Voel me ook echt klote. Maar het schijnt regelmatig voor te komen, daar hou ik me dan maar aan vast.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:18 schreef ingee het volgende:
Risje, sterkte!
Het is ook nog zo onzeker in het begin
Dat is ook zo, het komt veel voor. Dat werd tegen mij ook gezegd (heb voor deze zwangerschap twee miskramen gehad, eentje bij 10 weken, eentje bij bijna 6 weken). Dus ik weet hoe het voelt (en met mij helaas vele anderen).quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:22 schreef Risje010 het volgende:
[..]
Voel me ook echt klote. Maar het schijnt regelmatig voor te komen, daar hou ik me dan maar aan vast.
Iets eerder had je al bruine afscheiding toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben nu bij een borrel en ging naar t toilet, roze afscheiding. Gelijk in de stress, dan lukt het even niet om te relativeren. Hoe gaat dat gezegde? Je haalt t meisje wel uit de miskraam maar de miskraam niet uit het meisje?
Hopelijk ben ik vanavond rationeler
excuses dan heb ik je met de bruine ranzigheid verward met iemand andersquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:57 schreef Cassandra87 het volgende:
I heb eerder geen afscheiding gehad. Als t aanhoud zal ik morgen even bellen maar ben morgen pas zes weken. Heb dinsdag met zes weken en vier dagen en echo..
dat is echt niet veel hoor! Ik ben nu ook iets van een kilo of acht aangekomen met 36,5 week. Bij al m'n vorige zwangerschappen waren dat veul meer kilo's iigquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:13 schreef faptist het volgende:
In totaal dus 7,5 kg aangekomen met 35.3
Herkenbaar, ik schiet nu al om alles in tranen. Dat beloofd wat voor de 8 maanden die k nog moetquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat valt toch wel mee, Fapist?
Ik ben echt emotioneel incontinent. Gisteravond alles bij elkaar gejankt om de laatste aflevering van parenthood, en nu moet ik huilen omdat de Duutser in de andere kamer aan een van z'n beste vrienden vertelt dat ik zwanger ben....
Bandenpijn en je darmen die een ander plekje zoekenquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:08 schreef silliegirl het volgende:
Krampjes in de eerste weken horen erbij toch? Ik heb momenteel allemaal steken links onderin mn buik. Echt venijnig. Gelukkig voelt het niet als menstruatiekramp, anders was ik nu gestressed.
Mijn darmen maken trouwens geluid!hoort dat er ook bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |