Ohwja dat volg je ook. Lekker vechten op het ijsquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:16 schreef Karina het volgende:
[..]
IJshockey eerste divisie.
Ja is niet handig gepland.
Nog geen echte goeie knokpartij gezien helaasquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ohwja dat volg je ook. Lekker vechten op het ijsPucks vangen
Ik dacht dat dat in Europa ook minder/niet toegelaten werd dan in Amerika of valt dat mee?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog geen echte goeie knokpartij gezien helaasAf en toe een halfbakken, maar meestal laten de referees ze niet even doorvechten en blijven de handschoenen aan.
Manquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog geen echte goeie knokpartij gezien helaasAf en toe een halfbakken, maar meestal laten de referees ze niet even doorvechten en blijven de handschoenen aan.
Iets minder maar bijv. in Duitsland mag het echt amper.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat in Europa ook minder/niet toegelaten werd dan in Amerika of valt dat mee?
Op de tribunes is het altijd vrij rustig, geen hooligans, wel af en toe wat schreeuwlelijkerds.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
ManDan moet je zelf maar op de tribunes beginnen
![]()
Maar als jullie winnen, ga je dan europees spelen of hoe zit dat in elkaar?
Aaah jullie spelen niet hoogste comp. Ok. Maar, de winnaar van de hoogste comp van NL, gaat die dan Europa in?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets minder maar bijv. in Duitsland mag het echt amper.
Was laatst wel een robbertje bij dacht ik HYC? Toevallig was daar net een stream van te zien dus dat was even smullen.
[..]
Op de tribunes is het altijd vrij rustig, geen hooligans, wel af en toe wat schreeuwlelijkerds.
Als we winnen, de finale dan, zijn we kampioen van de eerste divisie. Hoe alles volgend jaar wordt in gedeeld is nog niet bekend, de ere- en eerste divisie worden helemaal veranderd/door elkaar gegooid.
In Geleen zitten de Eaters.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Aaah jullie spelen niet hoogste comp. Ok. Maar, de winnaar van de hoogste comp van NL, gaat die dan Europa in?
Zegmaar: is er een soort CL in het ijshockey?
Ik weet dat hier in de buurt in Geleen in club zit/zat die redelijk speelde.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:35 schreef Karina het volgende:
[..]
In Geleen zitten de Eaters.
Er is een toernooi, was vorig jaar in Duitsland, ben ik ook geweest, daar deden toen de Trappers aan mee.
http://www.bd.nl/sport/ij(...)haven-arie-1.4585866
TIEN TIEN TIENquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja was erg leuk. Trappers hadden helaas geen kans tegen Bremerhaven
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:47 schreef Studiotje het volgende:
Dat je een website maakt voor een klant en tussen de foto's opeens je broertje ziet staan, fucking eng..
Whut... O.oquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:47 schreef Studiotje het volgende:
Dat je een website maakt voor een klant en tussen de foto's opeens je broertje ziet staan, fucking eng..
Je broertje is de opdrachtgever?quote:
Nee. Het is voor iets met kinderen met het down syndroom..quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je broertje is de opdrachtgever?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee. Het is voor iets met kinderen met het down syndroom..mijn broertje is een downie
Wist ik nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee. Het is voor iets met kinderen met het down syndroom..mijn broertje is een downie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |