bij de laptop te eten, omdat ik even mee wildequote:Op woensdag 25 februari 2015 23:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat was jij aan het eten, iets van aardbeien?
tell her...quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heeft Voxs mooi gemaakt. mijn complimenten..
Ik ben erna pas gaan eten, boerenkool net als PP en KT gisteren hadden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Spaghetti en dat was ook écht zo, ik zat hier gisteren bij de laptop te eten, omdat ik even mee wilde
helpen, dus dat klopt echt als een bus
Jeetje ...hou je dat allemaal bij wat iedereen eet?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben erna pas gaan eten, boerenkool net als PP en KT gisteren hadden.
Nee, we hadden het er toevallig over. het was PP slecht gevallen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Jeetje ...hou je dat allemaal bij wat iedereen eet?
in een excell bestandje!!quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Jeetje ...hou je dat allemaal bij wat iedereen eet?
Het zit gewoon in mijn hoofd sommige dingen kan ik onthouden, jammer dat het meestal onzin is...quote:
Nou Mo ?!quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
die hadden we nog niet een ''eet'' bestandje
PP had nergens last van volgens mij...quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, we hadden het er toevallig over. het was PP slecht gevallen.
eigenlijk zou je een delete knop moeten hebben voor onzin dingen die je onthoud zodat er meer ruimtequote:Op woensdag 25 februari 2015 23:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zit gewoon in mijn hoofd sommige dingen kan ik onthouden, jammer dat het meestal onzin is...
Dan was het KT die moest schijten, een van de 2 was het, dan ben ik dat detail door elkaar aan het halen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
PP had nergens last van volgens mij...
Wat had jij gisteren op het menu?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kleur en lengte haar klopt wel dus
Kleur haar wel, maar ik denk dat ik langer ben dan de dames om me heen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kleur en lengte haar klopt wel dus
Die was vanochtend om 530 ook al niet lekker ... zou kunnenquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan was het KT die moest schijten, een van de 2 was het, dan ben ik dat detail door elkaar aan het halen.
Dat zeg ik, maar ik verwisselde die 2 dus.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was vanochtend om 530 ook al niet lekker ... zou kunnen
jij bent 1.85 en lekker gekquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kleur haar wel, maar ik denk dat ik langer ben dan de dames om me heen.
Ik wist niet dat jij ook een ondersikje hebt.quote:
Meer een ongeschoren bakkes ....quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook een ondersikje hebt.
Lekker gekquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:36 schreef Juup© het volgende:
Ik ben 188cm en prettig gestoord zo nu en dan.
Studentikoos menuutjequote:Op woensdag 25 februari 2015 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Falafel, hummus, salade en brood.
We zijn best een knap stelletje, al zeg ik het zelf.quote:
Ze is een veggi, let op mijn woorden.quote:
Ja we hoeven ons niet te schamenquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We zijn best een knap stelletje, al zeg ik het zelf.
Bij mijn dochter gegeten, ze had heel erg haar best gedaan en het was ook heel erg lekker.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze is een veggi, let op mijn woorden.
Dan was het omdat je bij je dochter was.quote:
aartje naar zijn vaartje?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die gek van mij kwam binnen en eerste dat ie zegt is ik heb honger. (hij kwam van zijn werk)
Groot gelijk, zegt mijn dochter ook vaak na school (en die is nog geen 6quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die gek van mij kwam binnen en eerste dat ie zegt is ik heb honger. (hij kwam van zijn werk)
beter dat dan dat hij zijn moeder belt om te vragen een boterham te brengenquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan was het omdat je bij je dochter was.
Dat had ik eigenlijk moeten zeggen, maar nee, ik gek ga hem een hamburger maken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:42 schreef sacha het volgende:
[..]
beter dat dan dat hij zijn moeder belt om te vragen een boterham te brengen
Werken doet ie erbij, voorlopig nog. Maar als ie tour heeft niet. Vanaf 13-3 weer.quote:
Ik heb gemist hoe oud je zoon is?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat had ik eigenlijk moeten zeggen, maar nee, ik gek ga hem een hamburger maken.
Nee, werken doet ie gewoon legaal, wit dus.quote:
23 jr.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gemist hoe oud je zoon is?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:52 schreef just me het volgende:
Mijn leeftijd zegt dat ik moet gaan slapen
Trustenquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:52 schreef just me het volgende:
Trusten opoequote:Op woensdag 25 februari 2015 23:52 schreef just me het volgende:
Ik sliep alquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:52 schreef just me het volgende:
Ik ben iets jonger dan jij, maar mijn leeftijd zegt dat ookquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:52 schreef just me het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben iets jonger dan jij, maar mijn leeftijd zegt dat ook
Ik zit er tussenin en ik ga nog eventjes door, maar ook niet te lang hoorquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben iets jonger dan jij, maar mijn leeftijd zegt dat ook
Heel gek mijn lichaam zegt nooit wanneer ik moet gaan pitten, meestal gewoon te laat dus en te vroeg op ook nog.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit er tussenin en ik ga nog eventjes door, maar ook niet te lang hoor
ik zit tussen wal en schipquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je meedoen, Of zit je nog op de boot
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij woont toch op dat inteelt eiland?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch maar zwaaien danen de groetjes aan Aap
Lijkt het koningshuis hier wel, met al dat gezwaai.....quote:
Erg hè?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt het koningshuis hier wel, met al dat gezwaai.....
Weet je wel wie Sas is?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zou ik het nog niet doen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je er nou voor betaald kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |