Banaantje, pls.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Geen idee, eens proberen als hij weer terug is.
Dachten zeker "hij is maar een 15 jarige web blogger"quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jammer maar 24 uur, gelukkig rijd de NS volgens dienstregeling
quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jammer maar 24 uur, gelukkig rijd de NS volgens dienstregeling
Je weet dat bans niet worden besproken he? Overigens is dat gejuich over een ban ook nogal kinderachtig eerlijk gezegd.quote:
Hai. Nou ja. Nergens voor nodig om dat te gaan doen.quote:
Ze worden niet besproken als niet duidelijk is waarom, dit is gewoon overduidelijk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Je weet dat bans niet worden besproken he? Overigens is dat gejuich over een ban ook nogal kinderachtig eerlijk gezegd.
*Censuur. Ik zeg het alleen maar even. Het is niet nodig erover door te gaan zagen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ze worden niet besproken als niet duidelijk is waarom, dit is gewoon overduidelijk.anders is het gewoon cencuur en we hebben een vrij internet
![]()
Oepsquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:36 schreef Karina het volgende:
[..]
*Censuur. Ik zeg het alleen maar even. Het is niet nodig erover door te gaan zagen.
quote:
Want dat staat in de regels? Die net zo prehistorisch en oudbollig zijn als het systeem wat achter fok draait?quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:39 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
En dat vrij is tot op zekere hoogte natuurlijk hier heDat weet je best.
Maar goed, vanavond weer lekker voetballen kijken. Mooie tijd, 19:00 uur. Vorige week om 5 over negen was echt een rottijd, we moesten zeer tegen onze principes in eerder weg vanwege de trein
In dit geval doelde ik op bijvoorbeeld blote tetten e.d. schat n.a.v. je opmerking 'vrij internet'.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Want dat staat in de regels? Die net zo prehistorisch en oudbollig zijn als het systeem wat achter fok draait?
Oh en voetbal![]()
Ohquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:42 schreef Karina het volgende:
[..]
In dit geval doelde ik op bijvoorbeeld blote tetten e.d. schat n.a.v. je opmerking 'vrij internet'.
Welke sport kijk jij dan graag?
Dat vind ik ook altijd leuk om te kijken. Vooral omdat je dan sporten ziet die zelden of nooit op tv zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh
Niks, eigenlijk. Vind sportevenementen leuker, dus olympische spelen oid. Dat kijk ik wel omdat het zo groots is
quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:39 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
En dat vrij is tot op zekere hoogte natuurlijk hier heDat weet je best.
Maar goed, vanavond weer lekker voetballen kijken. Mooie tijd, 19:00 uur. Vorige week om 5 over negen was echt een rottijd, we moesten zeer tegen onze principes in eerder weg vanwege de trein
Het kon helaas echt niet anders we baalden zelf ook.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
EN LAAT JE CLUB, MAAR IN DE STEEK!
Maar hoelaat speelt ajax nu, en hoelaat feyenoord en psv? Kijk nl echt uit naar Feyenoord Rome.
Dankje. Ik zal je zeggen wat een kut tijd is, maandagavond 8 uur tegen een jong elftalquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Het kon helaas echt niet anders we baalden zelf ook.
Ajax is om 7 uur Feyenoord om 5 over 9.
OK jij wintquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dankje. Ik zal je zeggen wat een kut tijd is, maandagavond 8 uur tegen een jong elftal
Jup, zo help je je competie naar de kloten. Ben ook niet kapot van vrijdagavond, maar dat gaat nog. Ben wel heel blij dat de derby's (de echte derby's) allemaal op zondag of zaterdag waren.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:10 schreef Karina het volgende:
[..]
OK jij wintDat is ook een kuttijd ja.
Op zaterdag kun je nog uitslapen maar maandagavond is gewoon een rotdag als je de volgende dag moet werken (of naar school). Eerlijk gezegd vind ik het tijdstip van de playoff wedstrijd waar we zondag naartoe gaan ook niet super, kwart voor zes,had het liever op zaterdag gezien, maar goed. in ieder geval is het niet om 9 uur dat scheelt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jup, zo help je je competie naar de kloten. Ben ook niet kapot van vrijdagavond, maar dat gaat nog. Ben wel heel blij dat de derby's (de echte derby's) allemaal op zondag of zaterdag waren.
Er gaat niet veel boven zondagmiddag lekker pils en een derby.
eeeh playoff?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Op zaterdag kun je nog uitslapen maar maandagavond is gewoon een rotdag als je de volgende dag moet werken (of naar school). Eerlijk gezegd vind ik het tijdstip van de playoff wedstrijd waar we zondag naartoe gaan ook niet super, kwart voor zes,had het liever op zaterdag gezien, maar goed. in ieder geval is het niet om 9 uur dat scheelt.
IJshockey eerste divisie.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
eeeh playoff?
Maarja die maandag is kut. Moest ook gewoon om 7 op de dag erna. Nu maakt mij dat niet uit, ik heb niet zo veel slaap nodig, maar ook het principe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |