abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150072384
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:18 schreef ingee het volgende:
Risje, sterkte! :(
Het is ook nog zo onzeker in het begin :(
Voel me ook echt klote. Maar het schijnt regelmatig voor te komen, daar hou ik me dan maar aan vast.
  donderdag 26 februari 2015 @ 16:25:56 #277
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150072605
Hee ris wat een rotnieuws zeg!
Sterkte :*
pi_150073794
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:22 schreef Risje010 het volgende:

[..]

Voel me ook echt klote. Maar het schijnt regelmatig voor te komen, daar hou ik me dan maar aan vast.
Dat is ook zo, het komt veel voor. Dat werd tegen mij ook gezegd (heb voor deze zwangerschap twee miskramen gehad, eentje bij 10 weken, eentje bij bijna 6 weken). Dus ik weet hoe het voelt (en met mij helaas vele anderen).
Maar gun jezelf ook de ruimte om je klote te voelen. Het is gewoon verdrietig, je doet een positieve test en hebt de hoop op een kindje over 8 maanden. En dan ineens is dat weg. Daar mag je verdrietig om zijn en je rot om voelen.

Hier wordt aan je gedacht :*.
pi_150073981
Oh Risje wat naar! Natuurlijk is dat enorm kl*te en voel je je rot! En dat mag ook hoor! :*

Dikke :*
Schudden voor gebruik
pi_150073987
Ik ben nu bij een borrel en ging naar t toilet, roze afscheiding. Gelijk in de stress, dan lukt het even niet om te relativeren. Hoe gaat dat gezegde? Je haalt t meisje wel uit de miskraam maar de miskraam niet uit het meisje? :'(
Hopelijk ben ik vanavond rationeler
pi_150074107
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben nu bij een borrel en ging naar t toilet, roze afscheiding. Gelijk in de stress, dan lukt het even niet om te relativeren. Hoe gaat dat gezegde? Je haalt t meisje wel uit de miskraam maar de miskraam niet uit het meisje? :'(
Hopelijk ben ik vanavond rationeler
Iets eerder had je al bruine afscheiding toch?
Echter beide afscheidingen zeggen nog niet zo veel.

Het kan ook een scheurtje zijn van de sex wat nog niet helemaal goed geheeld was.. Om maar iets te noemen. Maar wat vervelend en onzeker moet je je voelen.
Hopelijk stopt dat allemaal snel en blijf je een beetje kalm met je koppie. Mocht je erg twijfelen hoe of wat neem dan gewoon contact op met je vk voor raad en eventueel een echo om te kijken naar je binnenkantje..

:*
Schudden voor gebruik
pi_150074205
I heb eerder geen afscheiding gehad. Als t aanhoud zal ik morgen even bellen maar ben morgen pas zes weken. Heb dinsdag met zes weken en vier dagen en echo..
pi_150074734
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:57 schreef Cassandra87 het volgende:
I heb eerder geen afscheiding gehad. Als t aanhoud zal ik morgen even bellen maar ben morgen pas zes weken. Heb dinsdag met zes weken en vier dagen en echo..
excuses dan heb ik je met de bruine ranzigheid verward met iemand anders ;)

Succes :* Ik hoop dat het het veel voorkomende beetje roze vloeien in de eerste weken is en er verder niets aan de hand is.
Schudden voor gebruik
pi_150075214
Risje :'( het klinkt volgens mij niet heel erg hoopvol

Spannend Cassandra! Hopelijk is het niks! Maar ik geloof wel dat het je ontzettend onzeker maakt. Hier kreeg ik wat roze afscheiding met 9 weken, wat vervolgens met 11 weken wat helder bloed werd. Met vlagen verlies ik nog steeds bruine/roze/rode afscheiding met 14 weken. Oorzaak onbekend.
pi_150076000
Cassandra, ik had met 6 weken ook een paar keer roze afscheiding. Volgens vk kon het goed een innestelingsbloeding zijn. Was het kennelijk ook, want echo kleine week later was goed ;)

:* Risje, wat rot zeg! Weet niet wat de kans hierop is hoor, maar vriendin van me had net zoiets. Ze kreeg een vroege echo omdat ze pijn aan 1 kant had, waardoor ze dachten dat het buiten baarmoederlijk kon zijn. Echo liet vruchtzakje zien met een stipje die te klein zou zijn voor de termijn. Ze gooiden het op buitenbaarmoederlijk en wilden operatie plannen, maar besliten uiteindelijk toch nog even te wachten. Echo daarna wees uit dat het stipje toch ietsje gegroeid was. Inmiddels is het kindje een paar jaar oud!
Nogmaals, ik weet niet hoe groot de kans is dat dit bij jou ook gebeurd, maar het kán dus wel! Sterkte komende 2 weken!
pi_150076009
Risje... :*
Snap dat je er van schrikt Cassandra, poe! Komt vast goed.
pi_150076064
Ach Risje wat een onzekerheid :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150077013
Risje, wat een rolbericht. sterkte voor het 2 weken wachten. Wat zal de tijd voor jou lang duren....

Even ego:
Vandaag naar de verloskundige.. Ben ik in 2 weken gewoon 2 kg aangekomen. Schrok me kapot! Heb helemaal niet gek gedaan ofzo.
En dan zegt ze ook nog dat ik niet moet schrikken in het ziekenhuis omdat de weegschaal daar anders staat ingesteld en ik dan 3 kg zwaarder zal zijn ;-(
Was juist zo trots op mezelf en dan dit... Grmbl..
In totaal dus 7,5 kg aangekomen met 35.3

Kort daarna kwam de kraamzorg voor de intake. Heel fijn gesprek. Relaxte vrouw en m'n katten waren helemaal zen dus ik heb er vertrouwen in.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 februari 2015 @ 18:18:12 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150077180
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:13 schreef faptist het volgende:
In totaal dus 7,5 kg aangekomen met 35.3
dat is echt niet veel hoor! Ik ben nu ook iets van een kilo of acht aangekomen met 36,5 week. Bij al m'n vorige zwangerschappen waren dat veul meer kilo's iig :') moet wel zeggen dat ik nu ook meer dan het driedubbele aan lichaamsbeweging heb/had in de zwangerschap dan bij de jongens .. dat helpt ook wel om niet buitensporig aan te komen natuurlijk.

jij ook sterkte cassandra! :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150077213
Dat valt toch wel mee, Fapist?

Ik ben echt emotioneel incontinent. Gisteravond alles bij elkaar gejankt om de laatste aflevering van parenthood, en nu moet ik huilen omdat de Duutser in de andere kamer aan een van z'n beste vrienden vertelt dat ik zwanger ben....
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:25:22 #291
259886 pessie
pi_150077471
Faptist, ik denk dat ik zeker op+10 zit nu bij 31 weken. Heb nog nooit bij de vk op de weegschaal hoeven staan. Het enige wat ze zeggen is wat er aan komt moet e ook weer af. Tsja, daar hebben ze een punt.
pi_150077586
Ik zag vanmorgen dat ik al 11 kg ben aangekomen! En dat met nog zeven weken te gaan... Ik ga dus dik over de 12 kilo die ik bij m'n dochter was aangekomen.

Sterkte risje... Geen leuk nieuws :{
pi_150078096
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat valt toch wel mee, Fapist?

Ik ben echt emotioneel incontinent. Gisteravond alles bij elkaar gejankt om de laatste aflevering van parenthood, en nu moet ik huilen omdat de Duutser in de andere kamer aan een van z'n beste vrienden vertelt dat ik zwanger ben....
Herkenbaar, ik schiet nu al om alles in tranen. Dat beloofd wat voor de 8 maanden die k nog moet }:| :')
pi_150078118
Ik had vorige keer +6kg erbij bij de vk. Ten opzichte van de vorige maand that is. Bovenop de 6 die er al aanzaten.

Ik eet normaal en beweeg zo veel ik kan. Ik zie wel waar het schip strandt en ik probeer me er niet te druk om te maken. Met de nadruk op probeer.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_150078729
Risje wat klote! Mijn duimen draaien voor goed nieuws over 2 weken maar kan me voorstellen dat je nergens op durft te hopen! :*

Cassandra, he jakkes da's schrikken! Hopelijk voor jou ook snel geruststelling! :* Dat het maar snel dinsdag mag zijn!

Nikoos: durf je wel, een beetje zwangere vrouwen pesten? :P Poeh, en dan zou je moeten weten wat voor hekel ik heb aan d/t-fouten :'( Maarr: heb wel meteen die jeuk-uitspraak in praktijk gebracht: zo'n fout is onacceptabel, dus heb 'm meteen veranderd 8-)

Kilo's: voorlopig +3 bij 30w5d, maar ben wel benieuwd naar die laatste weken als ik verlof heb :@
pi_150079149
Krampjes in de eerste weken horen erbij toch? Ik heb momenteel allemaal steken links onderin mn buik. Echt venijnig. Gelukkig voelt het niet als menstruatiekramp, anders was ik nu gestressed.

Mijn darmen maken trouwens geluid! :@ hoort dat er ook bij? :X
pi_150079175
Wat komen jullie allemaal weinig aan :o
Vorige zwangerschap begon ik op 53, en zag ik op t einde de 70..
Deze keer weeg ik al 68 bij begin :') maar ik denk dat ik niet maar 8kg ga aankomen ofzo
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_150079214
Ook lichte baarmoederkramp a la menstruatie kan voorkomen zo in t begin sillie.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_150079504
En mijn darmen gingen inderdaad ook alle kanten op, inclusief klotsende en borrelende geluiden :Y hoort erbij! ;)
  donderdag 26 februari 2015 @ 19:25:38 #300
259886 pessie
pi_150080015
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 19:08 schreef silliegirl het volgende:
Krampjes in de eerste weken horen erbij toch? Ik heb momenteel allemaal steken links onderin mn buik. Echt venijnig. Gelukkig voelt het niet als menstruatiekramp, anders was ik nu gestressed.

Mijn darmen maken trouwens geluid! :@ hoort dat er ook bij? :X
Bandenpijn en je darmen die een ander plekje zoeken ;)

Bij de andere 2 kwam ik uiteindelijk 15 a 16 kg aan. Na anderhalf jaar was dat er ongeveer wel weer af. Ik verwacht nu weer zoiets. Heb alleen al in geen maanden meer op de weegschaal gestaan. Moet ik misschien weer eens doen. Misschien, wellicht, ooit, anderhalf jaar na de bevalling O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')