quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:34 schreef Selvaria het volgende:
Hier ook benieuwd hoe het met Risje is.. spannend!
Ik kom net terug uit de stad en ben toch wel behoorlijk kapot na 3 uur lopen.. komt denk ik vooral doordat baby pontificaal op m'n blaas ligt en ik daardoor niet echt een prettige houding kan aannemen tijdens het lopen. Ach, alles voor het goede doel dan maar.![]()
Wel twee superleuke pakjes gescoord bij de H&M.Spoiler i.v.m. grootte:
Leuk! Ik heb er ook al een paar keer over zitten te twijfelen, ik vind ze zo leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet wachten tot we weten wat het wordtIk kan niet zoveel met unisex namelijk. En ik vind al gauw iets niet-unisex als dat het wel zou moeten zijn.
En eerst ook maar wat weekjes verder zijn!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Kon de VK de positieve testen wel verklaren dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:01 schreef Risje010 het volgende:
[..]
2 februari en een week later nog eens
Haha! Wij weten dus niet wat het wordt dus ik was juist heel blij met deze omdat ze eens niet saai wit / grijs zijn! Tot nu toe ben ik over de kleertjes die we hebben gekocht daardoor ook nog niet zo enthousiast geweest, maar nu wel. Als ik geworpen heb ga ik helemaal los.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb er ook al een paar keer over zitten te twijfelen, ik vind ze zo leuk!
Kan niet wachten tot we weten wat het wordtIk kan niet zoveel met unisex namelijk. En ik vind al gauw iets niet-unisex als dat het wel zou moeten zijn.
En eerst ook maar wat weekjes verder zijn!
Ja ze zei dat er wel een eitje bevrucht is maar gewoon weer weggegaan is. Om t even simpel te zeggen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:05 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Kon de VK de positieve testen wel verklaren dan?
Ik hoop voor je dat je snel zekerheid hebt
Ik lees dit heel toevallig maar staar je alsjeblieft niet gek op de donkerheid (is dat een woord) van de testen! Bij mij zijn ze nooit heel erg knallend geweest en ik heb toch 2 gezonde dochtersquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
knalpositief (ik heb volgende week mijn echo en ben voor precies t zelfde scenario bang)
Als t inderdaad zo is hoop ik mee dat je snel weer verder kan inderdaad!
huisarts bellen voor verwijzing naar gynquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:53 schreef silliegirl het volgende:
he bah wat naar Risje![]()
Ik heb een vraag, misschien dat iemand hier het antwoord weet:
Gisteren een positieve test gehad (geloof het nog niet) maar ik heb een verhoogd risico i.v.m. ernstig astmapatient. Mijn volgende afspraak met mijn longarts duurt echter nog even en ik zou volgens hem (eerder besproken) bij een gynaecoloog moeten lopen.
Alleen, wie moet ik nu (of straks eigenlijk want ik wacht nog even) bellen voor een afspraak? Een verloskundige? de longarts voor verwijzing naar de gyn? Weet iemand hoe je van de eerstelijn naar de medische tak komt zeg maar?
Oh. Is dat zo simpel.. Haha. Ik zal ook maar even contact zoeken met de longarts denk ik. Iets zegt me dat 'ie zelf de verwijzing wil regelen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
huisarts bellen voor verwijzing naar gyn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |