abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150068863
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:34 schreef Selvaria het volgende:
Hier ook benieuwd hoe het met Risje is.. spannend!

Ik kom net terug uit de stad en ben toch wel behoorlijk kapot na 3 uur lopen.. komt denk ik vooral doordat baby pontificaal op m'n blaas ligt en ik daardoor niet echt een prettige houding kan aannemen tijdens het lopen. Ach, alles voor het goede doel dan maar. :Y)

Wel twee superleuke pakjes gescoord bij de H&M. :D Spoiler i.v.m. grootte:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk! Ik heb er ook al een paar keer over zitten te twijfelen, ik vind ze zo leuk!

Kan niet wachten tot we weten wat het wordt ;) Ik kan niet zoveel met unisex namelijk. En ik vind al gauw iets niet-unisex als dat het wel zou moeten zijn.
En eerst ook maar wat weekjes verder zijn!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150068899
He bah risje, wat vervelend. Ik hoop dat er over 2 weken toch wat te zien is, en dat dit eitje gewoon erg langzaam is...
pi_150068925
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:01 schreef Risje010 het volgende:

[..]

2 februari en een week later nog eens
Kon de VK de positieve testen wel verklaren dan?

Ik hoop voor je dat je snel zekerheid hebt :)
pi_150068930
Maar volgens berekening zou ik wel minstens 7 weken zwanger moeten zijn, maar naar t schijnt komt het voor dat er dan een week of 2 later ineens wel wat te zien is.
pi_150068974
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:03 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Leuk! Ik heb er ook al een paar keer over zitten te twijfelen, ik vind ze zo leuk!

Kan niet wachten tot we weten wat het wordt ;) Ik kan niet zoveel met unisex namelijk. En ik vind al gauw iets niet-unisex als dat het wel zou moeten zijn.
En eerst ook maar wat weekjes verder zijn!
Haha! Wij weten dus niet wat het wordt dus ik was juist heel blij met deze omdat ze eens niet saai wit / grijs zijn! Tot nu toe ben ik over de kleertjes die we hebben gekocht daardoor ook nog niet zo enthousiast geweest, maar nu wel. Als ik geworpen heb ga ik helemaal los. :D

Ik moest een beetje huilen zojuist. ;( Het kraampakket van mijn verzekeraar werd zojuist geleverd, daar ben ik nog helemaal niet klaar voor. ;(
pi_150068975
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:05 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Kon de VK de positieve testen wel verklaren dan?

Ik hoop voor je dat je snel zekerheid hebt :)
Ja ze zei dat er wel een eitje bevrucht is maar gewoon weer weggegaan is. Om t even simpel te zeggen.
Ze twijfelde wel of hij niet aan de rand zat want ze dacht wel dat ze daar iets zag, maar met 7 weken zou je echt wel gewoon wat moeten kunnen zien
pi_150068993
Wat een vervelend nieuws Risje! Sterkte met wachten! :*
pi_150069194
Wat een vervelend nieuws Risje. Heel veel sterkte, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
pi_150069225
Dankjewel allemaal :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 februari 2015 @ 15:14:09 #260
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150069244
sterkte Risje!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150069321
Dikke :* voor Risje. Hopelijk is er over 2 weken alsnog wat te zien!
Oost west, mij best.
pi_150069508
Ach risje :*
pi_150069600
:* Sterkte Risje

Iedereen bedankt voor de sterktewensen en tips. Ik ga zo maar eens de huisarts bellen :)
pi_150070136
Risje ;(
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_150070187
Sterkte Risje :*
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:38:18 #267
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_150070249
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:02 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

knalpositief (ik heb volgende week mijn echo en ben voor precies t zelfde scenario bang)
Als t inderdaad zo is hoop ik mee dat je snel weer verder kan inderdaad!
Ik lees dit heel toevallig maar staar je alsjeblieft niet gek op de donkerheid (is dat een woord) van de testen! Bij mij zijn ze nooit heel erg knallend geweest en ik heb toch 2 gezonde dochters :)

Sterkte Risje!
pi_150070312
Gek toch dat mijn voorgevoel wel al zo duidelijk was, dat ik al verwachtte dat er iets mis zou zijn. Hoop nu maar dat alles snel voorbij zal zijn, en we verder kunnen aan een volgende ronde.
pi_150070914
Ach Risje ;( bah wat naar. :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_150070917
he bah wat naar Risje :(

Ik heb een vraag, misschien dat iemand hier het antwoord weet:
Gisteren een positieve test gehad (geloof het nog niet) maar ik heb een verhoogd risico i.v.m. ernstig astmapatient. Mijn volgende afspraak met mijn longarts duurt echter nog even en ik zou volgens hem (eerder besproken) bij een gynaecoloog moeten lopen.

Alleen, wie moet ik nu (of straks eigenlijk want ik wacht nog even) bellen voor een afspraak? Een verloskundige? de longarts voor verwijzing naar de gyn? Weet iemand hoe je van de eerstelijn naar de medische tak komt zeg maar?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 februari 2015 @ 15:54:11 #271
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150070965
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:53 schreef silliegirl het volgende:
he bah wat naar Risje :(

Ik heb een vraag, misschien dat iemand hier het antwoord weet:
Gisteren een positieve test gehad (geloof het nog niet) maar ik heb een verhoogd risico i.v.m. ernstig astmapatient. Mijn volgende afspraak met mijn longarts duurt echter nog even en ik zou volgens hem (eerder besproken) bij een gynaecoloog moeten lopen.

Alleen, wie moet ik nu (of straks eigenlijk want ik wacht nog even) bellen voor een afspraak? Een verloskundige? de longarts voor verwijzing naar de gyn? Weet iemand hoe je van de eerstelijn naar de medische tak komt zeg maar?
huisarts bellen voor verwijzing naar gyn :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150071166
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:54 schreef DJMO het volgende:

[..]

huisarts bellen voor verwijzing naar gyn :*
Oh. Is dat zo simpel.. Haha. Ik zal ook maar even contact zoeken met de longarts denk ik. Iets zegt me dat 'ie zelf de verwijzing wil regelen.
pi_150071346
Sillie ik zou inderdaad de huisarts even bellen en misschien ook de longarts. Die kunnen je een verwijzing geven en dan kun je de gyn bellen.

Ik zou niet te lang wachten, dan heb je in ieder geval wat meer vrijheid in dagen en tijdstippen!
Dat vind ik namelijk wel een klein nadeel aan onder controle zijn in het ziekenhuis. Geen mogelijkheden voor afspraken in de avond.
pi_150071621
Hier kan dat wel hoor, avondafspraken in zkh. Ik heb een afspraak voor mijn 20 weken echo om half 8 s avonds staan :Y. Geloof dat ze elke donderdagavond 'open' zijn.
pi_150072113
Risje, sterkte! :(
Het is ook nog zo onzeker in het begin :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')