Ik heb wel een oudere versie, dus het zou kunnen dat dat nu ergens anders staat?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat heb ik niet bij die shapes tool gevonden, maar ik zal nog eens kijken!
Sorrie knorriequote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:53 schreef ToT het volgende: Mijn bikes:
Ik heb persoonlijk alleen een Fireblade en een TL1000S gehad, maar voor mijn toenmalige werkgever heb ik op diverse motorfietsen gereden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk alleen een Fireblade en een TL100S gehad, maar voor mijn toenmalige werkgever heb ik op diverse motorfietsen gereden.
En het zit ook zo lekker warm en knusquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wart heb jij een mooie rolstoelen (op het brei geneuzel na)
Hahahaquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:02 schreef drakin het volgende:
[..]
En het zit ook zo lekker warm en knus
Ja Sas is liefquote:
Ik heb geen achtertuinquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:06 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Pas maar op, straks begraaft zij jou nog
Die mag ik niet posten, anders krijg ik een banquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:09 schreef Kingstown het volgende:
Net haken en nu breien. CRE zal blij zijn met onze TT's
Overigens pics van je piemel Juup nu je een SC-topic geopend hebt .Belofte maakt schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:09 schreef Kingstown het volgende:
Net haken en nu breien. CRE zal blij zijn met onze TT's
Overigens pics van je piemel Juup nu je een SC-topic geopend hebt .Belofte maakt schuld.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die mag ik niet posten, anders krijg ik een ban![]()
Kan wel een andere foto posten in een spoilerDaar zit geen haak of breiwerkje bij dus telt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Durf te leven joh.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:23 schreef Juup© het volgende:
M.b.t. mijn ongeval ooit, zo lag ik in tractieDaar is verder weinig meer aan te zien ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zo.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is verder weinig meer aan te zien ....
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kom op Juup, laat zien dat ding!! De dames zitten er klaar voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Durf te leven joh.![]()
Je hebt zojuist een pluspuntje bij sacha gescoord.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:31 schreef Juup© het volgende:
Tering (sorry als ouderen in dit topic mijn taalgebruik niet kunnen waarderen)
geel wintquote:
In dat geval wint geelquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie er aan de beurt is?
duh! ik vergeet niksquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaja, maar die liggen vast nog thuis
Sorry... Ik wist niet dat je met die dingen op vakantie zou gaan.. Dat had je niet van te voren gemeld...quote:
Juup is een trui aan het breien, vandaar deze TT, we zijn benieuwd naar de pic van het resultaat en die andere "pic" houden we te goed, hij moet eerst zijn schaamte nog even overwinnen namelijk.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juup is een trui aan het breien, vandaar deze TT, we zijn benieuwd naar de pic van het resultaat en die andere "pic" houden we te goed, hij moet eerst zijn schaamte nog even overwinnen namelijk.
Het gaat al weer een stuk beter vandaag.quote:
Ik zit naar Robert De Niro te kijken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:42 schreef chufi het volgende:
Ik zit Thomas Dekker te bekijken in zn werelduurrecord poging in Mexico
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:23 schreef Juup© het volgende:
M.b.t. mijn ongeval ooit, zo lag ik in tractieteruggelezen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat raar dat je geen nieuwe knie krijgt omdat je te jong bent
Wat zei zegt.... wat zit dat systeem toch idioot in elkaar eigenlijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is wel kut. Je zou zeggen dat ze bij een jong iemand eerder geneigd zijn om een knie te vervangen dan bij een oud iemand, aangezien het niet gratis is jij er gemiddeld langer gebruik van zult kunnen maken dan iemand die al ouder is.![]()
goed om te horenquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het gaat al weer een stuk beter vandaag.
Dat ligt niet aan de foto, maar aan dat topmodel.quote:
oooh is dat hetquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de foto, maar aan dat topmodel.
Heb jij KT nog steeds geblokkeerd?quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
KT schaamt zich ervooor dat ie hem geplaatst heeft en haalt hem weg
Nee, ik heb geen abo meerquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb jij KT nog steeds geblokkeerd?
Ow, ik ga het denk ik eens uitproberen, heb al 1 vriendje nu nog even dat andere proberen.quote:
Veel plezier... Mijn ervaring was slecht ...quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow, ik ga het denk ik eens uitproberen, heb al 1 vriendje nu nog even dat andere proberen.
Shit je kan moddereters niet blokkerenquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier... Mijn ervaring was slecht ...
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:28 schreef drakin het volgende:
Shit het werkt niet, ik zie Choef nog
En jij leest mij ook nog normaal, dus dat blokkeren heeft eigenlijk geen zin.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]Ja ik heb te veel posts dan werkt het ook niet
Je draagt ook nooit iets dat gebreid is?quote:
Mijn geitenwollen sokken bedoel je?quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Je draagt ook nooit iets dat gebreid is?
Dan moet je de refresh rate korter zettenquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:30 schreef drakin het volgende:
[..]
En jij leest mij ook nog normaal, dus dat blokkeren heeft eigenlijk geen zin.
Wel zijn je berichten niet zichtbaar van voordat ik op dat tekentje klikte
Ow, maar goed dit is dus toch geen tool voor me.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je de refresh rate korter zetten
Op hetzelfde knopje drukken... Ben het eigenlijk alweer vergetenquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow, maar goed dit is dus toch geen tool voor me.
Alleen hoe onblokkeer je nu weer?
maar dat knopje staat niet meer bij je naamquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Op hetzelfde knopje drukken... Ben het eigenlijk alweer vergeten
misschien toch maar even laten zoquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:49 schreef just me het volgende:
dan zal hij niet meer geblokkeerd staan ??
Dat ben ik vergeten te checken vorige week ... Boeien.. Gewoon wachten tot je abo is afgelopen ...quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:48 schreef drakin het volgende:
Ik zit ineens in ABO sc, damn die gaan snel.
Blij dat het abo maar even is
Kan ik dan weer tot rust komenquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ben ik vergeten te checken vorige week ... Boeien.. Gewoon wachten tot je abo is afgelopen ...
Als je er met je muis over heen gaat zie je meestal de betekenis van het knopje, maar dat werkt niet op tablets in de mobiele versiequote:Op woensdag 25 februari 2015 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]
misschien toch maar even laten zo
zit op gewone PC nuquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je er met je muis over heen gaat zie je meestal de betekenis van het knopje, maar dat werkt niet op tablets in de mobiele versie
sjoef verschiet van kleurquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:53 schreef drakin het volgende:
Hee nu wordt je ineens licht van kleur?
7 kleuren...quote:
ik voel me dan ook zeer gelukkigquote:
Morgen weer helemaal beterquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik voel me dan ook zeer gelukkig
Volgens mij heb ik op de lagere school weleens een soort van breiles gehadquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor alles is een eerste keer.
Die bruine trui toch zeker dagelijks.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik op de lagere school weleens een soort van breiles gehad
En ik brei weleens een bruine trui natuurlijk
Ik ook, gatenkaas of zo strak dat de breinaald er niet meer doorheen kon.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik op de lagere school weleens een soort van breiles gehad
En ik brei weleens een bruine trui natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |