Ik heb wel een oudere versie, dus het zou kunnen dat dat nu ergens anders staat?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat heb ik niet bij die shapes tool gevonden, maar ik zal nog eens kijken!
Sorrie knorriequote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:53 schreef ToT het volgende: Mijn bikes:
Ik heb persoonlijk alleen een Fireblade en een TL1000S gehad, maar voor mijn toenmalige werkgever heb ik op diverse motorfietsen gereden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk alleen een Fireblade en een TL100S gehad, maar voor mijn toenmalige werkgever heb ik op diverse motorfietsen gereden.
En het zit ook zo lekker warm en knusquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wart heb jij een mooie rolstoelen (op het brei geneuzel na)
Hahahaquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:02 schreef drakin het volgende:
[..]
En het zit ook zo lekker warm en knus
Ja Sas is liefquote:
Ik heb geen achtertuinquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:06 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Pas maar op, straks begraaft zij jou nog
Die mag ik niet posten, anders krijg ik een banquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:09 schreef Kingstown het volgende:
Net haken en nu breien. CRE zal blij zijn met onze TT's
Overigens pics van je piemel Juup nu je een SC-topic geopend hebt .Belofte maakt schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |