abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 25 februari 2015 @ 22:41:25 #151
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150048770
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
Want als de baby er straks was kon ik ook niet de hele dag in bed liggen.
nee, en daarom doe ik het nu :Y
;)

allebei sterkte ermee .. ben blij dat ik daar niet mee te dealen heb. Lijkt me ontzettend moeilijk. Is misschien even langs de huisarts om dit te bespreken een idee ??
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150048999
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:41 schreef DJMO het volgende:

[..]

nee, en daarom doe ik het nu :Y
;)

allebei sterkte ermee .. ben blij dat ik daar niet mee te dealen heb. Lijkt me ontzettend moeilijk. Is misschien even langs de huisarts om dit te bespreken een idee ??
oh dat had ik moeten zeggen! |:( .

De huisarts? Zou die niet gewoon zeggen van : hoort erbij mevrouwtje?
pi_150049114
Oh ja, mijn vk raadde me na mn bekentenis aan om, naast de multivitamine, extra B-complex te slikken. Is goed voor je humeur. :)
pi_150049329
Ik ben trouwens vandaag precies 26 weken. :o Dan ga ik dus nu het derde trimester in. Aardig gek!
pi_150049451
Slaap hier in topje en onderbroek, als ik het koud vind met pyamabroek. Heb vroeger wel eens zonder topje geprobeerd te slapen, maar begon dan gelijk te dromen dat mensen me halfnaakt zagen :P. Is net zoiets als dat ik niet zonder deken kan slapen, al is het heet. Heb laatst bij H&M nachthemd gekocht met overslaggedeelte zodat je makkelijk kan voeden.

Gefeliciteerd Joycie, voor jullie geregistreerd partnerschap binnenkort, ook gefeliciteerd Nikoos!

Oh ik wist niet dat eten verder zo lastig gaat LuDann! Ik at wat vaker kleine hoeveelheden, weet niet of dat wel lukt? Vroeger (kort) bij de diëtist geweest, moest toen kwark gaan eten om te kijken of ik aan zou komen. Meer verstand heb ik er niet van..
Dan heb ik vast simpelere banden gezien denk ik, dan kan je em beter op maat laten maken ja! Hoop dat de band veel zal helpen!

Ah dan zal die rare beweging die ik voel toch geen ademen zijn denk ik Risu! De hik voelt als schokjes steeds, dit was echt vloeiend op en neergaand. Zal wel een raadsel blijven denk ik :P
Lastig voor je man zeg, zo lastig kunnen eten!

Ben benieuwd hoe de pretecho was Stippel!

Druk bezig geweest Faptist! Toffe haarkleur ook!
En helaas kan ik dat juist niet uitzetten tijdens de seks, maak me toch altijd lichtjes zorgen (weet dat dat niet nodig is) en m'n blote buik herinnert me er juist aan.. Wat dat betreft kijk ik wel wat uit naar het moment dat ik me daar niet druk meer over maak en m'n buik niet meer in de weg zit..

Wat leuk dat je dochter het meer meekrijgt nu Pessie! M'n nichtje wordt binnenkort 2, benieuwd hoe zij het gaat vinden! Vorige keer was ik ziek op haar verjaardag, dus wil er nu graag bijzijn. Is alleen wel 9 dagen voor UD, hoop dat ik het ga redden!

Qua haken, tja.. Tijdens zwangerschap van m'n schoonzus heb ik een paar dingen gehaakt voor m'n nichtje, maar nu komt er niks uit m'n handen ;(. Heb het geprobeerd, maar dat mislukte telkens. Heb wel wat geborduurd, daar hoeft alleen nog z'n naam en geboortedatum op, dat is wel tof geworden :)
pi_150050199
spring 26 weken *O*

Even een :* voor jou en Quickie-Brat!
Die opmerking van je vader helpt dan niet nee..
Wat naar dat jullie je zo voelen.. Zou zo ook even niet weten wat je daar het beste tegen kan doen, behalve het met iemand bespreken.

Die steken zijn herkenbaar DJMO! Bowlingbalgevoel nog niet, komt vast binnenkort nog wel :P

Vanmorgen werd ik wakker door buikpijn. Kwam vast door volle blaas, nog best lastig om dan soepel en snel om te draaien en op te staan. En als je opstaat drukt alles nog even extra op je blaas, was niet zo fijn! Buik voelde op dat moment wel wat pijnlijk en hard aan, misschien heb ik toch soms wel een harde buik zonder dat ik het echt goed doorheb.
Vanavond tijdens dutje weer wakker door buikpijn, blaas was nu leeg. Voelde alsof ik net ongesteld was geworden, heb me slaperig omgedraaid en ben zonder pijn weer wakker geworden. Hoort er vast allemaal bij nu!

Daarna dacht ik nog wat eten op te warmen in een pan met hengsels die snel heet worden. Dacht slim te zijn door een overhandschoen aan te trekken, tot ik er ineens vlammen uit zie komen :o. Uit reflex dat ding uitgetrokken en weggesmeten, daarna gauw erachteraan en in de gootsteen gegooid, zo brand ik nog eens het huis af.. Schrok me rot, stonk ook behoorlijk nog :P
pi_150050272
Oh en welkom Sillie, gefeliciteerd *O*
pi_150051122
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:51 schreef -Spring het volgende:
Ik ben trouwens vandaag precies 26 weken. :o Dan ga ik dus nu het derde trimester in. Aardig gek!
Is dat bij 26 weken al? Oef, dan ben ik zondag ook al aan de beurt. Gek idee inderdaad, gaat hard zeg!
pi_150051312
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:38 schreef silliegirl het volgende:
* silliegirl zwaait vast voorzichtig naar alle z&g'ers en schuift ergens in een hoekje om te wennen
O+ TOP! Het wachten wierp zijn vruchten af O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom :*

[ Bericht 14% gewijzigd door Stippelrientje op 26-02-2015 00:37:56 ]
Schudden voor gebruik
pi_150051452
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 23:29 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Is dat bij 26 weken al? Oef, dan ben ik zondag ook al aan de beurt. Gek idee inderdaad, gaat hard zeg!
volgens mij wisselt het ook per site. Sommigen zeggen met 26 weken anderen met 27. Volgens mijn mamma-app pas met 28 weken :o
pi_150051677
De pretecho was O+

Ik moet nog wel even met mijn meneer overleggen of ik het hier ook mag mededelen wat het gaat worden ;)

Maar het lag zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer relaxed op de zij een beetje te frutten met de handen aan het gezichtje, slikken van vruchtwater en de duim in de mond proberen te krijgen. Toen ze een beetje ging duwen op mijn buik om een andere positie te krijgen ging het keihard tegen mijn buikwand aanstampen van DIMMEN HE! Ik lig hier te chillen ja! }:| Om vervolgens met de placenta te kroelen met het gezicht en weer te duimen O+

Mooi rond koppie gezien en lange benen! Wat zijn die lang ineens. De laatste keer dat we ze zagen was een week of vier a vijf terug.

Hamburgers of pielemuizen houden jullie dus nog even te goed ;)
Schudden voor gebruik
pi_150055569
*zwaait naar Sillygirl* :W Welkom!

Woei, ben heel erg benieuwd Stippel...! Maar leuk dat het in ieder geval gelukt is!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 februari 2015 @ 07:34:36 #163
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150057301
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:45 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

oh dat had ik moeten zeggen! |:( .

De huisarts? Zou die niet gewoon zeggen van : hoort erbij mevrouwtje?
Dan zou het een slechte huisarts zijn. Ik zeg niet dat hij je iets voor schrijft, maar wat Spring ook zegt, misschien is een simpel iets als extra vitamine al een optie om te zorgen dat je je iets beter voelt. :*
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_150057386
Welkom silliegirl :W

Ik ga zo naar de VK om het hartje te luisteren O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_150057406
Welkom Silliegirl!

Veel plezier MissBliss, fijn moment is dat O+
pi_150057418
Gisteravond begonnen de voorweeen. Soms wel even zuchten, en twijfel of het echte waren. Appje erbij gepakt om te timen maar ik ben in slaap gevallen want ik was veel te moe. Was dus niks uiteindelijk. Maar bij het drie keer standaard wakker worden voor een plaspauze wel steeds ook weer flinke harde buiken.
Zal mij benieuwen of het nou nog lang gaat duren. Net wakker met honger, want gisteravond mijn snackmoment overgeslagen. Dus even wat gegeten. Toch ben ik nog best moe, dus ik duik nog even terug. Uitgerust aan de dag beginnen, want wie weet.
pi_150057440
Niet om je te deprimeren, maar ms ook goed om je voor te bereiden op wat ook kan... Volgens mij kunnen voorweeen weken voor de bevalling al beginnen. DaD had dat volgens mij, zeker twee weken voorwerk dat haar wakker hield...

Ik hoop natuurlijk voor je dat dit de dag is, maar ik zou t rot vinden als je elke dag je zo voorbereidt en dan heel teleurgesteld bent als er niks komt.
Kwak
pi_150057452
Welkom nieuwe zwangeren!

Wisseldag voor spring en leuke pretecho voor stippel! O+ *O*

Verder alles gelezen, maar veel vergeten. :')

Vandaag 29 weken wisseldag! :D Wat gaat het nu toch vreselijk snel!
pi_150057469
Veel plezier MissBliss! En spannend Risu! Wie weet wat de dag brengt. :s)
pi_150057488
Ik zou het niet erg vinden als ze nog een week blijft zitten. Ik heb tenslotte best goed geslapen ondanks de krampjes. Langer dan 2 weken kan het nou toch niet meer duren en ik zit beter in mijn vel als ik goed geslapen heb. Dus dat probeer ik nu maar gewoon zo. :)
pi_150057566
Goeie instelling ^O^
Kwak
pi_150057641
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:33 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

oh dit lucht wel op om te lezen! Het is mijn eerste dus ik heb hier nog geen enkele ervaring mee of vertrouwen dat het goed komt.
Vandaag stond ook mijn vader voor de deur : dat ik wel even aan mijn conditie moest gaan werken. Want als de baby er straks was kon ik ook niet de hele dag in bed liggen.
Dat hielp ook niet echt :')
Zo heb ik me de week voor kerst en in de kerstvakantie zelf ook gevoeld. Het ergste vond ik dat het inderdaad leek of er geen einde aan kwam. Ook in de week ervoor een buikgriepje gehad wat ook niet meegeholpen heeft. In totaal heb ik me een week of 6, 7 zo ellendig gevoeld en daarna ging het langzaam beter. Wel met kleine stapjes, maar nu met 19 weken heb ik weer energie. Dus het komt echt goed hoor!
Wat mij ook wel geholpen heeft is buiten wandelen. Daar zorgde mijn man wel voor dat hij me mee trok naar buiten. Hoeft niet ver te zijn en je hoeft niet stevig door te lopen. Maar de buitenlucht helpt wel om je gezonder te voelen. En dan voelt het minder nutteloos dat je moe bent, want dan heeft het een reden. :s)
Oost west, mij best.
  donderdag 26 februari 2015 @ 08:29:55 #173
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_150057715
Risu wat kwak zegt heb er meer dan een maand last van gehad. Erg vervelend, hopelijk heb je nog een paar goede nachten voor het begint :*
pi_150057731
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:38 schreef silliegirl het volgende:
* silliegirl zwaait vast voorzichtig naar alle z&g'ers en schuift ergens in een hoekje om te wennen
Welkom! *O* *O*
Leuk al die nieuwe aanwas!

[ Bericht 5% gewijzigd door Zomerzon01 op 26-02-2015 08:39:47 ]
Oost west, mij best.
pi_150057810
Silliegirl gefeliciteerd! *O*

Risu, kan inderdaad nog even duren, maar klinkt toch wel spannend!

En een dikke :* voor wie 'm kan gebruiken, klinkt inderdaad behoorlijk klote om je zo lusteloos en neerslachtig te voelen. Je moet er natuurlijk niet in blijven zwelgen, maar tegelijkertijd ook niet tegen verzetten; je voelt wat je voelt en dat mag best! :*
pi_150057844
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:44 schreef Risje010 het volgende:
Dankjewel iedereen voor het warme welkom!! Morgen heb ik mijn eerste echo, ik ben ontzettend zenuwachtig omdat ik toch bang ben dat er iets niet goed zal zijn aangezien je dat zelf niet merkt aan het begin... meer mensen last van gehad?
Heel veel succes vandaag Risje! :*
Oost west, mij best.
pi_150058011
12 weken vandaag!

En ontzettend chagarijnig, want belabberd geslapen doordat de duutser vannacht om half 1 een heel gesprek met me begon over treinkaartjes, terwijl ik alleen even naar de WC ging. Daarna tot 3 uur wakker gelegen...En om 7.15 begonnen ze met hameren voor een fundering hier in de buurt....Dit bovenop de jetlag maakt me geen happy camper vandaag..
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:01:28 #178
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_150058173
Balen Qb! Ik herken het wel heel erg. Door die buikpijn steeds zou ik ook het liefst de hele dag in bed liggen. Maar dat kan niet met mijn 2 kleine mannetjes haha. Maar sterkte! Het is niet leuk!!
pi_150058188
silliegirl, dus toch! Van harte! *O*

Succes met de echo's vandaag!

Hier ook wisseldag: 21 weken O+ (En gewoon al uit de namen en hard op weg met het geboortekaartje: mijn innerlijke controlfreak is zen O+ )
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:15:08 #180
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150058464
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:02 schreef L-E het volgende:
silliegirl, dus toch! Van harte! *O*

Succes met de echo's vandaag!

Hier ook wisseldag: 21 weken O+ (En gewoon al uit de namen en hard op weg met het geboortekaartje: mijn innerlijke controlfreak is zen O+ )
Ik ben dankbaar voor jouw innerlijke control freak :@ ik ga er zelf ook actie van ondernemen en dat is wel nodig bij bijna 31 weken :')

Ik heb me bij alle 3 de zwangerschappen echt heel rot gevoeld QB. En af en toe voelde ik me wat beter. Bij de eerste kreeg ik binnen 2 weken na de tweede streep een bronchitis waar ik 6 weken ziek van ben geweest, toen zat ik ook huilend bij de huisarts dat ik dit niet wilde.
Maar goed, in juni laat mijn man zich knippen *; en hoef ik nooit meer zwanger te zijn *; .
Mijn kinderen vind ik trouwens wel geweldig :P
pi_150058748
Welkom en gefeliciteerd sillie! *O*
pi_150058833
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:15 schreef pessie het volgende:

[..]

Maar goed, in juni laat mijn man zich knippen *; en hoef ik nooit meer zwanger te zijn *; .
Mijn kinderen vind ik trouwens wel geweldig :P
Knippen, een gevoelig onderwerp bij mijn aanstaande. Ik mag mij namelijk niet laten steriliseren, dus als zoiets zou gebeuren zou het bij hem zijn.

Ik vroeg hem net of dat een optie zou zijn en hij zegt ''ik heb al moeite met het permanent laten verwijderen van mijn baardharen, wat denk je zelf!'' _O-

Maar goed, ik mag een hele hoop middelen niet gebruiken, dus dat wordt nog even zoeken na de zwangerschap...
pi_150058868
Ooh ik heb geslapen! Mn vriend is ook naar het werk gegaan, niets van gemerkt. Nou ja, misschien de laatste ononderbroken nacht :).

Futloze dames: tijd van het jaar helpt ook niet mee he! Januari tot maart ben ik nooit echt goed te pas, winterdipje. Misschien toch even bloedprikken, ijzer of vitamine D kan ook wel laag zijn. Ik heb ook nog ergens een daglichtlamp liggen, maar weet eigenlijk niet of dat gewoon mag in de zwangerschap.
pi_150058904
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:30 schreef LuDann het volgende:

[..]

Knippen, een gevoelig onderwerp bij mijn aanstaande. Ik mag mij namelijk niet laten steriliseren, dus als zoiets zou gebeuren zou het bij hem zijn.

Ik vroeg hem net of dat een optie zou zijn en hij zegt ''ik heb al moeite met het permanent laten verwijderen van mijn baardharen, wat denk je zelf!'' _O-

Maar goed, ik mag een hele hoop middelen niet gebruiken, dus dat wordt nog even zoeken na de zwangerschap...
Durft ie wel te poepen? :+

Gefeliciteerd, Sillie! Jij komt ook uit Zeeland, toch?
pi_150058911
quote:

[..]

O fijn. Geheelonthouding al voorgesteld?
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:33:51 #186
259886 pessie
pi_150058926
quote:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 februari 2015 @ 09:33:57 #187
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150058927
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:31 schreef ingee het volgende:
Ooh ik heb geslapen! Mn vriend is ook naar het werk gegaan, niets van gemerkt. Nou ja, misschien de laatste ononderbroken nacht :).

Futloze dames: tijd van het jaar helpt ook niet mee he! Januari tot maart ben ik nooit echt goed te pas, winterdipje. Misschien toch even bloedprikken, ijzer of vitamine D kan ook wel laag zijn. Ik heb ook nog ergens een daglichtlamp liggen, maar weet eigenlijk niet of dat gewoon mag in de zwangerschap.
quote:
Veelgestelde vragen over het gebruik van daglichtlampen in specifieke situaties
Kan ik de lichttherapie gebruiken als ik zwanger ben?
Jazeker, er zijn geen enkele bijwerkingen bekend en er wordt zelfs onderzocht of lichttherapie een helende werking kan hebben op moeders in spé met een bepaalde vorm van depressie.
http://www.lichttherapiew(...)ttherapie_specifiek/

pi_150058949
Welkom Sillie!

En Ingee, vaak zeggen ze dat je voor de bevalling begint nog een keer goed slaapt toch? Ik verwacht actie vandaag. ;)

Ik werd vannacht wakker getrapt door de baby. *; En lijk eindelijk die roze wolk gevonden te hebben. Heb me de eerste weken ook heel erg depri gevoeld, dus het kan echt nog omslaan dames.

Ik ben ook zo verschrikkelijk verliefd als ik man tegen m'n buik hoor mompelen. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_150058963
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:31 schreef ingee het volgende:

Fijn dat je geslapen hebt!

Zo'n lichtbak mag gewoon tijdens de zwangerschap (mits echt tegen SAD). Ik gebruik hem normaal gesproken elke winter, maar deze keer voor de eerste keer in tientallen jaren niet nodig gehad (happy hormones misschien?)

Winterdepressie (SAD) tips: ga wat meer naar buiten (pak wat daglicht), slik vitamine D en huur een lichtbak. :Y
pi_150059035
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:33 schreef ingee het volgende:

[..]

O fijn. Geheelonthouding al voorgesteld?
Kan er altijd mee dreigen. :+ Denk dat 'ie wel van gedachten zal veranderen, haha.

Maar laten we eerst deze baby maar afwachten, in principe is echt permanente sterilisatie niet meteen ons doel, misschien dat we via IVF en PGD (al dan niet met draagmoeder) nog een keer een kind willen.

Maarja, in de tussentijd... condooms misschien, al hebben we daar beiden een hekel aan.
pi_150059137
Ik heb er nu zelf ook geen last van, genoeg vitamientjes en ik denk dat verlof en gewoon overdag buiten zijn ipv een kantoor opgesloten zitten ook helpt.

En ik stem voor actie vandaag! Mijn buik alleen nog niet geloof ik, alles nog rustig.
pi_150059171
Welkom Sillie!

En Ingee en Danaa moeten gewoon aan de slag vandaag ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 februari 2015 @ 09:47:44 #194
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150059279
kan iemand me een schop onder m'n hol geven? Ik zit nog steeds in ochtendjas aan m'n tweede kop koffie doelloos achter m'n pc sinds kwart over zeven :')

pi_150059451
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:47 schreef -Spring het volgende:
Oh ja, mijn vk raadde me na mn bekentenis aan om, naast de multivitamine, extra B-complex te slikken. Is goed voor je humeur. :)
Ik heb inderdaad ook vitamine B bijgeslikt en had het idee dat het wel verschil maakte.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_150059492
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad ook vitamine B bijgeslikt en had het idee dat het wel verschil maakte.
Ja? Ik hoop het? :)
pi_150059576
Iemand EditieNL gezien gisteren?
We mogen niks meer }:|
http://www.rtlnieuws.nl/editienl/mooi-zwanger-zonder-gif

Artikel doet voorkomen alsof het allemaal slecht is, als je filmpje bekijkt dan hoor je die vrouw kletsen over dat zo'n beetje alle verzorgingsproducten slecht zijn. Maar op ongeveer 1:40 zegt ze dan: 'Maar hier zijn geen wetenschappelijke bewijzen voor en de hoeveelheden zijn heel minimaal'.
Ik moest toen heel hard lachen _O- Wat een non-issue zeg!

Ik blijf gewoon gezichtscreme en haarlak gebruiken :)

Over depri voelen kan ik gelukkig niet meepraten, moet eerlijk zeggen dat ik me niet heel erg anders voel. Het enige dat ik opmerk ik dat ik een stuk laconieker ben geworden... Kan me minder snel druk maken over dingen. Dus het niet hebben van stress is afgevinkt ^O^
If you want to view paradise. Simply look around and view it.
Anything you want to, do it.
pi_150059637
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:55 schreef -Spring het volgende:

[..]

Ja? Ik hoop het? :)
Nou ja, ik werd er nog steeds geen zingende, dolgelukkige zwangere van :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 februari 2015 @ 10:01:44 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150059662
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:58 schreef _happy_ het volgende:

Artikel doet voorkomen alsof het allemaal slecht is, als je filmpje bekijkt dan hoor je die vrouw kletsen over dat zo'n beetje alle verzorgingsproducten slecht zijn. Maar op ongeveer 1:40 zegt ze dan: 'Maar hier zijn geen wetenschappelijke bewijzen voor en de hoeveelheden zijn heel minimaal'.

Over depri voelen kan ik gelukkig niet meepraten, moet eerlijk zeggen dat ik me niet heel erg anders voel. Het enige dat ik opmerk ik dat ik een stuk laconieker ben geworden... Kan me minder snel druk maken over dingen. Dus het niet hebben van stress is afgevinkt ^O^
gewoon alle zwangeren in zo'n ding voor negen maanden:

donderdag 26 februari 2015 @ 10:04:34 #200
259886 pessie
pi_150059719
quote:

"Mijn moeder smeerde enkel olijfolie op haar huid en heeft acht kinderen gebaard."

Mijn moeder kon dat zonder olijfolie :7
pi_150059740
Ok! Zo dan ook maar vitamine B kopen. *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 februari 2015 @ 10:11:29 #202
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150059857
ik snap bol.com echt niet meer. Plaats ik gisteren een bestelling van twee artikelen omdat anders verzendkosten, verwacht ik toch dat het in één pakketje geleverd wordt. Krijg ik dus net een mail dat het in twee delen wordt geleverd (het één past door de brievenbus, het ander niet). Echt.. ik kan er met met mijn pet niet bij.

pi_150059861
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou ja, ik werd er nog steeds geen zingende, dolgelukkige zwangere van :D
Joh! :'D

En ach, ik overleef het wel weer. Ik ga er idd niet in zwelgen, maar probeer het wel te accepteren. Ik ben gewoon enorm gevoelig voor hormonen en depressie. So be it. Voor ik het weet is het juni en is het achter de rug.
Hoop ik. :+ Maar dan is het iig zomer. O+
pi_150060036
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:11 schreef -Spring het volgende:

[..]

Joh! :'D

En ach, ik overleef het wel weer. Ik ga er idd niet in zwelgen, maar probeer het wel te accepteren. Ik ben gewoon enorm gevoelig voor hormonen en depressie. So be it. Voor ik het weet is het juni en is het achter de rug.
Hoop ik. :+ Maar dan is het iig zomer. O+
Nou ja, dat dus. Depressie ben ik dan niet gevoelig voor, maar wel voor hormonen. Accepteren voor jezelf dat het zo is, maakte het voor mij wel gemakkelijker. Blijven doen alsof je zo blij bent omdat iedereen vindt dat je dat moet zijn, maakt je alleen maar ongelukkiger. Juni + baby + zomer = in ieder geval grotere kans op je fijner voelen! :*
pi_150060096
quote:

Wij zaten het ook te kijken inderdaad. Mijn vriendin werd er nogal chagrijnig van, omdat ze toch al zo weinig mag. :P
pi_150060318
quote:
@Risje
Maakte jij je nou zo druk of je je vruchtje kwijt raakt?
Hoort er allemaal bij hoor. Rustig aan. Je kan niets meer doen dan wachten en goed voor jezelf zorgen!
Oh en ik ben nu 35 weken en nog geen dag misselijk geweest of wat voor zwangerschapsklachten dan ook. Het kan dus wel :)
Ik was eerst nergens bang voor, maar zondag had ik 1 keer last van een beetje bruine afscheiding, natuurlijk ging ik op google kijken (nutteloos natuurlijk) en las toen zoveel over dat dat zou kunnen betekenen dat je een miskraam krijgt dat ik sindsdien helemaal gespannen ben erover..

Las ook regelmatig dat mensen een leeg vruchtzakje hadden of later geen hartslag meer, ik haal nu alle scenario's in m'n hoofd aan, en denk dan; waarom zou t bij mij in 1 keer goed gaan allemaal.
pi_150060340
hoe laat moet je, risje?
pi_150060372
half 2
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 februari 2015 @ 10:38:36 #209
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150060517
oef, die laatste uurtjes voor de eerste echo gaan altijd zo tergend langzaam .. succes Risje!! :*

pi_150060828
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:38 schreef DJMO het volgende:
oef, die laatste uurtjes voor de eerste echo gaan altijd zo tergend langzaam .. succes Risje!! :*
Dankjewel hoop dat t in orde is!
pi_150061021
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:30 schreef Risje010 het volgende:

[..]

Ik was eerst nergens bang voor, maar zondag had ik 1 keer last van een beetje bruine afscheiding, natuurlijk ging ik op google kijken (nutteloos natuurlijk) en las toen zoveel over dat dat zou kunnen betekenen dat je een miskraam krijgt dat ik sindsdien helemaal gespannen ben erover..

Las ook regelmatig dat mensen een leeg vruchtzakje hadden of later geen hartslag meer, ik haal nu alle scenario's in m'n hoofd aan, en denk dan; waarom zou t bij mij in 1 keer goed gaan allemaal.
Risje, ik herken je gevoel. Ik mag zelf woensdag weer voor een echo. En kijk er zo naar uit om weer even te zien dat alles goed gaat. Heb heel weinig klachten, op vermoeidheid na.

De bruine afscheiding hoeft echt niets te betekenen.

Weet je, je hebt het zelf niet in de hand hoe het loopt. Je kunt maar beter genieten nu dan je zo zorgen maken.
Gestresst zijn is namelijk biet goed voor jezelf maar ook niet voor je zwangerschap!

Hopelijk ben je vanmiddag na de echo gerustgesteld.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150061444
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:35 schreef Krisvc het volgende:
Ik ben ook zo verschrikkelijk verliefd als ik man tegen m'n buik hoor mompelen. :')
Dit ja! O+

Gisteren legde vriend zijn hoofd op mijn buik en zei (tegen de kleine) "Mag ik nu nog even op jou liggen? Dan mag je straks zoveel als je wilt op mij liggen!" Ik smolt echt! O+

Misschien wel een gevalletje dat je er bij had moeten zijn, maar het was écht heel schattig! ;)

En toen kreeg-ie een schop in z'n oor :D :')

quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:11 schreef DJMO het volgende:
ik snap bol.com echt niet meer. Plaats ik gisteren een bestelling van twee artikelen omdat anders verzendkosten, verwacht ik toch dat het in één pakketje geleverd wordt. Krijg ik dus net een mail dat het in twee delen wordt geleverd (het één past door de brievenbus, het ander niet). Echt.. ik kan er met met mijn pet niet bij.
Laatst had iemand het daar ook al over geloof ik. Waar ík dan persoonlijk met m'n pet niet bij kan, is waarom dat uitmaakt? :? Het maakt voor jou als klant toch niet uit of het in dezelfde doos zit of niet?

Milieuvriendelijk is het misschien niet, maar dan moet je het sowieso niet online bestellen en laten bezorgen, maar er gewoon op je fiets zelf omgaan ;)

Risje, succes bij de echo straks! Hoop op een mooie knipper! :)
En als je van jezelf weet dat je er onzeker van wordt: niet meer Googlen op enge dingen, goed? ;)

quote:
Dat heb ik dus ook! Ik lijk juist wel relaxter dan pre-zwangerschap, echt heel maf (gezien alle cliché's dan he ;) ).
De vk vond ook dat ik een hele relaxte bloeddruk had 8-)
pi_150061807
Ik ben vanochtend bij de VK geweest en alles was goed! Bloeddruk, mn bloeduitslagen (oh ja, ik heb O neg en dan is er kans dat de baby positief heeft en dan moet je een prik, maar dat merk ik tegen die tijd wel), baarmoeder voelde goed :P En het hartje gehoord O+ Erg leuk! En kennelijk was de baby ook wakker en druk aan het bewegen, grappig hoor. Ik ben benieuwd wanneer ik hem ga voelen. Ik heb verder nergens last van, dus so far so good :)

Een :* voor iedereen die dat kan gebruiken! QB en Spring: klinkt niet tof.

Wat heerlijk dat je al zo goed op weg bent LE! Ik zit steeds te denken van: ik moet eens wat dingen gaan regelen, maar ik weet niet waar te beginnen. Nou ja, ik heb ook nog alle tijd :z
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 februari 2015 @ 11:32:55 #214
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150061857
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:16 schreef twist02 het volgende:
Laatst had iemand het daar ook al over geloof ik. Waar ík dan persoonlijk met m'n pet niet bij kan, is waarom dat uitmaakt? :? Het maakt voor jou als klant toch niet uit of het in dezelfde doos zit of niet?

Milieuvriendelijk is het misschien niet, maar dan moet je het sowieso niet online bestellen en laten bezorgen, maar er gewoon op je fiets zelf omgaan ;)
dat laatste gaat een beetje moeilijk als je met cadeaubonnen bestelt. ik spaar bij verschillende onderzoekspanels punten en koop daar dan (verjaardags) cadeautjes van voor de kinderen.

pi_150061872
quote:
11s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:30 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben vanochtend bij de VK geweest en alles was goed! Bloeddruk, mn bloeduitslagen (oh ja, ik heb O neg en dan is er kans dat de baby positief heeft en dan moet je een prik, maar dat merk ik tegen die tijd wel), baarmoeder voelde goed :P En het hartje gehoord O+ Erg leuk! En kennelijk was de baby ook wakker en druk aan het bewegen, grappig hoor. Ik ben benieuwd wanneer ik hem ga voelen. Ik heb verder nergens last van, dus so far so good :)

Een :* voor iedereen die dat kan gebruiken! QB en Spring: klinkt niet tof.

Wat heerlijk dat je al zo goed op weg bent LE! Ik zit steeds te denken van: ik moet eens wat dingen gaan regelen, maar ik weet niet waar te beginnen. Nou ja, ik heb ook nog alle tijd :z
Ik kan ook niet wachten tot ik de baby ga voelen. Het enige wat ik voel op dit moment is m'n hartslag, die voel ik echt veel meer dan normaal, en zelfs in m'n buik...
pi_150061936
quote:

[..]

Ik was een van de mensen die het hier laatst over had, en je laatste opmerking vind ik wel een tikje flauw ;) Ook omdat zeker niet elke zwangere daartoe in staat is.. Maar als zo'n groot bedrijf iets bewuster omgaat met zijn verpakkingmateriaal, varen we daar allemaal wel bij :)
pi_150062105
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou ja, dat dus. Depressie ben ik dan niet gevoelig voor, maar wel voor hormonen. Accepteren voor jezelf dat het zo is, maakte het voor mij wel gemakkelijker. Blijven doen alsof je zo blij bent omdat iedereen vindt dat je dat moet zijn, maakt je alleen maar ongelukkiger. Juni + baby + zomer = in ieder geval grotere kans op je fijner voelen! :*

En eens. Ik ga me niet ook nog eens kut voelen omdat ik me kut voel. Althans, dat probeer ik. :P
pi_150062160
Fijn dat alles goed was MB! En je hebt nog wel even ja

Risje, we kennen allemaal de onzekerheid.. in gelukkig de meeste gevallen bleek deze onterecht. Ik hoop op een prachtige echo voor je!

Ik lees wat nare dingen over depressies en hormonen, gekke is dat ik voor mijn eerste zwangerschap daar echt veel last van had (ik was een week per maand suicidaal, zeg maar, echt niet grappig) maar die eerste heeft eea gereset ofzo want sindsdien nergens meer last van. De behoefte aan zonlicht herken ik dan wel weer, ik vind mezelf gewoon echt een leukere moeder als ik naar buiten kan met de kindjes :@
pi_150062333
@DJMO & L-E: die laatste opmerking was natuurlijk ook ontzettend flauw ;) Maar ik kan me persoonlijk drukker maken om dingen die niet/te laat geleverd worden dan toevallig in 2 dozen :@
Verder ben ik best 'groen' hoor ;) heb zelf geen auto, doe alles op de fiets/OV en scheid netjes m'n afval enzo O-) maar juist daarom kan ik dus niet zo met zulke dingen zitten denk ik..

Fijn dat alles goed was MB! :)

[ Bericht 0% gewijzigd door twist02 op 26-02-2015 18:51:09 ]
pi_150062438
Oh pfffff, waar ik de eerste 8 weken bij vlagen misselijk was en een paar keer moest spugen ben ik nu al twee dagen kotsmisselijk (ben nu 10w5d). Alles wat ik eet komt terug. Soms kan ik het tegen houden maar vaker moet ik spugen. Ik voel me echt een vaatdoek en enorm rillerig.
Ik wil niet klagen, want alles voor het goede doel O+. Maar ik werk fulltime en dat is nu best een beproeving.
Gisteren lag ik om 20.00 uur in bed en heb geslapen tot de wekker vanmorgen ging om 06.15 uur. Nu ben ik weer op mijn werk maar heb inmiddels al twee keer het toilet bezocht voor een spuugsessie. Dit moet gauw iets beter worden anders ga ik 40 uur werken niet volhouden.... ;(.

*einde klaagpraat*

Risje: ik duim voor jou!!

MB: fijn dat alles goed was!
pi_150062451
quote:

Dat heb ik dus ook! Ik lijk juist wel relaxter dan pre-zwangerschap, echt heel maf (gezien alle cliché's dan he ;) ).
De vk vond ook dat ik een hele relaxte bloeddruk had 8-)
Hier ook nog steeds een keurig lage bloeddruk, en veel energie.
VK begon laatst van: 'als je dan volgende week verlof hebt dan kun je lekker in je coconnetje kruipen'.
Ik had echt zoiets van: En dan de hele dag niks doen? Nee joh, heb nog energie voor 10, ga lekker nog van alles ondernemen zolang het nog kan ^O^

Mijn man kreeg laatst ook een kick tegen z'n hoofd toen ie aan het luisteren was, ik lag helemaal dubbel _O-
If you want to view paradise. Simply look around and view it.
Anything you want to, do it.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 februari 2015 @ 12:02:40 #222
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150062777
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:48 schreef twist02 het volgende:
@DJMO & L-E: die laatste opmerking was natuurlijk ook ontzettend flauw ;) Maar ik kan me persoonlijk drukker maken om dingen die niet/te laat geleverd worden dan toevallig in 2 dozen :@
Verder ben ik best 'groen' hoor ;) heb zelf geen auto, doe alles op de fiets/OV en scheidt netjes m'n afval enzo O-) maar juist daarom kan ik dus niet zo met zulke dingen zitten denk ik..

Fijn dat alles goed was MB! :)
als het nou nog in twee dozen verzonden had moeten worden had ik je gelijk gegeven. Maar dit is een deel pakketpost en een deel brievenbuspost. En bol.com splitst dit soort bestellingen gewoon consequent. in plaats van het bij elkaar te stoppen. En daar irriteer ik me aan.

pi_150063290
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:02 schreef DJMO het volgende:

[..]

als het nou nog in twee dozen verzonden had moeten worden had ik je gelijk gegeven. Maar dit is een deel pakketpost en een deel brievenbuspost. En bol.com splitst dit soort bestellingen gewoon consequent. in plaats van het bij elkaar te stoppen. En daar irriteer ik me aan.
Ja af en toe vind ik dat ook raar bij Bol hoor. Ze kunnen makkelijk het pakketje wat wel door de brievenbus kan bij de pakketpost doen. Dan heb je maar 1 keer verzendkosten en 1 keer verpakking. Maar ze zullen er blijkbaar evengoed wel op verdienen. :{w

Ik moet trouwens echt eens in gang gaan schieten met dingen kopen. Morgen 19 weken en heb nog niet eens gekeken naar leuke kaartjes... :@
Ik kan niet alles uitstellen tot we weten wat het wordt natuurlijk...
Oost west, mij best.
pi_150063433
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:11 schreef DJMO het volgende:
Jup, had ik laatst ook. Mascara van 2 euro erbij besteld want dan was t gratis verzenden (dus in feite gratis mascara), komt t in twee loase verpakkingen :')

Komt vlgs mij ook omdat t erg geautomatiseerd gaat allemaal.
Kwak
  donderdag 26 februari 2015 @ 12:28:51 #225
259886 pessie
pi_150063616
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:51 schreef Malteser het volgende:
Oh pfffff, waar ik de eerste 8 weken bij vlagen misselijk was en een paar keer moest spugen ben ik nu al twee dagen kotsmisselijk (ben nu 10w5d). Alles wat ik eet komt terug. Soms kan ik het tegen houden maar vaker moet ik spugen. Ik voel me echt een vaatdoek en enorm rillerig.
Ik wil niet klagen, want alles voor het goede doel O+. Maar ik werk fulltime en dat is nu best een beproeving.
Gisteren lag ik om 20.00 uur in bed en heb geslapen tot de wekker vanmorgen ging om 06.15 uur. Nu ben ik weer op mijn werk maar heb inmiddels al twee keer het toilet bezocht voor een spuugsessie. Dit moet gauw iets beter worden anders ga ik 40 uur werken niet volhouden.... ;(.

*einde klaagpraat*

Risje: ik duim voor jou!!

MB: fijn dat alles goed was!
Malteser, het zou inderdaad bij je zwangerschap kunnen horen, maar heb je wellicht niet gewoon griep?
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:42 schreef L-E het volgende:
Fijn dat alles goed was MB! En je hebt nog wel even ja

Risje, we kennen allemaal de onzekerheid.. in gelukkig de meeste gevallen bleek deze onterecht. Ik hoop op een prachtige echo voor je!

Ik lees wat nare dingen over depressies en hormonen, gekke is dat ik voor mijn eerste zwangerschap daar echt veel last van had (ik was een week per maand suicidaal, zeg maar, echt niet grappig) maar die eerste heeft eea gereset ofzo want sindsdien nergens meer last van. De behoefte aan zonlicht herken ik dan wel weer, ik vind mezelf gewoon echt een leukere moeder als ik naar buiten kan met de kindjes :@
Ik ook!
En dat lukt dus niet -O-
Want als ik dan denk "heej, ik heb minder pijn, voel me best fit, laat ik het toch even proberen", dan regent het pijpenstelen.

Ik wil me ook absoluut niet depressief voelen in mijn hoofd omdat ik me lichamelijk niet fijn voel. Maar soms heb ik ook wel eens een moment, of een dag, of een kleine week, dat ik het even niet meer zie hoe het moet. En dat terwijl ik mezelf elke dag vertel dat we het nu redden zoals het gaat, dat het niet erg is dat mijn huis eruitziet alsof er een bom ontploft is en dat mijn kinderen er niet dood aan gaan dat de TV deze week veel aan staat.

Zomerzon, geboortekaartje kan met 35 weken ook nog wel ;) grote dingen zijn wel handig. Als je bijvoorbeeld een nieuwe kinderwagen wil of een nieuwe babykamer. Daar zit soms best veel levertijd op en dan is het handig om dat al wel besteld te hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')