nee, en daarom doe ik het nuquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
Want als de baby er straks was kon ik ook niet de hele dag in bed liggen.
oh dat had ik moeten zeggen!quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, en daarom doe ik het nu![]()
![]()
allebei sterkte ermee .. ben blij dat ik daar niet mee te dealen heb. Lijkt me ontzettend moeilijk. Is misschien even langs de huisarts om dit te bespreken een idee ??
Is dat bij 26 weken al? Oef, dan ben ik zondag ook al aan de beurt. Gek idee inderdaad, gaat hard zeg!quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:51 schreef -Spring het volgende:
Ik ben trouwens vandaag precies 26 weken.Dan ga ik dus nu het derde trimester in. Aardig gek!
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:38 schreef silliegirl het volgende:
* silliegirl zwaait vast voorzichtig naar alle z&g'ers en schuift ergens in een hoekje om te wennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom
[ Bericht 14% gewijzigd door Stippelrientje op 26-02-2015 00:37:56 ]Schudden voor gebruik
volgens mij wisselt het ook per site. Sommigen zeggen met 26 weken anderen met 27. Volgens mijn mamma-app pas met 28 wekenquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:29 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Is dat bij 26 weken al? Oef, dan ben ik zondag ook al aan de beurt. Gek idee inderdaad, gaat hard zeg!
Dan zou het een slechte huisarts zijn. Ik zeg niet dat hij je iets voor schrijft, maar wat Spring ook zegt, misschien is een simpel iets als extra vitamine al een optie om te zorgen dat je je iets beter voelt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:45 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
oh dat had ik moeten zeggen!.
De huisarts? Zou die niet gewoon zeggen van : hoort erbij mevrouwtje?
Zo heb ik me de week voor kerst en in de kerstvakantie zelf ook gevoeld. Het ergste vond ik dat het inderdaad leek of er geen einde aan kwam. Ook in de week ervoor een buikgriepje gehad wat ook niet meegeholpen heeft. In totaal heb ik me een week of 6, 7 zo ellendig gevoeld en daarna ging het langzaam beter. Wel met kleine stapjes, maar nu met 19 weken heb ik weer energie. Dus het komt echt goed hoor!quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
oh dit lucht wel op om te lezen! Het is mijn eerste dus ik heb hier nog geen enkele ervaring mee of vertrouwen dat het goed komt.
Vandaag stond ook mijn vader voor de deur : dat ik wel even aan mijn conditie moest gaan werken. Want als de baby er straks was kon ik ook niet de hele dag in bed liggen.
Dat hielp ook niet echt
Welkom!quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:38 schreef silliegirl het volgende:
* silliegirl zwaait vast voorzichtig naar alle z&g'ers en schuift ergens in een hoekje om te wennen
Heel veel succes vandaag Risje!quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:44 schreef Risje010 het volgende:
Dankjewel iedereen voor het warme welkom!! Morgen heb ik mijn eerste echo, ik ben ontzettend zenuwachtig omdat ik toch bang ben dat er iets niet goed zal zijn aangezien je dat zelf niet merkt aan het begin... meer mensen last van gehad?
Ik ben dankbaar voor jouw innerlijke control freakquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:02 schreef L-E het volgende:
silliegirl, dus toch! Van harte!
Succes met de echo's vandaag!
Hier ook wisseldag: 21 weken(En gewoon al uit de namen en hard op weg met het geboortekaartje: mijn innerlijke controlfreak is zen
)
Knippen, een gevoelig onderwerp bij mijn aanstaande. Ik mag mij namelijk niet laten steriliseren, dus als zoiets zou gebeuren zou het bij hem zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:15 schreef pessie het volgende:
[..]
Maar goed, in juni laat mijn man zich knippenen hoef ik nooit meer zwanger te zijn
.
Mijn kinderen vind ik trouwens wel geweldig
Durft ie wel te poepen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:30 schreef LuDann het volgende:
[..]
Knippen, een gevoelig onderwerp bij mijn aanstaande. Ik mag mij namelijk niet laten steriliseren, dus als zoiets zou gebeuren zou het bij hem zijn.
Ik vroeg hem net of dat een optie zou zijn en hij zegt ''ik heb al moeite met het permanent laten verwijderen van mijn baardharen, wat denk je zelf!''![]()
Maar goed, ik mag een hele hoop middelen niet gebruiken, dus dat wordt nog even zoeken na de zwangerschap...
O fijn. Geheelonthouding al voorgesteld?quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:30 schreef LuDann het volgende:
[..]
Knippen, een gevoelig onderwerp bij mijn aanstaande. Ik mag mij namelijk niet laten steriliseren, dus als zoiets zou gebeuren zou het bij hem zijn.
Ik vroeg hem net of dat een optie zou zijn en hij zegt ''ik heb al moeite met het permanent laten verwijderen van mijn baardharen, wat denk je zelf!''![]()
Maar goed, ik mag een hele hoop middelen niet gebruiken, dus dat wordt nog even zoeken na de zwangerschap...
quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:30 schreef LuDann het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:31 schreef ingee het volgende:
Ooh ik heb geslapen! Mn vriend is ook naar het werk gegaan, niets van gemerkt. Nou ja, misschien de laatste ononderbroken nacht.
Futloze dames: tijd van het jaar helpt ook niet mee he! Januari tot maart ben ik nooit echt goed te pas, winterdipje. Misschien toch even bloedprikken, ijzer of vitamine D kan ook wel laag zijn. Ik heb ook nog ergens een daglichtlamp liggen, maar weet eigenlijk niet of dat gewoon mag in de zwangerschap.
http://www.lichttherapiew(...)ttherapie_specifiek/quote:Veelgestelde vragen over het gebruik van daglichtlampen in specifieke situaties
Kan ik de lichttherapie gebruiken als ik zwanger ben?
Jazeker, er zijn geen enkele bijwerkingen bekend en er wordt zelfs onderzocht of lichttherapie een helende werking kan hebben op moeders in spé met een bepaalde vorm van depressie.
Fijn dat je geslapen hebt!quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:31 schreef ingee het volgende:
Ooh ik heb geslapen! Mn vriend is ook naar het werk gegaan, niets van gemerkt. Nou ja, misschien de laatste ononderbroken nacht.
Futloze dames: tijd van het jaar helpt ook niet mee he! Januari tot maart ben ik nooit echt goed te pas, winterdipje. Misschien toch even bloedprikken, ijzer of vitamine D kan ook wel laag zijn. Ik heb ook nog ergens een daglichtlamp liggen, maar weet eigenlijk niet of dat gewoon mag in de zwangerschap.
Kan er altijd mee dreigen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:33 schreef ingee het volgende:
[..]
O fijn. Geheelonthouding al voorgesteld?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
http://www.lichttherapiew(...)ttherapie_specifiek/
Ik heb inderdaad ook vitamine B bijgeslikt en had het idee dat het wel verschil maakte.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:47 schreef -Spring het volgende:
Oh ja, mijn vk raadde me na mn bekentenis aan om, naast de multivitamine, extra B-complex te slikken. Is goed voor je humeur.
Ja? Ik hoop het?quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook vitamine B bijgeslikt en had het idee dat het wel verschil maakte.
Nou ja, ik werd er nog steeds geen zingende, dolgelukkige zwangere vanquote:
gewoon alle zwangeren in zo'n ding voor negen maanden:quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:58 schreef _happy_ het volgende:
Iemand EditieNL gezien gisteren?
We mogen niks meer![]()
http://www.rtlnieuws.nl/editienl/mooi-zwanger-zonder-gif
Artikel doet voorkomen alsof het allemaal slecht is, als je filmpje bekijkt dan hoor je die vrouw kletsen over dat zo'n beetje alle verzorgingsproducten slecht zijn. Maar op ongeveer 1:40 zegt ze dan: 'Maar hier zijn geen wetenschappelijke bewijzen voor en de hoeveelheden zijn heel minimaal'.
Ik moest toen heel hard lachenWat een non-issue zeg!
Ik blijf gewoon gezichtscreme en haarlak gebruiken![]()
Over depri voelen kan ik gelukkig niet meepraten, moet eerlijk zeggen dat ik me niet heel erg anders voel. Het enige dat ik opmerk ik dat ik een stuk laconieker ben geworden... Kan me minder snel druk maken over dingen. Dus het niet hebben van stress is afgevinkt
"Mijn moeder smeerde enkel olijfolie op haar huid en heeft acht kinderen gebaard."quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:58 schreef _happy_ het volgende:
Iemand EditieNL gezien gisteren?
We mogen niks meer![]()
http://www.rtlnieuws.nl/editienl/mooi-zwanger-zonder-gif
Artikel doet voorkomen alsof het allemaal slecht is, als je filmpje bekijkt dan hoor je die vrouw kletsen over dat zo'n beetje alle verzorgingsproducten slecht zijn. Maar op ongeveer 1:40 zegt ze dan: 'Maar hier zijn geen wetenschappelijke bewijzen voor en de hoeveelheden zijn heel minimaal'.
Ik moest toen heel hard lachenWat een non-issue zeg!
Ik blijf gewoon gezichtscreme en haarlak gebruiken![]()
Over depri voelen kan ik gelukkig niet meepraten, moet eerlijk zeggen dat ik me niet heel erg anders voel. Het enige dat ik opmerk ik dat ik een stuk laconieker ben geworden... Kan me minder snel druk maken over dingen. Dus het niet hebben van stress is afgevinkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |