abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 februari 2015 @ 12:36:50 #226
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150063857
ik heb allerlei klusjes in huis te doen, maar ze zijn niet noodzakelijk en niet dringend genoeg om _nu_ aan te pakken (daarnaast ook best tijdrovend (uitzoeken en ordenen van de laatjes dressoir) of lichtelijk gevaarlijk zelfs zoals boven de keukenkastjes schoonmaken en opruimen.)) Ik kan me er ook echt niet toe zetten om ook maar iets te gaan doen op het moment. Het enige dat ik nu toe gedaan heb is een was overhevelen naar de droger en die aanzetten :') Oh en naar buiten staren hoe de straat voor m'n deur wordt opgebroken en stoeien met webcamsoftware zodat ik een timelapsefilmpje kan maken van die werkzaamheden / vorderingen hier voor de deur. Denk dat ik dadelijk voor het eerst in mijn zwangerschap maar eens een uurtje ga slapen ofzo. kijken of ik daarna met m'n goeie been uit bed kan stappen :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150063887
Ik heb een sticker gehad van de verloskundige! Toch altijd weer fijn om te horen dat het hartje nog klopt, ondanks dat er geen enkele reden is om aan te nemen dat dat niet meer het geval zou zijn. Over 3 weken de SEO en dan horen we ook eindelijk wat het hoort en kunnen we andere dingen kopen dan saai unisex grijs en wit :')

Risje, succes straks! En onthoud dat de kans op een goede zwangerschap een stuk groter is dan op een miskraam en dat je daar zelf toch geen invloed op hebt als je geen rare dingen doet.

Malteser veel sterkte! Ze zeggen dat je er na de 12 weken minder last van krijgt, ik hoop dat dat voor jou ook geldt!
pi_150064227
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:28 schreef pessie het volgende:
Zomerzon, geboortekaartje kan met 35 weken ook nog wel ;) grote dingen zijn wel handig. Als je bijvoorbeeld een nieuwe kinderwagen wil of een nieuwe babykamer. Daar zit soms best veel levertijd op en dan is het handig om dat al wel besteld te hebben.
Kinderkamer hebben we gelukkig al tweedehands gekocht. 2 jaar gebruikt en helemaal niks van gebruikssporen. *) Dus die is wel al geregeld.
Kinderwagen moeten we nog doen, maar daarvoor willen we eerst wat modellen proberen en moeten we dus langs een babywinkel. Maar (8> en ik werken allebei fulltime dus kan alleen in het weekend en die zitten de laatste tijd ook goed vol met feestjes. Dus daar moeten we inderdaad wel mee op gaan schieten nu. :o
Oost west, mij best.
pi_150064302
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:37 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb een sticker gehad van de verloskundige! Toch altijd weer fijn om te horen dat het hartje nog klopt, ondanks dat er geen enkele reden is om aan te nemen dat dat niet meer het geval zou zijn. Over 3 weken de SEO en dan horen we ook eindelijk wat het hoort en kunnen we andere dingen kopen dan saai unisex grijs en wit :')
Ja dat blijft inderdaad altijd weer een opluchting om dat hartje te horen. O+
Ik zit te denken om zo'n toeter te bestellen zodat (8> er ook naar kan luisteren als mijn buik wat groter is. Die gaat nu elke keer niet mee naar de controles dus die moet het alleen van de echo's hebben.
En ook +1 wat betreft het geslacht. Nog 2 weken wachten... :s)
Oost west, mij best.
pi_150064379
Geboortekaartje hebben we eigenlijk deze week pas afgerond. Lekker op tijd he. De envelopjes heb ik ook pas voor de helft van adressen voorzien. Man's handschrift is niet super leesbaar dus als ik wil dat ze aankomen moet ik ze zelf even doen. Maar ik voel helemaal geen haast nu. Ik ben zennnn.

De bestelling van bol van de week was bij mij die actie van pamperdoekjes. Veel te zwaar voor mij om op de fiets te halen, en bovendien leuke aanbieding. Het extra pakketje was om die ene cent tekort waar ik dan verzending voor moest betalen. Maar ik haal mijn schouders op en geniet van mijn pamperdoekjes.

Succes voor degene met een echo straks. Nog heel even wachten. Spannend is die eerste. Ik weet nog wel dat ik ook jankend in de wachtkamer zat van de zenuwen. En bij de tweede weer.
pi_150064722
Oke, hierna hou ik erover op, beloofd :@

quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:02 schreef DJMO het volgende:

[..]

als het nou nog in twee dozen verzonden had moeten worden had ik je gelijk gegeven. Maar dit is een deel pakketpost en een deel brievenbuspost. En bol.com splitst dit soort bestellingen gewoon consequent. in plaats van het bij elkaar te stoppen. En daar irriteer ik me aan.
Juist als het consequent gebeurd en je je eraan ergert, zou ik dus naar alternatieven kijken. Zo zonde van de energie die in het ergeren gaat zitten. En als je je niet genoeg ergert om een alternatief te zoeken, leg je je er gewoon bij neer.

"Accept what you can't change, change what you can't accept" --> enerzijds krijg ik ontzettende jeuk van die uitspraak, maar er zit wel wat in; óf je accepteert dat Bol het zo doet, óf je bestelt er niet meer (en jammer van de punten die je spaart dan).

quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:52 schreef Risu het volgende:
De bestelling van bol van de week was bij mij die actie van pamperdoekjes. Veel te zwaar voor mij om op de fiets te halen, en bovendien leuke aanbieding. Het extra pakketje was om die ene cent tekort waar ik dan verzending voor moest betalen. Maar ik haal mijn schouders op en geniet van mijn pamperdoekjes.
Dit dus! ^O^
pi_150064791
Zijn er trouwens al dames bij de negen maandenbeurs geweest? Ben wel benieuwd naar ervaringen, want ik ga morgen :)
pi_150065285
Ik heb een afspraak gemaakt bij de vk O+
Eerst echo over twee weken, week erna intake. Nu voelt het wel echt echt :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_150065805
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:04 schreef twist02 het volgende:
Oke, hierna hou ik erover op, beloofd :@

[..]

Juist als het consequent gebeurd en je je eraan ergert, zou ik dus naar alternatieven kijken. Zo zonde van de energie die in het ergeren gaat zitten. En als je je niet genoeg ergert om een alternatief te zoeken, leg je je er gewoon bij neer.

"Accept what you can't change, change what you can't accept" --> enerzijds krijg ik ontzettende jeuk van die uitspraak, maar er zit wel wat in; óf je accepteert dat Bol het zo doet, óf je bestelt er niet meer (en jammer van de punten die je spaart dan).

[..]

Dit dus! ^O^
Ik ben het helemaal met je eens, maar wil toch nog even terugpesten :+ ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:48 schreef twist02 het volgende:
@DJMO & L-E: die laatste opmerking was natuurlijk ook ontzettend flauw ;) Maar ik kan me persoonlijk drukker maken om dingen die niet/te laat geleverd worden dan toevallig in 2 dozen :@
Verder ben ik best 'groen' hoor ;) heb zelf geen auto, doe alles op de fiets/OV en scheidt netjes m'n afval enzo O-) maar juist daarom kan ik dus niet zo met zulke dingen zitten denk ik..

Fijn dat alles goed was MB! :)
pi_150066089
Bol levert mij geen ergernis op, gelukkig :D

Wat dingen regelen betreft is zo'n derde ook gewoon lekker makkelijk hoor: alle grote dingen hebben we al in huis. Ik wil wel graag mezelf nog verwennen met een draagdoek erbij O+

pessie: ja met BI wordt het allemaal wat lastiger. Vervelend dat je dat elke zwangerschap hebt joh, respect dat je dan toch drie kinderen krijgt ;)
pi_150066326
* Zomerzon01 Wacht op update van Risje. :)
Oost west, mij best.
pi_150067486
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:28 schreef pessie het volgende:

[..]

Malteser, het zou inderdaad bij je zwangerschap kunnen horen, maar heb je wellicht niet gewoon griep?

[..]

Tja, geen idee. Het zou kunnen. Maar ik voel me verder niet 'ziek'. Heb geen koorts, geen buik- hoofd- of keelpijn. Alleen veel spugen en (misschien daardoor) gevalletje vaatdoek. Ik krijg ook jaarlijks een griepprik en ik moet eerlijk bekennen dat ik al jaren geen griep meer gehad heb *klopt af op onbehandeld hout*.
Kortom, het voelt niet alsof ik griep heb of echt ziek ben. Maar er heerst natuurlijk wel een en ander dus ik sluit niks uit.
pi_150067505
Hoe zou het met Risje zijn?
pi_150067844
Hier ook benieuwd hoe het met Risje is.. spannend!

Ik kom net terug uit de stad en ben toch wel behoorlijk kapot na 3 uur lopen.. komt denk ik vooral doordat baby pontificaal op m'n blaas ligt en ik daardoor niet echt een prettige houding kan aannemen tijdens het lopen. Ach, alles voor het goede doel dan maar. :Y)

Wel twee superleuke pakjes gescoord bij de H&M. :D Spoiler i.v.m. grootte:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150068420
Nou waar ik al bang voor was is gebeurd, er was in mijn baarmoeder niks te zien.... Ze twijfelt nu nog of er nog een hele kleine kans is dat ik misschien toch minder lang zwanger ben dan ik denk (laatste menstruatie begon 30-12, eisprong op de 20ste) maar ik moet over twee weken terug komen om te kijken of er dan misschien wel iets te zien is, of dat ik een eitje heb gehad wat gevlogen is. wel bevrucht maar niet is blijven zitten. zag wel m'n baarmoeder met t vocht, en op m'n eierstok zit ook dat 'dingetje' wat er voor zorgt dat ik niet ongesteld word.

Geen idee wat nu verder. :'(
pi_150068464
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:51 schreef Risje010 het volgende:
Nou waar ik al bang voor was is gebeurd, er was in mijn baarmoeder niks te zien.... Ze twijfelt nu nog of er nog een hele kleine kans is dat ik misschien toch minder lang zwanger ben dan ik denk (laatste menstruatie begon 30-12, eisprong op de 20ste) maar ik moet over twee weken terug komen om te kijken of er dan misschien wel iets te zien is, of dat ik een eitje heb gehad wat gevlogen is. wel bevrucht maar niet is blijven zitten. zag wel m'n baarmoeder met t vocht, en op m'n eierstok zit ook dat 'dingetje' wat er voor zorgt dat ik niet ongesteld word.

;(

Wat een lange twee weken worden dat voor jullie.. :*
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:54:06 #242
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150068519
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:06 schreef twist02 het volgende:
Zijn er trouwens al dames bij de negen maandenbeurs geweest? Ben wel benieuwd naar ervaringen, want ik ga morgen :)
Ik ben gisteren geweest. Het was druk. Ik vind het wel leuk om een beetje rond te kijken, maar geen energie om bij sommige standjes een half uur in de rij te gaan staan. Ik ging ook meer voor de gezelligheid dan echt ergens voor. Ze hebben we leuke spulletjes allemaal. Maar ik heb ondertussen al zo veel kleertjes gekregen! Daar mag ik van mezelf voorlopig niks van kopen!
En verder hebben we alle grote aankopen al gedaan.
pi_150068545
Ohh Risje. ;( Wat een onzekerheid, veel sterkte de komende twee weken. :*
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:55:02 #244
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150068555
quote:

Bah, dat is niet leuk. Sterkte met die 2 weken wachten!!!
pi_150068625
Oh Risje, wat naar :* Sterkte met wachten.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_150068635
quote:

bah wat naar! Wat een onzekere twee weken dan.. Werden je testen wel donkerder? Waarom was je dat al bang voor? Heel veel sterkte met die onzekerheid!
pi_150068724
Risje, wat een naar nieuws! En wat een onzekerheid nog de komende 2 weken.

Wanneer heb je positief getest?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150068767
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:57 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

bah wat naar! Wat een onzekere twee weken dan.. Werden je testen wel donkerder? Waarom was je dat al bang voor? Heel veel sterkte met die onzekerheid!
hoe bedoel je donkerder? Ik ga er eigenlijk vanuit dat t een windei is geweest, kan me namelijk niet voorstellen dat er nog iets ineens gaat komen, hoop eigenlijk nu dat ik gewoon snel ongesteld word en verder kan ;(
pi_150068782
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:59 schreef J0ycie88 het volgende:
Risje, wat een naar nieuws! En wat een onzekerheid nog de komende 2 weken.

Wanneer heb je positief getest?
2 februari en een week later nog eens
pi_150068813
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:00 schreef Risje010 het volgende:

[..]

hoe bedoel je donkerder? Ik ga er eigenlijk vanuit dat t een windei is geweest, kan me namelijk niet voorstellen dat er nog iets ineens gaat komen, hoop eigenlijk nu dat ik gewoon snel ongesteld word en verder kan ;(
knalpositief (ik heb volgende week mijn echo en ben voor precies t zelfde scenario bang)
Als t inderdaad zo is hoop ik mee dat je snel weer verder kan inderdaad!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')