Kinderkamer hebben we gelukkig al tweedehands gekocht. 2 jaar gebruikt en helemaal niks van gebruikssporen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:28 schreef pessie het volgende:
Zomerzon, geboortekaartje kan met 35 weken ook nog welgrote dingen zijn wel handig. Als je bijvoorbeeld een nieuwe kinderwagen wil of een nieuwe babykamer. Daar zit soms best veel levertijd op en dan is het handig om dat al wel besteld te hebben.

Ja dat blijft inderdaad altijd weer een opluchting om dat hartje te horen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:37 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb een sticker gehad van de verloskundige! Toch altijd weer fijn om te horen dat het hartje nog klopt, ondanks dat er geen enkele reden is om aan te nemen dat dat niet meer het geval zou zijn. Over 3 weken de SEO en dan horen we ook eindelijk wat het hoort en kunnen we andere dingen kopen dan saai unisex grijs en wit

Juist als het consequent gebeurd en je je eraan ergert, zou ik dus naar alternatieven kijken. Zo zonde van de energie die in het ergeren gaat zitten. En als je je niet genoeg ergert om een alternatief te zoeken, leg je je er gewoon bij neer.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
als het nou nog in twee dozen verzonden had moeten worden had ik je gelijk gegeven. Maar dit is een deel pakketpost en een deel brievenbuspost. En bol.com splitst dit soort bestellingen gewoon consequent. in plaats van het bij elkaar te stoppen. En daar irriteer ik me aan.
Dit dus!quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:52 schreef Risu het volgende:
De bestelling van bol van de week was bij mij die actie van pamperdoekjes. Veel te zwaar voor mij om op de fiets te halen, en bovendien leuke aanbieding. Het extra pakketje was om die ene cent tekort waar ik dan verzending voor moest betalen. Maar ik haal mijn schouders op en geniet van mijn pamperdoekjes.

Ik ben het helemaal met je eens, maar wil toch nog even terugpestenquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:04 schreef twist02 het volgende:
Oke, hierna hou ik erover op, beloofd
[..]
Juist als het consequent gebeurd en je je eraan ergert, zou ik dus naar alternatieven kijken. Zo zonde van de energie die in het ergeren gaat zitten. En als je je niet genoeg ergert om een alternatief te zoeken, leg je je er gewoon bij neer.
"Accept what you can't change, change what you can't accept" --> enerzijds krijg ik ontzettende jeuk van die uitspraak, maar er zit wel wat in; óf je accepteert dat Bol het zo doet, óf je bestelt er niet meer (en jammer van de punten die je spaart dan).
[..]
Dit dus!
quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:48 schreef twist02 het volgende:
@DJMO & L-E: die laatste opmerking was natuurlijk ook ontzettend flauwMaar ik kan me persoonlijk drukker maken om dingen die niet/te laat geleverd worden dan toevallig in 2 dozen
Verder ben ik best 'groen' hoorheb zelf geen auto, doe alles op de fiets/OV en scheidt netjes m'n afval enzo
maar juist daarom kan ik dus niet zo met zulke dingen zitten denk ik..
Fijn dat alles goed was MB!

Tja, geen idee. Het zou kunnen. Maar ik voel me verder niet 'ziek'. Heb geen koorts, geen buik- hoofd- of keelpijn. Alleen veel spugen en (misschien daardoor) gevalletje vaatdoek. Ik krijg ook jaarlijks een griepprik en ik moet eerlijk bekennen dat ik al jaren geen griep meer gehad heb *klopt af op onbehandeld hout*.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:28 schreef pessie het volgende:
[..]
Malteser, het zou inderdaad bij je zwangerschap kunnen horen, maar heb je wellicht niet gewoon griep?
[..]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:51 schreef Risje010 het volgende:
Nou waar ik al bang voor was is gebeurd, er was in mijn baarmoeder niks te zien.... Ze twijfelt nu nog of er nog een hele kleine kans is dat ik misschien toch minder lang zwanger ben dan ik denk (laatste menstruatie begon 30-12, eisprong op de 20ste) maar ik moet over twee weken terug komen om te kijken of er dan misschien wel iets te zien is, of dat ik een eitje heb gehad wat gevlogen is. wel bevrucht maar niet is blijven zitten. zag wel m'n baarmoeder met t vocht, en op m'n eierstok zit ook dat 'dingetje' wat er voor zorgt dat ik niet ongesteld word.
Geen idee wat nu verder.

Ik ben gisteren geweest. Het was druk. Ik vind het wel leuk om een beetje rond te kijken, maar geen energie om bij sommige standjes een half uur in de rij te gaan staan. Ik ging ook meer voor de gezelligheid dan echt ergens voor. Ze hebben we leuke spulletjes allemaal. Maar ik heb ondertussen al zo veel kleertjes gekregen! Daar mag ik van mezelf voorlopig niks van kopen!quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:06 schreef twist02 het volgende:
Zijn er trouwens al dames bij de negen maandenbeurs geweest? Ben wel benieuwd naar ervaringen, want ik ga morgen

Bah, dat is niet leuk. Sterkte met die 2 weken wachten!!!quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:51 schreef Risje010 het volgende:
Nou waar ik al bang voor was is gebeurd, er was in mijn baarmoeder niks te zien.... Ze twijfelt nu nog of er nog een hele kleine kans is dat ik misschien toch minder lang zwanger ben dan ik denk (laatste menstruatie begon 30-12, eisprong op de 20ste) maar ik moet over twee weken terug komen om te kijken of er dan misschien wel iets te zien is, of dat ik een eitje heb gehad wat gevlogen is. wel bevrucht maar niet is blijven zitten. zag wel m'n baarmoeder met t vocht, en op m'n eierstok zit ook dat 'dingetje' wat er voor zorgt dat ik niet ongesteld word.
Geen idee wat nu verder.

bah wat naar! Wat een onzekere twee weken dan.. Werden je testen wel donkerder? Waarom was je dat al bang voor? Heel veel sterkte met die onzekerheid!quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:51 schreef Risje010 het volgende:
Geen idee wat nu verder.

hoe bedoel je donkerder? Ik ga er eigenlijk vanuit dat t een windei is geweest, kan me namelijk niet voorstellen dat er nog iets ineens gaat komen, hoop eigenlijk nu dat ik gewoon snel ongesteld word en verder kanquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
bah wat naar! Wat een onzekere twee weken dan.. Werden je testen wel donkerder? Waarom was je dat al bang voor? Heel veel sterkte met die onzekerheid!

2 februari en een week later nog eensquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:59 schreef J0ycie88 het volgende:
Risje, wat een naar nieuws! En wat een onzekerheid nog de komende 2 weken.
Wanneer heb je positief getest?

knalpositief (ik heb volgende week mijn echo en ben voor precies t zelfde scenario bang)quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:00 schreef Risje010 het volgende:
[..]
hoe bedoel je donkerder? Ik ga er eigenlijk vanuit dat t een windei is geweest, kan me namelijk niet voorstellen dat er nog iets ineens gaat komen, hoop eigenlijk nu dat ik gewoon snel ongesteld word en verder kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |